Volvo s60 2.4T 147kw

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 23
Registrován: 5 roků
Bydliště: Chotěboř
Vůz: Volvo s60 2.4 D

#1 Volvo s60 2.4T 147kw

Příspěvek od Michalvolvo »

Zdravim volvare

Mam zajem o koupi tohoto vozidla s60 2.4T 147kw, avsak prodejce tvrdi ze nema okamzitou reakci na plyn , ze ma delsi odezvu na plyn a nejede tak jak by mel.. tvrdi , ze to dela skrtici klapka. Muze to bejt tim ? Dekuju za pomoc

Zajsoft
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2211
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#2 Volvo s60 2.4T 147kw

Příspěvek od Zajsoft »

Michalvolvo píše:Zdravim volvare

Mam zajem o koupi tohoto vozidla s60 2.4T 147kw, avsak prodejce tvrdi ze nema okamzitou reakci na plyn , ze ma delsi odezvu na plyn a nejede tak jak by mel.. tvrdi , ze to dela skrtici klapka. Muze to bejt tim ? Dekuju za pomoc
Ahoj, jo, to by sedelo. Pravdepodobne to pada do nouzoveho rezimu...
Repas klapky je nekde kolem 7k... Akorat neuvadis ani rok vyroby, takze kristalova koule hada, ze to je nekde do 2002/3 kdy se namisto Magneti Mallery zacly davat klapky od BOSCHe...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 23
Registrován: 5 roků
Bydliště: Chotěboř
Vůz: Volvo s60 2.4 D

#3 Volvo s60 2.4T 147kw

Příspěvek od Michalvolvo »

Ano je to rok 2000

Zajsoft
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2211
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#4 Volvo s60 2.4T 147kw

Příspěvek od Zajsoft »

Tak pak je to jak pisu...
Ano muze bejt i vycistitelna, muze bejt voda/olej v konektoru, nebo popraskanej/prodrbanej kabel...
Takze se da zacit vyndat, vycistit, provest pres diagnostiku test... A dle stavu repas... Jinej jetej kus bych ani nedaval,
pacz je to 2-3k za klapku + SW. A ve vysledku je to otazka casu...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 23
Registrován: 5 roků
Bydliště: Chotěboř
Vůz: Volvo s60 2.4 D

#5 Volvo s60 2.4T 147kw

Příspěvek od Michalvolvo »

Dekuju moc , koupim novou :) at je to v cajku :)

Zajsoft
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2211
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#6 Volvo s60 2.4T 147kw

Příspěvek od Zajsoft »

Michalvolvo píše:Dekuju moc , koupim novou :) at je to v cajku :)
Tak to bych docela rad videl :-D Az zjistis, ze nova stoji 1/4/-1/2 ceny auta... :-D
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 23
Registrován: 5 roků
Bydliště: Chotěboř
Vůz: Volvo s60 2.4 D

#7 Volvo s60 2.4T 147kw

Příspěvek od Michalvolvo »

Aha :/ a repas mi udelaji kde ? Bydlim na vysocine okoli Chotěboř. Vim ze volvo servis me natahne hlavne za nesmysli :/

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 13040
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#8 Volvo s60 2.4T 147kw

Příspěvek od raolsa »

_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 23
Registrován: 5 roků
Bydliště: Chotěboř
Vůz: Volvo s60 2.4 D

#9 Volvo s60 2.4T 147kw

Příspěvek od Michalvolvo »

Dekuju moc :) a jaky mate nazor na tento motor ? Doposud jsem mel 2.4D 96kw a s preplnovanym benzinem nemam zadne zkusenosti :)

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 9886
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#10 Volvo s60 2.4T 147kw

Příspěvek od hajnej »

Michalvolvo píše:Dekuju moc :) a jaky mate nazor na tento motor ? Doposud jsem mel 2.4D 96kw a s preplnovanym benzinem nemam zadne zkusenosti :)
No jak to říct...prostě přeplňovanej benzín s nízkotlakým turbem takže by to mělo tahnout pěkně od spoda.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 23
Registrován: 5 roků
Bydliště: Chotěboř
Vůz: Volvo s60 2.4 D

#11 Volvo s60 2.4T 147kw

Příspěvek od Michalvolvo »

Dekuju :) ja cekam velkou zmenu oproti tomu co jsem mel , ale myslel jsem spis spolehlivost :) ja najel s dieselem 80tis. Bez poruchy a to melo najeto skoro 400tis. Tak jestli jsou tam nejake caste poruchy, skrtici klapku budu davat tedy na repas jinak prodejce vymenoval rozvody,remenici na klikovce,lambda sondu a pak kraviny jako ramena , stabilizacky atd atd ale spis me zajima motor no :)

yoby
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3674
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#12 Volvo s60 2.4T 147kw

Příspěvek od yoby »

Motor jezdí :-) pozlobit můžou cívky, pak to nejede na všechny válce, ale tu vyměníš na krajnici za pár minut když jí máš náhradní :-)
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 9886
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#13 Volvo s60 2.4T 147kw

Příspěvek od hajnej »

Michalvolvo píše:Dekuju :) ja cekam velkou zmenu oproti tomu co jsem mel , ale myslel jsem spis spolehlivost :) ja najel s dieselem 80tis. Bez poruchy a to melo najeto skoro 400tis. Tak jestli jsou tam nejake caste poruchy, skrtici klapku budu davat tedy na repas jinak prodejce vymenoval rozvody,remenici na klikovce,lambda sondu a pak kraviny jako ramena , stabilizacky atd atd ale spis me zajima motor no :)
Tak to se musíš ptát konkrétně, co tě zajímá. Je to loterie jako každé ojeté auto. Jestli byli předchozí majitelé čuňata, může to bejt pěkně zhuntovaný. Jestli se starali a měnili poctivě olej a nechávali dochlazovat turbo, čeká tě ještě dlouhá jízda.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 23
Registrován: 5 roků
Bydliště: Chotěboř
Vůz: Volvo s60 2.4 D

#14 Volvo s60 2.4T 147kw

Příspěvek od Michalvolvo »

Ano vim , ze hodne je o udrzbe :) bohuzel majitel mi muze rict cokoliv takze neberu ohledy a po koupi udelam vsechny filtry a oleje :) tak snad nebyl čuně když tolik veci opravil :) diky kluci :) snad budou stastny kilometry .

Tod2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2947
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

#15 Volvo s60 2.4T 147kw

Příspěvek od Tod2 »

a kolik dáš za takové auto, do kterého hned nasypeš na servisu řekněme 30-40tis?
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5
Registrován: 6 roků 6 měsíců
Bydliště: Příbram
Vůz: V 40 1.9 d, 01.

#16 Volvo s60 2.4T 147kw

Příspěvek od Code64 »

Pokud nemáš ještě dost velkou finanční rezervu tak bych do toho nešel. Majitel Ti tvrdí že je auto servisované, že se staral ale s problémem který uvádíš už zjevně nic dělat nechce. Nejspíš sám ví proč. S klapkou ta sranda okolo může teprve začínat.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 100
Registrován: 6 roků 1 měsíc
Bydliště: Trutnov
Vůz: S70 2.4T

#17 Volvo s60 2.4T 147kw

Příspěvek od Carl-Gustaf Sudhoven »

Já tenhle motor mám a naprosto mi vyhovuje. Tahá to z opravdu nízkých otáček, je to tichounký, při kudle to má fakt parádní nakřáplý zvuk. Já mám navíc ještě verzi s lankovým ovládáním škrtící klapky, takže to reaguje na přidání plynu okamžitě, což je v porovnání s dnešními motory k nezaplacení. Další výhoda je velice rychlé zahřívání motoru a tedy i topení. Nevýhoda je spotřeba, pokud nejezdíš dálky, tak se spotřebou pod 10 moc nepočítej.
Brácha má to samý auto, ale 2.5 TDI 103kw. Nedávno jsem to poprvé řídil delší trasu, tak to můžu porovnat. Pro mě to má z uživatelského hlediska dva zásadní rozdíly
1 ) Benzín má o level tišší a jemnější chod motoru. Nafťák je hrozná "nejtovačka". ( i když je to teda o dost lepší, než u čtyřválců )
2 ) Benzín má o level rychlejší zahřívání motoru. S mojí asi 12 km cestou do práce bych ten ropák vůbec nedostal na provozní teplotu. S benzínem jsem na půlce trasy na 90 stupních.
No a samozřejmě ten turbo benzín prostě víc jede, ty kilowatty navíc tam jsou dost znát.

Prostě pokud ti nevadí spotřeba, já ten motor maximálně doporučuju. Jinak ten konkrétní kus, co popisuješ, pokud to není za hodně hezký peníz, tak to nevypadá na dobrý kup. zdar
_________________
odesláno z počítače pomocí drátové klávesnice a obyčejné myši

Offline
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 23
Registrován: 5 roků
Bydliště: Chotěboř
Vůz: Volvo s60 2.4 D

#18 Volvo s60 2.4T 147kw

Příspěvek od Michalvolvo »

Kupuju ho bez kol za 40tis, ted jsem se na nej byl podivat, startuje dobre,olej cisty jak novy, zadnej olej okolo motoru, jediny v cem je problem ze prida a neudela to nic az po chvili. Prodava ho protoze do nej nasypal 35tis a stavi barak a musel koupit jine pracovni . Rikal, ze nema cas a penize aby daval novou nebo na repas klapku proto ta cena . Jinak mel ukazoval mi spoustu veci co menil takze zadny keci.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 23
Registrován: 5 roků
Bydliště: Chotěboř
Vůz: Volvo s60 2.4 D

#19 Volvo s60 2.4T 147kw

Příspěvek od Michalvolvo »

Akorad rikal , ze tam mam lejt olej mobil 5w50 coz mi prijde dost husty.. prej daval 5w30 a do 10tis dolejval 1litr a pak presel na 50 a prej nezmizi nic

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 13040
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#20 Volvo s60 2.4T 147kw

Příspěvek od raolsa »

Co ti na 5w připadá hustý??? :D
Tady ho do benzínů lejou skoro všichni.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 23
Registrován: 5 roků
Bydliště: Chotěboř
Vůz: Volvo s60 2.4 D

#21 Volvo s60 2.4T 147kw

Příspěvek od Michalvolvo »

Aha dobre :) ja se bal aby nezral :) ja mel jen diesel . Tak parada :)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 168
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Vraclav
Vůz: V70 II 2.4T 01' LPG

#22 Volvo s60 2.4T 147kw

Příspěvek od ochoda »

Mám tenhle motor akorát v kombíku (2001). Magnetka klapka je nechá v říši zrepásnout jak tu už psali, nová stojí tušim přes 22k, Bosch mi bylo řečeno, že nezrepasuješ, ale vyměníš, nicméně její cena oproti MM je asi 1/4. (Netvrdim že mám 100% pravdu, kdyžtak mě někdo opravte.) Mám najeto 445xxxkm a motor furt jede, nicméně, měnil sem hadičky od turba k snímači tušim podtlaku (to bylo znát jako prase), odvětrání klikovky pak klasika rozvody apod. Teď tam liju 5w-40 a žere tak litr na 5000km, podle toho jak tomu šlapeš. Motor opravdu jede dost pěkně už od cca 2000ot. , v 6000ot. ti omezovač vyrazí zuby o volant. :D Někdo už to tu tuším psal, cívky, určitě okouknout. Dostihlo to teď i mě, jak se motor ohřál tak jel na 4 válce. Pokud budou popraskané, vyměnil bych je. Jo a se seriovym výfukem je to auto tichounký možná až moc na můj vkus. Ke spotřebě, v zimě sem jezdil 6km do práce/z práce a byla kolem 12,8l/100km. Dálku na benzín nevim, jezdim je kolem 12l LPG (mám rozbabranej systém tak to žere víc a mimo města taky nejezdim uplně předpisově).

Offline
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 23
Registrován: 5 roků
Bydliště: Chotěboř
Vůz: Volvo s60 2.4 D

#23 Volvo s60 2.4T 147kw

Příspěvek od Michalvolvo »

Diky moc :) ted mam bohuzel v servise :/ diagnostika rikala “seridit vackovy hridel” tak snad vyresi :)
Ano je to az moc tichy , premyslel jsem o nejakym koncaku nebo jak to vyresit ? Nechci zas moc urvany :)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 168
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Vraclav
Vůz: V70 II 2.4T 01' LPG

#24 Volvo s60 2.4T 147kw

Příspěvek od ochoda »

Michalvolvo píše:Diky moc :) ted mam bohuzel v servise :/ diagnostika rikala “seridit vackovy hridel” tak snad vyresi :)
Ano je to az moc tichy , premyslel jsem o nejakym koncaku nebo jak to vyresit ? Nechci zas moc urvany :)

Když necháš katik, střed a dozadu něco průchozího (třeba druhej střeďák) tak by to mohlo bejt akorát. :) Já se s tí nalaboroval už dost a konečná verze jest: kat off, střed serie, a koncák sestáva z cca 20cm dlouhýho středovýho tlumiče a 80mm trubky jako koncovky. :) Měl sem i jen kat a trubku, kat + střed, rouru až dozadu + štřeďák na konci. Zkoušeli sme holotu od turba až nakonec, ale to už je fest lomoz, to už nešlo. :lol:

EDIT: Holá trubka od turba + koncovej tlumič seriovej, je hlučnej vpodstatě jako serie. Ten origo konec to zabíji, ten orgasmoidní zvuk foukanýho pětiválce. :Rose:

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 168
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Vraclav
Vůz: V70 II 2.4T 01' LPG

#25 Volvo s60 2.4T 147kw

Příspěvek od ochoda »

Zdar, lepší téma sem nenašel tak to vrhnu sem. Mám auto viz. název tématu 2002, klapka Bosch. Je možný, aby mi něco v autě zabíjelo klapky? Koupil sem ho s uvařenym motorem, hodil sem tam motor který funguje (je z jiného auta, jezdil sem s ním). Elektrika a čidla jsou z motoru původního. Klapku jsem dal z původního vozu. Nedalo se nastartovat a když jo, tak se to dvakrát otočilo a zdechlo. Diagnostika řekla - klapka v řiti. Koupil sem jetou vyčištěnou klapku, namontoval a už to nastartovalo. Jen to nechtělo držet volnoběh a pokud sem nezmáčkl pedál plynu více jak o 1/4 tak se to dusilo a dělalo binec. Dnes sem to projížděl a z ničeho nic OFF. Přestalo to reagovat na plyn, volnoběh to neudrží. Ptám se vás, bylo klapka už v prdeli když sem ji tam namontoval? Nebo mám někde error co mi zabíjí klapky? Mám to auto pro bráchu a mělo jezdit už skoro před rokem. Už sem fakt zoufalej a skoro rozhodlej to hodit do hutí. :( Díky všem za pomoc.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“