NA stredovym tunelu mam jen ovladač pravyho zrcatka a kvedlačku,nic bych tam atrapovyho nepridaval lip se mi tam takhle uklizí. Ten panel klimy nejni uplne spatnej napad:-))Wolfram1944 píše:Takže příznivec atrap?red baron píše: .. jen se mi libi kdyz na me sviti tlacítko misto zaslepky...
Ty měl docela na úrovni SGC - měl tam ovladač od elektrického sedadla nasazený na manuálním a pak měl podél zadního popelníku tlačítka jako že na vyhřívání zadních sedadel. Prý i svítily. Taky za to v galerii sklidil patřičný obdiv.
Mohl bys tam zkusit nějak nabastlit předek od automatické klimy, to by bylo taky dobré.
Nebo takové zřejmé věci jako tlačítka vyhřívání sedadel, ovladač zrcátek a oken do středového tunelu. Napadá mě i rozblikat diodu za čelním sklem, jako že tam je alarm...
Jinak přeji ti, ať to abs rozchodíš.
ABS
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 128
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Vůz: Volvo 850 kombi 2,5Tdi 96' Red baron man
- Bydliště: krušovice
#26 ABS
_________________
Bylo Volvo 850 kombi 2,5Tdi r.v 96 manuál červenej, nyní V70II Tdi r.v 2000 lahvově zelený Il 2 Šturmovik
Bylo Volvo 850 kombi 2,5Tdi r.v 96 manuál červenej, nyní V70II Tdi r.v 2000 lahvově zelený Il 2 Šturmovik
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 128
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Vůz: Volvo 850 kombi 2,5Tdi 96' Red baron man
- Bydliště: krušovice
#27 ABS
Martine myslím ze s funkčním ABS bych v poho dobrzdil bez čumáku v pulce přechodu a asi 60 lidi u autobusových zastavek které jsou poblíž by si ušetřilo prudké vlevo a vpravo hled po zaslechnuti zvuku smyku:-))[/quote]
S funkčním ABS je brzdná dráha delší!![/quote]
To se mi moc nezda az to ABS budu mit uzdravený tak to vyzkouším.
S funkčním ABS je brzdná dráha delší!![/quote]
To se mi moc nezda az to ABS budu mit uzdravený tak to vyzkouším.
_________________
Bylo Volvo 850 kombi 2,5Tdi r.v 96 manuál červenej, nyní V70II Tdi r.v 2000 lahvově zelený Il 2 Šturmovik
Bylo Volvo 850 kombi 2,5Tdi r.v 96 manuál červenej, nyní V70II Tdi r.v 2000 lahvově zelený Il 2 Šturmovik
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 321
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Dejvice
- Vůz: 850 xc90
#28 ABS
To máš pěkně spartánskou 850. Teď jsem se zasnil, co by obnášela instalace klimatizace do auta bez ní. Teda nesmysl z více hledisek, ale výzva hezká.
_________________
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1484
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#30 ABS
Nieje to stara znama vec. Ci auto zabrzdi s abs rychlejsie ako bez, zalezi na podmienkach!!! a aute (hmotnost, velkost kolies, konstrukcia naprav, ich stav). A tusim tam statistcky vychadzal zaver, ze pre lahsie auta ma abs menej zmysel ako pre tazsie s ABS... (a volvo nieje z alobalu)
tuto je marketingovo zjednoduseny opacny koniec
http://autoperiskop.cz/brzdeni-s-abs-prinasi-novou-kvalitu/
Pravda ale je, ze udrzat auto na vozovke je casto ovela dolezitejsie nez brzdna draha
tuto je marketingovo zjednoduseny opacny koniec
http://autoperiskop.cz/brzdeni-s-abs-prinasi-novou-kvalitu/
Pravda ale je, ze udrzat auto na vozovke je casto ovela dolezitejsie nez brzdna draha
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 128
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Vůz: Volvo 850 kombi 2,5Tdi 96' Red baron man
- Bydliště: krušovice
#31 ABS
Jo byl to doslova holobyt. Melo to jen elektricky ovladany zrcatko spolujezdce a šíbr. Dodaval jsem porednou loketku s drzakem pití origo 2 din radio a palubku z V70 s PC s jeho ovladacem. Klimu nepotrebuju el.okna jsem oželel taky alespon se to nemuze rozbit kdyz to tam neni.Wolfram1944 píše:To máš pěkně spartánskou 850. Teď jsem se zasnil, co by obnášela instalace klimatizace do auta bez ní. Teda nesmysl z více hledisek, ale výzva hezká.
_________________
Bylo Volvo 850 kombi 2,5Tdi r.v 96 manuál červenej, nyní V70II Tdi r.v 2000 lahvově zelený Il 2 Šturmovik
Bylo Volvo 850 kombi 2,5Tdi r.v 96 manuál červenej, nyní V70II Tdi r.v 2000 lahvově zelený Il 2 Šturmovik
#32 ABS
No vidíš a zrovna na XC90 mám ABS vypnuto,neboť mám odzkoušeno že brzdná dráha je podstatně kratší . Dokonce jsem se setkal se situacemi kdy s ABS není vozidlo vůbec schopno zastavit!!!kwiko píše:Nieje to stara znama vec. Ci auto zabrzdi s abs rychlejsie ako bez, zalezi na podmienkach!!! a aute (hmotnost, velkost kolies, konstrukcia naprav, ich stav). A tusim tam statistcky vychadzal zaver, ze pre lahsie auta ma abs menej zmysel ako pre tazsie s ABS... (a volvo nieje z alobalu)
tuto je marketingovo zjednoduseny opacny koniec
http://autoperiskop.cz/brzdeni-s-abs-prinasi-novou-kvalitu/
Pravda ale je, ze udrzat auto na vozovke je casto ovela dolezitejsie nez brzdna draha
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 736
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Řečany nad Labem
- Vůz: V90CC VOR
#33 ABS
Stara znama vec je, jak ABS funguje a sve pojmenovani tohoto udelatka to potvrzuje. Zcela zasadni je druh a stav povrchu, na kterem je auto brzdeno. Vice k tomu neni treba sdelovat. Bez ABS na suche vozovce s dobrymi pneu zastavi vuz drive nez se zapnutym ABS...Oproti tomu auto na mokre,zledovatele ci zasnezene vozovce nebudete mit sanci nikdy tak uridit, v pripade ze se kola zablokuji, jak se zapnutym ABS...
_________________
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 128
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Vůz: Volvo 850 kombi 2,5Tdi 96' Red baron man
- Bydliště: krušovice
#34 ABS
Cau hoši mam nove poznatky na tema ABS menil jsem zarovky podsviceni budiku tak jsem zkontroloval i zarovky kontrolek vsechny jsou funkcní. Vypojil jsem tedy jeste na levym prednim kole cidlo ABS a kontrolka opet nic. Tak Ondro budu ti volat na volny termin navstevy. . . .
_________________
Bylo Volvo 850 kombi 2,5Tdi r.v 96 manuál červenej, nyní V70II Tdi r.v 2000 lahvově zelený Il 2 Šturmovik
Bylo Volvo 850 kombi 2,5Tdi r.v 96 manuál červenej, nyní V70II Tdi r.v 2000 lahvově zelený Il 2 Šturmovik
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 4725
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#35 ABS
jasne neni problem
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 128
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Vůz: Volvo 850 kombi 2,5Tdi 96' Red baron man
- Bydliště: krušovice
#36 ABS
Dekuju. Setkal jste se nekdo nekdy s takovymhle mrtvym ABS bez vystrahy? A s takovymi symptomy?Ondra. píše:jasne neni problem
_________________
Bylo Volvo 850 kombi 2,5Tdi r.v 96 manuál červenej, nyní V70II Tdi r.v 2000 lahvově zelený Il 2 Šturmovik
Bylo Volvo 850 kombi 2,5Tdi r.v 96 manuál červenej, nyní V70II Tdi r.v 2000 lahvově zelený Il 2 Šturmovik
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 128
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Vůz: Volvo 850 kombi 2,5Tdi 96' Red baron man
- Bydliště: krušovice
#37 ABS
Volvorin si ze me dela kozy dnes rano na snehu ABS fungovalo jako by se nechumeliloOndra. píše:jasne neni problem
_________________
Bylo Volvo 850 kombi 2,5Tdi r.v 96 manuál červenej, nyní V70II Tdi r.v 2000 lahvově zelený Il 2 Šturmovik
Bylo Volvo 850 kombi 2,5Tdi r.v 96 manuál červenej, nyní V70II Tdi r.v 2000 lahvově zelený Il 2 Šturmovik
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 4725
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#38 ABS
no jasny bude nacata jednotka chvili kontakt vodi chvili ne. proletujeme ji nic s tim nezkazime...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 91
- Registrován: 7 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: 850 tdi
- Bydliště: Praha
#39 ABS
S funkčním ABS je brzdná dráha delší!![/quote]
je to slozitejsi tema, ale ve zkratce se da rict, ze na hladkem povrchu s dobryma pneumatikama neni. jednoznacne kratsi brzdna draha je kdyz se auto muze zahrabat, napriklad na pisku. kola se zablokuji, hrnou pred sebou naval pisku a auto ti zastavi lip. na hladkym povrchu jde spis o trakci a ztratu trakce a ABS vede
ale vsechno je to jenom povest ;o)
je to slozitejsi tema, ale ve zkratce se da rict, ze na hladkem povrchu s dobryma pneumatikama neni. jednoznacne kratsi brzdna draha je kdyz se auto muze zahrabat, napriklad na pisku. kola se zablokuji, hrnou pred sebou naval pisku a auto ti zastavi lip. na hladkym povrchu jde spis o trakci a ztratu trakce a ABS vede
ale vsechno je to jenom povest ;o)
_________________
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 91
- Registrován: 7 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: 850 tdi
- Bydliště: Praha
#40 ABS
Tema ABS neni zas tak jednoduchy.red baron píše:Volvorin si ze me dela kozy dnes rano na snehu ABS fungovalo jako by se nechumeliloOndra. píše:jasne neni problem
co se tyka kontrolek, bazaristi driv bezne delavali, ze kontrolku nefunkcniho systemu napoji na nejaky funkcni, nejcasteji to delavali u airbagu. napoji ti to treba na dobijeni. nastartujes, vypne ti kontrolka dobijeni a zhasne i airbag, kterej tam treba ani nebyl po havarii namontovanej ;o)
a ted k ABS. asi vsichni vime, jak ABS funguje. zubatej krouzek co se otaci zaroven s kolem, snimac, draty, jednotka.
na tom krouzku je urcitej pocet zubu. ted jsem si to dohledal a prekvapilo me, ze jak u 850ky tak i u vsech dalsich rad ma volvo 48 zubu. to mi prijde docela malo, protoze treba VW T4 ma 48 zubu a T5 uz mela 52 nebo 72... uz si to nepamatuju, ale vic. s tim jak jde vypocetni vykon jednotek nahoru tak pridavaj zuby
takze, jedno otoceni kola je 48 impulsu, ktery jednotka srovnava s ostatnima kolama, do toho natoceni volantu... a jednotka pozna jestli je vse oka a nebo se ti nejaky kolo blokuje a u nej upusti tlak na brzdu, kolo se zase zacne tocit...
kdyz ale dupnes na brzdu opravdu v panice, coz byl asi tvuj pripad, tak spolecne s posilovacem se ti muze podarit zazracnej kousek a to, ze zablokujes vsechny 4 kola v rozmezi jednoho impulsu a jednotka si mysli ze stojis, kola jsou zablokovany a nesepne abs. zvlast pri mensich rychlostech po meste a horsich podminek. mensi rychlost = delsi cas na impuls. novejsi auta maji v algoritmu pridany, ze kdyz auto jede tak nemuze najednou stat a jednotka se oblbnout nenecha ale ne vzdy to asi zafunguje. u jednickove fobie z roku 05 se mi to podarilo taky
kdyz se mi to stalo poprve u me prvni 850ky, tak jsem taky nevedel ktera bije. potom jsem zacal studovat, testovat... kdyz se to stane, tak neslapat v panice cim dal vetsi silou, ale naopak trosku povolit, jak se jedno kolo pohne, ABS se chytne, pedal zacne vibrovat potom zase zaslapnout
_________________
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek