Únik servokapaliny
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
#1 Únik servokapaliny
Bohužel mi docela rychle ubývá servokapalina a když jsme to zvedli, tak to vypadá, ze budu potřebovat pretesnit řízení. Nevíte na kolik taková sranda vyjde?
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 195
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V70II 2.4 D5244T5 120 kW TF-80SC 2007
#2 Únik servokapaliny
Mě taky teklo řízení, vyměnili se trubky kde se ten únik povedlo zmírnit, nicméně teklo mi to i z převodky řízení, takže dokupy výměna v autorizáku za cca. 25K
Přetěsnění nebo opravu mi rovnou řekli, že nedělají/nejde ... tak jsem to nechal vyměnit celé a je klid
Přetěsnění nebo opravu mi rovnou řekli, že nedělají/nejde ... tak jsem to nechal vyměnit celé a je klid
_________________
Volvo V70II, 2.4 D5244T5, 120 kW, r. v. 2007, TF-80SC
Volvo V70II, 2.4 D5244T5, 120 kW, r. v. 2007, TF-80SC
#3 Únik servokapaliny
Řízení se dá koupit zrepasovaný.
Třeba tady:
https://www.servo-rizeni.cz/volvo/v70-s70-ls-lv-1997-2000/posilovac-rizeni-servorizeni-143.htm
Třeba tady:
https://www.servo-rizeni.cz/volvo/v70-s70-ls-lv-1997-2000/posilovac-rizeni-servorizeni-143.htm
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
#4 Únik servokapaliny
To nevypadá zleBasstl píše:Řízení se dá koupit zrepasovaný.
Třeba tady:
https://www.servo-rizeni.cz/volvo/v70-s70-ls-lv-1997-2000/posilovac-rizeni-servorizeni-143.htm
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 94
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: Volvo V60 D3 MY11
#5 Únik servokapaliny
Príde mi celkom divné že autorizak povie že pretesnenie resp. repas sa nedá urobiť a hneď na prvom kliku cez Google na mňa vypadne repasovane servo za 6k oproti cene v autorizaku za výmenu za 25k. To už nie je servis ale len menič náhradných dielov a vyťahovač peňazí.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1484
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#6 Únik servokapaliny
mne prijde divne ze nevies ze autorizak ti ponuka moznost kde je velka sanca ze sa uz riadenie v buducnosti nepokazi. A repas ti ponuka moznost ze to riadenie este nejaky rok (pripadne viacej rokov) bude fungovat... iny pohlad na vec, mozeme si vybrat co je pre kazdeho prijatelnejsie. :cD
pre ilustraciu moje skusenosti:
z desiatich repasov jedna reklamacia hned a cca tri zacali do roka zase tiect...
z desiatich novych riadeni som nemal ziadnu reklamaciu...
a riesit znova tu istu vec, s nespokojnym majitelom... hoci som nic nepokazil - kopec roboty zdarma ktoru by sa patrilo riesit promptne / ostatne veci cakaju... cloveka to nebavi
pre ilustraciu moje skusenosti:
z desiatich repasov jedna reklamacia hned a cca tri zacali do roka zase tiect...
z desiatich novych riadeni som nemal ziadnu reklamaciu...
a riesit znova tu istu vec, s nespokojnym majitelom... hoci som nic nepokazil - kopec roboty zdarma ktoru by sa patrilo riesit promptne / ostatne veci cakaju... cloveka to nebavi
Naposledy upravil(a) kwiko dne 15 črc 2018 07:50, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 94
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: Volvo V60 D3 MY11
#7 Únik servokapaliny
V zásade máš pravdu. Ja som však narážal hlavne na tú myšlienku že autorizak povie: nedá sa a ono sa v skutočnosti dá. Ale ako hovoríš záleží na uhle pohľadu.kwiko píše:mne prijde divne ze nevies ze autorizak ti ponuka moznost kde je velka sanca ze sa uz riadenie v buducnosti nepokazi. A repas ti ponuka moznost ze to riadenie este nejaky rok (pripadne viacej rokov) bude fungovat... iny pohlad na vec, mozeme si vybrat co je pre kazdeho prijatelnejsie. :cD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 889
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
#8 Únik servokapaliny
Bohužel mám nedávnou vlastní zkušenost s opravou servořízení V70II 2004. Ono se to v těch eshopech pěkně čte, všichni mají všechno, ale když už pak máte auto na zdviži a řízení na stole, tak při hledání podle typu nikde nic, čas dodání na zavolání znamená, že už letos nebude, repasové firmy repas tohoto typu nedělají, případně to pošlou do Itálie a tam se uvidí po rozebrání. AV díly nemají, David Patočka možná po dovolené a tak dále.
Jedné podobné řízení o Švícka má o 5 centimetrů delší hřeben, případně tam nabastlit starší verzi řízení a přeházet trubky až k čepadlu a tam to snad bude sedět.
Takže chápu, že za to někdo dá 25 v autorizáku
Jedné podobné řízení o Švícka má o 5 centimetrů delší hřeben, případně tam nabastlit starší verzi řízení a přeházet trubky až k čepadlu a tam to snad bude sedět.
Takže chápu, že za to někdo dá 25 v autorizáku
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
#9 Únik servokapaliny
Ještě jsem našel u pana Kučery, je to taky ono? http://www.dily-volvo.cz/Volvo/S70-V70-00/Podvozek-rizeni-S70-V70-00/Rizeni/Prevodky-rizeni/Rizeni-1-1.html?listtype=search&searchparam=8251305
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 100
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Trutnov
- Vůz: S70 2.4T
#10 Únik servokapaliny
Taky mě teklo servo u s70. Dělali mi kompletní repas v r-speed v Náchodě, cenu už přesně nevím. Dělali toho víc a to řízení bylo tuším nějak kolem desítky.
_________________
odesláno z počítače pomocí drátové klávesnice a obyčejné myši
odesláno z počítače pomocí drátové klávesnice a obyčejné myši
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 954
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
#11 Únik servokapaliny
Co vim, tak se lisilo jenom typ trw a smi, slo o prumer zavitu na tahle. Kdyz to ale budes delat novy, tak stejne asi koupis novy, tak je to pak jedno. Co pise Pepa, ze je vic druhu, tak u v70i o tom nevim. Ja bych do toho klidne sel, pripadne se s Kucerou poradil.
Jinak pokud bys chtel tstnou cislo dilu, tak sem dej vin, nekdo uz se ti na to koukne do vidy.
Jinak pokud bys chtel tstnou cislo dilu, tak sem dej vin, nekdo uz se ti na to koukne do vidy.
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
#12 Únik servokapaliny
Zkusím mu zavolat a domluvit se s nímms231 píše:Co vim, tak se lisilo jenom typ trw a smi, slo o prumer zavitu na tahle. Kdyz to ale budes delat novy, tak stejne asi koupis novy, tak je to pak jedno. Co pise Pepa, ze je vic druhu, tak u v70i o tom nevim. Ja bych do toho klidne sel, pripadne se s Kucerou poradil.
Jinak pokud bys chtel tstnou cislo dilu, tak sem dej vin, nekdo uz se ti na to koukne do vidy.
VIN je : YV1LW7202Y2656389
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 624
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
#13 Únik servokapaliny
taky jsem to resil na sve V70... dal jsem tam predfaceliftove SMI... porod tam chytit ty prehozene trubky aby nebyly pres zavit... Jemny zavit do hliniku a trubka ktera tam pasuje jen tak zhruba...
Jinak zavit na spojovackach je stejny... jen jsou jinak dlouhe... ale ja provozuju uz nekolik let SMI se spojovackama s rizeni TRW jen toho zavitu moc nekouka
Jinak zavit na spojovackach je stejny... jen jsou jinak dlouhe... ale ja provozuju uz nekolik let SMI se spojovackama s rizeni TRW jen toho zavitu moc nekouka
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
#14 Únik servokapaliny
No na to se taky těším, to bude na celý denmichal_0077 píše:taky jsem to resil na sve V70... dal jsem tam predfaceliftove SMI... porod tam chytit ty prehozene trubky aby nebyly pres zavit... Jemny zavit do hliniku a trubka ktera tam pasuje jen tak zhruba...
Jinak zavit na spojovackach je stejny... jen jsou jinak dlouhe... ale ja provozuju uz nekolik let SMI se spojovackama s rizeni TRW jen toho zavitu moc nekouka
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 624
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
#15 Únik servokapaliny
mozna lepsi si k tomu vzit i ty puvodni trubky... nez se strachovat o poskozeni zavitu s trubkami naohybanymi...
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 954
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
#16 Únik servokapaliny
Vytiskl jsem, co je ve vide, jeste se to lisi podle chassis a cisla na stitku v motorovym prostoru. Muzu ti to poslat na mail a proberes se tim sam..
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 103
- Registrován: 7 roků 4 měsíce
- Bydliště: Galanta
- Vůz: volvo v40 td 75kW 2001
#17 Únik servokapaliny
Ahojte, vie mi prosím nejaký dobrák poradiť skôr ako sa pustím do demontáže servoriadenia?
Jedná sa o 850 TDI, uniká mi olej na strane spolujazdca priamo z piesta.
Dá sa to servo vybrať z auta aj bez demonáže nápravnice ? Aký je k tomu prístup?
Nie som ešte rozhodnutý či ho dám zrepasovať alebo zoženiem nejaké použité. Celkom ma tlačí čas lebo auto chcem mať na dovolenku v dobrom stave a toto sa rýchlo zhoršuje.
Pasuje napr. z nejakej beznzínovej 850 do mojej DTI? Aká je kompatibilita s V/S 70 ?
vďaka za rady
Jedná sa o 850 TDI, uniká mi olej na strane spolujazdca priamo z piesta.
Dá sa to servo vybrať z auta aj bez demonáže nápravnice ? Aký je k tomu prístup?
Nie som ešte rozhodnutý či ho dám zrepasovať alebo zoženiem nejaké použité. Celkom ma tlačí čas lebo auto chcem mať na dovolenku v dobrom stave a toto sa rýchlo zhoršuje.
Pasuje napr. z nejakej beznzínovej 850 do mojej DTI? Aká je kompatibilita s V/S 70 ?
vďaka za rady
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek