Oprava, výměna turba KKK K24 Volvo S60 T5 191kW
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 715
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#26 Oprava, výměna turba KKK K24 Volvo S60 T5 191kW
To co tu čtu mě moc nepotěšilo. Minulý týden jsem si přivezl stejný auto... ale turbo snad táhne dobře(bez měření to ale nepoznám)...před tím jsem měl slabší atmosféru.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
#27 Oprava, výměna turba KKK K24 Volvo S60 T5 191kW
Tak to ani neřeš, nemá cenu se stresovat.
Auto je jak ženská , dopředu nevíš na kolik to vyjde.
Auto je jak ženská , dopředu nevíš na kolik to vyjde.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 3222
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#28 Oprava, výměna turba KKK K24 Volvo S60 T5 191kW
trefně napsáno nemá cenu se stresovat předem - buď jsme koupili kasičku na peníze, nebo jsme měli štěstí....to poznáš většinou nejdřív po 20 000km.
Jestli chceš mít alespoň trochu čistý svědomí, nechej vyčistit odvětrání klikový skříně a sundej vanu a nech si vyčistit lágry, je to dražší sranda,
ale budeš mít alespoň jistotu, že si pro bazarovej motor udělal, co šlo (za rozumnej peníz)
BG ti nikdy nevyčistí lágry a bordel dole ve vaně jako když se s tim bude srát servisák růčo a rozebere to....a ani to neni jistota. Holt bazarový
káry, vabank
Jestli chceš mít alespoň trochu čistý svědomí, nechej vyčistit odvětrání klikový skříně a sundej vanu a nech si vyčistit lágry, je to dražší sranda,
ale budeš mít alespoň jistotu, že si pro bazarovej motor udělal, co šlo (za rozumnej peníz)
BG ti nikdy nevyčistí lágry a bordel dole ve vaně jako když se s tim bude srát servisák růčo a rozebere to....a ani to neni jistota. Holt bazarový
káry, vabank
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
#29 Oprava, výměna turba KKK K24 Volvo S60 T5 191kW
Jak se čistí lágry?Ejdou Rotacak píše:trefně napsáno nemá cenu se stresovat předem - buď jsme koupili kasičku na peníze, nebo jsme měli štěstí....to poznáš většinou nejdřív po 20 000km.
Jestli chceš mít alespoň trochu čistý svědomí, nechej vyčistit odvětrání klikový skříně a sundej vanu a nech si vyčistit lágry, je to dražší sranda,
ale budeš mít alespoň jistotu, že si pro bazarovej motor udělal, co šlo (za rozumnej peníz)
BG ti nikdy nevyčistí lágry a bordel dole ve vaně jako když se s tim bude srát servisák růčo a rozebere to....a ani to neni jistota. Holt bazarový
káry, vabank
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13063
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#30 Oprava, výměna turba KKK K24 Volvo S60 T5 191kW
To by mě taky zajímalo.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 3222
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#31 Oprava, výměna turba KKK K24 Volvo S60 T5 191kW
to pánové bohužel nevím, ale byla to jedna z dalších položek na faktuře (společně s repasovaným AWD)
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 141
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Opel OPC V6 2.8
#32 Oprava, výměna turba KKK K24 Volvo S60 T5 191kW
Ahoj,
tak auto konečně opraveno, plně funkční.
David
tak auto konečně opraveno, plně funkční.
David
_________________
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#33 Oprava, výměna turba KKK K24 Volvo S60 T5 191kW
Ahoj DavideDavidJ píše:Ahoj,
tak auto konečně opraveno, plně funkční.
David
Čím to nakonec bylo?Poděl se jsem zvědavej
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 141
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Opel OPC V6 2.8
#34 Oprava, výměna turba KKK K24 Volvo S60 T5 191kW
Ahoj Petře,
zatím to musím vydýchat, neboť oprava stále více než jsem předpokládal. Jinak to bylo turbo - prasklá litinová část/ trhlina mezi kanálky cca 3mm a pak ještě asi dvě /, tím že vytvářelo vysoký tlak nad rámec únosnosti, tak odešly mé oblíbené ventilky na hadičkách a poslední věc co odešlo díky vysokému tlaku cca 2,2 baru tak to byl IC. Byl nafouklý jak balón a ještě měl 3 díry. Nějak se z toho vzpamatovávám, byl to dominový efekt jak to postupně odešlo a vůbec na to přijít bez kompletního rozebrání. Teď přemýšlím co dál a to nechat si auto nebo prodat. Už mě nebaví a bylo to ke vzteku. Je kompletně zrepasované a v nových originál dílech. Jinak chip už tam není
David
zatím to musím vydýchat, neboť oprava stále více než jsem předpokládal. Jinak to bylo turbo - prasklá litinová část/ trhlina mezi kanálky cca 3mm a pak ještě asi dvě /, tím že vytvářelo vysoký tlak nad rámec únosnosti, tak odešly mé oblíbené ventilky na hadičkách a poslední věc co odešlo díky vysokému tlaku cca 2,2 baru tak to byl IC. Byl nafouklý jak balón a ještě měl 3 díry. Nějak se z toho vzpamatovávám, byl to dominový efekt jak to postupně odešlo a vůbec na to přijít bez kompletního rozebrání. Teď přemýšlím co dál a to nechat si auto nebo prodat. Už mě nebaví a bylo to ke vzteku. Je kompletně zrepasované a v nových originál dílech. Jinak chip už tam není
David
_________________
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#35 Oprava, výměna turba KKK K24 Volvo S60 T5 191kW
Rozdýchej to ,chce to chvilku zase máš nové díly ,je škoda ,že do těch novějších aut přestali dávat do přístrojovek ukazatel tlaku ,aby byla nějaká vizuální kontrola a tohle se nestalo.Chipu je škoda to určitě .DavidJ píše:Ahoj Petře,
zatím to musím vydýchat, neboť oprava stále více než jsem předpokládal. Jinak to bylo turbo - prasklá litinová část/ trhlina mezi kanálky cca 3mm a pak ještě asi dvě /, tím že vytvářelo vysoký tlak nad rámec únosnosti, tak odešly mé oblíbené ventilky na hadičkách a poslední věc co odešlo díky vysokému tlaku cca 2,2 baru tak to byl IC. Byl nafouklý jak balón a ještě měl 3 díry. Nějak se z toho vzpamatovávám, byl to dominový efekt jak to postupně odešlo a vůbec na to přijít bez kompletního rozebrání. Teď přemýšlím co dál a to nechat si auto nebo prodat. Už mě nebaví a bylo to ke vzteku. Je kompletně zrepasované a v nových originál dílech. Jinak chip už tam není
David
Držím palce při rozdýchávání
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#36 Oprava, výměna turba KKK K24 Volvo S60 T5 191kW
Stál ten chip teda za to? Alebo na tom nemá podiel?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 357
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: eRko :)
#37 Oprava, výměna turba KKK K24 Volvo S60 T5 191kW
to asi uz nikdo nezjisti, nicmene na US volvoforech je naprosto negativni kritika na chipy od ARD
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 3222
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#38 Oprava, výměna turba KKK K24 Volvo S60 T5 191kW
Nenašel jsem v nedávné historii diskuzí žádné blízké téma, tak to švihnu do diskuze k turbu pro motor B 5244 T5.
Mám B 5254 T2 (V70 2.5T poFL, MY 07)
V diskuzích tu často vídám kód TD04HL 19T nebo 16T. To je turbo jen pro I. generaci, nebo i II.?
Pokud ne, jaký je prosím kód pro větší turbo pro můj motor. Sériové 14T je buď po 11 letech unavené a má pomalý
nástup, nebo je to slabá mrška od výroby, neumím posoudit. Pokud by někdo doporučil rovnou i levnou a přesto
efektivní trubku k většímu turbu, budu ještě raději. Přehodnotil jsem prioritu upgradu - do88 počká.
Předem díky za typ
Mám B 5254 T2 (V70 2.5T poFL, MY 07)
V diskuzích tu často vídám kód TD04HL 19T nebo 16T. To je turbo jen pro I. generaci, nebo i II.?
Pokud ne, jaký je prosím kód pro větší turbo pro můj motor. Sériové 14T je buď po 11 letech unavené a má pomalý
nástup, nebo je to slabá mrška od výroby, neumím posoudit. Pokud by někdo doporučil rovnou i levnou a přesto
efektivní trubku k většímu turbu, budu ještě raději. Přehodnotil jsem prioritu upgradu - do88 počká.
Předem díky za typ
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#39 Oprava, výměna turba KKK K24 Volvo S60 T5 191kW
16T je turbo pro 850/x70 I a 19T je turbo pro první V70R. Aspoň myslím, ale P2 modely zas tak do detailů zmáknuté nemám.
Na svůj motor můžeš dát turbo např. z S60R/V70R II, ale... nafoukáš víc vzduchu, čidlo tlaku v sání vyhodí chybu = auto nepojede. Nebo nafoukáš víc vzduchu, čidlo neřekne nic (nemyslím si), tvoje vstřiky nedokážou dát tolik benzínu = budeš mít chudou směs, jednotka vyhodí chybu, auto nepojede. Dáš pak větší vstřiky, zjistíš, že je neutáhne pumpa v nádrži. Plus budeš potřebovat jiný chip.
Podle mě se prostě s větším turbem dostaneš do takového finančního kolotoče, že se z toho zblázníš. Protože pak až to nakonec pojede, zjistíš, že to sice jede, ale neubrzdíš to a neudržíš na silnici. Takže brzdy, podvozek, atd.
Být tebou, tak nechám stávající turbo, případně, pokud se ti nějak nezdá, bych ho poslal na repasi (můžu doporučit Rema Turbo Strakonice). Vyměnil bych všechny hadice sání včetně spon, všechny podtlakové hadičky, vyměnil bych TCV. A dal do88 intercooler. A až bych tohle všechno měl hotové, tak bych si našel úpravce, který mi udělá remap jednotky. Myslím tím někoho jiného než ARD.
Co celý kit? https://www.do88.se/en/artiklar/bigpack-volvo-s60-v70-2000-07.html
Na svůj motor můžeš dát turbo např. z S60R/V70R II, ale... nafoukáš víc vzduchu, čidlo tlaku v sání vyhodí chybu = auto nepojede. Nebo nafoukáš víc vzduchu, čidlo neřekne nic (nemyslím si), tvoje vstřiky nedokážou dát tolik benzínu = budeš mít chudou směs, jednotka vyhodí chybu, auto nepojede. Dáš pak větší vstřiky, zjistíš, že je neutáhne pumpa v nádrži. Plus budeš potřebovat jiný chip.
Podle mě se prostě s větším turbem dostaneš do takového finančního kolotoče, že se z toho zblázníš. Protože pak až to nakonec pojede, zjistíš, že to sice jede, ale neubrzdíš to a neudržíš na silnici. Takže brzdy, podvozek, atd.
Být tebou, tak nechám stávající turbo, případně, pokud se ti nějak nezdá, bych ho poslal na repasi (můžu doporučit Rema Turbo Strakonice). Vyměnil bych všechny hadice sání včetně spon, všechny podtlakové hadičky, vyměnil bych TCV. A dal do88 intercooler. A až bych tohle všechno měl hotové, tak bych si našel úpravce, který mi udělá remap jednotky. Myslím tím někoho jiného než ARD.
Co celý kit? https://www.do88.se/en/artiklar/bigpack-volvo-s60-v70-2000-07.html
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#40 Oprava, výměna turba KKK K24 Volvo S60 T5 191kW
2.5T 154kw chipovat mozete pokial sa nepozrie nejaka ojnica bokom... niesu tam R-kove ani T5-kove... motor je navrhnuty na nizkotlakove turbo, tak ma vyssi kompresny pomer pre lepsi prejav v nizkych a strednych otackach... bude to mat problem s detonaciami co sa da poriesit ubratim predzapalu a obohatenim zmesy ale ani tak nemyslim ze by sa v tom trebalo hrabat.
Turbo sa tam nedavalo 15G? A vie mat prasknuty liatinovy housing
Dat tam ucinnejsi IC je ale vhodna investicia
Turbo sa tam nedavalo 15G? A vie mat prasknuty liatinovy housing
Dat tam ucinnejsi IC je ale vhodna investicia
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 3222
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#41 Oprava, výměna turba KKK K24 Volvo S60 T5 191kW
Díky za reakce. Jsem jak malý dítě v cukrárně - chtěl bych sežrat všechno, ale mám jen na dva kopečky zmrzliny a větrník
IC jsem chtěl od začátku, ale auto mi naházelo pár klacků pod nohy, tak sem se k tomu pořád kvůli financim nedostal.
Vim, že mi to bude v hlavě vrtat dokud tam to turbo + SW stage 3 nebo 4 nebude, i když to bude třeba až za rok, dva.
Proto, až bude někdo znalý pročítat tohle téma, nechť sem napíše kód 16-19T kompatibilní s B 5254 T2. Takhle už budu v budoucnu
vědět, po čem pátrat na netu nebo u kámoše přes velkosklad autodílů
Kuju
IC jsem chtěl od začátku, ale auto mi naházelo pár klacků pod nohy, tak sem se k tomu pořád kvůli financim nedostal.
Vim, že mi to bude v hlavě vrtat dokud tam to turbo + SW stage 3 nebo 4 nebude, i když to bude třeba až za rok, dva.
Proto, až bude někdo znalý pročítat tohle téma, nechť sem napíše kód 16-19T kompatibilní s B 5254 T2. Takhle už budu v budoucnu
vědět, po čem pátrat na netu nebo u kámoše přes velkosklad autodílů
Kuju
Naposledy upravil(a) Ejdou Rotacak dne 23 srp 2018 18:43, celkem upraveno 1 x.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 3222
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#42 Oprava, výměna turba KKK K24 Volvo S60 T5 191kW
UP
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#43 Oprava, výměna turba KKK K24 Volvo S60 T5 191kW
Tady si vyber :Ejdou Rotacak píše:UP
http://www.swededemon.com/wp/?page_id=241
http://www.swededemon.com/turbo/turbolist.html
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 3222
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#44 Oprava, výměna turba KKK K24 Volvo S60 T5 191kW
díky moc
takže mám, TD04L-14T (Bosch ME7x) Volvo part:8692518.
Čím se při výběru musím řídit? Bosch M4.3, Bosch M4.4, Bosch ME7x. Chápu správně, že můžu jen turba s Bosch ME7x?
Takže například? TD04HL-16T z B 5234 T3, TD04HL-18T z B 5234 T8, TD04HL-19T z B 5244 RT a KKK-K24 z B 5254 T4?
Děkuji převelice a pak už dám pokoj, níže posílám fotky turba, které mám nejspíš v autě - alespoň tohle google prezentuje jako
TD04L-14T part number 8692518
takže mám, TD04L-14T (Bosch ME7x) Volvo part:8692518.
Čím se při výběru musím řídit? Bosch M4.3, Bosch M4.4, Bosch ME7x. Chápu správně, že můžu jen turba s Bosch ME7x?
Takže například? TD04HL-16T z B 5234 T3, TD04HL-18T z B 5234 T8, TD04HL-19T z B 5244 RT a KKK-K24 z B 5254 T4?
Děkuji převelice a pak už dám pokoj, níže posílám fotky turba, které mám nejspíš v autě - alespoň tohle google prezentuje jako
TD04L-14T part number 8692518
- Přílohy
-
- TD04L-49377-06213-8603226-8692518-turbo-turbcharger-for-Volvo-PKW-XC70-XC90-Volvo-S60-S80-V70.jpg (29.33 KiB) Zobrazeno 1000 x
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#45 Oprava, výměna turba KKK K24 Volvo S60 T5 191kW
Ahoj Adame
Můžeš si tam dát jaký libo co máš v tom soupisu ,vždy je daný pro co nejmenší problémy aby sedělo na výfukové svody (spodní obrázek)
Ale počítej s tím ,že budeš muset upravit další věci co ti psal Fíla
Můžeš si tam dát jaký libo co máš v tom soupisu ,vždy je daný pro co nejmenší problémy aby sedělo na výfukové svody (spodní obrázek)
Ale počítej s tím ,že budeš muset upravit další věci co ti psal Fíla
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 3222
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#46 Oprava, výměna turba KKK K24 Volvo S60 T5 191kW
jakékoli turbo, co je v soupisu, který jsem vypsal na základě Bosch ME7x, nebo máš na mysli ten celkový soupis se všemi turby včetně G?
Hecnul jsem se, udělal pár kliků a na účet přistály peníze ...ale když už, tak musím konat rychle. V ponděli jedu do BSR
a objednávám intercooler do88 v setu s hadicema, nechám tedy vyměnit i ostatní podtlakové hadice.
Ještě zvažuju, že se plácnu přes kapsu víc a buď vezmu 3DP + soft stage 3 nebo R18 Nebula + gumy na zimu. Každopádně už
je rozhodnuto, auto dostane během září další injekci.
Je možné stávající nízkotlaké 14T turbo alespoň upgradovat za pomoci větší vrtulky? umělo by to zvednout efektivitu turba třeba o 10%?
A menší 16T z T5 by stávající regulátor tlaku paliva a vstřiky taky neutáhly?
Hecnul jsem se, udělal pár kliků a na účet přistály peníze ...ale když už, tak musím konat rychle. V ponděli jedu do BSR
a objednávám intercooler do88 v setu s hadicema, nechám tedy vyměnit i ostatní podtlakové hadice.
Ještě zvažuju, že se plácnu přes kapsu víc a buď vezmu 3DP + soft stage 3 nebo R18 Nebula + gumy na zimu. Každopádně už
je rozhodnuto, auto dostane během září další injekci.
Je možné stávající nízkotlaké 14T turbo alespoň upgradovat za pomoci větší vrtulky? umělo by to zvednout efektivitu turba třeba o 10%?
A menší 16T z T5 by stávající regulátor tlaku paliva a vstřiky taky neutáhly?
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 3222
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#47 Oprava, výměna turba KKK K24 Volvo S60 T5 191kW
UP
1) 14T asi prodám
2) mám možnost koupit za dobré peníze TD04HL-16T z B 5234 T3 vč. vstřiků. Turbo bych ihned po koupi poslal na repas.
Jsem magor a řešim kraviny, nebo bude citelně znát rozdíl mezi seriovym, nízkotlakym 14T a vysokotlakym 16T z T5?
Předpokládám, že není možné s takovým turbem jezdit na základní ARD stage 2?
Zvládne tu 16T nakrmit seriový airbox a vstřikovače? cooler do88 Big pack už je na cestě.
V BSR mi tvrdí, že tu 14T bez problému chipují na 300ks, ať si ho prý nechám, tak nevim.
Pardon, jsem jak malý dítě v cukrárně
1) 14T asi prodám
2) mám možnost koupit za dobré peníze TD04HL-16T z B 5234 T3 vč. vstřiků. Turbo bych ihned po koupi poslal na repas.
Jsem magor a řešim kraviny, nebo bude citelně znát rozdíl mezi seriovym, nízkotlakym 14T a vysokotlakym 16T z T5?
Předpokládám, že není možné s takovým turbem jezdit na základní ARD stage 2?
Zvládne tu 16T nakrmit seriový airbox a vstřikovače? cooler do88 Big pack už je na cestě.
V BSR mi tvrdí, že tu 14T bez problému chipují na 300ks, ať si ho prý nechám, tak nevim.
Pardon, jsem jak malý dítě v cukrárně
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2127
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#48 Oprava, výměna turba KKK K24 Volvo S60 T5 191kW
Jj a určitě to mají i změřený na brzdě... oni toho nakecajíEjdou Rotacak píše:V BSR mi tvrdí, že tu 14T bez problému chipují na 300ks, ať si ho prý nechám, tak nevim.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#49 Oprava, výměna turba KKK K24 Volvo S60 T5 191kW
Som snad jediny co vidi problem ze ten blok ako aj ojnicny mechanizmus to dlhodobo nezvladne? V pivnici mam uz pomaly hromadnu hrobku K.O. turbo motorov. T5 ma k.p 8,5:1 a 2,5T 9:1 co je myslim celkom rozdiel...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 698
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Budějce
- Vůz: S 60 B5234T3 02' @ V70 B5244S 01'
- Bydliště: Tam někde u Budějc.
#50 Oprava, výměna turba KKK K24 Volvo S60 T5 191kW
To malý dítě v cukrárně, by si mělo pořídit T5 ku
Na začátek spousta výkonu a po čase, když se projeví pocit že už je ti to málo, pak pokračovat v úpravách.
Na začátek spousta výkonu a po čase, když se projeví pocit že už je ti to málo, pak pokračovat v úpravách.
_________________
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek