s80_I_ktere lozisko huci?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 60
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: na kopcu
- Vůz: bylo ledaco, teď saxo 1.1
#1 s80_I_ktere lozisko huci?
huci vpředu, dle mne prave (no..vime jak to je nekdy s tema zvukama...) nevim jak to je konstruovane, da se usoudit které by to mělo byt, když ztichne v pravotocive zatáčce? rovne a doleva huuuu
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2209
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#2 s80_I_ktere lozisko huci?
Bydliště: kousek od martinoplaJirinka píše:huci vpředu, dle mne prave (no..vime jak to je nekdy s tema zvukama...) nevim jak to je konstruovane, da se usoudit které by to mělo byt, když ztichne v pravotocive zatáčce? rovne a doleva huuuu
Tak proc se u nej nestavis mas to rovnou?
Jinak zvednout na heveru vprostred pod napravou, at sou obe kola ve vzduchu, roztocit na cca 120km/h a nechat tocit na neutral a bude to pripadne slyset,
nemluve o tom, ze od daneho kola pujde znacne vetsi teplo/zar...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Online
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5001
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#4 s80_I_ktere lozisko huci?
Ahoj, když to dělá doleva a na rovince huu tak je pravé ložisko špatné, protože je na něm vetší zátěž a v té pravotočivé se odlehčí, vždycky mi to tak vyšlo. I když jak jsem přišel do servisu a řekl jsem potřebuji vyměnit pravé přední ložisko, tak se na mě podívali jako co si dovoluji diagnostikovat takovou závadu, že to není tak jednoduché. tak jsme šli projet a ejhle shodli jsme se. Někdy je v tom ložisku i vůle, ale to by hučelo už pekelně a snadno bys to poznal při zvednutí kola a zalomcování.
Roztočit obě kola na zvedáku je nesmysl, a bez zátěže navíc v jiné poloze než normálně to hučet nemusí a teplo je taky až u ložisek které jsou fakt drsně v háji.
Roztočit obě kola na zvedáku je nesmysl, a bez zátěže navíc v jiné poloze než normálně to hučet nemusí a teplo je taky až u ložisek které jsou fakt drsně v háji.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 60
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: na kopcu
- Vůz: bylo ledaco, teď saxo 1.1
#5 s80_I_ktere lozisko huci?
jj, zatím to nehreje, slysim to zprava, všichni rikaji zprava, takze to vymenim...a pak udelam ještě to leve, které ve skutecnosti huci
dekuji vam, panove, mnohokrat
edyt: manželka rikala, ze to jde zleva, neprikladal jsem tomu zadnou vahu, az ted jsem si na to vzpomel....
dekuji vam, panove, mnohokrat
edyt: manželka rikala, ze to jde zleva, neprikladal jsem tomu zadnou vahu, az ted jsem si na to vzpomel....
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2209
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#6 s80_I_ktere lozisko huci?
No takovouhle story vykladal ted na srazu presne Marra, prijel zakaznik s tim, ze mu huci prave zadni lozisko, privezl si i svoje nove, s tim ze to chce vymenit, nic min, nic vic...Jirinka píše:jj, zatím to nehreje, slysim to zprava, všichni rikaji zprava, takze to vymenim...a pak udelam ještě to leve, které ve skutecnosti huci
dekuji vam, panove, mnohokrat
edyt: manželka rikala, ze to jde zleva, neprikladal jsem tomu zadnou vahu, az ted jsem si na to vzpomel....
Takze se to udelalo, sotva odjel z dilny, tak zachvili se vratil nadavajic, ze to huci furt... A svete div se, bylo to predni leve...
Naposledy upravil(a) Zajsoft dne 13 čer 2018 11:54, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#7 s80_I_ktere lozisko huci?
Aspoň má vymené obidva a už má pokoj.
Tie ložiská aj tak odchádzajú zväčša po sebe v rozpätí jedného roka až dvoch.
Tie ložiská aj tak odchádzajú zväčša po sebe v rozpätí jedného roka až dvoch.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 109
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha/Kralupy n./Vltavou
- Vůz: S60 T5 2003 LPG
#8 s80_I_ktere lozisko huci?
hoši tak já jsem z toho jelen (čti po 22:00 - jsem z toho úplně v (_._) ). Taky jsem myslel že mi hučí na v70 zimáky a že to vydržím na letní. Přehodil jsem letní a hučení zůstalo. Taky hučím rovně a doleva. Doprava klídeček a jenom rachot D5252T Nezávisle na sobě mi 3 mechanici řekli, že to dělá levý přední ložisko (podle popisu a videa viz - ") - právě naopak, že může mít vůli a při zatížení na levou stranu do pravý zatáčky to přestane, protože se zatíží a srovná se. Tak celý natěšený vyměním levý přední ložisko a hle. Hučení zůstalo = zbytečná práce . Jinak když jedu a jenom chytnu ruční brzdu tak v ní cítím vibrace (slabounce, ale po zatočení doprava mizí), slyšet je to od cca 40 km/h. Já snad vyměním i to pravý když to tady čtu a pak to auto už hodím ze skály
Takže mě teď spíš zajímá, jestli mi tu někdo dá naději, že s výměnou pravýho to přestane (jinak na heveru to nedělá žádný zvuky, vůli horizontální ani vertikální to nemá).
PS: Pokud by někoho napadlo hodit to do servisu na diagnostiku, tak maj tady v okolí všichni plno snad do konce života.
Takže mě teď spíš zajímá, jestli mi tu někdo dá naději, že s výměnou pravýho to přestane (jinak na heveru to nedělá žádný zvuky, vůli horizontální ani vertikální to nemá).
PS: Pokud by někoho napadlo hodit to do servisu na diagnostiku, tak maj tady v okolí všichni plno snad do konce života.
_________________
Je: V70XC II 2.4T 147kW MAN ´00 Vexy - LPG; S60 T5 184kW MAN ´03 Hackus - LPG
Bylo: V70XC II 2.4T 147kW AUT ´00 Shrek - ST2; V70 II 2.5 TDI 103kW MAN ´00 Bubák; V70I 2.5 TDI 103kW ´99 Burák; V40 2.0 100kW ´02 Čenda
Je: V70XC II 2.4T 147kW MAN ´00 Vexy - LPG; S60 T5 184kW MAN ´03 Hackus - LPG
Bylo: V70XC II 2.4T 147kW AUT ´00 Shrek - ST2; V70 II 2.5 TDI 103kW MAN ´00 Bubák; V70I 2.5 TDI 103kW ´99 Burák; V40 2.0 100kW ´02 Čenda
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2209
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#9 s80_I_ktere lozisko huci?
A me se pak mechanici divej, proc ty loziska menim na naprave obe zaroven
Ano oni neodejdou uplne zaroven(uz jenom proto, ze je nepomer levych a pravych zatacek), ale porad maj stejnej kilometrovej nabeh, je to stejnej princip, proc se menej brzdovy desticky/kotouce v paru a ze by lozisko za 2-3k bylo neco hrozneho...
Ano oni neodejdou uplne zaroven(uz jenom proto, ze je nepomer levych a pravych zatacek), ale porad maj stejnej kilometrovej nabeh, je to stejnej princip, proc se menej brzdovy desticky/kotouce v paru a ze by lozisko za 2-3k bylo neco hrozneho...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 60
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: na kopcu
- Vůz: bylo ledaco, teď saxo 1.1
#10 s80_I_ktere lozisko huci?
ja mam obe ložiska vymeneny před 20tiskm
jsem smireny s vymenou praveho předního, pak levého a nakonec obou zadnich...
jsem smireny s vymenou praveho předního, pak levého a nakonec obou zadnich...
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2209
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#11 s80_I_ktere lozisko huci?
Tak to pak ale zamrzi, znacka lozisek?Jirinka píše:ja mam obe ložiska vymeneny před 20tiskm
Tomu rikam pristup...Jirinka píše:jsem smireny s vymenou praveho předního, pak levého a nakonec obou zadnich...
Kazdopadne proc se nestavis treba k Martinovi? Aby se po vymene vsech 4 nezjistilo, ze to byl treba "ventilator"
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#12 s80_I_ktere lozisko huci?
Keď hučí rovno a doľava ide o pravé ložisko. To bol môj posledný prípad, viď. odkaz. Menil som už obidva predné ložiská a so 100% istotou som aj diagnostikoval jazdou, ktoré išlo. Metóda na zdviháku je nanič.sk1no píše:Taky hučím rovně a doleva. Doprava klídeček a jenom rachot D5252T
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 60
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: na kopcu
- Vůz: bylo ledaco, teď saxo 1.1
#13 s80_I_ktere lozisko huci?
znacku nevim, jelikoz je tam daval martinopel, resp. jeho mehanyk, tak si myslim, ze skf nebo origo nebo fag nebo něco na ten zpusob
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#14 s80_I_ktere lozisko huci?
Dôležité je dať tam dobre a najlepšie nový tesniaci krúžok. Inak tam môžeš dať aj drahé "Volvo" ložisko a keď sa tam dostane voda, špina, brzdový prach, korózia a nečistoty z vozovky, odíde rýchlejšie aj také.Jirinka píše:ja mam obe ložiska vymeneny před 20tiskm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 109
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha/Kralupy n./Vltavou
- Vůz: S60 T5 2003 LPG
#15 s80_I_ktere lozisko huci?
A mohl bys tedy s nějakou jistotou říct, že to hučí ložisko? Nebo spíš jestli ti to třeba dělalo podobný hluk (je mi totiž jasný, že od pc se to nedá určit)IgorS píše:Keď hučí rovno a doľava ide o pravé ložisko. To bol môj posledný prípad, viď. odkaz. Menil som už obidva predné ložiská a so 100% istotou som aj diagnostikoval jazdou, ktoré išlo. Metóda na zdviháku je nanič.sk1no píše:Taky hučím rovně a doleva. Doprava klídeček a jenom rachot D5252T
_________________
Je: V70XC II 2.4T 147kW MAN ´00 Vexy - LPG; S60 T5 184kW MAN ´03 Hackus - LPG
Bylo: V70XC II 2.4T 147kW AUT ´00 Shrek - ST2; V70 II 2.5 TDI 103kW MAN ´00 Bubák; V70I 2.5 TDI 103kW ´99 Burák; V40 2.0 100kW ´02 Čenda
Je: V70XC II 2.4T 147kW MAN ´00 Vexy - LPG; S60 T5 184kW MAN ´03 Hackus - LPG
Bylo: V70XC II 2.4T 147kW AUT ´00 Shrek - ST2; V70 II 2.5 TDI 103kW MAN ´00 Bubák; V70I 2.5 TDI 103kW ´99 Burák; V40 2.0 100kW ´02 Čenda
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#16 s80_I_ktere lozisko huci?
Keď sa preveziem v tvojom aute, tak ti to poviem. Ale záznamové možnosti, aj keď dnes moderných a vyspelých prístrojov, nedosahujú takej kvality aby zachytili to podstatné, čo počuť a cítiť v aute.
Edit: Zo záznamu je zrejmé, že to reaguje na smer = prípad vadného ložiska, ale identifikovať totožnosť tvojho zvuku so zvukom vadného ložiska podľa toho neviem. U mňa bolo vždy vadné to, ktoré prestalo hučať, keď pri zákrute opisovalo kratšiu dráhu a hučalo, keď bolo v zákrute ako vonkajšie - opisovalo dlhšiu dráhu.
Edit: Zo záznamu je zrejmé, že to reaguje na smer = prípad vadného ložiska, ale identifikovať totožnosť tvojho zvuku so zvukom vadného ložiska podľa toho neviem. U mňa bolo vždy vadné to, ktoré prestalo hučať, keď pri zákrute opisovalo kratšiu dráhu a hučalo, keď bolo v zákrute ako vonkajšie - opisovalo dlhšiu dráhu.
Jirinka píše:ja mam obe ložiska vymeneny před 20tiskm
jsem smireny s vymenou praveho předního, pak levého a nakonec obou zadnich...
Dobrá reklamaJirinka píše:znacku nevim, jelikoz je tam daval martinopel, resp. jeho mehanyk, tak si myslim, ze skf nebo origo nebo fag nebo něco na ten zpusob
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 109
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha/Kralupy n./Vltavou
- Vůz: S60 T5 2003 LPG
#17 s80_I_ktere lozisko huci?
Tak jsem to objednal. Minimálně budu mít vyměněný přední ložiska. Maximálně bude klid, tak uvidímeEdit: Zo záznamu je zrejmé, že to reaguje na smer = prípad vadného ložiska, ale identifikovať totožnosť tvojho zvuku so zvukom vadného ložiska podľa toho neviem. U mňa bolo vždy vadné to, ktoré prestalo hučať, keď pri zákrute opisovalo kratšiu dráhu a hučalo, keď bolo v zákrute ako vonkajšie - opisovalo dlhšiu dráhu.
_________________
Je: V70XC II 2.4T 147kW MAN ´00 Vexy - LPG; S60 T5 184kW MAN ´03 Hackus - LPG
Bylo: V70XC II 2.4T 147kW AUT ´00 Shrek - ST2; V70 II 2.5 TDI 103kW MAN ´00 Bubák; V70I 2.5 TDI 103kW ´99 Burák; V40 2.0 100kW ´02 Čenda
Je: V70XC II 2.4T 147kW MAN ´00 Vexy - LPG; S60 T5 184kW MAN ´03 Hackus - LPG
Bylo: V70XC II 2.4T 147kW AUT ´00 Shrek - ST2; V70 II 2.5 TDI 103kW MAN ´00 Bubák; V70I 2.5 TDI 103kW ´99 Burák; V40 2.0 100kW ´02 Čenda
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 15
- Registrován: 5 roků 10 měsíců
- Bydliště: Klášterec nad Ohří
- Vůz: S80 2,5 TDI manual 1999 - STAGE1 :)
#18 s80_I_ktere lozisko huci?
Moje úplně čerstvá zkušenost je taková, že je lepší udělat obě najednou. Mají najeto stejně a když jedno odejde, druhé rychle následuje. Začalo mi hučet levé přední, koupil jsem nové obě (Febi), po rozebrání levé strany se staré ložisko točilo sice celkem volně, ale lehce zadrhávalo a bylo cítit, že hladké plochy uvnitř už tolik hladké nejsou. Ovšem šok nastal, když jsem rozebral pravou stranu, kterou jsem vlastně původně měnit ani nechtěl, nevydávala žádný hluk ani neměla vůli. Pravé ložisko se točilo tak ztuha, že jsem s ním prsty sotva zatočil. Když to bylo smontované, je přes disk, popř. kotouč větší páka a nebylo to tolik patrné, navíc točíte i převodovkou, až když jsem v ruce držel samotné ložisko, zjistil jsem, v jak žalostném stavu bylo. Takže určitě obě, nají najeto a nabržděno stejně.
_________________
S80 2,5TDI 1999 EGR OFF + ChipTuning STAGE1 od: https://d5t5.com/ 125-kW/340-Nm :)
S80 2,5TDI 1999 EGR OFF + ChipTuning STAGE1 od: https://d5t5.com/ 125-kW/340-Nm :)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 60
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: na kopcu
- Vůz: bylo ledaco, teď saxo 1.1
#19 s80_I_ktere lozisko huci?
tak vam vsem dekuji za diagnostiku...
je to divne, ale vyslo to, bylo to prave predni, jak jsem slysel (narozdil od manželky) a jak jste rikali….
takze uz zadne huuuu
uvidíme, jak dlouho vydrzi leve…
akorát jsem znervoznel, když jsem zjistil, ze na dolnim cepu tehlici nevyklopím, protože bych musel na matku navarit poradnou paku, nebo vzit soudružku ohebnou a pak novy cep...ale vyklopil jsem to na tlumici...
je to divne, ale vyslo to, bylo to prave predni, jak jsem slysel (narozdil od manželky) a jak jste rikali….
takze uz zadne huuuu
uvidíme, jak dlouho vydrzi leve…
akorát jsem znervoznel, když jsem zjistil, ze na dolnim cepu tehlici nevyklopím, protože bych musel na matku navarit poradnou paku, nebo vzit soudružku ohebnou a pak novy cep...ale vyklopil jsem to na tlumici...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 57
- Registrován: 6 roků 9 měsíců
- Bydliště: Přerov
- Vůz: Volvo V70, 2.5TDI, r.v.1998
#20 s80_I_ktere lozisko huci?
ahoj kluci,
možná trošku OT, ale ať nezakládám nový téma...
Taky mi hučí ložisko, budu v nejbližší době měnit obě dvě. Otázka zní - může to vadné ložisko i cvakat? Zatím jsem vypozoroval cvakání při rozjezdu z místa na jedničku při větším rejdu na obě strany. Nebo se mám chystat na homokineťáky?
možná trošku OT, ale ať nezakládám nový téma...
Taky mi hučí ložisko, budu v nejbližší době měnit obě dvě. Otázka zní - může to vadné ložisko i cvakat? Zatím jsem vypozoroval cvakání při rozjezdu z místa na jedničku při větším rejdu na obě strany. Nebo se mám chystat na homokineťáky?
_________________
Volvo V70, 2.5TDI, r.v.1998, 103kW, manuál
Volvo V70, 2.5TDI, r.v.1998, 103kW, manuál
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 109
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha/Kralupy n./Vltavou
- Vůz: S60 T5 2003 LPG
#21 s80_I_ktere lozisko huci?
Tak si měl pravdu. Vyměnil jsem levý a nic. Vyměnil jsem pravý a klid. Jediný problém je teď, že jsem byl zvyklý, že to začalo hučet kolem 60 km/h. Dneska jsem jel, čekal na hučení, abych věděl kolik jedu a už začal blikat radar, že jedu 70 Ale ten klídeček teď je k nezaplacení.IgorS píše:Keď hučí rovno a doľava ide o pravé ložisko. To bol môj posledný prípad, viď. odkaz. Menil som už obidva predné ložiská a so 100% istotou som aj diagnostikoval jazdou, ktoré išlo. Metóda na zdviháku je nanič.sk1no píše:Taky hučím rovně a doleva. Doprava klídeček a jenom rachot D5252T
_________________
Je: V70XC II 2.4T 147kW MAN ´00 Vexy - LPG; S60 T5 184kW MAN ´03 Hackus - LPG
Bylo: V70XC II 2.4T 147kW AUT ´00 Shrek - ST2; V70 II 2.5 TDI 103kW MAN ´00 Bubák; V70I 2.5 TDI 103kW ´99 Burák; V40 2.0 100kW ´02 Čenda
Je: V70XC II 2.4T 147kW MAN ´00 Vexy - LPG; S60 T5 184kW MAN ´03 Hackus - LPG
Bylo: V70XC II 2.4T 147kW AUT ´00 Shrek - ST2; V70 II 2.5 TDI 103kW MAN ´00 Bubák; V70I 2.5 TDI 103kW ´99 Burák; V40 2.0 100kW ´02 Čenda
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 23
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha-4
- Vůz: V70 d5 136kw D5244T4 2006 manual
#22 s80_I_ktere lozisko huci?
Taky bych mel zahadu ohledne loziska na predku. Vymenil jsem na v70 II lozisko predni leve, pac uz chrcelo a hucelo a pomalu mi i nadavalo. A po vymene uz nechrci ale ze stejne leve strany slisim od 40km/h kolisave huceni beze zmeny v zatackach a brzdeni. Nemuze hucet nejake lozisko v prevodovce ? Nemate nekdo zkusenost ? Lozisko jsem dal optimal, max ho vyreklamuju, jestli to je ono. Hold jsem chtel usetrit
#23 s80_I_ktere lozisko huci?
Se s dovolenim prizivim s dotazem...
Muze lozisko piskat? Myslim jako kdyz piskaji brzdy. Ja kdyz zatocim v pravo, tak mi z kola od ridice popiskava. Kdyz tocim v levo, tak je vse v pohode. Nekdy i na rovine. Myslel jsem, ze brzdy ale chci se zeptat jestli to muze byt i lozisko. Diky.
Muze lozisko piskat? Myslim jako kdyz piskaji brzdy. Ja kdyz zatocim v pravo, tak mi z kola od ridice popiskava. Kdyz tocim v levo, tak je vse v pohode. Nekdy i na rovine. Myslel jsem, ze brzdy ale chci se zeptat jestli to muze byt i lozisko. Diky.
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2430
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#24 s80_I_ktere lozisko huci?
A brzdové kotouče nemají hranu? To občas dokáže pískat i rovně ve vyšší rychlosti. I krycí štít dokáže vyluzovat všelijaké zvuky pokud je u kotouče natěsno a nabere ho proud vzduchu.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
#25 s80_I_ktere lozisko huci?
Kotouce jsou bez hrany a na ten stit se podivam. Nedavno mi o tom rikal kamos a aj jsem to cetl nekde na internetu. Diky
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek