2-3-2 Long term fuel trim at idle
Delší dobu se potýkám s touhle chybou a nemůžu přijít na to proč stále vyskakuje (resp. tak 3/4 času svítí, zbytek ne), nesetkal se s tím někdo?
Většinou jsem četl že byl problém v úniku na sání, nicméně to už jsem xkrát prošel...
Na chování motoru jinak nepozoruju žádný vliv.
850 chyba 2-3-2
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 321
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Dejvice
- Vůz: 850 xc90
#2 850 chyba 2-3-2
Podle tohoto jsi to neprochazel?
https://www.volvoclub.org.uk/tech/service/850/TroubleshootingWithCodes-Turbo.pdf
https://www.volvoclub.org.uk/tech/service/850/TroubleshootingWithCodes-Turbo.pdf
_________________
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1812
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#3 850 chyba 2-3-2
Ahoj něco jsem ti našel
může být užitečné. C / - autorepair.about.com
2-3-2 Dlouhodobá regulace paliva, volnoběh, horní hranice
podmínek pro kódy DTC
Modul MFI přijímá informace od snímače ohřívaného kyslíku (HO2S), pokud je směs vzduchu a paliva příliš hubená v rozsahu volnoběhu (2-3-2) nebo v rozsahu částečného zatížení (2-2-1). V tomto případě bude signál HO2S obvykle menší než 0,5 V. Modul MFI krátkodobého vyrovnání paliva kompenzuje to obohacením směsi tak, aby byla zachována hodnota Lambda = 1. Odchylka krátkodobého nastavení středního nastavení paliva od jeho normální hodnoty bude kompenzována dlouhodobým trimováním paliva. Obohacení dlouhodobě téměř na maximum (horní hranice) bude interpretováno jako abnormální a zaznamená se DTC.
Zdroj (zdroje) poruchy
Otevřený okruh v přívodu ohřívače HO2S nebo v signálovém vedení.
Signál vedení ohřívače HO2S byl zkratován na zemi nebo na zdroji.
Chybný HO2S.
Kontaktní odpor a oxidace v konektoru HO2S.
Chybný snímač průtoku hromadného vzduchu (MAF).
Nízký tlak paliva.
Únik vzduchu.
Nesprávné signály snímačů.
může být užitečné. C / - autorepair.about.com
2-3-2 Dlouhodobá regulace paliva, volnoběh, horní hranice
podmínek pro kódy DTC
Modul MFI přijímá informace od snímače ohřívaného kyslíku (HO2S), pokud je směs vzduchu a paliva příliš hubená v rozsahu volnoběhu (2-3-2) nebo v rozsahu částečného zatížení (2-2-1). V tomto případě bude signál HO2S obvykle menší než 0,5 V. Modul MFI krátkodobého vyrovnání paliva kompenzuje to obohacením směsi tak, aby byla zachována hodnota Lambda = 1. Odchylka krátkodobého nastavení středního nastavení paliva od jeho normální hodnoty bude kompenzována dlouhodobým trimováním paliva. Obohacení dlouhodobě téměř na maximum (horní hranice) bude interpretováno jako abnormální a zaznamená se DTC.
Zdroj (zdroje) poruchy
Otevřený okruh v přívodu ohřívače HO2S nebo v signálovém vedení.
Signál vedení ohřívače HO2S byl zkratován na zemi nebo na zdroji.
Chybný HO2S.
Kontaktní odpor a oxidace v konektoru HO2S.
Chybný snímač průtoku hromadného vzduchu (MAF).
Nízký tlak paliva.
Únik vzduchu.
Nesprávné signály snímačů.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2125
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#4 850 chyba 2-3-2
Díky za tipy, proměřil jsem tedy ještě váhu vzduchu, ta je v toleranci, ale lambda ukazuje nesmysly (stále chudá), takže to bude asi viník, zítra skočim pro novou a uvidíme.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2125
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#5 850 chyba 2-3-2
Tak lambda vyměněna za novou (Bosch uni), kontrolka po resetu zatím nesvítí, takže asi ok tím pádem předchozí lambda umřela po nějakých 80tkm
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 22 Odpovědi
- 2150 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Arkaz
-
- 1 Odpovědi
- 598 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od dumi.cz
-
- 21 Odpovědi
- 1973 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej
-
- 5 Odpovědi
- 318 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Evrsn
-
- 17 Odpovědi
- 5141 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David Patočka