XC90 D5 2007 - vadné konektory ?

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 15
Registrován: 7 roků 2 měsíce
Bydliště: Cheb
Vůz: -

#1 XC90 D5 2007 - vadné konektory ?

Příspěvek od Pietro84 »

Zdravím ve spolek

Měl bych na vás dotaz, zda se již s tím někdo setkal (nejsem z oboru, tak mějte slitování, díky). Máme xc90 2007 D5 , najeto 323k..., auto má pravidelný servis a
na origo diagnostice je vše OK. Nedávno se mi stalo, že auto za jízdy najednou bez upozornění prostě chcíplo. Poté byl nalezen poškozený svazek kabelů (má něco společného s řízením či dávkováním paliva, nevím, nejsem mechanik) který po výměně vše vyřešil a auto zas normálně šlo. Po pár týdnech znovu stejný problém s tím, že byly nalezeny vadné konektory ve stejném okruhu nebo jak to nazvat... po výměně zase pár týdnů bez problému,bohužel dnes znovu stejný problém, auto po ujetí pár metrů bez upozornění normálně chcíplo. Na 5tý pokus naskočilo, chod motoru normální...
Nesetkal se s tím někdo? přijde mi to jako velice nevhodná a pro provoz nebezpečná závada, mechanik si pro auto přijede s tím ale, že už je taky zufalej a neví, co má vlastně hledat, když auto teď normálně nastartuje a odjede... tak to zkouším tady. Budu moc rád, za jakékoliv rady či postřehy, osobně přestávám mít v auto důvěru a důvod, proč jsem auto pro rodinu pořídil - bezpečnost, jde stranou a dost uvažuji, že vysněné auto dám kvuli nějaké prkotině pryč :-( to bych ale hodně nerad.....

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 15
Registrován: 7 roků 2 měsíce
Bydliště: Cheb
Vůz: -

#2 XC90 D5 2007 - vadné konektory ?

Příspěvek od Pietro84 »

Když by byl někdo ochotný lehce zavěštit z křišťálové koule či přidat zkušenost z praxe, co by to mohlo být nebo na co se zaměřit mimo kabelů, konektorů a svorkovnic ?

Díky moc...

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 327
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Pohjola

#3 XC90 D5 2007 - vadné konektory ?