Oprava, výměna turba KKK K24 Volvo S60 T5 191kW

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 711
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#26 Oprava, výměna turba KKK K24 Volvo S60 T5 191kW

Příspěvek od kishmick »

To co tu čtu mě moc nepotěšilo. Minulý týden jsem si přivezl stejný auto... ale turbo snad táhne dobře(bez měření to ale nepoznám)...před tím jsem měl slabší atmosféru.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 66
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Vůz: XC90

#27 Oprava, výměna turba KKK K24 Volvo S60 T5 191kW

Příspěvek od motorpower »

Tak to ani neřeš, nemá cenu se stresovat.
Auto je jak ženská , dopředu nevíš na kolik to vyjde.

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#28 Oprava, výměna turba KKK K24 Volvo S60 T5 191kW

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

trefně napsáno :-) nemá cenu se stresovat předem - buď jsme koupili kasičku na peníze, nebo jsme měli štěstí....to poznáš většinou nejdřív po 20 000km.
Jestli chceš mít alespoň trochu čistý svědomí, nechej vyčistit odvětrání klikový skříně a sundej vanu a nech si vyčistit lágry, je to dražší sranda,
ale budeš mít alespoň jistotu, že si pro bazarovej motor udělal, co šlo (za rozumnej peníz)

BG ti nikdy nevyčistí lágry a bordel dole ve vaně jako když se s tim bude srát servisák růčo a rozebere to....a ani to neni jistota. Holt bazarový
káry, vabank :)
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

GDPR_user

#29 Oprava, výměna turba KKK K24 Volvo S60 T5 191kW

Příspěvek od GDPR_user »

Ejdou Rotacak píše:trefně napsáno :-) nemá cenu se stresovat předem - buď jsme koupili kasičku na peníze, nebo jsme měli štěstí....to poznáš většinou nejdřív po 20 000km.
Jestli chceš mít alespoň trochu čistý svědomí, nechej vyčistit odvětrání klikový skříně a sundej vanu a nech si vyčistit lágry, je to dražší sranda,
ale budeš mít alespoň jistotu, že si pro bazarovej motor udělal, co šlo (za rozumnej peníz)

BG ti nikdy nevyčistí lágry a bordel dole ve vaně jako když se s tim bude srát servisák růčo a rozebere to....a ani to neni jistota. Holt bazarový
káry, vabank :)
Jak se čistí lágry? :shock:

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12978
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#30 Oprava, výměna turba KKK K24 Volvo S60 T5 191kW

Příspěvek od raolsa »

To by mě taky zajímalo. :D
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#31 Oprava, výměna turba KKK K24 Volvo S60 T5 191kW

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

to pánové bohužel nevím, ale byla to jedna z dalších položek na faktuře (společně s repasovaným AWD) :D :wink:
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

DavidJ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 141
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: Opel OPC V6 2.8

#32 Oprava, výměna turba KKK K24 Volvo S60 T5 191kW

Příspěvek od DavidJ »

Ahoj,
tak auto konečně opraveno, plně funkční.
David
_________________
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#33 Oprava, výměna turba KKK K24 Volvo S60 T5 191kW

Příspěvek od Petr.Chrpa »

DavidJ píše:Ahoj,
tak auto konečně opraveno, plně funkční.
David
Ahoj Davide
Čím to nakonec bylo?Poděl se jsem zvědavej :D
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

DavidJ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 141
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: Opel OPC V6 2.8

#34 Oprava, výměna turba KKK K24 Volvo S60 T5 191kW

Příspěvek od DavidJ »

Ahoj Petře,
zatím to musím vydýchat, :bad: neboť oprava stále více než jsem předpokládal. Jinak to bylo turbo - prasklá litinová část/ trhlina mezi kanálky cca 3mm a pak ještě asi dvě /, tím že vytvářelo vysoký tlak nad rámec únosnosti, tak odešly mé oblíbené ventilky na hadičkách a poslední věc co odešlo díky vysokému tlaku cca 2,2 baru tak to byl IC. Byl nafouklý jak balón a ještě měl 3 díry. Nějak se z toho vzpamatovávám, byl to dominový efekt jak to postupně odešlo a vůbec na to přijít bez kompletního rozebrání. Teď přemýšlím co dál a to nechat si auto nebo prodat. Už mě nebaví a bylo to ke vzteku. :evil: Je kompletně zrepasované a v nových originál dílech. Jinak chip už tam není :(
David
_________________
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#35 Oprava, výměna turba KKK K24 Volvo S60 T5 191kW

Příspěvek od Petr.Chrpa »

DavidJ píše:Ahoj Petře,
zatím to musím vydýchat, :bad: neboť oprava stále více než jsem předpokládal. Jinak to bylo turbo - prasklá litinová část/ trhlina mezi kanálky cca 3mm a pak ještě asi dvě /, tím že vytvářelo vysoký tlak nad rámec únosnosti, tak odešly mé oblíbené ventilky na hadičkách a poslední věc co odešlo díky vysokému tlaku cca 2,2 baru tak to byl IC. Byl nafouklý jak balón a ještě měl 3 díry. Nějak se z toho vzpamatovávám, byl to dominový efekt jak to postupně odešlo a vůbec na to přijít bez kompletního rozebrání. Teď přemýšlím co dál a to nechat si auto nebo prodat. Už mě nebaví a bylo to ke vzteku. :evil: Je kompletně zrepasované a v nových originál dílech. Jinak chip už tam není :(
David
Rozdýchej to ,chce to chvilku zase máš nové díly ,je škoda ,že do těch novějších aut přestali dávat do přístrojovek ukazatel tlaku ,aby byla nějaká vizuální kontrola a tohle se nestalo.Chipu je škoda to určitě .
Držím palce při rozdýchávání :wink:
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

IgorS
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1687
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Banská Bystrica
Vůz: S80 & S60
Kontaktovat uživatele:

#36 Oprava, výměna turba KKK K24 Volvo S60 T5 191kW

Příspěvek od IgorS »

Stál ten chip teda za to? Alebo na tom nemá podiel?
_________________
| S80 TDI Webasto | S60 2.4i | VIDA-DiCE |

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 362
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: eRko :)

#37 Oprava, výměna turba KKK K24 Volvo S60 T5 191kW

Příspěvek od majty »

to asi uz nikdo nezjisti, nicmene na US volvoforech je naprosto negativni kritika na chipy od ARD
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#38 Oprava, výměna turba KKK K24 Volvo S60 T5 191kW

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

Nenašel jsem v nedávné historii diskuzí žádné blízké téma, tak to švihnu do diskuze k turbu pro motor B 5244 T5.

Mám B 5254 T2 (V70 2.5T poFL, MY 07)
V diskuzích tu často vídám kód TD04HL 19T nebo 16T. To je turbo jen pro I. generaci, nebo i II.?

Pokud ne, jaký je prosím kód pro větší turbo pro můj motor. Sériové 14T je buď po 11 letech unavené a má pomalý
nástup, nebo je to slabá mrška od výroby, neumím posoudit. Pokud by někdo doporučil rovnou i levnou a přesto
efektivní trubku k většímu turbu, budu ještě raději. Přehodnotil jsem prioritu upgradu - do88 počká.

Předem díky za typ
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1067
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#39 Oprava, výměna turba KKK K24 Volvo S60 T5 191kW

Příspěvek od Fíla »

16T je turbo pro 850/x70 I a 19T je turbo pro první V70R. Aspoň myslím, ale P2 modely zas tak do detailů zmáknuté nemám.

Na svůj motor můžeš dát turbo např. z S60R/V70R II, ale... nafoukáš víc vzduchu, čidlo tlaku v sání vyhodí chybu = auto nepojede. Nebo nafoukáš víc vzduchu, čidlo neřekne nic (nemyslím si), tvoje vstřiky nedokážou dát tolik benzínu = budeš mít chudou směs, jednotka vyhodí chybu, auto nepojede. Dáš pak větší vstřiky, zjistíš, že je neutáhne pumpa v nádrži. Plus budeš potřebovat jiný chip.
Podle mě se prostě s větším turbem dostaneš do takového finančního kolotoče, že se z toho zblázníš. Protože pak až to nakonec pojede, zjistíš, že to sice jede, ale neubrzdíš to a neudržíš na silnici. Takže brzdy, podvozek, atd.

Být tebou, tak nechám stávající turbo, případně, pokud se ti nějak nezdá, bych ho poslal na repasi (můžu doporučit Rema Turbo Strakonice). Vyměnil bych všechny hadice sání včetně spon, všechny podtlakové hadičky, vyměnil bych TCV. A dal do88 intercooler. A až bych tohle všechno měl hotové, tak bych si našel úpravce, který mi udělá remap jednotky. Myslím tím někoho jiného než ARD.

Co celý kit? https://www.do88.se/en/artiklar/bigpack-volvo-s60-v70-2000-07.html
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1484
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#40 Oprava, výměna turba KKK K24 Volvo S60 T5 191kW

Příspěvek od kwiko »

2.5T 154kw chipovat mozete pokial sa nepozrie nejaka ojnica bokom... niesu tam R-kove ani T5-kove... motor je navrhnuty na nizkotlakove turbo, tak ma vyssi kompresny pomer pre lepsi prejav v nizkych a strednych otackach... bude to mat problem s detonaciami co sa da poriesit ubratim predzapalu a obohatenim zmesy ale ani tak nemyslim ze by sa v tom trebalo hrabat.
Turbo sa tam nedavalo 15G? A vie mat prasknuty liatinovy housing
Dat tam ucinnejsi IC je ale vhodna investicia :good:

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#41 Oprava, výměna turba KKK K24 Volvo S60 T5 191kW

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

Díky za reakce. Jsem jak malý dítě v cukrárně - chtěl bych sežrat všechno, ale mám jen na dva kopečky zmrzliny a větrník :D
IC jsem chtěl od začátku, ale auto mi naházelo pár klacků pod nohy, tak sem se k tomu pořád kvůli financim nedostal.

Vim, že mi to bude v hlavě vrtat dokud tam to turbo + SW stage 3 nebo 4 nebude, i když to bude třeba až za rok, dva.
Proto, až bude někdo znalý pročítat tohle téma, nechť sem napíše kód 16-19T kompatibilní s B 5254 T2. Takhle už budu v budoucnu
vědět, po čem pátrat na netu nebo u kámoše přes velkosklad autodílů

Kuju :Rose:
Naposledy upravil(a) Ejdou Rotacak dne 23 srp 2018 18:43, celkem upraveno 1 x.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#42 Oprava, výměna turba KKK K24 Volvo S60 T5 191kW

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

UP :angel:
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#43 Oprava, výměna turba KKK K24 Volvo S60 T5 191kW

Příspěvek od Petr.Chrpa »

_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#44 Oprava, výměna turba KKK K24 Volvo S60 T5 191kW

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

díky moc :kuchta:

takže mám, TD04L-14T (Bosch ME7x) Volvo part:8692518.

Čím se při výběru musím řídit? Bosch M4.3, Bosch M4.4, Bosch ME7x. Chápu správně, že můžu jen turba s Bosch ME7x?
Takže například? TD04HL-16T z B 5234 T3, TD04HL-18T z B 5234 T8, TD04HL-19T z B 5244 RT a KKK-K24 z B 5254 T4?

Děkuji převelice a pak už dám pokoj, níže posílám fotky turba, které mám nejspíš v autě - alespoň tohle google prezentuje jako
TD04L-14T part number 8692518
Přílohy
49377-06214_4__clipped_rev_1.jpg
TD04L-49377-06213-8603226-8692518-turbo-turbcharger-for-Volvo-PKW-XC70-XC90-Volvo-S60-S80-V70.jpg
TD04L-49377-06213-8603226-8692518-turbo-turbcharger-for-Volvo-PKW-XC70-XC90-Volvo-S60-S80-V70.jpg (29.33 KiB) Zobrazeno 972 x
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#45 Oprava, výměna turba KKK K24 Volvo S60 T5 191kW

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Ahoj Adame
Můžeš si tam dát jaký libo co máš v tom soupisu ,vždy je daný pro co nejmenší problémy aby sedělo na výfukové svody (spodní obrázek)
Ale počítej s tím ,že budeš muset upravit další věci co ti psal Fíla :wink:
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#46 Oprava, výměna turba KKK K24 Volvo S60 T5 191kW

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

jakékoli turbo, co je v soupisu, který jsem vypsal na základě Bosch ME7x, nebo máš na mysli ten celkový soupis se všemi turby včetně G?

Hecnul jsem se, udělal pár kliků a na účet přistály peníze :sorry: :o ...ale když už, tak musím konat rychle. V ponděli jedu do BSR
a objednávám intercooler do88 v setu s hadicema, nechám tedy vyměnit i ostatní podtlakové hadice.

Ještě zvažuju, že se plácnu přes kapsu víc a buď vezmu 3DP + soft stage 3 nebo R18 Nebula + gumy na zimu. Každopádně už
je rozhodnuto, auto dostane během září další injekci.

Je možné stávající nízkotlaké 14T turbo alespoň upgradovat za pomoci větší vrtulky? umělo by to zvednout efektivitu turba třeba o 10%?
A menší 16T z T5 by stávající regulátor tlaku paliva a vstřiky taky neutáhly?
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#47 Oprava, výměna turba KKK K24 Volvo S60 T5 191kW

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

UP :angel:

1) 14T asi prodám
2) mám možnost koupit za dobré peníze TD04HL-16T z B 5234 T3 vč. vstřiků. Turbo bych ihned po koupi poslal na repas.

Jsem magor a řešim kraviny, nebo bude citelně znát rozdíl mezi seriovym, nízkotlakym 14T a vysokotlakym 16T z T5?
Předpokládám, že není možné s takovým turbem jezdit na základní ARD stage 2?

Zvládne tu 16T nakrmit seriový airbox a vstřikovače? cooler do88 Big pack už je na cestě.
V BSR mi tvrdí, že tu 14T bez problému chipují na 300ks, ať si ho prý nechám, tak nevim.

Pardon, jsem jak malý dítě v cukrárně :lol:
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2122
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#48 Oprava, výměna turba KKK K24 Volvo S60 T5 191kW

Příspěvek od peter cz »

Ejdou Rotacak píše:V BSR mi tvrdí, že tu 14T bez problému chipují na 300ks, ať si ho prý nechám, tak nevim.
Jj a určitě to mají i změřený na brzdě... oni toho nakecají :D
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1484
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#49 Oprava, výměna turba KKK K24 Volvo S60 T5 191kW

Příspěvek od kwiko »

Som snad jediny co vidi problem ze ten blok ako aj ojnicny mechanizmus to dlhodobo nezvladne? V pivnici mam uz pomaly hromadnu hrobku K.O. turbo motorov. T5 ma k.p 8,5:1 a 2,5T 9:1 co je myslim celkom rozdiel...

Pišta...
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 702
Registrován: 11 roků 2 měsíce
Bydliště: Budějce
Vůz: S 60 B5234T3 02' @ V70 B5244S 01'
Bydliště: Tam někde u Budějc.

#50 Oprava, výměna turba KKK K24 Volvo S60 T5 191kW

Příspěvek od Pišta... »

To malý dítě v cukrárně, by si mělo pořídit T5 ku :twisted:
Na začátek spousta výkonu a po čase, když se projeví pocit že už je ti to málo, pak pokračovat v úpravách. :wink:
_________________
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“