Právě je 18 lis 2017 05:48

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Repas motora B5244S koli nizkemu tlaku
PříspěvekNapsal: 13 říj 2017 17:29 
Offline

Registrován: říjen 2017
Příspěvky: 2
Bydliště: Brno
Vůz: S60 2004 2.4i B5244S
Zdravim, viete o niekom v Brne, kto dokaze zrepasovat motor B5244S. V servise mi povedali, ze je v nom nizky tlak. Vraj standardna hodnota je 12-13 (niecoho) a ten moj ma 9. Svieti koli tomu aj kontrolka motoru, kedze to hlasi chybu P0133 DTC: O2 Sensor Circuit Slow Response
Vraj to nie je kriticke, akurat ma motor nizssi vykon a viacej nici sviecky. Kazdopadne rad by som to dal spravit a potrebujem mat predstavu, kolko by pripadny repas stal.
Vopred diky za rady.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 říj 2017 19:14 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: září 2004
Příspěvky: 7735
Bydliště: STOD Plzeň-Jih
Vůz: 944 GL D24TIC EGR MY 1993
jako s 9 by se ještě podle mě dalo jezdit a to co ti to hází je pravděpodobně vadná lambda sonda, nachal bych prvně vyměnit tu :D

_________________
940 D24TIC´93, skoro fullhouse
940 B200F '92 Pivovárek
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
SAAB 9-3 1,9 TiD Sportcombi
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 945 B230FK ´97, V70 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací čestné místo v podpisu: 940GL bikolor


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 říj 2017 19:14 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: září 2004
Příspěvky: 7735
Bydliště: STOD Plzeň-Jih
Vůz: 944 GL D24TIC EGR MY 1993
jinak co se týče brněnska zkusil bych se obrátit na Auto AMBO Kobylnice

_________________
940 D24TIC´93, skoro fullhouse
940 B200F '92 Pivovárek
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
SAAB 9-3 1,9 TiD Sportcombi
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 945 B230FK ´97, V70 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací čestné místo v podpisu: 940GL bikolor


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 říj 2017 20:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2007
Příspěvky: 2130
Bydliště: hmmm
Bydliště: Galanta
Vůz: 850,C70,V40...
demontovat a skontrolovat prasknute zvody

_________________
kwiko 0949 I26 I5I


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 říj 2017 20:14 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2013
Příspěvky: 2771
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Když to nemá kompresi? To nebudou svody ani lamda. Zrovna se to řeší vedle


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 říj 2017 06:50 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2006
Příspěvky: 1683
Bydliště: Sedlečko ,Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Pokud to má podobné tlaky na ostatních válcích ,starty jsou na první dobrou a nežere to extrémně olej tak bych to neřešil ,odstranit závadu svítící kontrolky a jezdit dál ,dodržovat pravidelnou výměnu kvalitního oleje ( pomoci výplachem motoru podle toho na jaký olej to jezdilo nejspíš na nějakej hrncovej) a hotovo.Jinak atmosfera by měla mít 13-15 bar.

_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN - Olivová 421-41


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 říj 2017 13:17 
Offline

Registrován: říjen 2017
Příspěvky: 2
Bydliště: Brno
Vůz: S60 2004 2.4i B5244S
Lambdy mi menili obe, vpredu aj v zadu. Nie su to original Volvo, ale nejake univerzalne. Pred vymenou to hadzalo inu chybu. Po tej vymene, motor vyrazne ozil a aj spotreba mierne klesla. Od vtedy ale pise tuto novu chybu a bol mi oznameny ten problem s tlakom. Celkovo auto jazdi normalne, len svieti ta kontrolka. Ze by vyditelne zral olej som zatial nespozoroval (mam na nom odjazdene cca 4-5 tisic km od kupy). Starty su bez problemov. Celkovo ma auto na tachaci 180xxx km, ale na to by som sa vobec nespoliehal po tom co som ho trochu spoznal :) Vykon motoru velmi neviem posudit, nejazdi zle, ale hodne casto si podraduje, hlavne teda ak je plne nalozene. Technik v AZM vravel ze na 125kW je dost lenivy. Po kupe som s nim bol prave v Auto AMBO, kde sme riesili surnejsie veci ale tam mi tiez vraveli, ze je lenive. Rozvody som nechal vymenit hned po kupe.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR
Ferrita


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.081s | 19 Queries | GZIP : Off ]