zlobí AWD na facelift V70 2.5T MY 2007
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 3212
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#26 zlobí AWD na facelift V70 2.5T MY 2007
2 Romulusw
co jsou prosim tě "satelity" v přednim diferáku ? jak jsem psal v SZ předtím. Tvoje nabídka mě potěšila a cenil jsem si jí, ale mysel jsem (a myslet znamená hovno vědět), že na
parkovišti přes VIDU stejně kulový poznáme, tak jsem zkusil AV servis, pač sem tam s autem ještě nebyl.
co jsou prosim tě "satelity" v přednim diferáku ? jak jsem psal v SZ předtím. Tvoje nabídka mě potěšila a cenil jsem si jí, ale mysel jsem (a myslet znamená hovno vědět), že na
parkovišti přes VIDU stejně kulový poznáme, tak jsem zkusil AV servis, pač sem tam s autem ještě nebyl.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
#27 zlobí AWD na facelift V70 2.5T MY 2007
Počítám ze budou dojebane hloubky na kardanu. Rozdělit vymyt a musí se volné hybat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5910
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#28 zlobí AWD na facelift V70 2.5T MY 2007
Ejdou. Jeste, snad se te nedotknu, ale nedaval jsi chiplemu benzinu s awd cocku, ostrejsi rozjezdy, prujezdy zatackou atd? Kazdy se rad sveze a nacate awd muze stylem jizdy jit rychle do haje...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 3212
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#29 zlobí AWD na facelift V70 2.5T MY 2007
2 haben
v pohodě jednou jsem zkoušel na dálnici max rychlost - poprve tachometrovejch 248km/h, po druhé asi 238km/h (ještě s originálnim SW). - haldex čerpadlo bylo v té době nefunkční, porušená elektroinstalace, takže netlakovalo.
Jinak jezdim na 2500-3 500 ot standardně a k 5 000ot není v běžném provozu moc často důvod. K 6 000ot se auto za těch cca 15 000km,
co ho mám, podívalo tak 2x
Ostré rozjezdy ne, neni mi 18 a vim že mám skoro 2t kombík - navíc stále bez do88cooleru, 3 downpipe, a alespoň 19T turba, takže co bych na těch "světlech" s ARD Stage 2
asi předváděl dal bych "čiplou oktu v dýzlu" tak leda.
Auto mám půl roku, nefunkční haldex čerpadlo jsem měl potvrzené až od Martina někdy okolo 10.1.2018. Takhle sem s tim jezdil až do začátku dubna, kdy zapojili
haldex čerpadlo a začalo to sice čtyřkolkovat ale zároveň vrzat. S funkční čtyřkolkou jsem tak jezdil sotva 14 dní a to už sem auto tuplem nehonil. Od 19.4 to smrdí v AV dílech
v pohodě jednou jsem zkoušel na dálnici max rychlost - poprve tachometrovejch 248km/h, po druhé asi 238km/h (ještě s originálnim SW). - haldex čerpadlo bylo v té době nefunkční, porušená elektroinstalace, takže netlakovalo.
Jinak jezdim na 2500-3 500 ot standardně a k 5 000ot není v běžném provozu moc často důvod. K 6 000ot se auto za těch cca 15 000km,
co ho mám, podívalo tak 2x
Ostré rozjezdy ne, neni mi 18 a vim že mám skoro 2t kombík - navíc stále bez do88cooleru, 3 downpipe, a alespoň 19T turba, takže co bych na těch "světlech" s ARD Stage 2
asi předváděl dal bych "čiplou oktu v dýzlu" tak leda.
Auto mám půl roku, nefunkční haldex čerpadlo jsem měl potvrzené až od Martina někdy okolo 10.1.2018. Takhle sem s tim jezdil až do začátku dubna, kdy zapojili
haldex čerpadlo a začalo to sice čtyřkolkovat ale zároveň vrzat. S funkční čtyřkolkou jsem tak jezdil sotva 14 dní a to už sem auto tuplem nehonil. Od 19.4 to smrdí v AV dílech
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5910
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#30 zlobí AWD na facelift V70 2.5T MY 2007
Maximalka na dalnici nemuze awd poskozovat a tocit motor na 3. a vyssi stupen taky nemuze skodit. Skodit mohou razy, prudke rozjezdy, kola v rejdu atd. Takze awd muselo byt nacate a nez jsi s tim vrzajicim navstivil servis, tak se neco asi slusne omlelo. Preju co nejmene nakladnou opravu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 3212
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#31 zlobí AWD na facelift V70 2.5T MY 2007
2 Haben
díky, ale to se bohužel nestane první kolo platim zejtra a to druhý.....to může bejt klidně dalších 20, 30, 40 tisíc.
No alespoň, už nemám svrbění v prstech, že ho prodám a pojedu si do Švajcu pro V70R. Nasypal sem (a ještě nasypu)
do toho tolik, že se prodej už nevyplatí (prodávat to za 150 000, když si do něj za poslední půl rok narval i s koupí vozu 200 000)
díky, ale to se bohužel nestane první kolo platim zejtra a to druhý.....to může bejt klidně dalších 20, 30, 40 tisíc.
No alespoň, už nemám svrbění v prstech, že ho prodám a pojedu si do Švajcu pro V70R. Nasypal sem (a ještě nasypu)
do toho tolik, že se prodej už nevyplatí (prodávat to za 150 000, když si do něj za poslední půl rok narval i s koupí vozu 200 000)
Naposledy upravil(a) Ejdou Rotacak dne 14 kvě 2018 22:00, celkem upraveno 1 x.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5910
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#32 zlobí AWD na facelift V70 2.5T MY 2007
Kazde hobby neco stoji, ale toto je uchylne moc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 3212
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#33 zlobí AWD na facelift V70 2.5T MY 2007
jo....a to sem odhodlanej si do těch finančních sraček stůj co stůj koupit ještě R18 Nebuly a pak žrát "co koš dá"
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
#34 zlobí AWD na facelift V70 2.5T MY 2007
Skus ten kardan dava to logiku a je to najmenej pracné z toho všetkého.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 4927
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#35 zlobí AWD na facelift V70 2.5T MY 2007
Proč by kardan "křoupal" jen když jsou kola v rejdu? to teda logiku nemá. Já říkám (pokud teda pacient uvádí správně obtíže, pacientům se moc nesmí věřit ), že je v kopru přední diferák, nebo jeden z kloubů na poloose.
#36 zlobí AWD na facelift V70 2.5T MY 2007
Zase proč při odpojeném zadku křoupání není?Romulusw píše:Proč by kardan "křoupal" jen když jsou kola v rejdu? to teda logiku nemá. Já říkám (pokud teda pacient uvádí správně obtíže, pacientům se moc nesmí věřit ), že je v kopru přední diferák, nebo jeden z kloubů na poloose.
#37 zlobí AWD na facelift V70 2.5T MY 2007
Zvuky to dokáže dělat když je čidlo tlaku ucpané karbonem a ukazuje nesmysly. Ale to by nejspíš psalo DEM-0007.
#38 zlobí AWD na facelift V70 2.5T MY 2007
Prosím můžeš mne poučit kde se v Haldexu vezme karbon?Ykka píše:Zvuky to dokáže dělat když je čidlo tlaku ucpané karbonem a ukazuje nesmysly. Ale to by nejspíš psalo DEM-0007.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 4927
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#39 zlobí AWD na facelift V70 2.5T MY 2007
Píše, že mu to dělá i na neutrál a to odpojený zadek je.martinopel píše: Zase proč při odpojeném zadku křoupání není?
Ejdou Rotacak píše:
Při jízdě v přímce je auto bezhlučné, čím větší rejt, tím víc začne auto vrzat a neznatelně škubat (při točení doleva i doprava) je jedno jestli je zařazená
rychlost nebo neutrál -
#40 zlobí AWD na facelift V70 2.5T MY 2007
Pořád je spojený předek se zadkem kardanem a pokud je rozdíl rychlostí větší,může docházet k sekání kloubu.Romulusw píše: Píše, že mu to dělá i na neutrál a to odpojený zadek je.
#41 zlobí AWD na facelift V70 2.5T MY 2007
Karbon vzniká při přehřátí ze spáleného oleje. Nevěřím, že jsi se s tím ještě nesetkal.martinopel píše:Prosím můžeš mne poučit kde se v Haldexu vezme karbon?Ykka píše:Zvuky to dokáže dělat když je čidlo tlaku ucpané karbonem a ukazuje nesmysly. Ale to by nejspíš psalo DEM-0007.
#42 zlobí AWD na facelift V70 2.5T MY 2007
Ještě čistě teoreticky, kdyby tam byl dif s jiným převodem, než tam patří, mohlo by se to nějak přetlačovat. Na druhou stranu, když se dávaly dozadu větší kola, aby zadek pořád zabíral, tak to jde sice všechno rychle do háje, ale zvuky to nedělá.
#43 zlobí AWD na facelift V70 2.5T MY 2007
Možná mi to nemusíš věřit,ale za cca 12 let co Volva dělám jsem se ani jednou nesetkal s karbonem v Haldexu.Ykka píše:Karbon vzniká při přehřátí ze spáleného oleje. Nevěřím, že jsi se s tím ještě nesetkal.martinopel píše: Prosím můžeš mne poučit kde se v Haldexu vezme karbon?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 4927
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#44 zlobí AWD na facelift V70 2.5T MY 2007
Spojený je jen, když ho spojí haldex. Jedině, že by někdo udělal "čtyřkolku" pronejtováním lamel haldexu .martinopel píše: Pořád je spojený předek se zadkem kardanem a pokud je rozdíl rychlostí větší,může docházet k sekání kloubu.
Takže na neutrál je haldex 100% rozpojený (za předpokladu, že je v pořádku) a případná závada zadního diferenciálu by se neměla přenést na kardan. Chroupat to vzadu bude, ale ne v kardanu.
Když bude problém v křížích kardanu, tak by to chroupat mohlo, ale asi ne, když to nebude přenášet moment při rozpojeném haldexu.
Prostě tady věštíme z lógru. Auto je třeba zvednout všema čtyřma do vzduchu a točit kolama. Přitom použít hlavu
Jen je mi divný, že se to děje v závislosti na teplotě, jak je psáno výše.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 4927
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#45 zlobí AWD na facelift V70 2.5T MY 2007
To právě kompenzuje prokluz v haldex spojce, proto tam je. Haldex není nikdy spojen na tvrdo, a nebo na tak dlouho, aby něco šlo do háje. Jinak to vyřadí jednotka z důvodu vysokého tlaku.Ykka píše:Ještě čistě teoreticky, kdyby tam byl dif s jiným převodem, než tam patří, mohlo by se to nějak přetlačovat. Na druhou stranu, když se dávaly dozadu větší kola, aby zadek pořád zabíral, tak to jde sice všechno rychle do háje, ale zvuky to nedělá.
A karbon tam tedy opravdu není.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 3212
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#46 zlobí AWD na facelift V70 2.5T MY 2007
V AV se s tím mořili měsíc a prostě tomu nepřišli na kloub, x konzultací po telefonu s převodovkářema.
Pán ze servisu pod tim několikrát ležel, jezdili mu s tim nad hlavou a prý to vrzání, praskání přenáší
kardanka zezadu dopředu. Jinak v ní ale nejsou žádné znatelné vůle.
S opravou je to prý o to složitější, že mám jeden z posledních face-liftů V70 II. generace a už tam
mám jinej/novej typ AWD, zároveň mám face-liftovanej motor B5254 T2, kterej do auta montovali
snad jen v roce 2006 a 2007, kterej má taky pár věcí jinak, než původní B5254 T2.
2 Romulusw
jo, je to divný, jakmile se auto zahřálo a ujelo pár kilometrů, praskání při zatáčení ustalo a vůz byl
po zbytek cesty klasická funkční "čtyřkolka".
Teď mám odpojený HALDEX čerpadlo, jezdim s předokolkou, furt to hrabe, ale aspoň to nevrže
Pán ze servisu pod tim několikrát ležel, jezdili mu s tim nad hlavou a prý to vrzání, praskání přenáší
kardanka zezadu dopředu. Jinak v ní ale nejsou žádné znatelné vůle.
S opravou je to prý o to složitější, že mám jeden z posledních face-liftů V70 II. generace a už tam
mám jinej/novej typ AWD, zároveň mám face-liftovanej motor B5254 T2, kterej do auta montovali
snad jen v roce 2006 a 2007, kterej má taky pár věcí jinak, než původní B5254 T2.
2 Romulusw
jo, je to divný, jakmile se auto zahřálo a ujelo pár kilometrů, praskání při zatáčení ustalo a vůz byl
po zbytek cesty klasická funkční "čtyřkolka".
Teď mám odpojený HALDEX čerpadlo, jezdim s předokolkou, furt to hrabe, ale aspoň to nevrže
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 4927
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#47 zlobí AWD na facelift V70 2.5T MY 2007
Nevrže to ani za studena na tu předokolku?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 3212
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#49 zlobí AWD na facelift V70 2.5T MY 2007
2 Romulsw
Ne, je úplný ticho i za studena. Vše se začalo projevovat až po zapojení haldex čerpadla, na jehož nefunkčnost mě Martin v lednu upozornil. Stačí odpojit haldex čerpadlo z funkce a auto je potichu - tak to zůstane, dokud se to neopraví. Bylo by škoda, aby dosud neopravená závada vysrala čerstvě repasovanou uhlovku a novej náhon
Ne, je úplný ticho i za studena. Vše se začalo projevovat až po zapojení haldex čerpadla, na jehož nefunkčnost mě Martin v lednu upozornil. Stačí odpojit haldex čerpadlo z funkce a auto je potichu - tak to zůstane, dokud se to neopraví. Bylo by škoda, aby dosud neopravená závada vysrala čerstvě repasovanou uhlovku a novej náhon
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 87
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 D5 AWD chip
- Bydliště: Brno
#50 zlobí AWD na facelift V70 2.5T MY 2007
prošel jsem to od začátku a myslím že na to jdeš špatně - neber to jak osobní útok, nechci tě urážet ani se ti vysmívat.
auto jsi měl dát prvně do pořádku, než do něj kupovat vyfuky BSR a chipy - ale chápu, že jsi o nefunkčním haldex čerpadle asi nevěděl a zjistil to až u martina.
Haldex jsem s ním taky řešil, ale já ho měl od koupě auta otestovanej - to byla moje podmínka, chtěl jsem to AWD - až pak jsem zjistil že to nezabírá pokaždé, jenom při prokluzu atd. ale ze sněhu se to hrabe lépe jak ,,přechipovaná ochcavka,,
Nějak nechápu, proč ti tak chybí AWD, když jsi doteď jezdil bez něj a kupoval jsi do nej chip a vyfuk. to jsi prece byl s autem spokojenej
a co ještě nechápu je, že jedeš z Prahy až k Martinovi a když ti poví, abys vyměnil něco vyměnil tak jsi to měl udělat. zbytečně jsi do toho zahučel.....
potom ti nabízí romulusw pomoc - ten chlap už taky viděl pár volv, ten by ti špatně neporadil..
a že v AV dílech na to nepřišli, to jsem taky překvapenej ....
proč ti měnili úhlovou převodovku, když se evidentně projevila chyba po připojení haldex čerpadla? takže se měli soustředit jenom na zadek. úhlovka je přece vepředu .....
Já když jel k Martinovi, taky jsem měl úplně jinej rozpočet, ale po domluvě s ním jsem radši rozbil prasátko, protože jsem chtěl mít auto v cajku...
auto jsi měl dát prvně do pořádku, než do něj kupovat vyfuky BSR a chipy - ale chápu, že jsi o nefunkčním haldex čerpadle asi nevěděl a zjistil to až u martina.
Haldex jsem s ním taky řešil, ale já ho měl od koupě auta otestovanej - to byla moje podmínka, chtěl jsem to AWD - až pak jsem zjistil že to nezabírá pokaždé, jenom při prokluzu atd. ale ze sněhu se to hrabe lépe jak ,,přechipovaná ochcavka,,
Nějak nechápu, proč ti tak chybí AWD, když jsi doteď jezdil bez něj a kupoval jsi do nej chip a vyfuk. to jsi prece byl s autem spokojenej
a co ještě nechápu je, že jedeš z Prahy až k Martinovi a když ti poví, abys vyměnil něco vyměnil tak jsi to měl udělat. zbytečně jsi do toho zahučel.....
potom ti nabízí romulusw pomoc - ten chlap už taky viděl pár volv, ten by ti špatně neporadil..
a že v AV dílech na to nepřišli, to jsem taky překvapenej ....
proč ti měnili úhlovou převodovku, když se evidentně projevila chyba po připojení haldex čerpadla? takže se měli soustředit jenom na zadek. úhlovka je přece vepředu .....
Já když jel k Martinovi, taky jsem měl úplně jinej rozpočet, ale po domluvě s ním jsem radši rozbil prasátko, protože jsem chtěl mít auto v cajku...
Naposledy upravil(a) Miskoboss dne 29 kvě 2018 16:10, celkem upraveno 1 x.
_________________
první volvo - V70 II D5 AWD 136kW(185)/400Nm r.v. 07, 330tis km, ted 370tis,
EGR OFF konečně; chip D5T5 ST 2 - doporučuju všem!! Mobil 1 5W-50 + BG care
první volvo - V70 II D5 AWD 136kW(185)/400Nm r.v. 07, 330tis km, ted 370tis,
EGR OFF konečně; chip D5T5 ST 2 - doporučuju všem!! Mobil 1 5W-50 + BG care
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 0 Odpovědi
- 324 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David avdily.cz
-
- 0 Odpovědi
- 173 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David avdily.cz
-
- 23 Odpovědi
- 3276 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od hajnej
-
- 0 Odpovědi
- 442 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David avdily.cz
-
- 7 Odpovědi
- 649 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od hajnej