Na jednej strane stale fuka iba horuci vzduch

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3
Registrován: 5 roků 10 měsíců
Bydliště: Krušetnica
Vůz: Volvo xc90 136kw 2008

#1 Na jednej strane stale fuka iba horuci vzduch

Příspěvek od TOMASJANECEK »

Zdravim vas,mam taky problem a potreboval by som pomoct....jedna sa o klimatizaciu,presnejsie motorcek alebo klapku kurenia...na soferovej strane,ci dam 18-alebo 30 stupnov,stale mi ide horuci vzduch...spolujazdecova strana je v poriadku....newem ci to bude chybna klapka,alebo motorcek co otvara klapku....Mohli by ste mi pomoct a poradit ako sa dostanem ku tej klapke,ktory plast nam demontovat???vdaka za odpovede :)

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12976
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#2 Na jednej strane stale fuka iba horuci vzduch

Příspěvek od raolsa »

Nech si na origo diagnostice zkalibrovat klapky.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3
Registrován: 5 roků 10 měsíců
Bydliště: Krušetnica
Vůz: Volvo xc90 136kw 2008

#3 Na jednej strane stale fuka iba horuci vzduch

Příspěvek od TOMASJANECEK »

Bol som na diagnostike klimy,vysledok....chybna lava klapka kurenia....

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3
Registrován: 5 roků 10 měsíců
Bydliště: Krušetnica
Vůz: Volvo xc90 136kw 2008

#4 Na jednej strane stale fuka iba horuci vzduch

Příspěvek od TOMASJANECEK »

Len sa potrebujem ku tej klapke dostat,,len nechcem demontovat,to co netreba

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#5 Na jednej strane stale fuka iba horuci vzduch

Příspěvek od Zajsoft »

Tak jeste jednou:
Nech si na origo diagnostice zkalibrovat klapky.

Aneb pokud to nikdo neudelal, tak taky klidne muze bejt jen prilepena...
Chce to zkusit klidne 3-5x, obcas to trva nez se to rozhejbe,
pak bych se teprve zaobiral rozebiranim...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Tod2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2903
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

#6 Na jednej strane stale fuka iba horuci vzduch

Příspěvek od Tod2 »

k motorkům by ses měl dostat ze strany spolujezdce
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 101
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Jindřichův Hradec / Topoľčany
Vůz: V70 XC, MY2004, Ford Escort MK2 RS1800

#7 Na jednej strane stale fuka iba horuci vzduch

Příspěvek od Kopeček »

Tod2 píše:k motorkům by ses měl dostat ze strany spolujezdce
Pokud píše, že mu jde horký vzduch z levé strany, tak aby se k servu naklápění klapky dostal ze strany spolujezdce, musel by být had nebo aspoň gynekolog...
_________________
XC70 - B5254T2, 2003, automat
Ford Escort RS1800 BDG, MK2 - 1975, Grp.2
Ford Escort RS 1600 BDA, MK1 - 1971, Grp.2
Citroen Jumper - 2010 (debilní Francouz, ale dělník)
Ford Transit MK2
Fiat X1/9

Tod2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2903
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

#8 Na jednej strane stale fuka iba horuci vzduch

Příspěvek od Tod2 »

pokud vím, tak servomotorek je vpravo...
ony jsou tam totiž všechny vpravo...
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 101
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Jindřichův Hradec / Topoľčany
Vůz: V70 XC, MY2004, Ford Escort MK2 RS1800

#9 Na jednej strane stale fuka iba horuci vzduch

Příspěvek od Kopeček »

Já to řešil předevčírem. stejnej problém, jenom horkej vzduch šel z pravé strany. vyměnil jsem servo naklápění klapky a nepomohlo. přístup tam je v pohodě, sundáš plast pod přístrojovkou a dostaneš se na serva. na straně u řidiče to samý. servomotorek je na 2 TORXech.
ale k věci: vyměnil jsem 2x různý servo a nepomohlo. v zoufalství a kolem půlnoci jsem odpojil AQS. a začalo to fungovat... takže zkus tuto variantu. na straně spolujezdce je na nasáváním vzduchu do topení tento snímač. musíš sundat stěrače a ten plast pod něma. AQS otočíš asi o 45st. a vytáhneš směrem dolů, odpojíš konektor a snímač zahodíš co nejdál. buď dej novej nebo jezdi bez něj...
_________________
XC70 - B5254T2, 2003, automat
Ford Escort RS1800 BDG, MK2 - 1975, Grp.2
Ford Escort RS 1600 BDA, MK1 - 1971, Grp.2
Citroen Jumper - 2010 (debilní Francouz, ale dělník)
Ford Transit MK2
Fiat X1/9

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 101
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Jindřichův Hradec / Topoľčany
Vůz: V70 XC, MY2004, Ford Escort MK2 RS1800

#10 Na jednej strane stale fuka iba horuci vzduch

Příspěvek od Kopeček »

Tod2 píše:pokud vím, tak servomotorek je vpravo...
ony jsou tam totiž všechny vpravo...
Sorry, ale mýlíš se. Naklápění klapky horkýho vzduchu je na obou stranách. I vlevo najdeš servo (jedno). Dokonce se liší tím, že pro pravou stranu má servo páčku bílou, pro levou stranu černou... Pokud bys chtěl foto, dej mail, mám tu asi 5 kompletních topení, můžu ti to vyfotit...
_________________
XC70 - B5254T2, 2003, automat
Ford Escort RS1800 BDG, MK2 - 1975, Grp.2
Ford Escort RS 1600 BDA, MK1 - 1971, Grp.2
Citroen Jumper - 2010 (debilní Francouz, ale dělník)
Ford Transit MK2
Fiat X1/9

Tod2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2903
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

#11 Na jednej strane stale fuka iba horuci vzduch

Příspěvek od Tod2 »

no je to možné
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 101
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Jindřichův Hradec / Topoľčany
Vůz: V70 XC, MY2004, Ford Escort MK2 RS1800

#12 Na jednej strane stale fuka iba horuci vzduch

Příspěvek od Kopeček »

Tod2 píše:pokud vím, tak servomotorek je vpravo...
ony jsou tam totiž všechny vpravo...
No a to je právě ten problém, že takový rady jsou na hovno. Pokud by se řídil podle tvýho tvrzení, že všechny jsou vpravo a jeho závada byla to servo, nikdy to sám neopraví. Já se řídím tím, že pokud si nejsem na 100% jistej, radši neudílím rady...
Ale nechme to být...nikdo není dokonalej...
_________________
XC70 - B5254T2, 2003, automat
Ford Escort RS1800 BDG, MK2 - 1975, Grp.2
Ford Escort RS 1600 BDA, MK1 - 1971, Grp.2
Citroen Jumper - 2010 (debilní Francouz, ale dělník)
Ford Transit MK2
Fiat X1/9
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“