Cca před třemi týdny se mi rozsvitila kontrolka motoru. Dle diagnostiky chyba váhy vzduchu. Váha vyměněna a chyba je tam zas. Cca před rokem měnena širokopásmova lambda, ale mám pocit že je tam ještě jedna obyc (nebo ne?).
Co myslíte že by to mohlo bejt?
Prošel jsem pár podobných příspěvků, ale přesně tohle jsem nenašel.
V70 2,4i 2002 kontrolka motoru - chudá smes
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 33
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 2,4i 103kw 03´
#1 V70 2,4i 2002 kontrolka motoru - chudá smes
_________________
V70 2,4i 103kw 03´
V70 2,4i 103kw 03´
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 33
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 2,4i 103kw 03´
#2 V70 2,4i 2002 kontrolka motoru - chudá smes
Ještě mě zaujala teorie "palivo" kterou tu někdo zmiňoval. Dělá to cca od posledního tankování. Pokud by tam bylo víc lihu, tak to bude z principu chudý. Nebo myslíte že je to blbost?
_________________
V70 2,4i 103kw 03´
V70 2,4i 103kw 03´
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#3 V70 2,4i 2002 kontrolka motoru - chudá smes
A proč, když už používáš tuhle diagnostiku, nesroluješ ještě o dva řádky dolů, abys viděl všechny possible sources:
* Damaged mass air flow (MAF) sensor
* Low fuel pressure
* Air leakage
při čemž z křišťálové koule tipuji nějakou ďouru v trubkách sání. Mají na to po 16 letech poměrně nárok.
Anebo to palivo - soudě podle tvého příspěvku to auto na LPG asi nejezdí?
Lepší informaci už asi nikde jinde nenajdeš. Pak už jen zbývá použít hlavu a zkušenosti.
Tolerance na chudost/bohatost směsi je +-25%, to bys toho lihu tam musel mít hodně hodně (nějaký E50 nebo tak něco).
/PL
* Damaged mass air flow (MAF) sensor
* Low fuel pressure
* Air leakage
při čemž z křišťálové koule tipuji nějakou ďouru v trubkách sání. Mají na to po 16 letech poměrně nárok.
Anebo to palivo - soudě podle tvého příspěvku to auto na LPG asi nejezdí?
Lepší informaci už asi nikde jinde nenajdeš. Pak už jen zbývá použít hlavu a zkušenosti.
Tolerance na chudost/bohatost směsi je +-25%, to bys toho lihu tam musel mít hodně hodně (nějaký E50 nebo tak něco).
/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 33
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 2,4i 103kw 03´
#4 V70 2,4i 2002 kontrolka motoru - chudá smes
Dolů jsem to sroloval, vyměnil jsem váhu vzduchu, žádná změna.
Sání jsem prohlédl, nepřijde mi ze by to někde prisavalo.
Ještě je varianta low fuel pressure, ale nenapadá mě jak to v domácích podmínkách změřit.
Jezdím normálně na benzín.
Je fakt že 25% je rozsah jako kráva, to bych snad musel natankovat E85.
Projdu ještě jednou to sání.
Ve výfuku je jedna, nebo dvě lambdy?
Napadlo mě jestli jen nekecá mereni, s jednou lambdou není jak to diagnostikou overit.
Sání jsem prohlédl, nepřijde mi ze by to někde prisavalo.
Ještě je varianta low fuel pressure, ale nenapadá mě jak to v domácích podmínkách změřit.
Jezdím normálně na benzín.
Je fakt že 25% je rozsah jako kráva, to bych snad musel natankovat E85.
Projdu ještě jednou to sání.
Ve výfuku je jedna, nebo dvě lambdy?
Napadlo mě jestli jen nekecá mereni, s jednou lambdou není jak to diagnostikou overit.
_________________
V70 2,4i 103kw 03´
V70 2,4i 103kw 03´
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#5 V70 2,4i 2002 kontrolka motoru - chudá smes
prasknute zvody...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 33
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 2,4i 103kw 03´
#6 V70 2,4i 2002 kontrolka motoru - chudá smes
Tak změna, bohužel ne k lepšímu. Ráno jsem nenastartoval, startér motorem točí ale ani náznak že by to chtělo chytit.
Do toho vehementně bliká kontrolka motoru a v pravidelných intervalech sebou škubne ručička otáčkoměru, viz video dole.
Zatím jsem zkoušel načíst chyby jen OBD donglem co mám v autě, ale nic, nepřipojilo se to k řídící jednotce
Nemáte někdo tušení co by to mohlo znamenat? Večer nabiju baterku (na konci mi palubák nahlásil vybitou baterku) a zkusím origo diagnostiku, ale pokud by to někdo poznal podle videa, bylo by to super.
"
Předem díky
Pepák
Do toho vehementně bliká kontrolka motoru a v pravidelných intervalech sebou škubne ručička otáčkoměru, viz video dole.
Zatím jsem zkoušel načíst chyby jen OBD donglem co mám v autě, ale nic, nepřipojilo se to k řídící jednotce
Nemáte někdo tušení co by to mohlo znamenat? Večer nabiju baterku (na konci mi palubák nahlásil vybitou baterku) a zkusím origo diagnostiku, ale pokud by to někdo poznal podle videa, bylo by to super.
"
Předem díky
Pepák
_________________
V70 2,4i 103kw 03´
V70 2,4i 103kw 03´
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 33
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 2,4i 103kw 03´
#7 V70 2,4i 2002 kontrolka motoru - chudá smes
Tak změna, poté co jsem vyměnil baterku jsem zkusil nastarovat, asi tak po 10tym otočení auto normálně chytlo.
Všechny kontrolky zhasly, diagnostika hlásí 372: CEM-1D04 ECM, software. Faulty signal. Intermittent fault
Máte někdo tušení o co by se mohlo jednat??
Další co mi přijde zvláštní je, že dle diagnostiky dácá auto na volnoběh jen 13 - 13,4 V
Přijde mi to málo, čekal bych okolo 14V.
Ocením jakoukoli (rozumnou) radu
Pepák
Všechny kontrolky zhasly, diagnostika hlásí 372: CEM-1D04 ECM, software. Faulty signal. Intermittent fault
Máte někdo tušení o co by se mohlo jednat??
Další co mi přijde zvláštní je, že dle diagnostiky dácá auto na volnoběh jen 13 - 13,4 V
Přijde mi to málo, čekal bych okolo 14V.
Ocením jakoukoli (rozumnou) radu
Pepák
- Přílohy
-
- chyba DTC.pdf
- (166.41 KiB) Staženo 25 x
-
- diagnostika 20.9.2018 (1).pdf
- (113.09 KiB) Staženo 27 x
_________________
V70 2,4i 103kw 03´
V70 2,4i 103kw 03´
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#8 V70 2,4i 2002 kontrolka motoru - chudá smes
Faulty SW obvykle znamená, že je tam manipulovaný SW (čip).
A je to pravda - v červenci 2017 tam byl nahráván 135kW čip (což ale není důvod pro chudou směs).
/PL
A je to pravda - v červenci 2017 tam byl nahráván 135kW čip (což ale není důvod pro chudou směs).
/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek