Tlak klimakompresoru
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 199
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: XC70, D5 AWD aut, 151kw, 2,4 r.v 2011
#1 Tlak klimakompresoru
Zdravím lidi mám prosím dotaz stále se drbu s tou klimou přes vidu jsem zkontroloval tlak klimakompresoru může mi tady nějaký odborník napsat jestli jen tlak normální protože já myslím, že určitě ne snažil jsem se najít nějakou odpověď něco jsem našel ale nic konkrétního.
Takže auto stálo celou noc v garáži nastartoval jsem připojil vidu a tlak začal 6120hPa po zapnutí klimy vystoupal až na skoro 13000hPa je to normální
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=128&t=65529&start=25#p782945
Takže auto stálo celou noc v garáži nastartoval jsem připojil vidu a tlak začal 6120hPa po zapnutí klimy vystoupal až na skoro 13000hPa je to normální
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=128&t=65529&start=25#p782945
- Přílohy
-
- 20181014_100355-800x450.jpg (106.14 KiB) Zobrazeno 872 x
-
- 20181014_100938-800x450.jpg (72.59 KiB) Zobrazeno 872 x
_________________
Volvo XC 70, r.v. 2010 do provozu 2011, 151KW, 2.4 D5, AT, AWD
STAGE2 D5T5 175KW
Vida k dispozici
Volvo XC 70, r.v. 2010 do provozu 2011, 151KW, 2.4 D5, AT, AWD
STAGE2 D5T5 175KW
Vida k dispozici
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 13058
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#2 Tlak klimakompresoru
Dneska, čerstvě naplněná klima po výměně chladiče a vysoušeče a tlak u chcíplého auta 634 kPa a po nastartování vylezl někam k 1700 kPa. Když běží sahara tak se pohybuje cca 650 - 800 kPa. Bez sahary vyleze postupně někam k 1600 a v tu chvíli spustí sahara a tlak zase sleze.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 199
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: XC70, D5 AWD aut, 151kw, 2,4 r.v 2011
#3 Tlak klimakompresoru
Ahoj Raolsa děkuji za reakci ostatně nikoho prvního bych ani nečekal . Ale teď vážně úplně nerozumím co jsi mi chtěl touhle zprávou sdělit a jaktože já mám hodnotama hPa a ty máš kPa
_________________
Volvo XC 70, r.v. 2010 do provozu 2011, 151KW, 2.4 D5, AT, AWD
STAGE2 D5T5 175KW
Vida k dispozici
Volvo XC 70, r.v. 2010 do provozu 2011, 151KW, 2.4 D5, AT, AWD
STAGE2 D5T5 175KW
Vida k dispozici
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 13058
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#4 Tlak klimakompresoru
Přidej si u těch mých hodnot na konec nulu a máš to v hPa.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 199
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: XC70, D5 AWD aut, 151kw, 2,4 r.v 2011
#5 Tlak klimakompresoru
Aha díky zase jsem o něco chytřejší a podle tebe jsou teda ty hodnoty v pořádku nebo je to málo nebo moc opravdu nevím. Jsou to takové odpovědi v hádankách
_________________
Volvo XC 70, r.v. 2010 do provozu 2011, 151KW, 2.4 D5, AT, AWD
STAGE2 D5T5 175KW
Vida k dispozici
Volvo XC 70, r.v. 2010 do provozu 2011, 151KW, 2.4 D5, AT, AWD
STAGE2 D5T5 175KW
Vida k dispozici
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 13058
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#6 Tlak klimakompresoru
Zkus udělat podobný graf jako já - nastartovat a počkat až to začne takhle pulzovat (zapínat a vypínat sahara), ale řekl bych, že těch 13000 hPa je málo. Ale třeba to pro V70III je normál. Musím kouknout do Vidy kolik tam mají pro tvůj model napsáno.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 13058
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#7 Tlak klimakompresoru
Tak jestli do toho dobře koukám, tak by tlak měl být 12000 - 21000 hPa. Takže těch tvých 13000 hPa je na spodní hranici.
Je to stejné u obou modelů. Jak u mého tak u tvého.V ideálních podmínkách kompresor komprimuje chladivo od 200 kPa (2 bar) na hodnotu mezi 1,2 MPa a 2,1 MPa (12 a 21 barů).
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 199
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: XC70, D5 AWD aut, 151kw, 2,4 r.v 2011
#8 Tlak klimakompresoru
Tý jo tak to je dobré zjištění na spodní hranici tak s tím budu muset zajet do Brna na foru jsem tady našel odkaz na klimatizacebrno.cz už jsem s nima dnes mluvil. Čím to ale může být klimu jsem nechával plnit i kontrolovat systém na těsnost je tam i barvivo a žádný únik se neprokázal. Mimochodem moc děkuji za informaci ohledně tlaku mohu se zeptat kde jsi takovouhle informaci ve vidě našel díky Petr
_________________
Volvo XC 70, r.v. 2010 do provozu 2011, 151KW, 2.4 D5, AT, AWD
STAGE2 D5T5 175KW
Vida k dispozici
Volvo XC 70, r.v. 2010 do provozu 2011, 151KW, 2.4 D5, AT, AWD
STAGE2 D5T5 175KW
Vida k dispozici
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#9 Tlak klimakompresoru
Co jsem říkal o těch kompresorech...?smidcze píše:Tý jo tak to je dobré zjištění na spodní hranici tak s tím budu muset zajet do Brna na foru jsem tady našel odkaz na klimatizacebrno.cz už jsem s nima dnes mluvil. Čím to ale může být klimu jsem nechával plnit i kontrolovat systém na těsnost je tam i barvivo a žádný únik se neprokázal. Mimochodem moc děkuji za informaci ohledně tlaku mohu se zeptat kde jsi takovouhle informaci ve vidě našel díky Petr
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 199
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: XC70, D5 AWD aut, 151kw, 2,4 r.v 2011
#10 Tlak klimakompresoru
Co tím myslíš Tome
_________________
Volvo XC 70, r.v. 2010 do provozu 2011, 151KW, 2.4 D5, AT, AWD
STAGE2 D5T5 175KW
Vida k dispozici
Volvo XC 70, r.v. 2010 do provozu 2011, 151KW, 2.4 D5, AT, AWD
STAGE2 D5T5 175KW
Vida k dispozici
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5136
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#11 Tlak klimakompresoru
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#12 Tlak klimakompresoru
Říkal jsem, že kompresory na P3 odcházejí.smidcze píše:Co tím myslíš Tome
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 13058
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#13 Tlak klimakompresoru
to Jakub: Nenapsal jsi při jaké příležitosti tento tlak byl, protože já mám podobný v okamžiku, kdy sahara úplně vychladí chladivo a vypne se. Pak to začne stoupat až na těch cca 16000 hPa, kdy zase sepne sahara, začne chladit a tím pádem klesá tlak.
Naposledy upravil(a) raolsa dne 15 říj 2018 20:34, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5136
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#14 Tlak klimakompresoru
Mnou uvedný tlak byl maximální co jsem sledoval za jízdy při sednutí do rozpáleného auta. Takže plný chod klimy.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#15 Tlak klimakompresoru
Zkusil bych ten tlak změřit i s ventilátorem na malé otáčkyJakub Svoboda píše:Mnou uvedný tlak byl maximální co jsem sledoval za jízdy při sednutí do rozpáleného auta. Takže plný chod klimy.
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#16 Tlak klimakompresoru
Tu sú grafy zo mojej S80:
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 13058
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#17 Tlak klimakompresoru
Nerozumíme si, ten graf co jsem postnul výše je také za plného chodu klimy. Prostě to takhle pulzuje v závislosti na sepnutí sahary. Samozřejmě ted nevyzkouším jak se to chová, když je v autě 60°C a dáš čudlíky na 18°C
to Igor: Koukám, že tobě to ani moc nekolísá, ale spíše tak nějak souvisle stoupá a jak zapne větrák tak prudce sleze.
to Igor: Koukám, že tobě to ani moc nekolísá, ale spíše tak nějak souvisle stoupá a jak zapne větrák tak prudce sleze.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#18 Tlak klimakompresoru
Ano. Pri každom zapnutí to trochu dotlakuje, kompresor chladivo zkompresuje a postupne sa dĺžka zopnutia kompresora predlžovala. Týmto som však len slovne zhodnotil to, čo je na mojom grafe. Neviem sa ale vyjadriť ku tomu, ako to má správne byť.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 199
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: XC70, D5 AWD aut, 151kw, 2,4 r.v 2011
#19 Tlak klimakompresoru
To RAOLSA: dělal jsem samozřejmě i nějaká videa hodnoty se pohybovaly od 8000 do 13000
Měl jsem zaplej i graf ale jel v podstatě ve stejné linii viz obr. jestli si teda rozumíme zkusím přidat i video jestli se podaří ale zajímavé je, že Kuba o polovinu menší hodnoty jak max. tak min. a klima mu jede normálně nedá mi to spát kde může být problém
Měl jsem zaplej i graf ale jel v podstatě ve stejné linii viz obr. jestli si teda rozumíme zkusím přidat i video jestli se podaří ale zajímavé je, že Kuba o polovinu menší hodnoty jak max. tak min. a klima mu jede normálně nedá mi to spát kde může být problém
- Přílohy
-
- 20181014_100758-640x360.jpg (41.38 KiB) Zobrazeno 767 x
_________________
Volvo XC 70, r.v. 2010 do provozu 2011, 151KW, 2.4 D5, AT, AWD
STAGE2 D5T5 175KW
Vida k dispozici
Volvo XC 70, r.v. 2010 do provozu 2011, 151KW, 2.4 D5, AT, AWD
STAGE2 D5T5 175KW
Vida k dispozici
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 13058
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#20 Tlak klimakompresoru
Ještě se zeptám (možná je to řečeno v tom minulém tématu, nechce se mi to pročítat): Tobě klima chladí a jenom to vyluzuje zvuky, nebo klima nejde?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 199
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: XC70, D5 AWD aut, 151kw, 2,4 r.v 2011
#21 Tlak klimakompresoru
Klima někdy jde a někdy ne dva dny třeba jde cesta z dovolené 800km jela celou dobu prijedeš domů druhý den do práce odpoledne jedu z práce 20km a z klimy jde třeba mírně vlažný je to jak na houpačce a s tím je spojen i ten zvuk když je zaplá klimatizace tak to slabě houká až chrčí
Někdy ten zvuk kopíruje i otáčky motoru když jedu po městě
Někdy ten zvuk kopíruje i otáčky motoru když jedu po městě
_________________
Volvo XC 70, r.v. 2010 do provozu 2011, 151KW, 2.4 D5, AT, AWD
STAGE2 D5T5 175KW
Vida k dispozici
Volvo XC 70, r.v. 2010 do provozu 2011, 151KW, 2.4 D5, AT, AWD
STAGE2 D5T5 175KW
Vida k dispozici
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 199
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: XC70, D5 AWD aut, 151kw, 2,4 r.v 2011
#22 Tlak klimakompresoru
Ve středu zkusím ještě jednou provést test ale divné je, že mi to vůbec nepulzovalo tak jak vám na těch grafech
To IgorS: to AC relé u toho testu musí být máš to krásně zobrazené mě to šlo v jedné úrovni jestli jsem přidal teplotu nebo ventilator stále stejné
To IgorS: to AC relé u toho testu musí být máš to krásně zobrazené mě to šlo v jedné úrovni jestli jsem přidal teplotu nebo ventilator stále stejné
_________________
Volvo XC 70, r.v. 2010 do provozu 2011, 151KW, 2.4 D5, AT, AWD
STAGE2 D5T5 175KW
Vida k dispozici
Volvo XC 70, r.v. 2010 do provozu 2011, 151KW, 2.4 D5, AT, AWD
STAGE2 D5T5 175KW
Vida k dispozici
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 199
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: XC70, D5 AWD aut, 151kw, 2,4 r.v 2011
#23 Tlak klimakompresoru
To Raolsa: jak dlouho si prováděl ten test, že ti to pulzovalo já jsem to ještě včera zkoušel, že sem hodím ten graf ale byla to zase pomalu jen jedna skoro rovná linie tak jestli něco nedělám blbě
To karelvolvo: zkoušel jsem i nižší otáčky ale nic se nezměnilo i při jízdě jsem to měřil ale vylezlo to max. kolem 9000hpa
To karelvolvo: zkoušel jsem i nižší otáčky ale nic se nezměnilo i při jízdě jsem to měřil ale vylezlo to max. kolem 9000hpa
_________________
Volvo XC 70, r.v. 2010 do provozu 2011, 151KW, 2.4 D5, AT, AWD
STAGE2 D5T5 175KW
Vida k dispozici
Volvo XC 70, r.v. 2010 do provozu 2011, 151KW, 2.4 D5, AT, AWD
STAGE2 D5T5 175KW
Vida k dispozici
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 199
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: XC70, D5 AWD aut, 151kw, 2,4 r.v 2011
#24 Tlak klimakompresoru
A ještě jedna věc mám prověřovat resp. proměřovat AC relé, elektromagnetickou spojku atd... když vida žádný problém nehlásí
Pak jedině sundat kolo podběh a podívat se jak spojka spíná ale pořád mi nejde do hlavy ten tlak kompresoru když ho má Jakub poloviční a vše má ok
Pak jedině sundat kolo podběh a podívat se jak spojka spíná ale pořád mi nejde do hlavy ten tlak kompresoru když ho má Jakub poloviční a vše má ok
_________________
Volvo XC 70, r.v. 2010 do provozu 2011, 151KW, 2.4 D5, AT, AWD
STAGE2 D5T5 175KW
Vida k dispozici
Volvo XC 70, r.v. 2010 do provozu 2011, 151KW, 2.4 D5, AT, AWD
STAGE2 D5T5 175KW
Vida k dispozici
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12082
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#25 Tlak klimakompresoru
Hele to je těžký, podle grafu máš i jinej typ kompresoru. Ale fakt jen odhaduju, přímá zkušenost s konkrétním autem žádná.
Tlaky záleží na výbavě, zda máš dva nebo jeden výparník, ale 6 bar mi přijde v pohodě, stejně jako 13. Ono totiž záleží, jak moc to musí chladit, tzn. kolik je požadováno a kolik je v kabině...
Zkus to naměřit, až to chladit nebude.
Tlaky záleží na výbavě, zda máš dva nebo jeden výparník, ale 6 bar mi přijde v pohodě, stejně jako 13. Ono totiž záleží, jak moc to musí chladit, tzn. kolik je požadováno a kolik je v kabině...
Zkus to naměřit, až to chladit nebude.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1 Odpovědi
- 261 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Vapik
-
- 92 Odpovědi
- 4633 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ivos2308
-
- 11 Odpovědi
- 757 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jakub Svoboda
-
- 10 Odpovědi
- 267 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jakub Svoboda
-
- 11 Odpovědi
- 1132 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Tomas78