POMOC, ako sa dostat do V70 P2
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 556
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: Volvo S70 2,5 D
- Bydliště: Vranov nad Topľou
#1 POMOC, ako sa dostat do V70 P2
Cavte, trosku dost mi naprsalo do auta a zmokol ovladac okien vo vodicovych dverach, auto som zamkol a teraz neide odomknut dialkovym, vo dverach mam iny zamok takze klucom neodomknem Da sa auto odomknut tiahlom vo vodicovych dverach? Ze tam skusim neako prepasirovat drot, alebo ina napad? Napr skusit pockat ci to nevyshne.
Diky V70 D5 2004
Diky V70 D5 2004
_________________
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2903
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#2 POMOC, ako sa dostat do V70 P2
v zámku je nejspíš deadlock ne?, takže nějaký drát nepomůže
kufr klíčem nejde?
kufr klíčem nejde?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 556
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: Volvo S70 2,5 D
- Bydliště: Vranov nad Topľou
#3 POMOC, ako sa dostat do V70 P2
Aj na S70 2000 mam deadlock a otvorim zdnu, no iba vodicovou kluckou. Keby ste sa niekto skusili zamknut v aute a otvorit,
_________________
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 605
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
#4 POMOC, ako sa dostat do V70 P2
Jestli jde tvá S70 otevřít zevnitř, tak tam deadlock není, je rozbitý a nebo jsi nepočkal cca 30s po zamknutí auta, než se deadlock aktivuje. Můžu to zkusit leda na V70 2000, ale vzhledem k tomu že je to jiný model, tak to asi nemá smysl. Každopádně si nemyslím, že s funkčním deadlockem toto půjde.kamov píše:Aj na S70 2000 mam deadlock a otvorim zdnu, no iba vodicovou kluckou. Keby ste sa niekto skusili zamknut v aute a otvorit,
Co ten kufr jak píše Tod2?
Jak se chová to, že nejde odemknout? Nemohla by to být pojistka, že se tam něco při té vodě vyzkratovalo a ona vylítla? Není tam v motorovém prostoru? Jestli by se nešlo dostat k lanku kapoty zespoda, otevřít kapotu, vyměnit pojistku na dálku a hotovo. Samozřejmě vše za doprovodu sirény
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#5 POMOC, ako sa dostat do V70 P2
Deadlock se aktivuje pouze při zamčení zvenku. Pokud sedíš uvnitř a zamkneš se, deadlock se neaktivuje. Musíš být mimo auto.
Nech si stažené okno u řidiče, zamkni, počkej 20 - 30 vteřin, uslyšíš zaklapnutí deadlocku, pak prostrč ruku okýnkem a vem za vnitřní kliku dveří. Pokud otevřeš, máš zámek dveří v řiti. Funguje to stejně na s70 i v70 P2.
Jinak, jak píše SuGi, zkusit se klíčem dostat do kufru. Siréna bude houkat.
Nech si stažené okno u řidiče, zamkni, počkej 20 - 30 vteřin, uslyšíš zaklapnutí deadlocku, pak prostrč ruku okýnkem a vem za vnitřní kliku dveří. Pokud otevřeš, máš zámek dveří v řiti. Funguje to stejně na s70 i v70 P2.
Jinak, jak píše SuGi, zkusit se klíčem dostat do kufru. Siréna bude houkat.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 556
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: Volvo S70 2,5 D
- Bydliště: Vranov nad Topľou
#6 POMOC, ako sa dostat do V70 P2
Kluc mi pasuje iba do spinacky, do zamkov nie.
_________________
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2903
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#7 POMOC, ako sa dostat do V70 P2
Zapeklitá situace.
Až si vybiješ baterii, tak to budeš řešit zase?
Až si vybiješ baterii, tak to budeš řešit zase?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#8 POMOC, ako sa dostat do V70 P2
A baterku v DO jsi zkusil vyměnit?
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 605
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
#9 POMOC, ako sa dostat do V70 P2
Tak můj plán s pojistkami nevyjde, co koukám do schémat, tak pojistky na dveře jsou v přístrojovce. Jedna nějaká hlavní v kufru, ale to taky ničemu nepomůže.
Fíla má dobrý nápad s tou baterií v klíčku, případně jestli máš dvě dálky tak zkusit druhou.
Pokud to neprojde, tak budeš muset bohužel obětovat jedno okno, jestli ještě někdo nemá nějaký dobrý nápad.
Fíla má dobrý nápad s tou baterií v klíčku, případně jestli máš dvě dálky tak zkusit druhou.
Pokud to neprojde, tak budeš muset bohužel obětovat jedno okno, jestli ještě někdo nemá nějaký dobrý nápad.
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#10 POMOC, ako sa dostat do V70 P2
Jen doplním, že nejlevnější sklo je zadní boční (sklo kufru)
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 556
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: Volvo S70 2,5 D
- Bydliště: Vranov nad Topľou
#11 POMOC, ako sa dostat do V70 P2
Baterku som v DO vymenil ako prvu, no nic
CO myslite vyskratovalo poistku alebo vybilo baterku? Auto stalo 5 hodin od kedy tam natieklo.
CO myslite vyskratovalo poistku alebo vybilo baterku? Auto stalo 5 hodin od kedy tam natieklo.
_________________
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3226
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#12 POMOC, ako sa dostat do V70 P2
A kdyz rozbije to okno a ma funkcni deadlock, tak dvere stejne neotevre, ne?Fíla píše:Jen doplním, že nejlevnější sklo je zadní boční (sklo kufru)
Puvodni klic k tem dverim nemas?
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 605
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
#13 POMOC, ako sa dostat do V70 P2
Pod kapotu by ses teoreticky mohl dostat jak jsem psal výše, kdysi jsem to četl tady na fóru, ale nevím k jakému modelu a nevím s jakou úspěšností.
Tam bys mohl změřit, kolik baterka dává, jestli je vybitá a tím pádem by to možná šlo naprosto nedestruktivně
Nevím jak je to u V70, ale XCčko mi ve chvíli kdy zapnu klíček do spínačky vypne alarm (a tím bych tipoval i deadlock).
Tam bys mohl změřit, kolik baterka dává, jestli je vybitá a tím pádem by to možná šlo naprosto nedestruktivně
Nevím jak je to u V70, ale XCčko mi ve chvíli kdy zapnu klíček do spínačky vypne alarm (a tím bych tipoval i deadlock).
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1484
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#14 POMOC, ako sa dostat do V70 P2
Naposledy (podobny pripad, pokazene zamky +k.o bateria) som otvaral auto tak, ze som si lahol pod auto, dal dole kryt pod chladicmi. (zdvihak je vyhoda) nahmatal si s alternator (ja som ho videl, lebo som mal baretku), dal dole krytku skrutky na privod od baterie a bud si kabel odskrutkujem (potom je luxusny kabel kam sa da pripojit) alebo mne sa naposledy dalo priamo na matku dat startovaci kabel, ukostrenie niekde na klimakompresor, startovacie kable na externu bateriu, 10 minut sa pockalo a uz DO fachalo (alternativne sa da pouzit privod ku stareru)... je to rychlejsie ako mesiac vysavat sklo z interieru.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12976
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#15 POMOC, ako sa dostat do V70 P2
Určitě nerozbíjet skla kufru!!! Jednak je lepené a (údajně) se musí měnit i ta lišta okolo. Známí takhle čekal na nové okno s lištou 2 měsíce! Takže když už rozbíjet okno tak v zadních dveřích.Fíla píše:Jen doplním, že nejlevnější sklo je zadní boční (sklo kufru)
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1484
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#16 POMOC, ako sa dostat do V70 P2
spolujazdcove predne okno. najrychlejsie sa vymiena + je rovnake s S60 a moc sa nerozbijaju - daju sa zohnat za par drobnych zadne lepene sa najtazsie vymienaju a zhanaju neposkodene (pri vyrezavani treba specialny noz, strunou sa poskodi guma ktora sa samostatne nepredava + su rozne verzie, naposledy tu jeden zhanal az kupil nove v autorizaku (nikto nemal tu jeho variantu). Zadne dverove- treba rozobrat cele dvere... vpredu je to len a len pozametat!
Ale akumulator sa da nabit aj spod auta ako som sa uz zmienil, takze debata cisto akademicka dufam
Ale akumulator sa da nabit aj spod auta ako som sa uz zmienil, takze debata cisto akademicka dufam
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5112
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#17 POMOC, ako sa dostat do V70 P2
Před rozbíjením okna celé polepit průhlednou isolepou co dobře lepí. Pak je těch střepů trochu míň.
Dedlock to stejně nepustí.
Dedlock to stejně nepustí.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 556
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: Volvo S70 2,5 D
- Bydliště: Vranov nad Topľou
#18 POMOC, ako sa dostat do V70 P2
Noo poriesene, nepomohlo ani napojenie na štarter, stáva v baterke bola, musel som rozbiť okno. Auto potom pohode naštartovalo a došiel som domov. Chyba bola v ovládaci okien ktorý zmokol. vybral som ho von, rozobral, vystriekal liehom nechal odkvapkať, založil a diaľkové funguje opäť. Pre istotu som vymenil vložku vo dverách.
Ďakujem Jasko za rýchle dodanie okna, nových zámkov a online support pri výmene zámku, na prvýkrát mi to moc nešlo. Auto som mal spravené hneď druhý deň
Ďakujem Jasko za rýchle dodanie okna, nových zámkov a online support pri výmene zámku, na prvýkrát mi to moc nešlo. Auto som mal spravené hneď druhý deň
_________________
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 41
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 RS61S2 2.4 2003
- Bydliště: Praha
#19 POMOC, ako sa dostat do V70 P2
Ahoj, mohl bych Tě poprosit o radu jak postupovat při výměně vložky ridicovych dveří?kamov píše:Noo poriesene, nepomohlo ani napojenie na štarter, stáva v baterke bola, musel som rozbiť okno. Auto potom pohode naštartovalo a došiel som domov. Chyba bola v ovládaci okien ktorý zmokol. vybral som ho von, rozobral, vystriekal liehom nechal odkvapkať, založil a diaľkové funguje opäť. Pre istotu som vymenil vložku vo dverách.
Ďakujem Jasko za rýchle dodanie okna, nových zámkov a online support pri výmene zámku, na prvýkrát mi to moc nešlo. Auto som mal spravené hneď druhý deň
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 4 Odpovědi
- 157 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od matysek
-
- 3 Odpovědi
- 441 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od VanThomas
-
- 8 Odpovědi
- 2224 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ruprecht
-
- 2 Odpovědi
- 653 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Vembloud
-
- 15 Odpovědi
- 1265 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jakub Svoboda