Vibrace při brzdění V70 D5 AWD 2006?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2206
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#26 Co způsobuje kroucení předních kotoučů V70 AWD?
Protoze, kdyby tam dal PURy od Martina, nebo PowerFlexu, tak by na tom byl znacne lip...
Ale to by lidi museli umet cist/hledat/pouzivat mozek, napsany to tu je vsude mozne uz asi tak 1000x...
Ale to by lidi museli umet cist/hledat/pouzivat mozek, napsany to tu je vsude mozne uz asi tak 1000x...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
#27 Co způsobuje kroucení předních kotoučů V70 AWD?
Psal jsem to nejméně 100x,že všechny silentbloky přední nápravy,včetně originálů jsou duté a měkké.Pokud brzdíš,mění se geometrie nápravy,dochází k vibracím a zároveň brzdný účinek není stejný, pak může docházet ke kroucení kotoučů. Jinak za mne rozhodně nedoporučuji značku ATE !!! Větší sračku jsem v poslední době nemontoval. Zákazník si ji vyžádal a během cca 3 měsíců došlo k vytrhání kusu kotouče. Podotýkám,že jak desky,tak kotouče byly ATE. Reklamace pochopitelně zamítnuta!ttoommaasseekk píše:Tohle nemám rád.
Martine, ty tvé rychlé odpovědi, proč?
Přitom stačí se trochu rozepsat. Například že s touto firmou nemáš dobré zkušenosti z toho a toho důvodu.
Takhle je to jak facka.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1678
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#28 Co způsobuje kroucení předních kotoučů V70 AWD?
Prima, takhle jsem si to představoval.martinopel píše:Psal jsem to nejméně 100x,že všechny silentbloky přední nápravy,včetně originálů jsou duté a měkké.Pokud brzdíš,mění se geometrie nápravy,dochází k vibracím a zároveň brzdný účinek není stejný, pak může docházet ke kroucení kotoučů. Jinak za mne rozhodně nedoporučuji značku ATE !!! Větší sračku jsem v poslední době nemontoval. Zákazník si ji vyžádal a během cca 3 měsíců došlo k vytrhání kusu kotouče. Podotýkám,že jak desky,tak kotouče byly ATE. Reklamace pochopitelně zamítnuta!ttoommaasseekk píše:Tohle nemám rád.
Martine, ty tvé rychlé odpovědi, proč?
Přitom stačí se trochu rozepsat. Například že s touto firmou nemáš dobré zkušenosti z toho a toho důvodu.
Takhle je to jak facka.
Děkuji.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 38
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#29 Co způsobuje kroucení předních kotoučů V70 AWD?
Dosedací plochy byly čištěny.ivanvanata píše:hele já jsem zažil zkroucení kotoučů u bmw z té příčiny, že když je nasazovali tak nebyly dobře očištěny dosedací plochy na náboji, záleží taky na skutečným výrobci ...podle mě když dáš skutečný origo nebude problém...
To je otázka, zda by originály pomohly. Nabídku jsem na ně měl a velmi zajímavou, ale nakonec jsem zvolil bližší autoserivs, kde montují ATE. S ATE nemá tento servis, co je dává na Volva, sebemenší problém.
Naposledy upravil(a) hajnej dne 05 dub 2018 08:47, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 38
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#30 Co způsobuje kroucení předních kotoučů V70 AWD?
V autorizáku Ti taky nedají PUR a maká to. Určitě bych tuhle informaci nebral plošně.Zajsoft píše:Protoze, kdyby tam dal PURy od Martina, nebo PowerFlexu, tak by na tom byl znacne lip...
Ale to by lidi museli umet cist/hledat/pouzivat mozek, napsany to tu je vsude mozne uz asi tak 1000x...
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 38
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#31 Co způsobuje kroucení předních kotoučů V70 AWD?
Zatím se nikdo nevyjádřil k vůli v poloose nebo tlumičům. Díky
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2207
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#32 Co způsobuje kroucení předních kotoučů V70 AWD?
Hele a neni divný, že se ti třese celý auto a ne volant při brzdění ? Jakej je rozdíl v jízdě a brzdění ?
Jako by problém třesení auta byl jinej, než zkroucený kotouče a ty pak jen následek toho problému. Takže klidně ta geometrie, nějaký uložení, nějakej problém se stabíkama, co AWD ?
Jako by problém třesení auta byl jinej, než zkroucený kotouče a ty pak jen následek toho problému. Takže klidně ta geometrie, nějaký uložení, nějakej problém se stabíkama, co AWD ?
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 38
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#33 Co způsobuje kroucení předních kotoučů V70 AWD?
Přesně jak píšeš. Taky mi je divný, že se klepe auto jak při jízdě tak při brzdění. Divné ale je, že se auto při brzdění rozklepe po výměně kotoučů až po několika tis km. Možná se kotouče lehce (v rámci tolerance) zkroutí a přes nějaký díl se výrazně přenášejí do karoserie? Jak píšu poloosa nebo tlumič?Krystof P. píše:Hele a neni divný, že se ti třese celý auto a ne volant při brzdění ? Jakej je rozdíl v jízdě a brzdění ?
Jako by problém třesení auta byl jinej, než zkroucený kotouče a ty pak jen následek toho problému. Takže klidně ta geometrie, nějaký uložení, nějakej problém se stabíkama, co AWD ?
Co AWD? Nevím. Že by kardan? Že by rozkopal kotouče?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#34 Co způsobuje kroucení předních kotoučů V70 AWD?
ATE nic samo nevyrábí. Dělají vývoj brzdného systému a do prvovýroby si nechávají vyrábět díly u zavedených firem jako třeba Texar (označené je to pak Volvo ATE) a do druhovýroby (označené už jen ATE) si to nechávají vyrobit už hlavně na nízkou cenu třeba v číně.
_________________
Volvo S60 2.4i 125kW, 2001
Volvo S60 2.4i 125kW, 2001
#35 Co způsobuje kroucení předních kotoučů V70 AWD?
Mi V40 vibrovala pri vadnem homokinetickem kloubu. Jak pri brzdeni, tak pri jizde. Dlouho na to nikdo nemohl prijit a az probehla zbytecna vymena lozisek, tak jsem si rekl natvrdo at mi vymeni ten homokloub a mel jsem po problemu. Tehdy jsem to rikal hned, ze budu mit vadny kloub. Pokud si kloub nemenil, tak zkus. Kdyz uz si menil skoro celou napravu, tak kloub te nezabije.
U V70 mi tez vibroval volant pri brzdeni. Mysles jsem si, ze kotouce kaput. Ja si zrenovoval vsechny brzdove trmeny a soucasne menil cepy rizeni. Tezko rict co to tehdy zpusobovalo, ale po vymene techto veci vse v poradku.
Mozna mas chujovo nasazeny nebo zasekly pistek na trmenech. Aj novy se muze seknout ne? Zkus zkontrolovat jak chodi.
Jinak nevim.
U V70 mi tez vibroval volant pri brzdeni. Mysles jsem si, ze kotouce kaput. Ja si zrenovoval vsechny brzdove trmeny a soucasne menil cepy rizeni. Tezko rict co to tehdy zpusobovalo, ale po vymene techto veci vse v poradku.
Mozna mas chujovo nasazeny nebo zasekly pistek na trmenech. Aj novy se muze seknout ne? Zkus zkontrolovat jak chodi.
Jinak nevim.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 38
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#36 Co způsobuje kroucení předních kotoučů V70 AWD?
Dík za tipy. Kloub jsem neměnil. Nad zbytkem se zamyslím.cico píše:Mi V40 vibrovala pri vadnem homokinetickem kloubu. Jak pri brzdeni, tak pri jizde. Dlouho na to nikdo nemohl prijit a az probehla zbytecna vymena lozisek, tak jsem si rekl natvrdo at mi vymeni ten homokloub a mel jsem po problemu. Tehdy jsem to rikal hned, ze budu mit vadny kloub. Pokud si kloub nemenil, tak zkus. Kdyz uz si menil skoro celou napravu, tak kloub te nezabije.
U V70 mi tez vibroval volant pri brzdeni. Mysles jsem si, ze kotouce kaput. Ja si zrenovoval vsechny brzdove trmeny a soucasne menil cepy rizeni. Tezko rict co to tehdy zpusobovalo, ale po vymene techto veci vse v poradku.
Mozna mas chujovo nasazeny nebo zasekly pistek na trmenech. Aj novy se muze seknout ne? Zkus zkontrolovat jak chodi.
Jinak nevim.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 38
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#38 Co způsobuje kroucení předních kotoučů V70 AWD?
Zadní byly také dělané. Po výměně předních kotoučů vibrace při brzdění vždy vymizí a postupně zesilují.martinopel píše:A co zadní brzdy?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#39 Co způsobuje kroucení předních kotoučů V70 AWD?
na bráchovo V70 taky vibrovali, koupil jsem adaptéry na 302mm, osadil nové kotouče od Brembo, stejně tak destičky a je to už pár let OK.
Máš velký nebo malý brzdy?
Máš velký nebo malý brzdy?
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#40 Co způsobuje kroucení předních kotoučů V70 AWD?
Jsem taky neuvědoměle osadil přední ramena novými Lemfördery a auto je jízdně horší než s původními vymlácenými.martinopel píše:Pak se nediv.hajnej píše:Lemforder vsude
Otázkou je jestli mě ojebali u Homolky, že neudělali geometrii (napovídaly by tomu netknuté šrouby na podvozku) nebo jsou ty silentbloky nějaké fejky
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1280
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
#41 Co způsobuje kroucení předních kotoučů V70 AWD?
Hele Tome, nebylo to auto bourany?
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
#42 Co způsobuje kroucení předních kotoučů V70 AWD?
To je otázka, co znamená jízdně horší? Vadné silentbloky přední nápravy poznáš nejvíce v zatáčce,pokud v ní brzdíš,nebo přidáváš,tak auto změní stopu a musíš stopu korigovat volantem.Ale takhle se bohužel chovají všechny standardní silentbloky,čím měkčí jsou,tím lehčeji auto změní geometrii a tím změní stopu.Někde na youtube proběhlo video, jak se přední náprava chová za jízdy. Co se geometrie týká,tak každá geometrie se začíná měřit od zadní nápravy.Pokud tohle někdo neudělá,nebo je na zadní nápravě nějaký problém,je jakékoliv další měření úplně k ničemu.eLzyx píše: Jsem taky neuvědoměle osadil přední ramena novými Lemfördery a auto je jízdně horší než s původními vymlácenými.
Otázkou je jestli mě ojebali u Homolky, že neudělali geometrii (napovídaly by tomu netknuté šrouby na podvozku) nebo jsou ty silentbloky nějaké fejky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#43 Co způsobuje kroucení předních kotoučů V70 AWD?
před výměnou a geo bylo občas slyšet bouchnutí, ale auto bylo jízdně stabilní. Teď po výměně a geo je to pocitově jako kdybych měl kola do V a auto se furt přetahovalo kam pojede. Navíc při odlehčení nápravy a opětovném zatížení (zatáčka, hup atp.) mám pocit, jako kdyby se změnila geometrie do dalšího nadlehčení.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 38
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#44 Co způsobuje kroucení předních kotoučů V70 AWD?
Taky me to napadlo. Ale to ja nepoznam.xSam píše:Hele Tome, nebylo to auto bourany?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 38
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#45 Co způsobuje kroucení předních kotoučů V70 AWD?
302eLzyx píše:na bráchovo V70 taky vibrovali, koupil jsem adaptéry na 302mm, osadil nové kotouče od Brembo, stejně tak destičky a je to už pár let OK.
Máš velký nebo malý brzdy?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 12980
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#46 Co způsobuje kroucení předních kotoučů V70 AWD?
305
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 38
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#47 Co způsobuje kroucení předních kotoučů V70 AWD?
raolsa píše:305
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 38
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#48 Co způsobuje kroucení předních kotoučů V70 AWD?
Dnes jsem vyrazil na technickou na kontrolu podvozku a na brzdové válce. Verdikt je takový, že podvozek i brzdy jsou naprosto v pořádku.
Podvozek pán prošel opravdu důkladně.
Brzdy - ručičky na budících se vůbec nekmitaly.
Prostě auto je dle technika v pořádku, podvozek dobrý, kotouče rovné.
Podvozek pán prošel opravdu důkladně.
Brzdy - ručičky na budících se vůbec nekmitaly.
Prostě auto je dle technika v pořádku, podvozek dobrý, kotouče rovné.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2168
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#49 Co způsobuje kroucení předních kotoučů V70 AWD?
Pak je tu otázka jak velkou máš nohu ?!!hajnej píše:Dnes jsem vyrazil na technickou na kontrolu podvozku a na brzdové válce. Verdikt je takový, že podvozek i brzdy jsou naprosto v pořádku.
Podvozek pán prošel opravdu důkladně.
Brzdy - ručičky na budících se vůbec nekmitaly.
Prostě auto je dle technika v pořádku, podvozek dobrý, kotouče rovné.
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm
#50 Co způsobuje kroucení předních kotoučů V70 AWD?
Takže jsme se po dvou stranách dostali k tomu,že ty zkroucené kotouče vlastně zkroucené nejsou.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 41 Odpovědi
- 2663 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Tod2
-
- 6 Odpovědi
- 399 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od tomaskejr
-
- 18 Odpovědi
- 710 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od msliva
-
- 5 Odpovědi
- 358 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od gordonfreeman80
-
- 4 Odpovědi
- 560 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od zedik