Relé

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Ervin
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 52
Registrován: 5 roků 1 měsíc
Bydliště: Sousedovice 30, Strakonice
Vůz: Volvo v70 d5

#26 Relé

Příspěvek od Ervin »

To je také možné. Ten svazek ještě vemu důkladně, protože jsem z toho na větev...Diky za info

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 15
Registrován: 13 roků 11 měsíců
Bydliště: Zábřeh na Moravě

#27 Relé

Příspěvek od J.Elner »

850, 2,5,125kW,r,v,1995.Zdravím všechny,zejména své blížence,tedy fandy volva 850.Uvítám nabídku koupě relé blinkrů./Je v prostoru pod pojistkami (já mám u relé zelený kryt.) (V mém případě má relé označení "103" se čtyřmi vývody.V bazaru jsem jej nesehnal a nabídka nového má zas jinak rozmístněné kontakty oproti patici.Jako zpověď možně již opakovaně uvádím,že mi přestaly "jít" před časem blinkry,nikoli (warning), tj.nikoli všechny čtyři.Když tři profesionálové na elektro nezjistili závadu,zkusil jsem hledat se štěstím sám.Relé(č.103 pod pojistkami) je nutné vyndat z patice a sundat mu (zelený)kryt a seřídit (najustovat) mu znova kontakty,tak,aby spínaly.Závada spočívá v tom,že se pohyblivý kontakt nedotýká pevného.Seřízení /nové přiblížení kontaktů /nemusí se podařit na poprvé,ale po 2-4 pokusech již ano,/tedy,není-li relé spálené z důvodů silnější pojistky/Doporučoval bych kryt relé znovu nasadit až poté,co budou blinkry"chodit",neboť opačně půjde o nadbytečné úkony.Čas opravy je 5-10 min.Nutno uvést,že u takto opraveného relé se může závada vrátit i po 1/2 roce (jako u mne),neboť kontakty jsou již vyhřáté a nemají již svou původní pružnost.Protože je jízda bez blinkrů přípustná patrně jen na poli,možná přijde někomu tato rada někdy vhodná, což byl druhý cíl mého sdělení.S díky za trpělivost při čtení; J.Elner

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 15
Registrován: 13 roků 11 měsíců
Bydliště: Zábřeh na Moravě

#28 Relé

Příspěvek od J.Elner »

J.Elner píše:850, 2,5,125kW,r,v,1995.Zdravím všechny,zejména své blížence,tedy fandy volva 850.Uvítám nabídku koupě relé blinkrů./Je v prostoru pod pojistkami (já mám u relé zelený kryt.) (V mém případě má relé označení "103" se čtyřmi vývody.V bazaru jsem jej nesehnal a nabídka nového má zas jinak rozmístněné kontakty oproti patici.Jako zpověď možně již opakovaně uvádím,že mi přestaly "jít" před časem blinkry,nikoli (warning), tj.nikoli všechny čtyři.Když tři profesionálové na elektro nezjistili závadu,zkusil jsem hledat se štěstím sám.Relé(č.103 pod pojistkami) je nutné vyndat z patice a sundat mu (zelený)kryt a seřídit (najustovat) mu znova kontakty,tak,aby spínaly.Závada spočívá v tom,že se pohyblivý kontakt nedotýká pevného.Seřízení /nové přiblížení kontaktů /nemusí se podařit na poprvé,ale po 2-4 pokusech již ano,/tedy,není-li relé spálené z důvodů silnější pojistky/Doporučoval bych kryt relé znovu nasadit až poté,co budou blinkry"chodit",neboť opačně půjde o nadbytečné úkony.Čas opravy je 5-10 min.Nutno uvést,že u takto opraveného relé se může závada vrátit i po 1/2 roce (jako u mne),neboť kontakty jsou již vyhřáté a nemají již svou původní pružnost.Protože je jízda bez blinkrů přípustná patrně jen na poli,možná přijde někomu tato rada někdy vhodná, což byl druhý cíl mého sdělení.S díky za trpělivost při čtení; J.Elner
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“