Spatny predstih 2.5T 154kw

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 15
Registrován: 6 roků 1 měsíc
Bydliště: Prasklice
Vůz: Volvo S80 2003 2.5T AWD

#1 Spatny predstih 2.5T 154kw

Příspěvek od WOLTZ »

Zdravim chlapy,
mam problem s predstihem, ktery je 9 stupnu a skace do 13 (mereno pri volnobehu), auto za studena blbe startuje, ale pokles vykonu nejak necitim, za tepla chyta na drc. Mam to resit hned nebo to muze pockat? Pripadne co by se mohlo pos*at?
Predem dekuju.

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#2 Spatny predstih 2.5T 154kw

Příspěvek od raolsa »

Vyměň palivový filtr a neřeš předstih, s tím stejně nic neuděláš.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 15
Registrován: 6 roků 1 měsíc
Bydliště: Prasklice
Vůz: Volvo S80 2003 2.5T AWD

#3 Spatny predstih 2.5T 154kw

Příspěvek od WOLTZ »

Po dlouhe dobe tady pridavam sve poznatky, vymenil jsem uz pal. cerpadlo (Bosch) , vsechny filtry, svicky (Bosch), nove vstrikovace (Bosch), zacal jsem tankovat pouze na Shell a pridavat aditivum, po lepsim palivu lepsi start, ale stejne po startu to hned chcipne, start az na podruhy, ted v zime i na potreti. Zbyva jen nekolik moznosti, cidla otacek klika/vacek nebo civky a origo svicky. Po startu motor jede na cca 1500 ot. /min. po 15 sekundach uklidni se na 650 ot. Proto se obracim na Vas, zda byste mi s tim nepomohli kluci. Urcite budete chytrejsi nez ja. :)

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#4 Spatny predstih 2.5T 154kw

Příspěvek od raolsa »

A na origo diagnostice už jsi byl?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 330
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Pohjola

#5 Spatny predstih 2.5T 154kw

Příspěvek od Ykka »

Ty zvýšené otáčky po startu jsou u tohoto typu motoru ohřívací fáze katalyzátoru, to je v pořádku. Na studené starty byl nějaký upgrade software jednotky motoru ECM, ale záleží, jestli spadá výrobní číslo do rozsahu akce, to by ses dověděl ve Volvu.

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1484
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#6 Spatny predstih 2.5T 154kw

Příspěvek od kwiko »

Sakra, mat probem s predstihom u benzinu... zmente mechanika

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2
Registrován: 1 měsíc
Bydliště: Vodňany
Vůz: V70, S80, V50

#7 Spatny predstih 2.5T 154kw

Příspěvek od Martem-M3 »

WOLTZ píše: 23 led 2019 00:54 Po dlouhe dobe tady pridavam sve poznatky, vymenil jsem uz pal. cerpadlo (Bosch) , vsechny filtry, svicky (Bosch), nove vstrikovace (Bosch), zacal jsem tankovat pouze na Shell a pridavat aditivum, po lepsim palivu lepsi start, ale stejne po startu to hned chcipne, start az na podruhy, ted v zime i na potreti. Zbyva jen nekolik moznosti, cidla otacek klika/vacek nebo civky a origo svicky. Po startu motor jede na cca 1500 ot. /min. po 15 sekundach uklidni se na 650 ot. Proto se obracim na Vas, zda byste mi s tim nepomohli kluci. Urcite budete chytrejsi nez ja. :)
Zdravím, můžu se zeptat, co pomohlo? Díky

Warcz
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 5128
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#8 Spatny predstih 2.5T 154kw

Příspěvek od Warcz »

Předpokládám diagnostika :-) Ne osobně bych začal měření tlaku paliva na benzinové liště. To může dost napovědět. Pokud je motor na LPG, tak nejdříve jezdit na BA a vypozorovat jestli to dělá i tak.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2
Registrován: 1 měsíc
Bydliště: Vodňany
Vůz: V70, S80, V50

#9 Spatny predstih 2.5T 154kw

Příspěvek od Martem-M3 »

Diagnostika mlčí. Jezdí to na LPG, odpojil jsem baterii na den, ze to pomůže, nepomohlo. Jezdit nějaký den pouze na benzín sem ještě nezkoušel, zkusím. Jinak čerpadlo v nádrži nové.

Warcz
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 5128
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#10 Spatny predstih 2.5T 154kw

Příspěvek od Warcz »

Smazat chyby libovolnou diagnostikou a jezdit jenom na BA. To je nejlevnějši začatek
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#11 Spatny predstih 2.5T 154kw

Příspěvek od raolsa »

Mě pomohla změna celého systému LPG. :D
Od té doby co mám LPGtech tak problémy se startováním, nebo chcípnutím po startu nemám. Auto prostě funguje, jako by tam LPG nebylo. Takže buďto byl předchozí systém blbě nastavený, nebo to byla sra*ka od začátku. :ROFL:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“