Asi nouzový režim? V70

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 5
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha 5 - Radotín
Vůz: XC90 D5

#1 Asi nouzový režim? V70

Příspěvek od Martin Žitník »

Ahoj všichni, prosím o radu u V70 2,4 D5 (2004)Po výměně klínového řemene praskl, při vyjíždění z dílny, rozvodový řemen (couvání, malá rychlost, malé otáčky). Servisáci dali nový rozvoďák, sundali víko ventilů a vše vypadalo dobře, tak zase opět vše sestavili zpátky. Po nastartování motor běžní tiše, klidně, otáčky jsou stabilní, motor se dá vytočit bezproblémů, nekouří to, nic neklape. Ale problém nastane po rozjetí, protože z nějakého mně neznámého důvodu jede auto pouze tak 40 - 50 km/h. Je možné, že je v nějakém nouzovém režimu? Servisáci mají nějakou diagnostiku, ale víme, jak je to s těmi univerzálními.. Nicméně, jejich diagnostika ukazuje, že je vše v pořádku.
Měl by případně někdo nějaký nápad, co se mohlo stát, co by mohlo být špatně? Nemáte náhodou někdo origo diagnostiku v okolí Kralup nad Vltavou? Mockrát Vám děkuji za případné rady.

GDPR_user

#2 Asi nouzový režim? V70

Příspěvek od GDPR_user »

Martin Žitník píše:Ahoj všichni, prosím o radu u V70 2,4 D5 (2004)Po výměně klínového řemene praskl, při vyjíždění z dílny, rozvodový řemen (couvání, malá rychlost, malé otáčky). Servisáci dali nový rozvoďák, sundali víko ventilů a vše vypadalo dobře, tak zase opět vše sestavili zpátky. Po nastartování motor běžní tiše, klidně, otáčky jsou stabilní, motor se dá vytočit bezproblémů, nekouří to, nic neklape. Ale problém nastane po rozjetí, protože z nějakého mně neznámého důvodu jede auto pouze tak 40 - 50 km/h. Je možné, že je v nějakém nouzovém režimu? Servisáci mají nějakou diagnostiku, ale víme, jak je to s těmi univerzálními.. Nicméně, jejich diagnostika ukazuje, že je vše v pořádku.
Měl by případně někdo nějaký nápad, co se mohlo stát, co by mohlo být špatně? Nemáte náhodou někdo origo diagnostiku v okolí Kralup nad Vltavou? Mockrát Vám děkuji za případné rady.
Vážně to není potkané?

raolsa
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12978
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#3 Asi nouzový režim? V70

Příspěvek od raolsa »

Nejdřív origo diagnostiku a pak změřit tlaky. Jsou rozvody opravdu dobře nastavené?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 5
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha 5 - Radotín
Vůz: XC90 D5

#4 Asi nouzový režim? V70

Příspěvek od Martin Žitník »

No, nejsem tedy automechanik, takže nedokážu posoudit, jestli je vše nastavené tak, jak má být. Důvěřuju servisákům, že vše udělali jak měli. A říkal, že když odmontoval to víko ventilů, tak vše vypadalo normálně. Takže těžko říct, jestli se to potkalo a jestli vše nastavili správně. Zaráží mě, že ten motor opravdu běží hezky, bez jakýchkoliv známek nějakého poškození nebo špatného nastavení.. Jen nás prostě po rozjetí nepustí na vyšší rychlost..
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“