Na jednej strane stale fuka iba horuci vzduch
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3
- Registrován: 5 roků 10 měsíců
- Bydliště: Krušetnica
- Vůz: Volvo xc90 136kw 2008
#1 Na jednej strane stale fuka iba horuci vzduch
Zdravim vas,mam taky problem a potreboval by som pomoct....jedna sa o klimatizaciu,presnejsie motorcek alebo klapku kurenia...na soferovej strane,ci dam 18-alebo 30 stupnov,stale mi ide horuci vzduch...spolujazdecova strana je v poriadku....newem ci to bude chybna klapka,alebo motorcek co otvara klapku....Mohli by ste mi pomoct a poradit ako sa dostanem ku tej klapke,ktory plast nam demontovat???vdaka za odpovede
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12976
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#2 Na jednej strane stale fuka iba horuci vzduch
Nech si na origo diagnostice zkalibrovat klapky.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3
- Registrován: 5 roků 10 měsíců
- Bydliště: Krušetnica
- Vůz: Volvo xc90 136kw 2008
#3 Na jednej strane stale fuka iba horuci vzduch
Bol som na diagnostike klimy,vysledok....chybna lava klapka kurenia....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3
- Registrován: 5 roků 10 měsíců
- Bydliště: Krušetnica
- Vůz: Volvo xc90 136kw 2008
#4 Na jednej strane stale fuka iba horuci vzduch
Len sa potrebujem ku tej klapke dostat,,len nechcem demontovat,to co netreba
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2206
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#5 Na jednej strane stale fuka iba horuci vzduch
Tak jeste jednou:
Nech si na origo diagnostice zkalibrovat klapky.
Aneb pokud to nikdo neudelal, tak taky klidne muze bejt jen prilepena...
Chce to zkusit klidne 3-5x, obcas to trva nez se to rozhejbe,
pak bych se teprve zaobiral rozebiranim...
Nech si na origo diagnostice zkalibrovat klapky.
Aneb pokud to nikdo neudelal, tak taky klidne muze bejt jen prilepena...
Chce to zkusit klidne 3-5x, obcas to trva nez se to rozhejbe,
pak bych se teprve zaobiral rozebiranim...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2903
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#6 Na jednej strane stale fuka iba horuci vzduch
k motorkům by ses měl dostat ze strany spolujezdce
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 101
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Jindřichův Hradec / Topoľčany
- Vůz: V70 XC, MY2004, Ford Escort MK2 RS1800
#7 Na jednej strane stale fuka iba horuci vzduch
Pokud píše, že mu jde horký vzduch z levé strany, tak aby se k servu naklápění klapky dostal ze strany spolujezdce, musel by být had nebo aspoň gynekolog...Tod2 píše:k motorkům by ses měl dostat ze strany spolujezdce
_________________
XC70 - B5254T2, 2003, automat
Ford Escort RS1800 BDG, MK2 - 1975, Grp.2
Ford Escort RS 1600 BDA, MK1 - 1971, Grp.2
Citroen Jumper - 2010 (debilní Francouz, ale dělník)
Ford Transit MK2
Fiat X1/9
XC70 - B5254T2, 2003, automat
Ford Escort RS1800 BDG, MK2 - 1975, Grp.2
Ford Escort RS 1600 BDA, MK1 - 1971, Grp.2
Citroen Jumper - 2010 (debilní Francouz, ale dělník)
Ford Transit MK2
Fiat X1/9
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2903
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#8 Na jednej strane stale fuka iba horuci vzduch
pokud vím, tak servomotorek je vpravo...
ony jsou tam totiž všechny vpravo...
ony jsou tam totiž všechny vpravo...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 101
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Jindřichův Hradec / Topoľčany
- Vůz: V70 XC, MY2004, Ford Escort MK2 RS1800
#9 Na jednej strane stale fuka iba horuci vzduch
Já to řešil předevčírem. stejnej problém, jenom horkej vzduch šel z pravé strany. vyměnil jsem servo naklápění klapky a nepomohlo. přístup tam je v pohodě, sundáš plast pod přístrojovkou a dostaneš se na serva. na straně u řidiče to samý. servomotorek je na 2 TORXech.
ale k věci: vyměnil jsem 2x různý servo a nepomohlo. v zoufalství a kolem půlnoci jsem odpojil AQS. a začalo to fungovat... takže zkus tuto variantu. na straně spolujezdce je na nasáváním vzduchu do topení tento snímač. musíš sundat stěrače a ten plast pod něma. AQS otočíš asi o 45st. a vytáhneš směrem dolů, odpojíš konektor a snímač zahodíš co nejdál. buď dej novej nebo jezdi bez něj...
ale k věci: vyměnil jsem 2x různý servo a nepomohlo. v zoufalství a kolem půlnoci jsem odpojil AQS. a začalo to fungovat... takže zkus tuto variantu. na straně spolujezdce je na nasáváním vzduchu do topení tento snímač. musíš sundat stěrače a ten plast pod něma. AQS otočíš asi o 45st. a vytáhneš směrem dolů, odpojíš konektor a snímač zahodíš co nejdál. buď dej novej nebo jezdi bez něj...
_________________
XC70 - B5254T2, 2003, automat
Ford Escort RS1800 BDG, MK2 - 1975, Grp.2
Ford Escort RS 1600 BDA, MK1 - 1971, Grp.2
Citroen Jumper - 2010 (debilní Francouz, ale dělník)
Ford Transit MK2
Fiat X1/9
XC70 - B5254T2, 2003, automat
Ford Escort RS1800 BDG, MK2 - 1975, Grp.2
Ford Escort RS 1600 BDA, MK1 - 1971, Grp.2
Citroen Jumper - 2010 (debilní Francouz, ale dělník)
Ford Transit MK2
Fiat X1/9
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 101
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Jindřichův Hradec / Topoľčany
- Vůz: V70 XC, MY2004, Ford Escort MK2 RS1800
#10 Na jednej strane stale fuka iba horuci vzduch
Sorry, ale mýlíš se. Naklápění klapky horkýho vzduchu je na obou stranách. I vlevo najdeš servo (jedno). Dokonce se liší tím, že pro pravou stranu má servo páčku bílou, pro levou stranu černou... Pokud bys chtěl foto, dej mail, mám tu asi 5 kompletních topení, můžu ti to vyfotit...Tod2 píše:pokud vím, tak servomotorek je vpravo...
ony jsou tam totiž všechny vpravo...
_________________
XC70 - B5254T2, 2003, automat
Ford Escort RS1800 BDG, MK2 - 1975, Grp.2
Ford Escort RS 1600 BDA, MK1 - 1971, Grp.2
Citroen Jumper - 2010 (debilní Francouz, ale dělník)
Ford Transit MK2
Fiat X1/9
XC70 - B5254T2, 2003, automat
Ford Escort RS1800 BDG, MK2 - 1975, Grp.2
Ford Escort RS 1600 BDA, MK1 - 1971, Grp.2
Citroen Jumper - 2010 (debilní Francouz, ale dělník)
Ford Transit MK2
Fiat X1/9
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2903
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#11 Na jednej strane stale fuka iba horuci vzduch
no je to možné
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 101
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Jindřichův Hradec / Topoľčany
- Vůz: V70 XC, MY2004, Ford Escort MK2 RS1800
#12 Na jednej strane stale fuka iba horuci vzduch
No a to je právě ten problém, že takový rady jsou na hovno. Pokud by se řídil podle tvýho tvrzení, že všechny jsou vpravo a jeho závada byla to servo, nikdy to sám neopraví. Já se řídím tím, že pokud si nejsem na 100% jistej, radši neudílím rady...Tod2 píše:pokud vím, tak servomotorek je vpravo...
ony jsou tam totiž všechny vpravo...
Ale nechme to být...nikdo není dokonalej...
_________________
XC70 - B5254T2, 2003, automat
Ford Escort RS1800 BDG, MK2 - 1975, Grp.2
Ford Escort RS 1600 BDA, MK1 - 1971, Grp.2
Citroen Jumper - 2010 (debilní Francouz, ale dělník)
Ford Transit MK2
Fiat X1/9
XC70 - B5254T2, 2003, automat
Ford Escort RS1800 BDG, MK2 - 1975, Grp.2
Ford Escort RS 1600 BDA, MK1 - 1971, Grp.2
Citroen Jumper - 2010 (debilní Francouz, ale dělník)
Ford Transit MK2
Fiat X1/9
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 10 Odpovědi
- 533 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od volvoperformance
-
- 20 Odpovědi
- 1118 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Tod2
-
- 81 Odpovědi
- 1344 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jirkaTDI
-
- 10 Odpovědi
- 868 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr Marek
-
- 42 Odpovědi
- 3961 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od dumi.cz