850 - problém se startováním - SHÁNÍM ELEKTRIKÁŘE
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 27
- Příspěvky: 163
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Přerov
- Vůz: Volvo 855 T5
#1 850 - problém se startováním - SHÁNÍM ELEKTRIKÁŘE
zdravím všechny,
mám menší zádrhel, nemůžu nastartovat .. a než bych se pouštěl do kompletní renovace kabelů, chtěl bych jít kratší cestou ..
popis: ráno několikrát točím .. vše se tváří normálně ale nemůžu nastartovat - motor nechytne -> takle jsem to zkoušel jedno ráno - pak jsem ho asi přechlastal tak jsem toho po 20minutách nechal -> v ten samý den jsem to zkusil ještě odpoledne, zase točím (několikrát) a nic když to zkusím podruhé zas několikrát točím a pak lehce přišlápnu plyn a motor naskočí (ač se mu moc nechce) ale šlape a jede -> nic se netváří že by nefungovalo
nápady:
- kabely - někde je špatný kontatk či prasklý svazek - stále původní (rozdělovač, kabely,svíčky - nové)
- čidlo teploty - ač si myslím že je nový (jelikož si myslím že odpoledne to vždy nějak napodruhé nahodím - když je motor trošku teplejší)
- čidlo na vačce
- čidlo na setrváku
- jednotka (? pouze teorie) - jsou tam jiné vstřiky (s Rka - fungují na 99% - kontrola v jetservise) - je předělaná od POWERDIESELa
má někdo jinou teorii kam bych se měl podívat ? či kde hledat problém ? jinak motor je stále v záběhu
díky za nápady či teorie .. s pozdravem Ondra
mám menší zádrhel, nemůžu nastartovat .. a než bych se pouštěl do kompletní renovace kabelů, chtěl bych jít kratší cestou ..
popis: ráno několikrát točím .. vše se tváří normálně ale nemůžu nastartovat - motor nechytne -> takle jsem to zkoušel jedno ráno - pak jsem ho asi přechlastal tak jsem toho po 20minutách nechal -> v ten samý den jsem to zkusil ještě odpoledne, zase točím (několikrát) a nic když to zkusím podruhé zas několikrát točím a pak lehce přišlápnu plyn a motor naskočí (ač se mu moc nechce) ale šlape a jede -> nic se netváří že by nefungovalo
nápady:
- kabely - někde je špatný kontatk či prasklý svazek - stále původní (rozdělovač, kabely,svíčky - nové)
- čidlo teploty - ač si myslím že je nový (jelikož si myslím že odpoledne to vždy nějak napodruhé nahodím - když je motor trošku teplejší)
- čidlo na vačce
- čidlo na setrváku
- jednotka (? pouze teorie) - jsou tam jiné vstřiky (s Rka - fungují na 99% - kontrola v jetservise) - je předělaná od POWERDIESELa
má někdo jinou teorii kam bych se měl podívat ? či kde hledat problém ? jinak motor je stále v záběhu
díky za nápady či teorie .. s pozdravem Ondra
Naposledy upravil(a) oxi dne 13 zář 2017 07:56, celkem upraveno 3 x.
_________________
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#2 850 - startování
Změř tlak na liště
Edit :pokud ti nebude pálit jedna svíčka třeba z důvodu vadný kabel podívej se pod auto ve přítmý a uvidíš rozžhavený kat do červena hoří tam nespálený benzin z válce.
Ještě jednou edit :
Čidlo teploty jaká značka?
Já jen ,že se Skandixem mám špatný zkušenosti zrovna čidlo teploty 30000km a kaput a hlavní relé ani ne dva roky takže už beru jen Hella nebo se snažím sehnat origo třeba co se týče relé
Edit :pokud ti nebude pálit jedna svíčka třeba z důvodu vadný kabel podívej se pod auto ve přítmý a uvidíš rozžhavený kat do červena hoří tam nespálený benzin z válce.
Ještě jednou edit :
Čidlo teploty jaká značka?
Já jen ,že se Skandixem mám špatný zkušenosti zrovna čidlo teploty 30000km a kaput a hlavní relé ani ne dva roky takže už beru jen Hella nebo se snažím sehnat origo třeba co se týče relé
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4736
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#3 850 - startování
veci muze bejt milion ale jednou jsem mel zlomenej kabel pro napajeni ecu
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 27
- Příspěvky: 163
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Přerov
- Vůz: Volvo 855 T5
#4 850 - startování
čidlo tlaku paliva je nové.. tak snad taky v klidu.. zkusim nějaké lepší čidlo teplota.. to je myslím z čidel nejlevněji položka.. a zkusím od HELLy
na katalyzátoru asi moc neuvidím.. pac zas tak dlouho to nenechavam.. a tam je od indučky vše nové.. tak snad by to nemuselo být špatné..
na tlak na lištu nemám asi merak
kabely k jednotce zkusim.. zatim díky za pomoc
na katalyzátoru asi moc neuvidím.. pac zas tak dlouho to nenechavam.. a tam je od indučky vše nové.. tak snad by to nemuselo být špatné..
na tlak na lištu nemám asi merak
kabely k jednotce zkusim.. zatim díky za pomoc
_________________
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 9
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Červený Kostelec
- Vůz: 850 2,0 T5, 850 2,3 20v/10v, V70 2,5 tdi
#5 850 - startování
Měl jsem na dvou 850 podobný problém a dvakrát to bylo čidlo polohy vačky a jednou čidlo teploty. Když to bylo čidlo vačky tak to buď nenastartovalo vůbec nebo normálně a když to bylo teplotní čidlo tak to blblo s otáčkama nebo nechtělo naskočit za tepla. Za studena šel vždy. Ale to teplotní je nevyspitatelny. Záleží kam je v poruše posunutý. S něčím si jednotka poradí a nějak se adaptuje a když už to nezvládne tak prostě nenastartuje. Je to jen zkušenost možná nepodložená teorií.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 27
- Příspěvky: 163
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Přerov
- Vůz: Volvo 855 T5
#6 850 - startování
změna .. podle laického změření to vypadá že chyba je už před indučkou .. nemá někdo elektrický plánek pro VOLVO 850 ? .. kabelové rozvody/svazky ?? jak jsou zapojeny ktery kam vede apod ?? díky
_________________
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 13058
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#7 850 - startování
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 27
- Příspěvky: 163
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Přerov
- Vůz: Volvo 855 T5
#8 850 - startování
perfektní .. dík mocraolsa píše:http://www.volvowiringdiagrams.com/
_________________
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 27
- Příspěvky: 163
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Přerov
- Vůz: Volvo 855 T5
#9 850 - problém se startováním
prosím Vás.. sháním dobrého znalého elektrikáře co se vyzná v elektrice v 850ky.. nevíte o někom? moc děkuji za informace..
_________________
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 27
- Příspěvky: 163
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Přerov
- Vůz: Volvo 855 T5
#10 850 - problém se startováním
nikde nic ? .. nikdo kdo se vyzná ve svazku ty části vyznačené červeným obdélníkem .. jsou to nějaká relé?oxi píše:prosím Vás.. sháním dobrého znalého elektrikáře co se vyzná v elektrice v 850ky.. nevíte o někom? moc děkuji za informace..
_________________
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#11 850 - problém se startováním - SHÁNÍM ELEKTRIKÁŘE
Jedu brzy ráno mimo ČR a moc času nemám ,ale :
instrument cluster - přístrojoivka
Overload rele : central unit pojistka č.2 snad
instrument cluster - přístrojoivka
Overload rele : central unit pojistka č.2 snad
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4736
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#12 850 - problém se startováním - SHÁNÍM ELEKTRIKÁŘE
ja jsem na to silnej ale jsem z daleka
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 27
- Příspěvky: 163
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Přerov
- Vůz: Volvo 855 T5
#13 850 - problém se startováním - SHÁNÍM ELEKTRIKÁŘE
to je blbý .. no ale když se podíváš na to schéma .. tak jak jsou ty 3 dráty do indučky .. černej je jasnej .. ten neřeším .. žlutý asi taky není problém .. ale ten červeno/modry když probliknu s kostrou na baterce tak je propojený .. což je blbost .. kde myslíš že by mohla být chyba ?Ondra. píše:ja jsem na to silnej ale jsem z daleka
_________________
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 27
- Příspěvky: 163
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Přerov
- Vůz: Volvo 855 T5
#14 850 - problém se startováním - SHÁNÍM ELEKTRIKÁŘE
dík za vysvětlení .. zkusím prohodit relé u pojístek a uvidím jestli to dělá stále .. pak by teoreticky mohl být problém někde na jiné cestě :/Petr.Chrpa píše:Jedu brzy ráno mimo ČR a moc času nemám ,ale :
instrument cluster - přístrojoivka
Overload rele : central unit pojistka č.2 snad
_________________
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 27
- Příspěvky: 163
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Přerov
- Vůz: Volvo 855 T5
#15 850 - problém se startováním - SHÁNÍM ELEKTRIKÁŘE
tak dostalo se mi ještě nějakých informací, že by to mohlo dělat relé čerpadla či nějaký špatný kontatk tam ? .. díky patří Dušanovi
_________________
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 317
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Dejvice
- Vůz: 850 xc90
#16 850 - problém se startováním - SHÁNÍM ELEKTRIKÁŘE
_________________
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 27
- Příspěvky: 163
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Přerov
- Vůz: Volvo 855 T5
#17 850 - problém se startováním - SHÁNÍM ELEKTRIKÁŘE
dik moc.. jdu studovat
_________________
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#18 850 - problém se startováním - SHÁNÍM ELEKTRIKÁŘE
Ono hlavne tu nevidim zakladny test - OKO/CHOBOT: vybrat si sviecku, a oko vidi ci je sviecka mokra alebo sucha, a potom za pomoci druhej osoby tocit starterom,ci sviecka iskri (sviecku drzat na bloku motora, a ziadnou inou castou tela sa nedotikat auta, lebo hrozi kopanec ), a ci z valca fuci benzinova sprcha a podla toho sa zariadit...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 27
- Příspěvky: 163
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Přerov
- Vůz: Volvo 855 T5
#19 850 - problém se startováním - SHÁNÍM ELEKTRIKÁŘE
takové testy probíhaly na začátku stejně to blbo.. vzhledem k tomu ze je na kontaktech do indučky 2 kostra.. musim pátrat kde problém na přívodu..kwiko píše:Ono hlavne tu nevidim zakladny test - OKO/CHOBOT: vybrat si sviecku, a oko vidi ci je sviecka mokra alebo sucha, a potom za pomoci druhej osoby tocit starterom,ci sviecka iskri (sviecku drzat na bloku motora, a ziadnou inou castou tela sa nedotikat auta, lebo hrozi kopanec ), a ci z valca fuci benzinova sprcha a podla toho sa zariadit...
_________________
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#20 850 - problém se startováním - SHÁNÍM ELEKTRIKÁŘE
no tak sa podel s vysledkom... lebo ked nebol ani obraz ani zvuk tak cievku zbitocne trapis...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 27
- Příspěvky: 163
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Přerov
- Vůz: Volvo 855 T5
#21 850 - problém se startováním - SHÁNÍM ELEKTRIKÁŘE
rád bych.. ale mam to teď rozdělené a hledám důvod proč mám na přívodu do indučky dvě kostry z toho jedna je dobřekwiko píše:no tak sa podel s vysledkom... lebo ked nebol ani obraz ani zvuk tak cievku zbitocne trapis...
_________________
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 27
- Příspěvky: 163
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Přerov
- Vůz: Volvo 855 T5
#22 850 - problém se startováním - SHÁNÍM ELEKTRIKÁŘE
tak aby těch záhad nebylo málo.. po rozpojeni všech relé v oblasti motoru či pojistek.. zapojení zpátky.. to nastartovalo.. jednou.. po druhé se mi to nepodařilo..
_________________
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 524
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno - Hodonín
- Vůz: XC70 D5 AWD 2003
#23 850 - problém se startováním - SHÁNÍM ELEKTRIKÁŘE
Můžeš trochu blíž popsat co že to máš zapojeno na indučce? Z čeho usuzuješ, že tam je 2x kostra?oxi píše: .. vzhledem k tomu ze je na kontaktech do indučky 2 kostra.. musim pátrat kde problém na přívodu..
Zapojení dle schema je:
- Přílohy
-
- ZC zapojeni.JPG (18.76 KiB) Zobrazeno 1636 x
_________________
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 27
- Příspěvky: 163
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Přerov
- Vůz: Volvo 855 T5
#24 850 - problém se startováním - SHÁNÍM ELEKTRIKÁŘE
neusuzuji.. změřil jsem to.. propipl jsem to přes multimetr.. a je to propojenéJarda.JM píše:Můžeš trochu blíž popsat co že to máš zapojeno na indučce? Z čeho usuzuješ, že tam je 2x kostra?
Zapojení dle schema je:
_________________
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#25 850 - problém se startováním - SHÁNÍM ELEKTRIKÁŘE
Pokud nemáš nastartováno tak se to vrací přes vinutíoxi píše:neusuzuji.. změřil jsem to.. propipl jsem to přes multimetr.. a je to propojenéJarda.JM píše:Můžeš trochu blíž popsat co že to máš zapojeno na indučce? Z čeho usuzuješ, že tam je 2x kostra?
Zapojení dle schema je:
Tipuju říkám tomu hlavní relé to šedé nad saharou ovládá vstřiky a když je unavené jednou jde a jednou ne prostě jak si vzpomene z mé zkušenosti je to i tam co ti postnul odkaz Wolfram1944 .
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek