850 - problém se startováním - SHÁNÍM ELEKTRIKÁŘE

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
oxi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 27
Příspěvky: 163
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Přerov
Vůz: Volvo 855 T5

#1 850 - problém se startováním - SHÁNÍM ELEKTRIKÁŘE

Příspěvek od oxi »

zdravím všechny,
mám menší zádrhel, nemůžu nastartovat .. a než bych se pouštěl do kompletní renovace kabelů, chtěl bych jít kratší cestou ..

popis: ráno několikrát točím .. vše se tváří normálně ale nemůžu nastartovat - motor nechytne -> takle jsem to zkoušel jedno ráno - pak jsem ho asi přechlastal tak jsem toho po 20minutách nechal -> v ten samý den jsem to zkusil ještě odpoledne, zase točím (několikrát) a nic když to zkusím podruhé zas několikrát točím a pak lehce přišlápnu plyn a motor naskočí (ač se mu moc nechce) ale šlape a jede -> nic se netváří že by nefungovalo

nápady:
- kabely - někde je špatný kontatk či prasklý svazek - stále původní (rozdělovač, kabely,svíčky - nové)
- čidlo teploty - ač si myslím že je nový (jelikož si myslím že odpoledne to vždy nějak napodruhé nahodím - když je motor trošku teplejší)
- čidlo na vačce
- čidlo na setrváku
- jednotka (? pouze teorie) - jsou tam jiné vstřiky (s Rka - fungují na 99% - kontrola v jetservise) - je předělaná od POWERDIESELa

má někdo jinou teorii kam bych se měl podívat ? či kde hledat problém ? jinak motor je stále v záběhu

díky za nápady či teorie .. s pozdravem Ondra
Naposledy upravil(a) oxi dne 13 zář 2017 07:56, celkem upraveno 3 x.
_________________
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#2 850 - startování

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Změř tlak na liště

Edit :pokud ti nebude pálit jedna svíčka třeba z důvodu vadný kabel podívej se pod auto ve přítmý a uvidíš rozžhavený kat do červena hoří tam nespálený benzin z válce.


Ještě jednou edit :D :
Čidlo teploty jaká značka?
Já jen ,že se Skandixem mám špatný zkušenosti zrovna čidlo teploty 30000km a kaput a hlavní relé ani ne dva roky takže už beru jen Hella nebo se snažím sehnat origo třeba co se týče relé
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#3 850 - startování

Příspěvek od Ondra. »

veci muze bejt milion ale jednou jsem mel zlomenej kabel pro napajeni ecu
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

oxi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 27
Příspěvky: 163
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Přerov
Vůz: Volvo 855 T5

#4 850 - startování

Příspěvek od oxi »

čidlo tlaku paliva je nové.. tak snad taky v klidu.. zkusim nějaké lepší čidlo teplota.. to je myslím z čidel nejlevněji položka.. a zkusím od HELLy
na katalyzátoru asi moc neuvidím.. pac zas tak dlouho to nenechavam.. a tam je od indučky vše nové.. tak snad by to nemuselo být špatné..

na tlak na lištu nemám asi merak

kabely k jednotce zkusim.. zatim díky za pomoc
_________________
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 9
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Červený Kostelec
Vůz: 850 2,0 T5, 850 2,3 20v/10v, V70 2,5 tdi

#5 850 - startování

Příspěvek od power-all »

Měl jsem na dvou 850 podobný problém a dvakrát to bylo čidlo polohy vačky a jednou čidlo teploty. Když to bylo čidlo vačky tak to buď nenastartovalo vůbec nebo normálně a když to bylo teplotní čidlo tak to blblo s otáčkama nebo nechtělo naskočit za tepla. Za studena šel vždy. Ale to teplotní je nevyspitatelny. Záleží kam je v poruše posunutý. S něčím si jednotka poradí a nějak se adaptuje a když už to nezvládne tak prostě nenastartuje. Je to jen zkušenost možná nepodložená teorií.

oxi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 27
Příspěvky: 163
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Přerov
Vůz: Volvo 855 T5

#6 850 - startování

Příspěvek od oxi »

změna .. podle laického změření to vypadá že chyba je už před indučkou .. nemá někdo elektrický plánek pro VOLVO 850 ? .. kabelové rozvody/svazky ?? jak jsou zapojeny ktery kam vede apod ?? díky ;)
_________________
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#7 850 - startování

Příspěvek od raolsa »

_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

oxi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 27
Příspěvky: 163
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Přerov
Vůz: Volvo 855 T5

#8 850 - startování

Příspěvek od oxi »

perfektní .. dík moc :good:
_________________
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com

oxi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 27
Příspěvky: 163
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Přerov
Vůz: Volvo 855 T5

#9 850 - problém se startováním

Příspěvek od oxi »

prosím Vás.. sháním dobrého znalého elektrikáře co se vyzná v elektrice v 850ky.. nevíte o někom? moc děkuji za informace..
_________________
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com

oxi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 27
Příspěvky: 163
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Přerov
Vůz: Volvo 855 T5

#10 850 - problém se startováním

Příspěvek od oxi »

oxi píše:prosím Vás.. sháním dobrého znalého elektrikáře co se vyzná v elektrice v 850ky.. nevíte o někom? moc děkuji za informace..
nikde nic ? .. nikdo kdo se vyzná ve svazku
95 850T Wiring Digram Engine-.pdf
(121.19 KiB) Staženo 59 x
ty části vyznačené červeným obdélníkem .. jsou to nějaká relé?
_________________
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#11 850 - problém se startováním - SHÁNÍM ELEKTRIKÁŘE

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Jedu brzy ráno mimo ČR a moc času nemám ,ale :
instrument cluster - přístrojoivka
Overload rele :
OverloadRelay15+.jpg
OverloadRelay15+.jpg (3.32 KiB) Zobrazeno 1843 x
central unit pojistka č.2 snad :wink:
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#12 850 - problém se startováním - SHÁNÍM ELEKTRIKÁŘE

Příspěvek od Ondra. »

ja jsem na to silnej ale jsem z daleka :(
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

oxi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 27
Příspěvky: 163
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Přerov
Vůz: Volvo 855 T5

#13 850 - problém se startováním - SHÁNÍM ELEKTRIKÁŘE

Příspěvek od oxi »

Ondra. píše:ja jsem na to silnej ale jsem z daleka :(
to je blbý .. no ale když se podíváš na to schéma .. tak jak jsou ty 3 dráty do indučky .. černej je jasnej .. ten neřeším .. žlutý asi taky není problém .. ale ten červeno/modry když probliknu s kostrou na baterce tak je propojený .. což je blbost .. kde myslíš že by mohla být chyba ?
_________________
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com

oxi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 27
Příspěvky: 163
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Přerov
Vůz: Volvo 855 T5

#14 850 - problém se startováním - SHÁNÍM ELEKTRIKÁŘE

Příspěvek od oxi »

Petr.Chrpa píše:Jedu brzy ráno mimo ČR a moc času nemám ,ale :
instrument cluster - přístrojoivka
Overload rele :
OverloadRelay15+.jpg
central unit pojistka č.2 snad :wink:
dík za vysvětlení .. zkusím prohodit relé u pojístek a uvidím jestli to dělá stále .. pak by teoreticky mohl být problém někde na jiné cestě :/
_________________
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com

oxi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 27
Příspěvky: 163
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Přerov
Vůz: Volvo 855 T5

#15 850 - problém se startováním - SHÁNÍM ELEKTRIKÁŘE

Příspěvek od oxi »

tak dostalo se mi ještě nějakých informací, že by to mohlo dělat relé čerpadla či nějaký špatný kontatk tam ? .. díky patří Dušanovi ;)
_________________
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 321
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Dejvice
Vůz: 850 xc90

#16 850 - problém se startováním - SHÁNÍM ELEKTRIKÁŘE

Příspěvek od Wolfram1944 »

_________________
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.

oxi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 27
Příspěvky: 163
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Přerov
Vůz: Volvo 855 T5

#17 850 - problém se startováním - SHÁNÍM ELEKTRIKÁŘE

Příspěvek od oxi »

dik moc.. jdu studovat ;-)
_________________
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1484
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#18 850 - problém se startováním - SHÁNÍM ELEKTRIKÁŘE

Příspěvek od kwiko »

Ono hlavne tu nevidim zakladny test - OKO/CHOBOT: vybrat si sviecku, a oko vidi ci je sviecka mokra alebo sucha, a potom za pomoci druhej osoby tocit starterom,ci sviecka iskri (sviecku drzat na bloku motora, a ziadnou inou castou tela sa nedotikat auta, lebo hrozi kopanec :D ), a ci z valca fuci benzinova sprcha a podla toho sa zariadit...

oxi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 27
Příspěvky: 163
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Přerov
Vůz: Volvo 855 T5

#19 850 - problém se startováním - SHÁNÍM ELEKTRIKÁŘE

Příspěvek od oxi »

kwiko píše:Ono hlavne tu nevidim zakladny test - OKO/CHOBOT: vybrat si sviecku, a oko vidi ci je sviecka mokra alebo sucha, a potom za pomoci druhej osoby tocit starterom,ci sviecka iskri (sviecku drzat na bloku motora, a ziadnou inou castou tela sa nedotikat auta, lebo hrozi kopanec :D ), a ci z valca fuci benzinova sprcha a podla toho sa zariadit...
takové testy probíhaly na začátku stejně to blbo.. vzhledem k tomu ze je na kontaktech do indučky 2 kostra.. musim pátrat kde problém na přívodu..
_________________
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1484
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#20 850 - problém se startováním - SHÁNÍM ELEKTRIKÁŘE

Příspěvek od kwiko »

no tak sa podel s vysledkom... lebo ked nebol ani obraz ani zvuk tak cievku zbitocne trapis...

oxi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 27
Příspěvky: 163
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Přerov
Vůz: Volvo 855 T5

#21 850 - problém se startováním - SHÁNÍM ELEKTRIKÁŘE

Příspěvek od oxi »

kwiko píše:no tak sa podel s vysledkom... lebo ked nebol ani obraz ani zvuk tak cievku zbitocne trapis...
rád bych.. ale mam to teď rozdělené a hledám důvod proč mám na přívodu do indučky dvě kostry z toho jedna je dobře ;-)
_________________
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com

oxi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 27
Příspěvky: 163
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Přerov
Vůz: Volvo 855 T5

#22 850 - problém se startováním - SHÁNÍM ELEKTRIKÁŘE

Příspěvek od oxi »

tak aby těch záhad nebylo málo.. po rozpojeni všech relé v oblasti motoru či pojistek.. zapojení zpátky.. to nastartovalo.. jednou.. po druhé se mi to nepodařilo..
_________________
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com

Jarda.JM
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 523
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Brno - Hodonín
Vůz: XC70 D5 AWD 2003

#23 850 - problém se startováním - SHÁNÍM ELEKTRIKÁŘE

Příspěvek od Jarda.JM »

oxi píše: .. vzhledem k tomu ze je na kontaktech do indučky 2 kostra.. musim pátrat kde problém na přívodu..
Můžeš trochu blíž popsat co že to máš zapojeno na indučce? Z čeho usuzuješ, že tam je 2x kostra?
Zapojení dle schema je:
Přílohy
ZC zapojeni.JPG
ZC zapojeni.JPG (18.76 KiB) Zobrazeno 1616 x
_________________
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003

oxi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 27
Příspěvky: 163
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Přerov
Vůz: Volvo 855 T5

#24 850 - problém se startováním - SHÁNÍM ELEKTRIKÁŘE

Příspěvek od oxi »

Jarda.JM píše:Můžeš trochu blíž popsat co že to máš zapojeno na indučce? Z čeho usuzuješ, že tam je 2x kostra?
Zapojení dle schema je:
neusuzuji.. změřil jsem to.. propipl jsem to přes multimetr.. a je to propojené
_________________
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#25 850 - problém se startováním - SHÁNÍM ELEKTRIKÁŘE

Příspěvek od Petr.Chrpa »

oxi píše:
Jarda.JM píše:Můžeš trochu blíž popsat co že to máš zapojeno na indučce? Z čeho usuzuješ, že tam je 2x kostra?
Zapojení dle schema je:
neusuzuji.. změřil jsem to.. propipl jsem to přes multimetr.. a je to propojené
Pokud nemáš nastartováno tak se to vrací přes vinutí :wink:
Tipuju říkám tomu hlavní relé to šedé nad saharou ovládá vstřiky a když je unavené jednou jde a jednou ne prostě jak si vzpomene z mé zkušenosti je to i tam co ti postnul odkaz Wolfram1944 .
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“