Nízký tlak oleje - vypněte motor

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 109
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha/Kralupy n./Vltavou
Vůz: S60 T5 2003 LPG

#1 Nízký tlak oleje - vypněte motor

Příspěvek od sk1no »

Hoj přátelé ,

u mojí v70II ´00 2,5TDI se mi z posledních 6i startů 3x objevila tato hláška - nastartuji svítí kontrolka mazání (cca 3 vteřiny) a v tom problikne tahle hláška. Rozsvícení trojúhelníčku s vykřičníkem to nestihne. Olej na měrce cca v 3/4. Proto by mě zajímalo jestli někdo nemá zkušenost, či jestli má cenu jezdit na vidu, která by řekla co je špatně když se auto chová normálně ani nijak nekouří a jindy se kontrolka ani hláška neobjeví. Typicky je to třeba po delším stání třeba 2 dny. Za jakoukoliv radu děkuji.
_________________
Je: V70XC II 2.4T 147kW MAN ´00 Vexy - LPG; S60 T5 184kW MAN ´03 Hackus - LPG
Bylo: V70XC II 2.4T 147kW AUT ´00 Shrek - ST2; V70 II 2.5 TDI 103kW MAN ´00 Bubák; V70I 2.5 TDI 103kW ´99 Burák; V40 2.0 100kW ´02 Čenda

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#2 Nízký tlak oleje - vypněte motor

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

jo.....já sem takhle zadřel u V70 motor, stejná situace.

3 roky žádnej problém, pak odvezu auto do servisu na výměnu oleje a už ve chvíli, kdy jsem auto převzal, tak se po
prudkém sešlápnutí plynu na cca 3 vteřiny rozsvítila olejnička (což se nikdy předtím nestalo)

Okamžitě volám zpátky a popisuji závadu, odpověď "všechno máš krásně čerstvě oservisovaný, to víš starý auto,
vadný čidlo" po ujetí 200km motor K.O, zadřená šála na klice.

Postavil se k tomu jako hrdina, začal něco blekotat a já vypláz dalších 30 000kč za motor, rozvody, svíčky a
částečnou GO motoru, kdy sundal hlavu a kontroloval stav, čistil atd.

Auto se jinak chovalo zcela standardně, žádná zvýšená kouřivost, olej na rysce v normě - jen to probliknutí olejničky při
sešlápnutí......a šlo to rychle
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 321
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Dejvice
Vůz: 850 xc90

#3 Nízký tlak oleje - vypněte motor

Příspěvek od Wolfram1944 »

sk1no píše: nastartuji svítí kontrolka mazání (cca 3 vteřiny)
Podobné chování jsem měl s nějakým ufo či ufi filtrem z av dílů. Teď jsem dal Mann filtr s 10w40 olejem a kontrolka si ani neblikne. Předtím po nastartování zhasínala s jistou prodlevou, možná ale méně než 3 vteřiny.
Možná hypotéza je, že Mann filtr neklade oleji takový odpor a díky tomu je pak vyšší tlak.
_________________
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12052
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#4 Nízký tlak oleje - vypněte motor

Příspěvek od Urvanej »

Taky už jsem to viděl, po výměně oleje a fitru ten problém vždy zmizel. Ale tak může bejt vydřený olejový čerpadlo a netahá jako zamlada.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 548
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: MSK
Vůz: S80 D5 MY2004

#5 Nízký tlak oleje - vypněte motor

Příspěvek od Bakly »

Taky bych to tipl na filtr, případně zanesené sítko ve vaně. Než se celý okruh rozhýbe, tak to nemá dostatečný tlak
_________________
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 109
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha/Kralupy n./Vltavou
Vůz: S60 T5 2003 LPG

#6 Nízký tlak oleje - vypněte motor

Příspěvek od sk1no »

Hoj, chtěl bych se zeptat než se do toho pustím. Na D5252T ve v70II ´00. Když budu chtít sundat vanu a vyndat sací koš kvůli čištění tak by mě zajímalo:
♂1Má olejová vana jiný držení než jenom tu "miliardu" šroubů po obvodu?
♂2Pokud budu sundavat sací koš, musí se sundat i čerpadlo potažmo rozvody nebo se dá sundat jenom trubka s košem a je to? (viz https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=61044&start=50#p717251)
♂3Je něco jinýho co by mohlo být potřeba dokoupit, kromě novýho těsnění pod vanu?
♂4Má někdo zkušenost čím by to šlo rychle a kvalitně vyčistit?
Zatím asi děkuji za případné odpovědi. :)
_________________
Je: V70XC II 2.4T 147kW MAN ´00 Vexy - LPG; S60 T5 184kW MAN ´03 Hackus - LPG
Bylo: V70XC II 2.4T 147kW AUT ´00 Shrek - ST2; V70 II 2.5 TDI 103kW MAN ´00 Bubák; V70I 2.5 TDI 103kW ´99 Burák; V40 2.0 100kW ´02 Čenda

IgorS
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1687
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Banská Bystrica
Vůz: S80 & S60
Kontaktovat uživatele:

#7 Nízký tlak oleje - vypněte motor

Příspěvek od IgorS »

1 Nie
2 Nie, dá
3 Tesnenie trubky sania
4 Čističom na brzdy
_________________
| S80 TDI Webasto | S60 2.4i | VIDA-DiCE |

selap
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1323
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 III D3 AT '12

#8 Nízký tlak oleje - vypněte motor

Příspěvek od selap »

Možná bych začal tím, že si změřím skutečný tlak oleje.... hadička s manometrem někdy dokáže překvapit. Také začít od filtru není o věci.....
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 109
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha/Kralupy n./Vltavou
Vůz: S60 T5 2003 LPG

#9 Nízký tlak oleje - vypněte motor

Příspěvek od sk1no »

selap píše:Možná bych začal tím, že si změřím skutečný tlak oleje.... hadička s manometrem někdy dokáže překvapit. Také začít od filtru není o věci.....
To vycisteni snad nicemu neuskodi a filtr v ramci vymeny udelam.
_________________
Je: V70XC II 2.4T 147kW MAN ´00 Vexy - LPG; S60 T5 184kW MAN ´03 Hackus - LPG
Bylo: V70XC II 2.4T 147kW AUT ´00 Shrek - ST2; V70 II 2.5 TDI 103kW MAN ´00 Bubák; V70I 2.5 TDI 103kW ´99 Burák; V40 2.0 100kW ´02 Čenda

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 548
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: MSK
Vůz: S80 D5 MY2004

#10 Nízký tlak oleje - vypněte motor

Příspěvek od Bakly »

Já bych to na 99 % tipoval na ten filtr/sítko či jejich kombinaci. Nevím, jak máš auto dlouho, ale pokud moc dlouho ne a nalil jsi tam kvalitní olej, pravděpodobnost se ještě zvyšuje. Něco podobného jsem tento rok také řešil (ne u Volva). Já to čistil čističem brzd a když mi večer došel, tak ještě benzínem. Vzhledem k tomu, že bylo bordelu dost i ve vaně, to nejhorší jsem vzal v prvním kroku vapkou :D
_________________
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 109
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha/Kralupy n./Vltavou
Vůz: S60 T5 2003 LPG

#11 Nízký tlak oleje - vypněte motor

Příspěvek od sk1no »

Hoši tak teď jsem úplně v háji takže vás jako znalé radši poprosím o radu :oops: :D Měl jsem plán, že vyměním filtr a olej za mobil 1 a mann(z av dilu tam mám 5w40 podle štítku a prý mobil a filtr uf? - je to natočený k bloku, takže nečitelný) a že se budu držet 5w40. Jenže mobil 1 5w40 u nás nesehnatelný. Tady se radí 5w50 na fb zase 10w40. V příručce co mám zase není zmíňka o mém motoru D5252T takže tápu co teď.
Bojím se aby můj veterán vydržel cestu na dovču a zpět a proto prostor k návrhům.
Dát mobil super 3000 5w40 nebo narvat Mobil 1 Peak Life 5w50 co tu vsichni doporučuji a nebo Mobil Super 2000 X1 10W-40? Na vyčištění vany už se nedostanu, tak se bojím, že když tam dám něco jinýho než tam teď je, aby to třeba někde neurvalo nějakou karbon lavinu a nenapáchalo víc škody než užitku. Najeto minimálně 260.
_________________
Je: V70XC II 2.4T 147kW MAN ´00 Vexy - LPG; S60 T5 184kW MAN ´03 Hackus - LPG
Bylo: V70XC II 2.4T 147kW AUT ´00 Shrek - ST2; V70 II 2.5 TDI 103kW MAN ´00 Bubák; V70I 2.5 TDI 103kW ´99 Burák; V40 2.0 100kW ´02 Čenda

selap
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1323
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 III D3 AT '12

#12 Nízký tlak oleje - vypněte motor

Příspěvek od selap »

Ten olej bych až tak neřešil, použij něco kvalitního, ale nemusíš to nejdražší, ten filtr vyměň hned za kvalitní, Mann, orig...
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4899
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#13 Nízký tlak oleje - vypněte motor

Příspěvek od Romulusw »

5W40, nebo 5W50 (stejná specifikace) je to úplně jedno.

Problém, jako takový, vidím ve zpětném ventilku (kulička) olejového čerpadla, po delší době "spadne olej" všechen dolů do vany. Může tam být kus karbonu, nebo nějakého bordelu, protože je to ještě před filtrem.

VIDA ti nic neřekne.

A možná právě ideální situace pro použití BéGéčka.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 109
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha/Kralupy n./Vltavou
Vůz: S60 T5 2003 LPG

#14 Nízký tlak oleje - vypněte motor

Příspěvek od sk1no »

Romulusw píše:5W40, nebo 5W50 (stejná specifikace) je to úplně jedno.

Problém, jako takový, vidím ve zpětném ventilku (kulička) olejového čerpadla, po delší době "spadne olej" všechen dolů do vany. Může tam být kus karbonu, nebo nějakého bordelu, protože je to ještě před filtrem.

VIDA ti nic neřekne.

A možná právě ideální situace pro použití BéGéčka.
BéGéčko budu muset nastudovat. Hodně o tom slýchám, ale zatím to jde mimo mě :oops:
_________________
Je: V70XC II 2.4T 147kW MAN ´00 Vexy - LPG; S60 T5 184kW MAN ´03 Hackus - LPG
Bylo: V70XC II 2.4T 147kW AUT ´00 Shrek - ST2; V70 II 2.5 TDI 103kW MAN ´00 Bubák; V70I 2.5 TDI 103kW ´99 Burák; V40 2.0 100kW ´02 Čenda

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4899
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#15 Nízký tlak oleje - vypněte motor

Příspěvek od Romulusw »

A pokud v konstrukci olejového čerpadla není zpětný ventil, tak by měl být ve filtru a ten zřejmě nebude funkční.

Začal bych od něj. Kup nějaký od MANNu, vyměň ho, dolej olej a vyzkoušej.

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#16 Nízký tlak oleje - vypněte motor

Příspěvek od Zajsoft »

Neni co studovat na BGcku...
Nalejt, nechat min 30min honit v motoru na volnobeh - nebo s tim klidne jako ja chvili jezdit, treba si dojet na nakup a tak...
Podle toho co vytece, bud das novej filtr a olej(dej tu 5W50, vsechny ostatni oleje co jsi napsal, jsou horsi jak co do specifikace, tak co do vlastni kvality, aditiv, etc...).
Pokud potece ultra humac, tak osobne davam novej filtr a vyplachovy olej Paramo V2 + opet BGcko - pokud by z toho sel opet totalni humus(nepravdepodobne, ale pokud byl predtim nekdo prase a poracne nemenil, necistil, lil do toho buhvi co...), tak zopakovat...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 109
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha/Kralupy n./Vltavou
Vůz: S60 T5 2003 LPG

#17 Nízký tlak oleje - vypněte motor

Příspěvek od sk1no »

Romulusw píše:A pokud v konstrukci olejového čerpadla není zpětný ventil, tak by měl být ve filtru a ten zřejmě nebude funkční.

Začal bych od něj. Kup nějaký od MANNu, vyměň ho, dolej olej a vyzkoušej.
Mám právě čas na výměnu, takže nový olej a filtr a uvidíme.
Zajsoft píše:Neni co studovat na BGcku...
Nalejt, nechat min 30min honit v motoru na volnobeh - nebo s tim klidne jako ja chvili jezdit, treba si dojet na nakup a tak...
Podle toho co vytece, bud das novej filtr a olej(dej tu 5W50, vsechny ostatni oleje co jsi napsal, jsou horsi jak co do specifikace, tak co do vlastni kvality, aditiv, etc...).
Pokud potece ultra humac, tak osobne davam novej filtr a vyplachovy olej Paramo V2 + opet BGcko - pokud by z toho sel opet totalni humus(nepravdepodobne, ale pokud byl predtim nekdo prase a poracne nemenil, necistil, lil do toho buhvi co...), tak zopakovat...
Herdek už mám objednanou tu 5w40 :oops: :lol: každopádně jsem zjistil i to, že mám kryt motoru úplně od oleje, takže to teď vyměním za 5w40 budu hledat úniky (nejlíp najít někoho kdo má koule na to umýt motor wapkou) a pak až to vyřeším tak udělám operaci BG, čištění vany, upgrade na 5w50 a snad bude čas řešit ostatní problémy :) :(
_________________
Je: V70XC II 2.4T 147kW MAN ´00 Vexy - LPG; S60 T5 184kW MAN ´03 Hackus - LPG
Bylo: V70XC II 2.4T 147kW AUT ´00 Shrek - ST2; V70 II 2.5 TDI 103kW MAN ´00 Bubák; V70I 2.5 TDI 103kW ´99 Burák; V40 2.0 100kW ´02 Čenda

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#18 Nízký tlak oleje - vypněte motor

Příspěvek od Zajsoft »

[quote="sk1no"][quote="Romulusw"]Herdek už mám objednanou tu 5w40 :oops: :lol:
Mno a nemas ucpany odvetrani motoru? Ze by Ti to plivalo pod vickem?
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 109
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha/Kralupy n./Vltavou
Vůz: S60 T5 2003 LPG

#19 Nízký tlak oleje - vypněte motor

Příspěvek od sk1no »

Zajsoft píše:Mno a nemas ucpany odvetrani motoru? Ze by Ti to plivalo pod vickem?
Myslíš to "UFO" nahoře pod krytem :oops: ? Jestli jo, tak po sundání krytu je tam trošku film na tom molitanu v tom krytu a když s tím trošku zahýbu, tak tam olejový vlhko je. Ale nepřijde mi, že by to zasvinilo takhle ten kryt dole. Navíc na týhle straně je paradoxně motor čistej. :roll: Možná zkusím najít fotku, jestli jsem to stihnul vyfotit.
_________________
Je: V70XC II 2.4T 147kW MAN ´00 Vexy - LPG; S60 T5 184kW MAN ´03 Hackus - LPG
Bylo: V70XC II 2.4T 147kW AUT ´00 Shrek - ST2; V70 II 2.5 TDI 103kW MAN ´00 Bubák; V70I 2.5 TDI 103kW ´99 Burák; V40 2.0 100kW ´02 Čenda

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 109
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha/Kralupy n./Vltavou
Vůz: S60 T5 2003 LPG

#20 Nízký tlak oleje - vypněte motor

Příspěvek od sk1no »

Tak tady jsem našel foto jak to vypadalo. Jedna je blbě zaostřená, ale je to poznat, že tam je dost mokro.
https://sk1no.rajce.idnes.cz/Olejovy_ragnarok/#"
_________________
Je: V70XC II 2.4T 147kW MAN ´00 Vexy - LPG; S60 T5 184kW MAN ´03 Hackus - LPG
Bylo: V70XC II 2.4T 147kW AUT ´00 Shrek - ST2; V70 II 2.5 TDI 103kW MAN ´00 Bubák; V70I 2.5 TDI 103kW ´99 Burák; V40 2.0 100kW ´02 Čenda

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4899
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#21 Nízký tlak oleje - vypněte motor

Příspěvek od Romulusw »

sk1no píše: Herdek už mám objednanou tu 5w40 :oops: :lol: každopádně jsem zjistil i to, že mám kryt motoru úplně od oleje, takže to teď vyměním za 5w40 budu hledat úniky (nejlíp najít někoho kdo má koule na to umýt motor wapkou) a pak až to vyřeším tak udělám operaci BG, čištění vany, upgrade na 5w50 a snad bude čas řešit ostatní problémy :) :(
No, ale to nebude mít s tím problémem "dlouhého zhasínání" olejničky po delším čase nic společného.

Podle mě je to tím filtrem.

selap
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1323
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 III D3 AT '12

#22 Nízký tlak oleje - vypněte motor

Příspěvek od selap »

Nejhorší smrt je z vyděšení, na 5w 50 se vykašli, je to 20 let starý a je to vyhazování peněz a ničemu to nepomůže, jen ti to možná víc poteče, tedy pokud nevíš co s penezi tak jo.Navíc, pokud je tam něco vyběhané, tak s řidším olejem tomu nepomůžeš. Proplach tomu neuškodí, ale proč pořád něco řešíš a ten filtr jsi ještě nevyměnil, klidně kvůli vyzkoušeni nějakej levnej. Z mého pohledu je ten motor relativně suchý, ty nejvíc zaolejovaný části umyj a sleduj co to bude dělat, tipuju to na několik tisíc km než to zase něco bude dělat, vypadá to dost zaprášeně, kapky pod autem to určitě nedělá.
Z venku umýt, zevnitř proplach a nový filtr, pak řeš další.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.

z-d-e-n-a
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2438
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

#23 Nízký tlak oleje - vypněte motor

Příspěvek od z-d-e-n-a »

Do starýho TDi 10w40, to není náchylnej benzín. I ta 5w40 dejme tomu, ale 5w50 mi přijde pro tenhle motor zbytečný. Hlavně ten filtr vyměň.

EDIT: Koukám na ty úniky oleje na fotkách - neteče ti spíše servo?
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 109
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha/Kralupy n./Vltavou
Vůz: S60 T5 2003 LPG

#24 Nízký tlak oleje - vypněte motor

Příspěvek od sk1no »

z-d-e-n-a píše:Do starýho TDi 10w40, to není náchylnej benzín. I ta 5w40 dejme tomu, ale 5w50 mi přijde pro tenhle motor zbytečný. Hlavně ten filtr vyměň.

EDIT: Koukám na ty úniky oleje na fotkách - neteče ti spíše servo?
Servo má setrvalou hladinku.
_________________
Je: V70XC II 2.4T 147kW MAN ´00 Vexy - LPG; S60 T5 184kW MAN ´03 Hackus - LPG
Bylo: V70XC II 2.4T 147kW AUT ´00 Shrek - ST2; V70 II 2.5 TDI 103kW MAN ´00 Bubák; V70I 2.5 TDI 103kW ´99 Burák; V40 2.0 100kW ´02 Čenda

selap
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1323
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 III D3 AT '12

#25 Nízký tlak oleje - vypněte motor

Příspěvek od selap »

nenech se zmást setrvalou hladinkou, tam stačí pár kapek, taky jsem to tak měl, olej nemizel, ale mastný to tam bylo pěkně
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“