Oprava, výměna turba KKK K24 Volvo S60 T5 191kW

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
DavidJ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 141
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: Opel OPC V6 2.8

#1 Oprava, výměna turba KKK K24 Volvo S60 T5 191kW

Příspěvek od DavidJ »

Ahoj,
tak auto dostalo turboinfarkt, jedná se o Volvo S60 T5 RTI NAVI Sumum 191kW, r.v. 2005 model 2006, B5244T5, chip ARD St2. Začalo zvyšovat tlak na turbu a pak padat do nouzového režimu.
Po návštěvě servisu je resumé, že odešlo turbo. Předběžně jsem řešil se servisem repase, ale pak přišla informace, že litinová část co odvádí výfukové plyny
vč. klapky je rozpraskaná a ta nelze opravit / kontaktoval jsem několik firem co dělají repase turb /.
Byl jsem rozhodnut koupit nové origo s 25% slevou. Jenže servis mi oznámil, že v současné době není náhradní díl v podobě turba a ani není jasné jestli někdy bude.
/ info přímo od Volva z továrny / :shock:

Jinak na autě dle štítku je turbo KKK K24 5324-970-7401, číslo dílu z VIDI 8603692 / ale narazil jsem, že pod tímhle číslem je dodávatelné i Mitsubishi turbo /
Ted potřebuji pár rad jak s tím, jestli někdo řešil taky výměnu, opravu turba, případně osazení jiného a tím předělání úchytů atd.

1. druhovýroba i repasované - zatím jsem poptal firmy a bohužel nic, má někdo s tím zkušenost kam se obrátit a mít jistotu, že prodávají turba na volva ?
2. kde sehnat litinou část a repasovat turbo - dělal to někdo, nemáte někdo ?
3. Ebay - nic moc, jen drobné komponenty, jinak prodeji celého turba moc nevěřím
4. nemá někdo k odkupu turbo dle víše uvedené specifikace ?
5. koupit nové prímo dle čísla od jiného dodavatel - USA / VIVA PERFORMANCE / - cena + clo +pošta neskutečná cena :%) :crazy: tady v Čechách jsem poptal a bohužel nic k prodeji
6. když se to nevyřeší, nebo to přeleze můj finanční limit - zbavím se auta, pak bych ho tu nabídnul, buď na díly nebo ať si to někdo opraví sám - je to ta poslední varianta

Samozřejmě, že servis poptává a shání dál také.
Jen pro info toto turbo se dávalo i do S60R, jen má jiné uchycení trubky sání přes motor než to moje / to je ta hliníková /

Předem dík za rady
David
_________________
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#2 Oprava, výměna turba KKK K24 Volvo S60 T5 191kW

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Ahoj Davide ty máš teda pech :%)
Nevím jestli tohle bude pro tebe přijatelné hrozná bude asi doprava , clo a DPH :
http://www.vivaperformance.com/genuine-volvo-kkk-k24-turbocharger/

Edit: Pardon nepřečtl jsem bod č.5
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#3 Oprava, výměna turba KKK K24 Volvo S60 T5 191kW

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

Čížek nebo AV díly....občas tahaj "pravostraný" T5, R na díly. Do 8 000kč se vlezeš, pokud bude skladem
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#4 Oprava, výměna turba KKK K24 Volvo S60 T5 191kW

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Zkoušel jsi poptat Volvo ?V ceníku ho maj :
http://www.autond.cz/volvo/hledani.php?texthledani=8603692&odeslat=+&trideni=1
Nebo Fila ten by ti to zjistil .

Tak nic už jsem si přečet znova ten vršek :%)

Edit:
http://www.turbolader-kassel.de/index.php/2014-05-14-12-13-02/produkte/vlo/v70/volvo-v70-t5-2-4-260-ps-detail
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

DavidJ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 141
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: Opel OPC V6 2.8

#5 Oprava, výměna turba KKK K24 Volvo S60 T5 191kW

Příspěvek od DavidJ »

Ahoj,
volal jsem do Mratína i do AV dílů a nic.

Ano Volvo ho má v ceníku to je pravda, ale není k dostání a jestli bude.
Auto je v autorizovaném servisu Volvo a bohužel není k dostání.

Jinak ten druhý odkaz super to je ono, zkusí ho, dík
David
_________________
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986

3m3
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2989
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: 945 98’ B230FK M90

#6 Oprava, výměna turba KKK K24 Volvo S60 T5 191kW

Příspěvek od 3m3 »

Repas teda mozny neni?
Do polska si koukal?
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 362
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: eRko :)

#7 Oprava, výměna turba KKK K24 Volvo S60 T5 191kW

Příspěvek od majty »

kolik to ma najezdeno s tim chipem od ARD ?
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com

DavidJ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 141
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: Opel OPC V6 2.8

#8 Oprava, výměna turba KKK K24 Volvo S60 T5 191kW

Příspěvek od DavidJ »

Ahoj,
auto má celkově najeto 236 000km, z toho 48 000 km jezdilo na ARD St2 chip a z toho dalších 158 000 km na Heico chip.
Jen upozorňuji, že nejsem žádný závodník a nemyslím si, že bych auto trápil a honil do extrémů.
David

Ještě mě napadá jestli by nešlo turbo z forda, ty pěti válce byly z části stejné.
_________________
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 254
Registrován: 8 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha 7
Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006

#9 Oprava, výměna turba KKK K24 Volvo S60 T5 191kW

Příspěvek od paconni »

Pokud bys chtel, to turbo z Kasselu, DE ti muzu dovezt nekdy kolem 9.5. do Prahy.
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002

DavidJ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 141
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: Opel OPC V6 2.8

#10 Oprava, výměna turba KKK K24 Volvo S60 T5 191kW

Příspěvek od DavidJ »

Ahoj,
dík za nabídku, příští týden uvidím jak se to dál vyvine se servise.
Když tak bych tvou nabídku využil.
David
_________________
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 66
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Vůz: XC90

#11 Oprava, výměna turba KKK K24 Volvo S60 T5 191kW

Příspěvek od motorpower »

Co je tam za turbo myslím přesněji, umím nová, nafoť štítek. Jinak 150 tis. je běžná životnost turba při úpravě , u nafty o něco více.
Není tak tepelně namáhané. Bez úpravy o 50tis. více.

Hájčus
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2366
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: MB CLA

#12 Oprava, výměna turba KKK K24 Volvo S60 T5 191kW

Příspěvek od Hájčus »

Díky za příspěvek!
Tvá nabídka mě zaujala.
Avšak... píšeš 150tkm... běžná životnost..

Můžeš mi prosím nějak racionálně objasnit životnost mého turba, jenž má najeto 350 000km a pořád tlačí?
Díky!
Janek
motorpower píše:Co je tam za turbo myslím přesněji, umím nová, nafoť štítek. Jinak 150 tis. je běžná životnost turba při úpravě , u nafty o něco více.
Není tak tepelně namáhané. Bez úpravy o 50tis. více.
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#13 Oprava, výměna turba KKK K24 Volvo S60 T5 191kW

Příspěvek od Zajsoft »

Hájčus píše:Díky za příspěvek!
Tvá nabídka mě zaujala.
Avšak... píšeš 150tkm... běžná životnost..

Můžeš mi prosím nějak racionálně objasnit životnost mého turba, jenž má najeto 350 000km a pořád tlačí?
Díky!
Janek
Kvalitni olej, vyplachy, aditiva do oleje, dochlazovani turba, kvalitni filt sani, pravidelne/vcasne vymeny oleje/filtru, etc...
Pokud vim, tak MartinOpel mel na S80 T6 obe turba original s najezdem kolem 650kkm...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

DavidJ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 141
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: Opel OPC V6 2.8

#14 Oprava, výměna turba KKK K24 Volvo S60 T5 191kW

Příspěvek od DavidJ »

Ahoj,
přesný popis je hned v úvodu mého textu, opsáno ze štítku. Jinak je to už bezpředmětné, auto bude mít nové turbo přímo originál od Volva.
Povedlo se někde dohledat nové po měsíci. Tak netrpělivě očekávám předání auta. Jinak jsem kontaktoval několik firem ohledně informace
proč popraskalo a odpověď byla vždy stejná a to únava materiálu a počty km co mám najeté tomu prý odpovídají. Jinak auto má
pravidelně prováděnou výměnu oleje po 1 roku a max. 12tis km vč. všech filtrů. Dávám olej Mobil. Nevím jak tomu autu ještě přilepšit.
Jedině vytápěnou garáž s pořádnou teplou peřinou, ale to nedám. Co si asi tak pamatuji, tak největší zátěž auto vč. turba mělo při měření výkonu.
Jinak s tím jezdím na pohodu, a když to přišlápnu tak při zastavení nechám běžet v klidu motor dál.
Původní turbo jinak až na tu prasklou litinu bylo v pořádku, bez žádných zvukových projevech co provázejí poruchy.
David

Nové turbo KKK jsem sám poptával cca u 4 firem co je nabízejí na jiná auta a ani jeden nebyl schopen ho objednat pro Volvo.
/ někteří poptávali i přímo u výrobce KKK :%) /
_________________
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986

Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4196
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

#15 Oprava, výměna turba KKK K24 Volvo S60 T5 191kW

Příspěvek od Nosound89 »

Ty máš s tím autem, ale trpělivost. Co tady za ty roky vidím tak ty jsi snad jediný kdo měl s benzínovou S60 tolik problémů.
Nebýt to T5, ale třeba 2,5T tak už ji asi nemáš, co? :-)
Přeji ať je to už poslední problém a jen si užíváš dalších km 8) .
Někdy bych ji rád viděl naživo, v barevném provedení jsem měl více méně to samé, ale tvá se mi vždycky líbila více :good:
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

DavidJ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 141
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: Opel OPC V6 2.8

#16 Oprava, výměna turba KKK K24 Volvo S60 T5 191kW

Příspěvek od DavidJ »

Ahoj,
dík za podporu. Auto je skvělé a pro moji potřebu akorát vč. výbavy. Už jsem se taky koukal jinde, ale než se rozhoupu tak je vždy pryč.
Ono to s tím autem není až tak zlé, ano před cca 4,5 lety to byl neodborný zásah odborného autorizovaného servisu, který mě stál dost
nervů peněz a času než jsem to dal dohromady. To šlo o lidský faktor, který ještě teď těžko rozdejchávám. Kdyby to nebylo tak je to
standardní servis až teď na to turbo. Tak snad to bude v pohodě a budu jezdit dál, ono těch S60 T5 191kW v RTI Navi Summum moc není.
To bych řekl, že se více objeví S60R.

David
_________________
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986

Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4196
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

#17 Oprava, výměna turba KKK K24 Volvo S60 T5 191kW

Příspěvek od Nosound89 »

Ano, předtím to už byla fakt smůla.
S tím, že jich moc není máš naprostou pravdu, T5 poface je opravdu poskromnu.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

DavidJ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 141
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: Opel OPC V6 2.8

#18 Oprava, výměna turba KKK K24 Volvo S60 T5 191kW

Příspěvek od DavidJ »

Ahoj,
tak dnes auto vyzvednuto a happyend se nekonal :%)
Turbo osazeno, bohužel pocukávání v zátahu přetrvávalo. Tak se smázlo ARD a je série :sorry:
Pocukávání přestalo, ale jen na krátkou dobu, ale to už jsem auto odvezl ze servisu.
Teď večer po nastartování u benziny už mám oranžový trojúhelník a chyba motoru nutný servis.
Zítra to protáhnu a uvidí se, nutný servis vyhodila váha vzduchu a to
ECM -1210
ECM -120C
Tak v pondělí znova návštěva servisu.
Originál Volvo Turbo bylo jediné a poslední v Evropě.
David
Poslední šance před pop..... :evil:
_________________
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986

Mirek Kabát
Ověřený
Offline
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 262
Registrován: 18 roků
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: S60 R 04'; S60 2,4i 05'; XC70 2,5t 06';

#19 Oprava, výměna turba KKK K24 Volvo S60 T5 191kW

Příspěvek od Mirek Kabát »

Kolik to turbo stálo, prosím tě?
_________________
Od roku 2002 pouze Volva. Bylo: V40 2.0, 96', B4204S; V40 T4 , 00', B4194T2; V70 XC , 98', B5254T; XC 70, 02', B5244T3 aut.; S60 AWD, 06', B5254T2 aut.;

DavidJ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 141
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: Opel OPC V6 2.8

#20 Oprava, výměna turba KKK K24 Volvo S60 T5 191kW

Příspěvek od DavidJ »

Ahoj,
bohužel zatím cenu celkové opravy neznám, neboť auto je v totálním rozkladu.
Najel jsem cca 300 km a auto není použitelné, tak jedu znova do servisu.
Samotní cena turba dle ceníku je 27 000,- vč DPH, ale musíš vrátit to původní.
David
_________________
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986

Mirek Kabát
Ověřený
Offline
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 262
Registrován: 18 roků
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: S60 R 04'; S60 2,4i 05'; XC70 2,5t 06';

#21 Oprava, výměna turba KKK K24 Volvo S60 T5 191kW

Příspěvek od Mirek Kabát »

To už je po slevě 8+ ?
_________________
Od roku 2002 pouze Volva. Bylo: V40 2.0, 96', B4204S; V40 T4 , 00', B4194T2; V70 XC , 98', B5254T; XC 70, 02', B5244T3 aut.; S60 AWD, 06', B5254T2 aut.;

DavidJ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 141
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: Opel OPC V6 2.8

#22 Oprava, výměna turba KKK K24 Volvo S60 T5 191kW

Příspěvek od DavidJ »

Ahoj to je před slevou.
_________________
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 66
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Vůz: XC90

#23 Oprava, výměna turba KKK K24 Volvo S60 T5 191kW

Příspěvek od motorpower »

Hájčus píše:Díky za příspěvek!
Tvá nabídka mě zaujala.
Avšak... píšeš 150tkm... běžná životnost..

Můžeš mi prosím nějak racionálně objasnit životnost mého turba, jenž má najeto 350 000km a pořád tlačí?
Díky!
Janek
motorpower píše:Co je tam za turbo myslím přesněji, umím nová, nafoť štítek. Jinak 150 tis. je běžná životnost turba při úpravě , u nafty o něco více.
Není tak tepelně namáhané. Bez úpravy o 50tis. více.

Psal jsem při úpravě, a 100% kondici, nemyslím tím tedy do lehnutí. Po těchto km se objevují mikroskopické praskliny , většinou u aktuátoru a snižují pracovní tlak turba. Dost nevolantů jezdí i s úpravou třeba do 600set, a ani jim nevadí o 30 % snížený výkon i točivý moment.

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4924
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#24 Oprava, výměna turba KKK K24 Volvo S60 T5 191kW

Příspěvek od python.p »

Jak to poznat? :-) to snížení výkonu, maximálně tak na brzdě.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 66
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Vůz: XC90

#25 Oprava, výměna turba KKK K24 Volvo S60 T5 191kW

Příspěvek od motorpower »

Tím, že to přichází postupně tak moc ne, pokud je někde po cestě kopec který máš najetý a jezdíš tam často, tak ti časem dojde, že je něco jinak.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“