Ztráta výkonu V70 1.generace 2,5TDI 103kw
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 7
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Týn nad Vltavou
- Vůz: Volvo V70 2.5tdi 103kW manual r.v. 2000
#1 Ztráta výkonu V70 1.generace 2,5TDI 103kw
Čau mám problem s mým mazlíkem včera když jsem jel z práce tak cca po 20 minutách jízdy auto ztratilo tah a nechtělo vůbec akcelerovat a kouří jak fabrika. Mám podezření na turbo a nebo na vstřikování nevíte co by to mohlo být?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 94
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: Volvo V60 D3 MY11
#2 Ztráta výkonu V70 1.generace 2,5TDI 103kw
Na Audi som mal ten samý problém ktorý popisuje. Bola prasknutá gumová hadica od turba do intercooleru. Bola prasknutá v ohybe, na prvý pohľad to nebolo vidno. Až keď som hadice stláčal tak sa odkryla prasklina. Začni hľadať tam. Veľa zdaru.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#3 Ztráta výkonu V70 1.generace 2,5TDI 103kw
Pri tej strate výkonu a nechcení ku akcelerácii sa ti neobjavila žiadna chyba? Na displayi žiadna hláška o servise a ani trojuholník neostal svietiť?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 128
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Vůz: Volvo 850 kombi 2,5Tdi 96' Red baron man
- Bydliště: krušovice
#4 Ztráta výkonu V70 1.generace 2,5TDI 103kw
Stopro hadice přesně tohle mi delala praskla hadice od turka k IC
_________________
Bylo Volvo 850 kombi 2,5Tdi r.v 96 manuál červenej, nyní V70II Tdi r.v 2000 lahvově zelený Il 2 Šturmovik
Bylo Volvo 850 kombi 2,5Tdi r.v 96 manuál červenej, nyní V70II Tdi r.v 2000 lahvově zelený Il 2 Šturmovik
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 7
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Týn nad Vltavou
- Vůz: Volvo V70 2.5tdi 103kW manual r.v. 2000
#5 Ztráta výkonu V70 1.generace 2,5TDI 103kw
InterCooler nemám ale dnes jsem zlistil že když to za jízdy chcípnu a znova nastartuju tak to jede chvíly normálně a cca pro 2-3 minutkách to zase ztratí výkon a hulí to jak fabrika
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 94
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: Volvo V60 D3 MY11
#6 Ztráta výkonu V70 1.generace 2,5TDI 103kw
Skontroloval si hadice od turba do sania? Ide normálne aj pod plným plynom?
Naposledy upravil(a) Charlie# dne 02 kvě 2018 20:38, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 7
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Týn nad Vltavou
- Vůz: Volvo V70 2.5tdi 103kW manual r.v. 2000
#7 Ztráta výkonu V70 1.generace 2,5TDI 103kw
IgorS píše:Pri tej strate výkonu a nechcení ku akcelerácii sa ti neobjavila žiadna chyba? Na displayi žiadna hláška o servise a ani trojuholník neostal svietiť?
Nic se nerozsvítilo kromě kontrolky motoru ale ta svítí pořád mám zalepený EGR už od minulého majitele (ověřeno v servisu)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 7
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Týn nad Vltavou
- Vůz: Volvo V70 2.5tdi 103kW manual r.v. 2000
#8 Ztráta výkonu V70 1.generace 2,5TDI 103kw
[quote="Charlie#"]Skontroloval si hadice od turba do sania?
Od sání k turbu vede jen jedna hadice a ta je v pořádku dle vizuální kontrolky a omaku
Od sání k turbu vede jen jedna hadice a ta je v pořádku dle vizuální kontrolky a omaku
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2126
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#9 Ztráta výkonu V70 1.generace 2,5TDI 103kw
Počkej to jakože někdo kuchnul IC a napojil turbo přímo do sání?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 94
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: Volvo V60 D3 MY11
#10 Ztráta výkonu V70 1.generace 2,5TDI 103kw
Tiež mi to je divné že nemá IC.peter cz píše:Počkej to jakože někdo kuchnul IC a napojil turbo přímo do sání?
#11 Ztráta výkonu V70 1.generace 2,5TDI 103kw
Ukaž fotku.Charlie# píše:Tiež mi to je divné že nemá IC.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#12 Ztráta výkonu V70 1.generace 2,5TDI 103kw
Nemáš na mysli časť od airboxu k turbu?Gibon123 píše:Od sání k turbu vede jen jedna hadice a ta je v pořádku dle vizuální kontrolky a omaku
Alebo ozaj medzi saním, popod auto až do turba, teda v smere toku vzduchu od turba popod auto až do sania vedie len jedna hadica a nejde do IC? Máš pod autom tú pevnú hliníkovú časť potrubia? Alebo ako to tam máš zbastlené? Lebo buď nám to nejak zle opisuješ alebo to u teba nie je v motore s "kostolným poriadkom".
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 7
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Týn nad Vltavou
- Vůz: Volvo V70 2.5tdi 103kW manual r.v. 2000
#13 Ztráta výkonu V70 1.generace 2,5TDI 103kw
Co vím tak intercooler nemám a ani jsem ho pořádně nehledal.. Dnes brzy přijedu z práce tak mi napište pište kde se má nacházet a pošlu foto atd
#15 Ztráta výkonu V70 1.generace 2,5TDI 103kw
Intercooler je za chladičem, směrem k motoru.
Tam co naznačuje červená šipka.
Spodem vede hadice a trubka od turba do intercooleru a horem z intercooleru do sání (obráceně než je šipka).
Tam co naznačuje červená šipka.
Spodem vede hadice a trubka od turba do intercooleru a horem z intercooleru do sání (obráceně než je šipka).
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 7
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Týn nad Vltavou
- Vůz: Volvo V70 2.5tdi 103kW manual r.v. 2000
#16 Ztráta výkonu V70 1.generace 2,5TDI 103kw
Basstl píše:Intercooler je za chladičem, směrem k motoru.
Tam co naznačuje červená šipka.
Spodem vede hadice a trubka od turba do intercooleru a horem z intercooleru do sání (obráceně než je šipka).
Ahaa jo tak to tam mám ale nekoukal jsem nato mám volvo jen pár týdnů teprve zjištuji co všechno to má díky nato se podívám zítra až přijedu z práce
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 7
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Týn nad Vltavou
- Vůz: Volvo V70 2.5tdi 103kW manual r.v. 2000
#17 Ztráta výkonu V70 1.generace 2,5TDI 103kw
Tak mazlík už jede sice ne tak jako předtím ale jede vyčistil jsem váhu vzduchu a vyměnil jednu hadici a jede to o dost lépe ještě tu druhou natu mám podezření taky ale to az budu mít volno na zdviži
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 31 Odpovědi
- 2789 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od lukinl
-
- 17 Odpovědi
- 2566 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kwiko
-
- 2 Odpovědi
- 337 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od tomaskejr
-
- 47 Odpovědi
- 6323 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Vembloud
-
- 4 Odpovědi
- 832 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Volvo_Olda