D5 136kw zimní sjezdy z hor a sahara na plný gule

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 9881
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#1 D5 136kw zimní sjezdy z hor a sahara na plný gule

Příspěvek od hajnej »

Už 3x se mi stalo, že jsem sjížděl z hor a během cesty se rozjela na plný obrátky sahara. Nezávisle na zaplém nebo vyplém bufíku. Nasvědčovalo by to spouštění regenerace DPF, ale proč takhle blbě? Nemá někdo podobnou zkušenost?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Tod2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2942
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

#2 D5 136kw zimní sjezdy z hor a sahara na plný gule

Příspěvek od Tod2 »

Možná to jen vytváří umělou zátěž pro motor přes altik a zapíná to výhřev okna a ventilátor...?
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 9881
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#3 D5 136kw zimní sjezdy z hor a sahara na plný gule

Příspěvek od hajnej »

Jel jsem schválně s vypnutym topením, aby se motor nechladil.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

xSam
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1289
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha

#4 D5 136kw zimní sjezdy z hor a sahara na plný gule

Příspěvek od xSam »

Ochcavka mi dneska udelala to samy, a sahara jela dalsich cca 10 minut po tom co jsem zaparkoval.
Taky by me docela zajimalo co to zpusobuje. Myslim, ze je jedno jestli to je skodovka, nevo volvo.
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 5908
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#5 D5 136kw zimní sjezdy z hor a sahara na plný gule

Příspěvek od Haben »

U octy je toto vypalovani dpf. Zitra nastartujes a budes mit na volnobeh zvysene otacky a ventilator pojede na plno. Nedokoncil se cyklus
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Tod2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2942
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

#6 D5 136kw zimní sjezdy z hor a sahara na plný gule

Příspěvek od Tod2 »

ono asi ani tak nejde o to, aby se motor jen nechladil, ten bude zahřátý tak nějak pořád stejně, pokud tedy nebude nějaký kruťas, kdy na semaforu spadne teplota dolů, ale taky o to, aby měl nějaký "odpor" a tím musel víc makat i na volnoběh
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 9881
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#7 D5 136kw zimní sjezdy z hor a sahara na plný gule

Příspěvek od hajnej »

Takže asi fakt DPF, který se více přicpával při krátkých trasách. Jezdí teď delší trasy a je klid.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 5908
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#8 D5 136kw zimní sjezdy z hor a sahara na plný gule

Příspěvek od Haben »

Jsem ti to rikal od zacatku.
Jinak potvrzeni, ze diesel s DPF na kratke trasy neni to prave. A to tve trasy byly cca 8+8 km? To uz si nepamatuji.
Nekdo shanel V50 s 1,6D ci 2,0D na trckacky 3+3 km. To by byl teprve prusvih
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5115
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#9 D5 136kw zimní sjezdy z hor a sahara na plný gule

Příspěvek od Jakub Svoboda »

No mám v okolí XC60 co jezdí 1km do práce a 1km zpět.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“