Divný zvuk po startu D5

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Zeb
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 885
Registrován: 20 roků
Bydliště: Praha

#1 Divný zvuk po startu D5

Příspěvek od Zeb »

Ahoj, po nastartování D5 136 kW ve V70III poté, co stojí déle jak 3 minuty, se ozve takové divné cvakání, které najednou po cca 5 vteřinách rázem ustane. Nevíte, co to může být? Zdá se mi, že to vychází z krabičky uprostřed fotky. Odkaz na video se zvukem je zde "
Přílohy
IMG_3141.JPG
IMG_3141.JPG (63.81 KiB) Zobrazeno 799 x
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI

passport5
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 595
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Jihočeský kraj
Vůz: XC70 D5 MY08

#2 Divný zvuk po startu D5

Příspěvek od passport5 »

egr ventil,už si nepamatuju, jestli je to A nebo B senzor,nebo jak byly rozdělený,ja ho měl ko, a měnil jsem ho, ted už mám egr off.tak není potřeba.Sání a vnitřek máš vyčištěnej?:-)
viz : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=98&t=23475&start=50
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech

Zeb
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 885
Registrován: 20 roků
Bydliště: Praha

#3 Divný zvuk po startu D5

Příspěvek od Zeb »

Supr, díky za navedení! Do trubek jsem koukal minulý rok v létě a byly v celku čisté, najeto cca 180.000 km. Rozhodně v nich nebyl takový sajrajt, jako jsi měl ty. Ale teď začalo zlobit táhlo vířivých klapek, tak se to možná zaneslo. Kouknu a uvidím.
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI

passport5
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 595
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Jihočeský kraj
Vůz: XC70 D5 MY08

#4 Divný zvuk po startu D5

Příspěvek od passport5 »

než budeš měnit klapky D5, jestli teda budeš,určitě to sání před nima vyčisti,at si to nezas.ráš znova..:-).Já mám pro jistotu egr off(a výměna dílu viz obr. Byl KO a auto začalo padat do nouzáku).Po výměně vše v pořádku a dal jsem EGR off.Pak jsem to všechno vyčistil a nakonec výměna Klapek D5,plus nové táhlo samozřejmně.Klapky z auta mám doma,byly v krásném stavu,ale kdo to mohl vědět..:-) Asi se o auto starali v NL,protože i výměna oleje v haldexu mě překvapila(relativně čistý olej,nezanesené čerpadlo atd.)
Přílohy
egr.PNG
egr.PNG (86.45 KiB) Zobrazeno 642 x
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“