Vstrikovaci cerpadlo na B5252T 850 2,5tdi

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 91
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 850 tdi
Bydliště: Praha

#1 Vstrikovaci cerpadlo na B5252T 850 2,5tdi

Příspěvek od Krumpl »

Zdravim, prosim o odpornou radu.
Mam problem s nastavenim vstrikovaciho cerpadla. Kvůli vytrzenymu sroubu vodici kladky rozvodu palivovyho čerpadla se mi rozsynchronizovala pumpa.
Kdyz ted nastavim vse podle zakladnich rysek, tak motor toci ale uplne bez odezvy, jen je slyset jak jeden valec slabe blafa.
Kdyz jsem zkusil posunout cerpadlo o jeden zoubek na klinaku dopredu(proti smeru hodinovych rucicek), tak motor stale nechyta, ale uz ma aspon snahu sem tam zablafat vsema valcama a z vyfuku jde kour. Ale dela to strasny zvuky.

Otazka je, jak velky okno v nastaveni palivovyho cerpadla je, aby to jeste chytlo? Myslim kolik stupnu +/-. S zadnou remenici jsem nehybal, takze by to melo byt jen o tom trefit spravnej zarez na klinaku plus to jemne doladit vodici kladkou.
Taky jsem to zkousel jen na dvorku, takze pri venkovni teplote +2C
K mikrometru nemam pristup a kupovat ho kvuli jedne akci se mi nechce. Zatim je plan to nastartovat a pak doladit podle vol-frc
_________________
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1484
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#2 Vstrikovaci cerpadlo na B5252T 850 2,5tdi

Příspěvek od kwiko »

kup si startovaci sprej/cistic brzd,a nastartuj to cez neho, ak to chyti cez FCR si pozries kde mas predvstrek. na volnobeh okolo 4-5, to sa da pozriet aj ked motor nestartuje. Auto nenastartuje zhruba pri posunuti o pol zuba (podla stavu cepadla a vstrekovacov)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 91
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 850 tdi
Bydliště: Praha

#3 Vstrikovaci cerpadlo na B5252T 850 2,5tdi

Příspěvek od Krumpl »

moc diky za rady :)
dnes jsem si s tim zase chvilku hral a stale nic

konecne jsem se domluvil s kablem, (zafungoval asi tak dvoustej ovladac na jeden ze tri vol-fcr co mam nainstalovanej) a ja mam tak konecne i nejake cisla
jsem na to hrani sam a tak se mi nedari nastartovat ani se sprejem (koupil jsem cistitc brzd od claironu), zaroven startovat a splichat sprej proste nejde, takze to max parkrat blaflo

vsechno mam podle rysek, sel jsem dokonce tak daleko, ze jsem tam nacpal rovinovej laser a muzu rict, ze ted je cerpadlo opravdu presne podle rysky.

kdyz jsem motorem zatocil jen na starter, tak se mi injection angle desired hejbalo mezi 3,8 a 6,3, v klidu bylo na -5
print screen jsem udelal az kdyz byla baterka zase trosku smutna, ale ze zacatku mi to tocilo asi 110Rpm
ani neskytl
co me ale prekvapuje je, jakto ze i pri startovani je Injected fuel quantity actual value 0. nebo to neukazuje nic dokud motor nenastartuje? immobiliser skontrolovanej na unlock, teplota paliva a motoru 6 stupnu...

jak zjistim jestli mi nespadla nafta, mam tam asi jen 10-15 litru a behem toho celeho nakladani a presunovani... kdyz povolim jednu trubicku od cerpadla k valci a pozorovat, jestli z toho neco netece?
Přílohy
vol2.jpg
vol.jpg
_________________
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank

Offline
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 91
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 850 tdi
Bydliště: Praha

#4 Vstrikovaci cerpadlo na B5252T 850 2,5tdi

Příspěvek od Krumpl »

ted jsem procital forum a pri startovani mi to ani neblafne, kour z vyfuku nejde... ze by vazne padla nafta?
_________________
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank

GDPR_user

#5 Vstrikovaci cerpadlo na B5252T 850 2,5tdi

Příspěvek od GDPR_user »

Musíš posouvat kolo vždy o zub,aby auto chytlo.Dokud nechytne,tak ti FCR bude hlásit nesmysly.I když chytne na spray,stejně se nic nedozvíš.

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1484
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#6 Vstrikovaci cerpadlo na B5252T 850 2,5tdi

Příspěvek od kwiko »

Je to ako pise martin, ked je predvstrek trochu mimo, da sa to pre urychlenie nastartovat na sprej, ale motor musi ist na naftu. ked je uplne mimo bud vytiahnut hodinky, alebo skusat... ryska na zotrvacniku a ryska na kolese cerpadla dufam .... znacky na vackach su nepodstatne.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 91
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 850 tdi
Bydliště: Praha

#7 Vstrikovaci cerpadlo na B5252T 850 2,5tdi

Příspěvek od Krumpl »

tak jsem to v sobotu dorazil.
koupil jsem si poradnou nabijecku, dobil baterku a asi pri tretim pokusu o nastartovani se ozvala skareda rana a pak uz se jen tocily pisty s divnym hvizdanim.

Povolila se mi vackova remenice na strane rozvodu a zacala se volne protacet, takze se mi potkal motor. To byl asi i duvod, proc se mi to prve nedarilo nastartovat ac jsem nastavoval cerpadlo jak jsem chtel, uz to muselo byt o kousek posunuty.
Smutnej konec, ale ani me nenapadlo kontrolovat jak je dotazena, jen jsem to zkontroloval vizualne a dal se venoval jen strane vstrikovaciho cerpadla.
_________________
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank

dumi.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 3331
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

#8 Vstrikovaci cerpadlo na B5252T 850 2,5tdi

Příspěvek od dumi.cz »

tak to je hodne neprijemny :-(

budes to kuchat nebo opravovat?
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

Offline
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 91
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 850 tdi
Bydliště: Praha

#9 Vstrikovaci cerpadlo na B5252T 850 2,5tdi

Příspěvek od Krumpl »

Cvicne si sundam hlavu a uvidim.
Ale asi opravovat, koupil jsem si to za par fufňů na hrani, tak si budu hrat. jen si nevim, jestli bych nechtel radsi benzin, ten diesel proste smrdi a do mesta do kolon to neni. Super polykac kilometru, ale..
_________________
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank

z-d-e-n-a
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2439
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

#10 Vstrikovaci cerpadlo na B5252T 850 2,5tdi

Příspěvek od z-d-e-n-a »

Tak zase je "dobrý" že se ti to potkalo jen při točení startérem, při 3000ot by to už na hraní asi moc nebylo...
Dej pak report jak to vypadá...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...

Offline
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 91
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 850 tdi
Bydliště: Praha

#11 Vstrikovaci cerpadlo na B5252T 850 2,5tdi

Příspěvek od Krumpl »

z-d-e-n-a píše:Tak zase je "dobrý" že se ti to potkalo jen při točení startérem, při 3000ot by to už na hraní asi moc nebylo...
Dej pak report jak to vypadá...
Presne to stejny si rikam. Jsem zvedavej, jak to byde vypadat. Podle me jen uhly ventily. Ukazu foto :)
_________________
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1484
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#12 Vstrikovaci cerpadlo na B5252T 850 2,5tdi

Příspěvek od kwiko »

Ventily stoja par korun, daj si dole dekel vacky, demontuj si vacku... obcas si to odnesu len zdvihatka. Je to dane konstrukciou hlavy. Slabo dotiahnuta vacka na rozvodoch, hmmm tusim je tam 110Nm a na strane u cerpadla 80Nm asi niekto nepouzival aretaciu remenice.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 91
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 850 tdi
Bydliště: Praha

#13 Vstrikovaci cerpadlo na B5252T 850 2,5tdi

Příspěvek od Krumpl »

Uz jste nekdy videli ve vasem motoru toto?
Nevim co se tam odehralo, ale zrejme to muselo byt neco prisernyho. Asi to nebyl az tak dobrej napad zkouset nastartovat na cistic brzd. Motor se jen točil na starter a pri tretim pokusu se ozvala rana. Pak jsem to protocil jeste dvakrat, coz byla zrejme dalsi z chyb...
Takze se mi neprotacela remenice jak jsem myslel, ale jen jeden konec vacky nemluvil s tim druhym :DObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
_________________
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank

dumi.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 3331
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

#14 Vstrikovaci cerpadlo na B5252T 850 2,5tdi

Příspěvek od dumi.cz »

Tak to je hoodne slusny. Zda se mi nepravdepodobny, ze by to udelal cistic brzd, ale buh vi,

budes to opravovat nebo shanis novej motor?
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

Offline
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 91
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 850 tdi
Bydliště: Praha

#15 Vstrikovaci cerpadlo na B5252T 850 2,5tdi

Příspěvek od Krumpl »

Nevim, zatim to rozebiram a stehuju motor z predniho kufru do zadniho :)
Jak sundam hlavu, tak se uvidi. Tento motor ma 540k a pochybuju, ze bych nasel jinej, co ma po 20ti letech nejak vyrazne min. Takze asi spravovat.
Strasne rad bych se zeptal SGC co ten motor ma vsechno za sebou, ale na me nereaguje. Pry se mu to uz jednou potkalo a taky to proslo nejakym tuningem...

Ale vazne by me strasne zajimalo co se stalo, ze se vacka rozpadla na 4 kusy a z deseti stavitek prezily 3
_________________
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank

GDPR_user

#16 Vstrikovaci cerpadlo na B5252T 850 2,5tdi

Příspěvek od GDPR_user »

Tipuji chybějící nebo opotřebení diamantovou podložku na klice

Hary
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 850
Registrován: 8 roků 7 měsíců
Bydliště: Neratovice
Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver

#17 Vstrikovaci cerpadlo na B5252T 850 2,5tdi

Příspěvek od Hary »

Martine, co s tím má ta podložka tak moc společného? Fakt nevím, tak se ptám tak blbě.
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.

dumi.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 3331
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

#18 Vstrikovaci cerpadlo na B5252T 850 2,5tdi

Příspěvek od dumi.cz »

KDyz tak na to koukam tak vypadla stredni cast vacky, nemohla se seknout vyveva? Neklapala ti?
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

GDPR_user

#19 Vstrikovaci cerpadlo na B5252T 850 2,5tdi

Příspěvek od GDPR_user »

Hary píše:Martine, co s tím má ta podložka tak moc společného? Fakt nevím, tak se ptám tak blbě.
Pokud se třecí podložka nevymění,pak se protočí řemenice na klice a motor se potká.

z-d-e-n-a
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2439
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

#20 Vstrikovaci cerpadlo na B5252T 850 2,5tdi

Příspěvek od z-d-e-n-a »

Nějak to pořád nechápu. Ta podložka je tam teda proč, jako že se dotahnutím řemenice "zmáčkne" a tím drží? Prosím vysvětlit úplně polopatě.
Jinak taky bych si tipnul špatně namontovanou/zahryzlou vakuovku
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...

GDPR_user

#21 Vstrikovaci cerpadlo na B5252T 850 2,5tdi

Příspěvek od GDPR_user »

z-d-e-n-a píše:Nějak to pořád nechápu. Ta podložka je tam teda proč, jako že se dotahnutím řemenice "zmáčkne" a tím drží? Prosím vysvětlit úplně polopatě.
Jinak taky bych si tipnul špatně namontovanou/zahryzlou vakuovku
Podložka má na sobě povlak z diamantového prášku,takže dochází k mnohonásobnému zvýšení tření a tím i k přenosu síly.

dumi.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 3331
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

#22 Vstrikovaci cerpadlo na B5252T 850 2,5tdi

Příspěvek od dumi.cz »

TO je zas nemeckej vynalez diamantova podlozka.....

To proste nemohli do ty kliky udelat drazku? :)

jak casto se to ma menit? staci pri vymene remenice?
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

GDPR_user

#23 Vstrikovaci cerpadlo na B5252T 850 2,5tdi

Příspěvek od GDPR_user »

dumi.cz píše:TO je zas nemeckej vynalez diamantova podlozka.....

To proste nemohli do ty kliky udelat drazku? :)

jak casto se to ma menit? staci pri vymene remenice?
Při každých rozvodech,nebo výměně řemenice,vlastně pokaždé,když povolíš šroub na klice.

z-d-e-n-a
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2439
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

#24 Vstrikovaci cerpadlo na B5252T 850 2,5tdi

Příspěvek od z-d-e-n-a »

Díky za objasnění! Neumřu blbej!
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...

Maťa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 108
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Velká Bystřice
Vůz: 850 tdi D5252T 1996 103kw bílá automat

#25 Vstrikovaci cerpadlo na B5252T 850 2,5tdi

Příspěvek od Maťa »

O té podložce se hádat nebudu, ale viděl jsem už spoustu rozvodů na Transportérech T4 kde nebyla a motor najel na rozvodech 120000km.a nic se nestalo. Tady bych to spíš typoval na to, že cvakala vývěva a nějaký umělec jí vypodložil. Tím pádem tlačí na vačku v místě kde je nejdelší a praskne.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“