S80II - hlučný posilovač řízení
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 195
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V70II 2.4 D5244T5 120 kW TF-80SC 2007
#26 S80II - hlučný posilovač řízení
Ráno nastartuju, po 2 metrech zacne bzučet posilovač, tak zastavím, kouknu do nádržky a ta skoro prázdná, jen s pěnou ....
po dolití
Čas rozbít prasátko a udělat řízení
po dolití
Čas rozbít prasátko a udělat řízení
_________________
Volvo V70II, 2.4 D5244T5, 120 kW, r. v. 2007, TF-80SC
Volvo V70II, 2.4 D5244T5, 120 kW, r. v. 2007, TF-80SC
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 595
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Šumperk
- Vůz: Volvo XC90 D5 MY07
#27 S80II - hlučný posilovač řízení
Taky se do toho musím pustit, jen najít volné víkendové dopoledne. Chápu to tedy dobře, že v zásadě lze použít postup na videu, jen s tím rozdílem, že vyplachovat budu BGčkem?
_________________
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5000
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#28 S80II - hlučný posilovač řízení
BG tam tolik lít nemusíš, naliješ do současné náplně, budeš kroutit volantem čím dýl tím líp a pak teprve propláchneš novou naplní ať se ten sajrajt dostane ven. tak to chápu já. Možná bych na to BG i den dva pojezdil.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 595
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Šumperk
- Vůz: Volvo XC90 D5 MY07
#29 S80II - hlučný posilovač řízení
Ok, diky za rady.
_________________
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2620
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#30 S80II - hlučný posilovač řízení
Já bych si prvně přečetl návod
P.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5000
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#31 S80II - hlučný posilovač řízení
... nečetli a rozmrazili?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 595
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Šumperk
- Vůz: Volvo XC90 D5 MY07
#32 S80II - hlučný posilovač řízení
Se zpožděním hlasím vyřešení problémů. Byl to teda porod . Výměna kapaliny s proplachem nepomohla, a to ani s BG přípravkem přidaným před touto procedůrou. Krátce nato odešla do věčných lovišť i pumpa, takže následovala výměna. Po výměně se zjistilo, že to řve dál a navíc lehce uniká kapalina z té hadico-trubky, která vede do z pumpy. Nejdřív jsem zkoušeli nové těsnící kroužky na přírubě trubky, ale to nepomohlo. Tak následovala výměna hadice (díky avdíly). Takže jsme se dostali do bodu, kdy už pumpa funkovala, nikde nic neteklo ale servo stále řvalo jak raněnej tygr a kapalina byla zpěněná. To už nám celkem docházely nápady, tak jsme zkusili poslední možnost a sice výměnu nádobky kapaliny serva. Má v sobě totiž malej filtr přes který kapalina protéká a ten byť jsme se ho snažili pročistit benzínem a vzduchem, tak už zřejmě neplnil funknci jak měl a kapalinu pěnil. Po výměně nádobky jsem myslel, že se rozbrečím. Stačilo párkrát protočit kola, a servo znělo zas jak nové
_________________
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW
-
Online
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2209
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#33 S80II - hlučný posilovač řízení
Tak tak jezdim s cisticem klidne i tyden...PINĎABC píše:BG tam tolik lít nemusíš, naliješ do současné náplně, budeš kroutit volantem čím dýl tím líp a pak teprve propláchneš novou naplní ať se ten sajrajt dostane ven. tak to chápu já. Možná bych na to BG i den dva pojezdil.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4929
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#34 S80II - hlučný posilovač řízení
Taxem teda taky vyměnil náplň posilovače, a asi byla původní (200t a 13 let) 3 litry "zlatého" ravenolu, na obrázku - původní náplň, origo náplň a náplň z nádobky po 100km - zřejmě jsem to vypláchl dobře
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 3 Odpovědi
- 901 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od *dědek*
-
- 3 Odpovědi
- 328 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ochoda
-
- 78 Odpovědi
- 3883 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Martin.N
-
- 78 Odpovědi
- 2761 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od karelvolvo