850 TDI - DTC - EFI-515 Engine cooling fan high speed signal

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
dumi.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 3330
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

#1 850 TDI - DTC - EFI-515 Engine cooling fan high speed signal

Příspěvek od dumi.cz »

Ahoj,

chtel jsem na TDIcku zkontrolovat predvstrik a v diagnostice volFCR vidim tohle DTC

Kód: Vybrat vše

EFI-515 Engine cooling fan high speed signal
Kontrolka motoru nesviti, kdyz ho smazu je tam vzapeti zpet. Zkousel jsem vymenit rele sahary, ale nepomohlo.

Neda se ve VIDE nekde najit co mam zkontrolovat nebo promerit?

Pripadne netusi nekdo? Bez odstraneni se k mereni predvstriku nedostanu.

Diky za kazdou radu.
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

dumi.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 3330
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

#2 850 TDI - DTC - EFI-515 Engine cooling fan high speed si

Příspěvek od dumi.cz »

Takze sem pokrocil.
Ve VIDE jsem nasel navod, nicmene mi moc nepomohl. Kdyz pripojim ventilator na napajeni, obe dve rychlosti fungujou.

takze ve ventilatoru problem neni.

jak je stredovej konektor na Rele ventilatoru tak na pinu 1 je proti kostre (-) 6,5V. mozna to je ten problem.
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

dumi.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 3330
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

#3 850 TDI - DTC - EFI-515 Engine cooling fan high speed si

Příspěvek od dumi.cz »

Muze mi nekdo s TDI zkusit zmerit co ma pri klicku v poloze 2 na tech dvou pinech stredniho konektoru na rele pro saharu za napeti proti kostre?

Diky.
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

z-d-e-n-a
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2438
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

#4 850 TDI - DTC - EFI-515 Engine cooling fan high speed si

Příspěvek od z-d-e-n-a »

Zítra to můžem omrknout...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#5 850 TDI - DTC - EFI-515 Engine cooling fan high speed si

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Koukněte jestli není někde zlomenej drát k relé sahary ,dcera to měla na 850 TDI taky hledal jsem to docela dlouhou dobu
taky nejdřív proběhla výměna relé .
Jinak ti nic nezměřím dcera bydlí jinde a auto má u sebe .
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

dumi.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 3330
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

#6 850 TDI - DTC - EFI-515 Engine cooling fan high speed si

Příspěvek od dumi.cz »

Petre diky, taky si myslim, ze bude problem v kabelovem svazku,

Predpokladam ze myslis kabel od toho stredniho konektoru, ten dle ocniho zkoumani vede na ECM, coz neni zdrovna dlouha draha, vede to kolem serva pod jednotku ECM v ty krabice u expansky.

Zkusim to cele rozebrat a uvidim jestli tam neni nekde kabel zlomenej.
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#7 850 TDI - DTC - EFI-515 Engine cooling fan high speed si

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Blbý je ,že izolace vypadá v pořádku a zlomený je to uvnitř u nás to bylo kousek ,ale najít ,to je problém .
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1484
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#8 850 TDI - DTC - EFI-515 Engine cooling fan high speed si

Příspěvek od kwiko »

9/10 zlomeny ci zoxidovany kabel ci konektor

dumi.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 3330
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

#9 850 TDI - DTC - EFI-515 Engine cooling fan high speed si

Příspěvek od dumi.cz »

Problem.vyresen. dekuji vsem. Kousek od sahary se kabel.dotykal plastovyho drzaku vetraku proklepal se. :-)
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“