Elektronický zámek řízení S80II - nutný servis
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 260
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Benešovsko
- Vůz: nevolvo
#1 Elektronický zámek řízení S80II - nutný servis
Moje zkušenost, třeba někomu pomůže. Podělal se zmíněný zámek řízení a auto už nešlo nastartovat. Zjišťoval sem co s tim, jedna možnost je auto odtáhnout do Volvo servisu a asi za 10000,- nechat opravit a softvérově sladit, další je koupit novej zámek 4600,-(použitej nelze) vymontovat starej dát novej a nechat to od někoho diagnistikou spárovat, no a já sem to nakonec vymontoval (docela pakárna) poslal Martinoplovi (někde sem to tu našel na fóru), ten mi to za 1000,- opravil (prý na pořád, tak budu doufat) vrazil zpátky a zase všechno funguje, což mam radost, jednak za ušetřený peníz a taky odpadá spárování diagnostikou, páč je to původní zámek z auta. Takže za mě dobrý, Martinoplovi ještě jednou děkuji a doufam, že to bude fungovat.
_________________
bylo: S 80 II D5 2007
S 80 I 2,5 TDI 1999
850 2,5 TDI sedan 1996
940 GLE 2,4 TD sedan 1992
bylo: S 80 II D5 2007
S 80 I 2,5 TDI 1999
850 2,5 TDI sedan 1996
940 GLE 2,4 TD sedan 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 431
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Petržalka
- Vůz: S80II C30
- Bydliště: Bratislava
#2 Elektronický zámek řízení S80II - nutný servis
A aj ti zamyka volant?
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;~~~~~~~~~~~~
ORIGINÁL diagnostika v BA - DiCE+BlueTooth - 0903404273
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;~~~~~~~~~~~~
ORIGINÁL diagnostika v BA - DiCE+BlueTooth - 0903404273
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#3 Elektronický zámek řízení S80II - nutný servis
Takže místo 10K nakonec 1K (+ odtah samozřejmě)?
Paráda
Paráda
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#4 Elektronický zámek řízení S80II - nutný servis
Jo, kdo umí, tak spravuje.
Kdo neumí, tak mění za nový.
Kdo neumí, tak mění za nový.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#5 Elektronický zámek řízení S80II - nutný servis
Ahoj, dnes jsem zůstal v práci, auto mi tam visí na parkovišti ,,Zámek řízení nutný servis,,.
Jaké mám tedy možnosti?
Když koupím nový zámek, dokážu jej sám přehodit a pak spárovat přes VDASH?
Na vypnutí zámku je už asi pozdě, co? S volantem otočit jde, těžce ale jde.
Nebo je nutný odtah?
Jaké mám tedy možnosti?
Když koupím nový zámek, dokážu jej sám přehodit a pak spárovat přes VDASH?
Na vypnutí zámku je už asi pozdě, co? S volantem otočit jde, těžce ale jde.
Nebo je nutný odtah?
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2428
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno - střed
- Vůz: S80 V8, XC70 D5, C70 T5, C70XC cabrio
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#6 Elektronický zámek řízení S80II - nutný servis
Btw: neni to treba po vymlacene baterce?
pokud ano, zkus pripojit puvodni DIM (samozrejme pred pripojenim puvodni DIM je treba rozpojit dodelavane kabely z DIM na CAN).
Zamek jde sw naladit jen s origo softem u deslera. Z jineho auta nebude fungovat vubec.
Pokud to nebyl problem s baterkou, zkus shodit plasty a poklepanim kladivem by se mohl komoletne uvolnit. Jinak tak vypnout pres VDASH. Jdyz se to povede, tak ram vubec fyzicky nemuzi byt (osobne ho mam odsekany).
pokud ano, zkus pripojit puvodni DIM (samozrejme pred pripojenim puvodni DIM je treba rozpojit dodelavane kabely z DIM na CAN).
Zamek jde sw naladit jen s origo softem u deslera. Z jineho auta nebude fungovat vubec.
Pokud to nebyl problem s baterkou, zkus shodit plasty a poklepanim kladivem by se mohl komoletne uvolnit. Jinak tak vypnout pres VDASH. Jdyz se to povede, tak ram vubec fyzicky nemuzi byt (osobne ho mam odsekany).
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#7 Elektronický zámek řízení S80II - nutný servis
On je zhora pod tím plastem?
Přes VDASH se jedná o placenou funkci, nebo najdu v základu?
Původní DIM myslíš budíky? Ty už nemám
Jinak s baterkou problém mám, pořád nevím co mi auto náhodně vybíjí, proto tak 1 týdně raději dobiju.
Každopádně baterku jsem dal druhou a nic
Přes VDASH se jedná o placenou funkci, nebo najdu v základu?
Původní DIM myslíš budíky? Ty už nemám
Jinak s baterkou problém mám, pořád nevím co mi auto náhodně vybíjí, proto tak 1 týdně raději dobiju.
Každopádně baterku jsem dal druhou a nic
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1277
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
#8 Elektronický zámek řízení S80II - nutný servis
nepsal jsi, že to máš vypnuté?
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2428
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno - střed
- Vůz: S80 V8, XC70 D5, C70 T5, C70XC cabrio
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#9 Elektronický zámek řízení S80II - nutný servis
Rikam to proto, ze se u meho auta se povedlo v servisu rozhodit synchronizaci mezi DIM a SCL. V ten okamzik auto vytrvale hlasilo chybu zamku a na diagnostice byla chyba komunikace s nim. Teoreticky by mohly stacit jakekoliv starsi budiky (neTFT DIM).
Pokud opravdu doslo k rozhozeni synchronizace, uz to nova baterka nespravi.
Vypnuti SCL je samozrejme placená funkce. Kazdopadne to udelas jednou a pak uz mas na vzdy pokoj, protoze od nej muzes klidne odpojit konektor, nebo ho rovnou z auta vytahnout.
SCL je fyzicky na spodni strane sloupku rizeni.
Jinak to vybijeni resim taky, ale pachatele uz asi znam. Vypasa to na oba prave zamky dveri.
Pokud opravdu doslo k rozhozeni synchronizace, uz to nova baterka nespravi.
Vypnuti SCL je samozrejme placená funkce. Kazdopadne to udelas jednou a pak uz mas na vzdy pokoj, protoze od nej muzes klidne odpojit konektor, nebo ho rovnou z auta vytahnout.
SCL je fyzicky na spodni strane sloupku rizeni.
Jinak to vybijeni resim taky, ale pachatele uz asi znam. Vypasa to na oba prave zamky dveri.
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#10 Elektronický zámek řízení S80II - nutný servis
Myslel jsem si, že ano, že mi to Pavel vypínal, ale evidentně asi ne.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2428
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno - střed
- Vůz: S80 V8, XC70 D5, C70 T5, C70XC cabrio
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#11 Elektronický zámek řízení S80II - nutný servis
To jsem si u sve myslel taky, ze je vypnuty a kdyz jsme vyhodili motor z auta, zustal zamceny volant. Resil jsem pak s Pavlem, ze u MY2007 S80 byl asi nejaky error a zamer se nedeaktivoval, i kdyz softove to vypadalo vsechno v poradku. Pavel ho na me presvedcoval docela dlouho, nakonec se ovsem povedlo (tusim ze reloadoval celou CEM) a dneska je cele slavne SCL vyhozene z auta.
Nosoud: chce to vidu a zjistit, co konkretne auto hlasi za chybu.
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#12 Elektronický zámek řízení S80II - nutný servis
Tak na tohle jsem krátký, jen nevím komu v okolí teď říct o pomoc. Podívám se a vymažu základní chyby, ale nic víc.Chase píše: ↑28 bře 2023 16:10 Rikam to proto, ze se u meho auta se povedlo v servisu rozhodit synchronizaci mezi DIM a SCL. V ten okamzik auto vytrvale hlasilo chybu zamku a na diagnostice byla chyba komunikace s nim. Teoreticky by mohly stacit jakekoliv starsi budiky (neTFT DIM).
Pokud opravdu doslo k rozhozeni synchronizace, uz to nova baterka nespravi.
Vypnuti SCL je samozrejme placená funkce. Kazdopadne to udelas jednou a pak uz mas na vzdy pokoj, protoze od nej muzes klidne odpojit konektor, nebo ho rovnou z auta vytahnout.
SCL je fyzicky na spodni strane sloupku rizeni.
Jinak to vybijeni resim taky, ale pachatele uz asi znam. Vypasa to na oba prave zamky dveri.
Zámky dveří ti vybíjejí baterii?
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1277
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
#13 Elektronický zámek řízení S80II - nutný servis
jak tak kolem slyším, jak se to kazí, tak by asi výměna za nový kus měla být součástí nějakého servisního intervalu kolem 100-150tkm
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2428
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno - střed
- Vůz: S80 V8, XC70 D5, C70 T5, C70XC cabrio
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#14 Elektronický zámek řízení S80II - nutný servis
Napichni to a hod sem chyby, pak se uvidi.
Zamiy jsou zatim nejvetsi favoriti na pachatele. Obcas se ukazi v diagnostice a pokud nepotvrdi po zamceni jednotce deadlock (je jedno, ze jej mechanicky provedou), jednotka se nemusi uspat a tak muze zrat baterii. Cekam na hezci pocasi, abych kouknul do dveri, ktery zamky tam mam a objednal je.
Zamiy jsou zatim nejvetsi favoriti na pachatele. Obcas se ukazi v diagnostice a pokud nepotvrdi po zamceni jednotce deadlock (je jedno, ze jej mechanicky provedou), jednotka se nemusi uspat a tak muze zrat baterii. Cekam na hezci pocasi, abych kouknul do dveri, ktery zamky tam mam a objednal je.
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#15 Elektronický zámek řízení S80II - nutný servis
Samé špatné zprávy.Chase píše: ↑28 bře 2023 16:13To jsem si u sve myslel taky, ze je vypnuty a kdyz jsme vyhodili motor z auta, zustal zamceny volant. Resil jsem pak s Pavlem, ze u MY2007 S80 byl asi nejaky error a zamer se nedeaktivoval, i kdyz softove to vypadalo vsechno v poradku. Pavel ho na me presvedcoval docela dlouho, nakonec se ovsem povedlo (tusim ze reloadoval celou CEM) a dneska je cele slavne SCL vyhozene z auta.
Nosoud: chce to vidu a zjistit, co konkretne auto hlasi za chybu.
Takže se obrátit přímo na Pavla?
Nebo marekbm, nedokázal by jsi pomoci?
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1277
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
#16 Elektronický zámek řízení S80II - nutný servis
neuděláš asi nic. možná tak brnknout přímo Pavlovi. nebo rovnou do VolvaNosound89 píše: ↑28 bře 2023 16:14Tak na tohle jsem krátký, jen nevím komu v okolí teď říct o pomoc. Podívám se a vymažu základní chyby, ale nic víc.Chase píše: ↑28 bře 2023 16:10 Rikam to proto, ze se u meho auta se povedlo v servisu rozhodit synchronizaci mezi DIM a SCL. V ten okamzik auto vytrvale hlasilo chybu zamku a na diagnostice byla chyba komunikace s nim. Teoreticky by mohly stacit jakekoliv starsi budiky (neTFT DIM).
Pokud opravdu doslo k rozhozeni synchronizace, uz to nova baterka nespravi.
Vypnuti SCL je samozrejme placená funkce. Kazdopadne to udelas jednou a pak uz mas na vzdy pokoj, protoze od nej muzes klidne odpojit konektor, nebo ho rovnou z auta vytahnout.
SCL je fyzicky na spodni strane sloupku rizeni.
Jinak to vybijeni resim taky, ale pachatele uz asi znam. Vypasa to na oba prave zamky dveri.
Zámky dveří ti vybíjejí baterii?
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2428
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno - střed
- Vůz: S80 V8, XC70 D5, C70 T5, C70XC cabrio
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#17 Elektronický zámek řízení S80II - nutný servis
Jako SCL? Ja bych nic nemenil a proste ho vypnul (tak, jak jsem to udelal u obou svych P3). V dnesni dobe to zlodeje stejne ani nezpomali.
Volvo bude draha sranda. Snazil bych se zkontaktovat Pavla a pokusit se SCL deaktivovat. Polud bude mit mechanicky problem, tak jej proste odsekat a problem je na vzdy vyresen.
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1277
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
#18 Elektronický zámek řízení S80II - nutný servis
když změříš proud po 1/2 hodině, kolik teče? jinak mě to dělal nedeaktivovaný nefunkční VOC (PHM). po týdnu jsem málem nenastartoval. naštěstí se od určitého napětí vypnul a víc to pak nevybíjelChase píše: ↑28 bře 2023 16:18 Napichni to a hod sem chyby, pak se uvidi.
Zamiy jsou zatim nejvetsi favoriti na pachatele. Obcas se ukazi v diagnostice a pokud nepotvrdi po zamceni jednotce deadlock (je jedno, ze jej mechanicky provedou), jednotka se nemusi uspat a tak muze zrat baterii. Cekam na hezci pocasi, abych kouknul do dveri, ktery zamky tam mam a objednal je.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1277
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
#19 Elektronický zámek řízení S80II - nutný servis
u poface to už myslím prý nejde, my máme štěstíChase píše: ↑28 bře 2023 16:20Jako SCL? Ja bych nic nemenil a proste ho vypnul (tak, jak jsem to udelal u obou svych P3). V dnesni dobe to zlodeje stejne ani nezpomali.
Volvo bude draha sranda. Snazil bych se zkontaktovat Pavla a pokusit se SCL deaktivovat. Polud bude mit mechanicky problem, tak jej proste odsekat a problem je na vzdy vyresen.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2428
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno - střed
- Vůz: S80 V8, XC70 D5, C70 T5, C70XC cabrio
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#20 Elektronický zámek řízení S80II - nutný servis
Tak ja jsem po tydnu obcas v pohode a obcas neni v baterce ani volt. Jinak kdyz Standa meril odber meho “oficialne uspameho” auta, lezly mu oci z dulku. Uz si nevzpomemu, kolik tam bylo, ale bylo to fakt hodne.
Edit: u poface nejde vypnout SCL? Fakt? Jestli je to pravda, tak to je dost oser
Edit: u poface nejde vypnout SCL? Fakt? Jestli je to pravda, tak to je dost oser
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1277
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
#21 Elektronický zámek řízení S80II - nutný servis
ještě k deaktivaci.
myslím že když to chceš vypnout, tak to v tu chvíli musí fungovat. když to vytáhneš nebo se posere, tak to nejde ani vypnout. musíš to nejprve dostat do funkčního stavu.
myslím že když to chceš vypnout, tak to v tu chvíli musí fungovat. když to vytáhneš nebo se posere, tak to nejde ani vypnout. musíš to nejprve dostat do funkčního stavu.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2428
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno - střed
- Vůz: S80 V8, XC70 D5, C70 T5, C70XC cabrio
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#22 Elektronický zámek řízení S80II - nutný servis
Jak u ktere zavady. Teoreticky neco resitelne je, ovsem co se taky problemu baterie vs. Sachta na klic vs. TFT DIM vs. SCL, tak jedine reseni bylo pripojit starou nonTFT DIM.
Projevovalo se to specifickou zavadou ve VIDE. Proto rikam Nosoundovi, aby to napichl.
Projevovalo se to specifickou zavadou ve VIDE. Proto rikam Nosoundovi, aby to napichl.
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#23 Elektronický zámek řízení S80II - nutný servis
Mám jen VDASH, takže jedině zkusím Pavla
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2428
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno - střed
- Vůz: S80 V8, XC70 D5, C70 T5, C70XC cabrio
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#24 Elektronický zámek řízení S80II - nutný servis
VDASH ti taky vypise chyby.
Ha, nasel jsem ten screen od sebe.
Ha, nasel jsem ten screen od sebe.
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5122
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#25 Elektronický zámek řízení S80II - nutný servis
Vdash muzes taky.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 4 Odpovědi
- 1146 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od marekbm
-
- 17 Odpovědi
- 1252 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od wolf
-
- 8 Odpovědi
- 603 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od volvoperformance
-
- 10 Odpovědi
- 632 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od georg
-
- 3 Odpovědi
- 347 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Ondra a.