Vstrikovaci cerpadlo na B5252T 850 2,5tdi

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
peter cz
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2122
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#26 Vstrikovaci cerpadlo na B5252T 850 2,5tdi

Příspěvek od peter cz »

Je to sice jedna z možností, ale když se mi potkal d24, pravděpodobně z důvodu povolený řemenice, tak byla vývěva ok a vačka taky na kusy...
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Maťa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 108
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Velká Bystřice
Vůz: 850 tdi D5252T 1996 103kw bílá automat

#27 Vstrikovaci cerpadlo na B5252T 850 2,5tdi

Příspěvek od Maťa »

To ano, ale mrkni se jak je vačka uložena. Pokud zatlačí na ventyl který je opřený o píst z důvodu přeskočení rozvodu tak praskne. Tady ale byla řeč o vlivu diamantové podložky.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 91
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 850 tdi
Bydliště: Praha

#28 Vstrikovaci cerpadlo na B5252T 850 2,5tdi

Příspěvek od Krumpl »

Ta vackova hridel je rozpadla na sracky. Za to podle me nemuze jen sekla vyveva. Nejvic to odsrala vacka na 5tym valci na levym ventilu, tam se kus palce i odstipl.
Musely se mi posunout rozvody a pak jsem to tocenim starterem dodelal. Pritom oba klinaky i napinaci kladky byly temer novy, problem ale byl v tom, ze je vsude strasne oleje. Jak jsem sundal dekl vacek, tak stary tesneni bylo prilepeny silikonem, kteryho musela spousta napadat i do motoru, ale stejne to strasne chcalo. Motor je kompletne celej poblitej.
Takhle vypadal kryt rozvodu zevnitrObrázekObrázekObrázekObrázek
_________________
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank

Offline
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 91
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 850 tdi
Bydliště: Praha

#29 Vstrikovaci cerpadlo na B5252T 850 2,5tdi

Příspěvek od Krumpl »

Ale je pravda, ze se mi pistek vakuovky zdal nejak moc vyjetej a kdyz jsem ho zkousel zamacknout, tak jsem s nim ani nepohnul
_________________
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank

z-d-e-n-a
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2439
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

#30 Vstrikovaci cerpadlo na B5252T 850 2,5tdi

Příspěvek od z-d-e-n-a »

Váleček vakuovky jen tak nezmáčkneš, rozhodně ne ručně na motoru.
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...

Offline
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 91
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 850 tdi
Bydliště: Praha

#31 Vstrikovaci cerpadlo na B5252T 850 2,5tdi

Příspěvek od Krumpl »

martinopel píše:
Hary píše:Martine, co s tím má ta podložka tak moc společného? Fakt nevím, tak se ptám tak blbě.
Pokud se třecí podložka nevymění,pak se protočí řemenice na klice a motor se potká.
Teprve ted mi doslo co jsi tu napsal. Ona se muze protocit remenice na klikove hrideli? Ja myslel, ze tam je tisicihran
_________________
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank

Offline
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 91
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 850 tdi
Bydliště: Praha

#32 Vstrikovaci cerpadlo na B5252T 850 2,5tdi

Příspěvek od Krumpl »

Konecne jsem sundal hlavu, nakonec byl nejvetsi problem povolit spodni matku na vyveve, pristup jak penezum a jeste byla dokryplena. K mymu překvapení to vypada ze bylo tesneni ok, mel jsem podezreni, ze mi to fouka do vody, ale nenasel jsem kudy. Mozna mala spina na vnejsi strane prvniho valce, nevim jestli to bude na fotce videt.
Vypada ze vsechny pisty jsou ok, na prvni pohled to ma za sebou 3,4 a 5tej vyfukovej ventil. 5 stavitek vypadlo samo, zbylym peti se nechce. Jeste jsem je nezkousel nijak dloubat. Jakej je postup to dostat ven, abych neponicil hlavu? To vyfukovy na patym je pekne hluboko.
Co me ale nepotesilo, jsou vyrezly mista ve valcich. Nejhur je na tom druhej válec

A nemam toto téma nekam presunout? Uz jsem kompletne OTObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
_________________
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank

Offline
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 91
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 850 tdi
Bydliště: Praha

#33 Vstrikovaci cerpadlo na B5252T 850 2,5tdi

Příspěvek od Krumpl »

Krumpl píše:
martinopel píše: Pokud se třecí podložka nevymění,pak se protočí řemenice na klice a motor se potká.
Teprve ted mi doslo co jsi tu napsal. Ona se muze protocit remenice na klikove hrideli? Ja myslel, ze tam je tisicihran
Takze bylo to presne toto, protocena remenice na klikove hrideli, po rozebrani tam zadna podlozka nebyla. Moznost, ktera me ani nenapadla a diky tomu jsem zrejme zcela zbytecne rozmasiroval celou hlavu
_________________
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“