XC90, naplne prevodovka+uhlovka+haldex+diff - postup
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 20
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC90 y2004 D5 120kW manual
#1 XC90, naplne prevodovka+uhlovka+haldex+diff - postup
Zdravim vespolek,
po koupi stare cerne vrany (XC90, 2004, D5, 120kW, 250tkm) jsem se pustil do vymeny naplni pohonu - manualni prevodovka, uhlovka, haldex a zadni differencial
ruzne zdroje uvadi ruzna mnozstvi a ruzne postupy vymeny
1 - u prevodovky je to po nalevaci otvor, tady je shoda vsude, veslo se cca 1.8l, auto srovnano dle vodovahy na palubce (napln 31280771, 75W GL4),
2 - u uhlovky je udavan objem 750ml, jeden navod rika doplna a odsat 100ml, druhy odsat 160ml, zatim napusteno doplna 880ml (napln 31259380, 75W-90 GL5),
3 - u haldexu pisou doplna, projet, doplnit a odebrat 40ml, druhy navod odebrat 100ml (napln 31367940),
4 - u zadniho differencialu nekdo tvrdi doplna a nekde ze 100ml odebrat (podle Skandixu napln stejna jako do uhlovky, puvodni uz se asi nedela)
co je spravne?
z prevodovky a uhlovky po otevreni vyteklo dost stareho oleje prepadem, bylo ho tam moc, ale lepsi nez malo.
Olej v prevodovce cernota ale tekuta v uhlovce bahynko, zadek budu delat o vikendu.
Pumpa a filtr haldexu (gen 2) jsou zespodu takze to pujde bez demontaze kardanu? Je to dost rezavy, nehrozi utrzeni sroubu?
diky za rady, mejte se
po koupi stare cerne vrany (XC90, 2004, D5, 120kW, 250tkm) jsem se pustil do vymeny naplni pohonu - manualni prevodovka, uhlovka, haldex a zadni differencial
ruzne zdroje uvadi ruzna mnozstvi a ruzne postupy vymeny
1 - u prevodovky je to po nalevaci otvor, tady je shoda vsude, veslo se cca 1.8l, auto srovnano dle vodovahy na palubce (napln 31280771, 75W GL4),
2 - u uhlovky je udavan objem 750ml, jeden navod rika doplna a odsat 100ml, druhy odsat 160ml, zatim napusteno doplna 880ml (napln 31259380, 75W-90 GL5),
3 - u haldexu pisou doplna, projet, doplnit a odebrat 40ml, druhy navod odebrat 100ml (napln 31367940),
4 - u zadniho differencialu nekdo tvrdi doplna a nekde ze 100ml odebrat (podle Skandixu napln stejna jako do uhlovky, puvodni uz se asi nedela)
co je spravne?
z prevodovky a uhlovky po otevreni vyteklo dost stareho oleje prepadem, bylo ho tam moc, ale lepsi nez malo.
Olej v prevodovce cernota ale tekuta v uhlovce bahynko, zadek budu delat o vikendu.
Pumpa a filtr haldexu (gen 2) jsou zespodu takze to pujde bez demontaze kardanu? Je to dost rezavy, nehrozi utrzeni sroubu?
diky za rady, mejte se
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4940
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#2 XC90, naplne prevodovka+uhlovka+haldex+diff - postup
Možná to bylo původní, na haldexu to poznáš podle víčka filtru. Plech bývá původní, hliník a plastová srágora pod nim je po výměně.NaPhdu píše:
z prevodovky a uhlovky po otevreni vyteklo dost stareho oleje prepadem, bylo ho tam moc, ale lepsi nez malo.
Olej v prevodovce cernota ale tekuta v uhlovce bahynko, zadek budu delat o vikendu.
Začnu od zadu
Je to generace 3, ale to je fuk, protože je téměř stejná jako 2.NaPhdu píše: Pumpa a filtr haldexu (gen 2) jsou zespodu takze to pujde bez demontaze kardanu? Je to dost rezavy, nehrozi utrzeni sroubu?
Bez demontáže kardanu nejde vymontovat čerpadlo, které doporučuju vyčistit. Filtr by teoreticky s kardanem šel udělat, ale je tam fakt málo místa.
Až budeš sundavat přírubu kardanu, pokud nebyla sundaná, tak je matice zalepená. Je potřeba jí ohřát PB hořákem, aby šla povolit a udělat si speciální klíč na chycení příruby.
Jestli tam máš původní plechové víčko, tak ho tam zase vrať, případně vyměň ten kroužek co je na něm. Tu hliníkovou srágoru, co tam dávaj pro výměnu, už bych tam v životě nedal.
Dal bych po nalévací otvor. Taky podle toho, jestli to máš suchý, nebo to trochu rosí mě třeba trochu pouští simering na úhlovce a občas z ní odpadne kapka, takže dávám po díru.NaPhdu píše: 4 - u zadniho differencialu nekdo tvrdi doplna a nekde ze 100ml odebrat (podle Skandixu napln stejna jako do uhlovky, puvodni uz se asi nedela)
Kdyby toho tam bylo fakt moc, tak to "vyleze"odvětrávacím otvorem, který má jak úhlovka, tak diferák.
Souhlas odebrat 50mlNaPhdu píše: 3 - u haldexu pisou doplna, projet, doplnit a odebrat 40ml, druhy navod odebrat 100ml (napln 31367940),
Do plnaNaPhdu píše: 2 - u uhlovky je udavan objem 750ml, jeden navod rika doplna a odsat 100ml, druhy odsat 160ml, zatim napusteno doplna 880ml (napln 31259380, 75W-90 GL5),
SouhlasNaPhdu píše: 1 - u prevodovky je to po nalevaci otvor, tady je shoda vsude, veslo se cca 1.8l, auto srovnano dle vodovahy na palubce (napln 31280771, 75W GL4),
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 13061
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#3 XC90, naplne prevodovka+uhlovka+haldex+diff - postup
Tohle odsávání nechápu, proč teda tu díru neudělali o milimetr nebo dva níž??? Já leju do plna všechno a nic se neděje.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 317
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dejvice
- Vůz: 850 xc90
#4 XC90, naplne prevodovka+uhlovka+haldex+diff - postup
U mé xc90 filtr vyměnit šel. U čerpadla mi nakonec potenciální zisk z vyčištění přišel neadekvátní drbání se s kardanem a riziku, že se přitom zprasí něco dalšího.Romulusw píše: Bez demontáže kardanu nejde vymontovat čerpadlo, které doporučuju vyčistit. Filtr by teoreticky s kardanem šel udělat, ale je tam fakt málo místa.
Mám ale pytlík dvou druhů o-kroužků na čerpadlo, tak mohu posloužit.
_________________
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2126
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#5 XC90, naplne prevodovka+uhlovka+haldex+diff - postup
Filtr jde v pohodě, čerpadlo jsem taky nedělal, ale všude jsem dělal výměnu stylem odsát co šlo (protože všechno nejde), dolít, projet, odsát, dolít a z haldexu 40ml odsát.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 20
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC90 y2004 D5 120kW manual
#6 XC90, naplne prevodovka+uhlovka+haldex+diff - postup
diky vsem,
jeste k tomu Haldexu, co je sroub na fotce? vypustak? nebo je za tim nejakej ventil?
zatka filtru je plechova takze origo dozivotni napln, cerpadlo je zespoda tak me neprijde ze by musel dolu kardan, dam vedet po operaci
nejkvalitnejsi na celem aute jsou samolepky s carovym kodem, jsou vsude a vypadaj jak novy
jeste k tomu Haldexu, co je sroub na fotce? vypustak? nebo je za tim nejakej ventil?
zatka filtru je plechova takze origo dozivotni napln, cerpadlo je zespoda tak me neprijde ze by musel dolu kardan, dam vedet po operaci
nejkvalitnejsi na celem aute jsou samolepky s carovym kodem, jsou vsude a vypadaj jak novy
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 317
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dejvice
- Vůz: 850 xc90
#7 XC90, naplne prevodovka+uhlovka+haldex+diff - postup
"
_________________
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4940
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#8 XC90, naplne prevodovka+uhlovka+haldex+diff - postup
V tom kroužku je pojistný přetlakový ventil. Zkoušel jsem ho jednou vytočit, ale nešel ani po "řádném" poklepání, tak jsem jej nechal.
Ty šroubky před povolením v ose s citem poklepej, přeci je to v hliníku a rádo to zarůstá. Hlavně u toho čerpadla to dost přidělává práci. A s tou přirubou to ven nepůjde, ono je dost hluboko a tak je třeba do toho trochu "pobušit". Před tím nastříkat wédéčkem - tak 3 dny dopředu, aby se to vsáklo do toho bílého sajrajtu z hliníku.
Ale jestli je to původní náplň, tak s těmi kiláky - klobouk dolů
Ty šroubky před povolením v ose s citem poklepej, přeci je to v hliníku a rádo to zarůstá. Hlavně u toho čerpadla to dost přidělává práci. A s tou přirubou to ven nepůjde, ono je dost hluboko a tak je třeba do toho trochu "pobušit". Před tím nastříkat wédéčkem - tak 3 dny dopředu, aby se to vsáklo do toho bílého sajrajtu z hliníku.
Ale jestli je to původní náplň, tak s těmi kiláky - klobouk dolů
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 20
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC90 y2004 D5 120kW manual
#9 XC90, naplne prevodovka+uhlovka+haldex+diff - postup
vymenu oleje v Haldexu jsem udelal bez demontaze kardanu, pristup k filtru je dostatecny pro malou racnu.
Cerpadlo vyndat nejde, kryt se zarazi se o kardan. Jedine snad sejmout nejprve cerny kryt a potom vyndat samotne cerpadlo
vytekla podivna emulze napul pruhledna voda napul cernej slem, dozivotni napln.
Cerpadlo vyndat nejde, kryt se zarazi se o kardan. Jedine snad sejmout nejprve cerny kryt a potom vyndat samotne cerpadlo
vytekla podivna emulze napul pruhledna voda napul cernej slem, dozivotni napln.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4940
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#10 XC90, naplne prevodovka+uhlovka+haldex+diff - postup
Čerpadlo bez demontáže příruby nevyndáš. Pod "černým" krytem je motor, takže si nepomůžeš a stejně se blbě sundavá i na stole
Tak to po pěti tis. zase vyměň a pak to už bude čisté.
Tak to po pěti tis. zase vyměň a pak to už bude čisté.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 67
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Chomutov
- Vůz: XC 90 2,4D /120KW MY2004
#11 XC90, naplne prevodovka+uhlovka+haldex+diff - postup
předepsané respektive doporučené lhůty výměny náplní ?
Haldex
diferák
uhlovka
převodovka manuální ?
Haldex
diferák
uhlovka
převodovka manuální ?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4940
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#12 XC90, naplne prevodovka+uhlovka+haldex+diff - postup
60-80 tis.
Pokud to děláš poprvé ve 150ti, tak bych další udělal po deseti.
Pokud to děláš poprvé ve 150ti, tak bych další udělal po deseti.
#13 XC90, naplne prevodovka+uhlovka+haldex+diff - postup
Poraďte prosím jaké množství oleje potřebuju pro haldex v XC90. Stačí 1 litr, nebo ho potřebuju víc? Filtr pro haldex mám vzít origo, nebo je možná nějaká náhrada? R.v. 2007 D5 136 kW
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 317
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dejvice
- Vůz: 850 xc90
#14 XC90, naplne prevodovka+uhlovka+haldex+diff - postup
Litr stačí, objem haldexu je asi 450 ml, takže polovina zbyde. Dá se to udělat, jak píše Petr výše - vyměnit poprvé, projet, vypustit a vyměnit podruhé.
Olej - orig. přes Kučeru za 558 Kč - číslo Skandix 1030873. Nebo lépe přes olejáčka - 31367940 za 500 Kč.
Ravenol začal dělat AWD-H Fluid - cena kolem 450 Kc/l
https://www.ravenol.de/en/products/usage/d/Product/show/p/ravenol-awd-h-fluid.html
Filtr asi originál. Dával jsem 30787687 (olejáček to má v sadě i s olejem za 1300 Kč)
Olej - orig. přes Kučeru za 558 Kč - číslo Skandix 1030873. Nebo lépe přes olejáčka - 31367940 za 500 Kč.
Ravenol začal dělat AWD-H Fluid - cena kolem 450 Kc/l
https://www.ravenol.de/en/products/usage/d/Product/show/p/ravenol-awd-h-fluid.html
Filtr asi originál. Dával jsem 30787687 (olejáček to má v sadě i s olejem za 1300 Kč)
_________________
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
#15 XC90, naplne prevodovka+uhlovka+haldex+diff - postup
Diky!
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo XC90 2.5T 154kw R.V. 2003
#16 XC90, naplne prevodovka+uhlovka+haldex+diff - postup
Chlapi je tam nekde vypoustak? Chystam se na to ake nenadel jsem. Jnebo se to da vypustit jenom pres cerpadlo.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 13061
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#17 XC90, naplne prevodovka+uhlovka+haldex+diff - postup
Vypoušťák není.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo XC90 2.5T 154kw R.V. 2003
#18 XC90, naplne prevodovka+uhlovka+haldex+diff - postup
Hm sem si to myslel. Takze pres cerpadlo. Dik
#20 XC90, naplne prevodovka+uhlovka+haldex+diff - postup
Má diff, haldex a úhlovka odvětrávací šrouby? Nevíte jak jsou řešeny? Jde mi o to, že na hory jezdíme rádi na chatu, kde se musí přes brod, nebo zajíždět pár km na regulérné most. No a pokud bude víc vody, a potopím při průjezdu jednu ze zmiňovaných komponent vodou, tak pokud mají odvětrávání jenom formou díry s přepadem, tak bych pak měl nejspíš náplně zase vyměnit. Nevím, jak může být voda při tání hluboká, s V70I jsem to projížděl s vodou lehounce nad přední nárazník a bylo jí to jedno. Jenom mi jednou brutálně zamrzly brzdy...
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo XC90 2.5T 154kw R.V. 2003
#21 XC90, naplne prevodovka+uhlovka+haldex+diff - postup
Tak dneska jsem se pustil do vymeny oleje v Haldexu a zadnim difu.
Navrtal jsme to a udelal jsem zatky, ale filtr ven nedostanu na mym aute tam na tyo misto neni a musi kardan dolu.
Nevim jestli tam mam jeste nejakej jinej haldex nez ostanti, ale ten filtr se vydolovat fakt neda. Srouby by se jeste nejak povolit daly ale ten filtr vytahnout nejde. Takze zatim jen vymena oleje, filtr musi pockat na lepsi pocasi.
Navrtal jsme to a udelal jsem zatky, ale filtr ven nedostanu na mym aute tam na tyo misto neni a musi kardan dolu.
Nevim jestli tam mam jeste nejakej jinej haldex nez ostanti, ale ten filtr se vydolovat fakt neda. Srouby by se jeste nejak povolit daly ale ten filtr vytahnout nejde. Takze zatim jen vymena oleje, filtr musi pockat na lepsi pocasi.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4940
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#22 XC90, naplne prevodovka+uhlovka+haldex+diff - postup
Ty tam máš tu velkou přírubu kardanu?
S tou malou to jde dobře.
S tou malou to jde dobře.
Jo, jsou tam dirky a má to i úhlovka. U diferáku je takový jako labirintek. Tady je fotka čtyrkového a jsou to ty mosazné trubičky. Možná je na tom ještě nasazena nějaká krytka.Zeb píše:Má diff, haldex a úhlovka odvětrávací šrouby? Nevíte jak jsou řešeny? Jde mi o to, že na hory jezdíme rádi na chatu, kde se musí přes brod, nebo zajíždět pár km na regulérné most. No a pokud bude víc vody, a potopím při průjezdu jednu ze zmiňovaných komponent vodou, tak pokud mají odvětrávání jenom formou díry s přepadem, tak bych pak měl nejspíš náplně zase vyměnit. Nevím, jak může být voda při tání hluboká, s V70I jsem to projížděl s vodou lehounce nad přední nárazník a bylo jí to jedno. Jenom mi jednou brutálně zamrzly brzdy...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo XC90 2.5T 154kw R.V. 2003
#23 XC90, naplne prevodovka+uhlovka+haldex+diff - postup
S nejvetsi pravdepodobnosti asi jo.Je v tom gumovej tlumic kmitu. Zkousel jsem sundat ten kardan jen abych se mrknul co me ceka a nemohl jsem to ani sundat. Srouby jsem povolil, ale kardan uz jsem neodlepil a nejde se tam ani moc jak dostat to nejak zapacit. No na jare si na to dam vic casu a uvidime. Nicmene me prekvapilo, ze olej co z toho vytekl nebyla zas takova hruza. Normalni olej zadna emulze nebo voda.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 80
- Registrován: 4 roky
- Bydliště: Námestovo
- Vůz: Volvo XC90 2,4D5 2007
#24 XC90, naplne prevodovka+uhlovka+haldex+diff - postup
Prečo je nutné odobrať 50ml z haldexu alebo 100ml.
Nestačí naliať po kontrolný srob ?
Nestačí naliať po kontrolný srob ?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12089
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#25 XC90, naplne prevodovka+uhlovka+haldex+diff - postup
Když je v soukolí moc oleje, tak se to přehřívá... ale viz kluci výše, po vrch a odsát.
Teorie, proč je napouštěcí šroub vejš než má být: ve fabrice jim to přesně odměří množství oleje, který jim to tam frkne. ALE jelikož to tam pak je s bublinama, tak je toho víc a vytejká jim to. Tak než aby tam měli auto nakřivo, udělaji napouštěcí vejš a jsou v klidu.
Jo a to čerpadlo doporučuju vyndat. Mam auto, kde předchozí majitel vše poctivě dělal, ale jak je s čerpadlem moc práce, tak ho nikdo nevyndal, no a když umřelo, tak olej sice vytekl čistej, ale sítko uplně ucpaný. Což životnosti čerpadla fakt nepřidá.
Teorie, proč je napouštěcí šroub vejš než má být: ve fabrice jim to přesně odměří množství oleje, který jim to tam frkne. ALE jelikož to tam pak je s bublinama, tak je toho víc a vytejká jim to. Tak než aby tam měli auto nakřivo, udělaji napouštěcí vejš a jsou v klidu.
Jo a to čerpadlo doporučuju vyndat. Mam auto, kde předchozí majitel vše poctivě dělal, ale jak je s čerpadlem moc práce, tak ho nikdo nevyndal, no a když umřelo, tak olej sice vytekl čistej, ale sítko uplně ucpaný. Což životnosti čerpadla fakt nepřidá.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 12 Odpovědi
- 1449 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David Patočka
-
- 17 Odpovědi
- 4526 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Romulusw
-
- 8 Odpovědi
- 581 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od P-zahradnik
-
- 9 Odpovědi
- 1241 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej