Výpadky zatahu turba + cukání v nizkých otáčkách TDI D5252T
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 850
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Neratovice
- Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver
#1 Výpadky zatahu turba + cukání v nizkých otáčkách TDI D5252T
Potykam se s problém zatahu turba ve vysokých otáčkách, převážně v cca 3.500ot.
Pod plným záběrem v uvedeném spektru úplně ztrati výkon. Nepříjemně to překvapí při predjizdeni.
Stav se zhoršil, někdy se uz ani tak vysoko nedostanu a auto cuka v běžném režimu jízdy, tj 1500 - 2500 cca. Při normální akceleraci si takhle pocukává, střídavě s normálním zátahem.
Nutno říct, ze jsem to už začal řešit s Oldou, za jeho pomocí jsme identifikovali diagnostikou chybu na regulačním ventilu turba, nemá signál.
Ventil vyměněný za jiný, použity, ale problém přetrvává. Kontrolka lambdy na msa 15.7 svítí dal.
Před výměnou mi dokonce ráno cestou do práce na chvíli zmizela, přišel kopec a zase vyskočila.
Na co bych se mel samo doma zaměřit na kontrolu?
Hadice od sáni k ventilu děravá není, ačkoliv je uz trochu zpuchřelá na povrchu, derava není. Za ventilem je na tom jedna podobně druha vypadá úplně zdravě. Kabel od konektoru vypadá origo zabalen, proč by tam byla chyba....
Diky za jakékoliv postřehy.
Pod plným záběrem v uvedeném spektru úplně ztrati výkon. Nepříjemně to překvapí při predjizdeni.
Stav se zhoršil, někdy se uz ani tak vysoko nedostanu a auto cuka v běžném režimu jízdy, tj 1500 - 2500 cca. Při normální akceleraci si takhle pocukává, střídavě s normálním zátahem.
Nutno říct, ze jsem to už začal řešit s Oldou, za jeho pomocí jsme identifikovali diagnostikou chybu na regulačním ventilu turba, nemá signál.
Ventil vyměněný za jiný, použity, ale problém přetrvává. Kontrolka lambdy na msa 15.7 svítí dal.
Před výměnou mi dokonce ráno cestou do práce na chvíli zmizela, přišel kopec a zase vyskočila.
Na co bych se mel samo doma zaměřit na kontrolu?
Hadice od sáni k ventilu děravá není, ačkoliv je uz trochu zpuchřelá na povrchu, derava není. Za ventilem je na tom jedna podobně druha vypadá úplně zdravě. Kabel od konektoru vypadá origo zabalen, proč by tam byla chyba....
Diky za jakékoliv postřehy.
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 888
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
#2 Výpadky zatahu turba + cukání v nizkých otáčkách TDI D52
Koukni sem, řešila se tam regulace turba: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=127&t=59880
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 948
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kousek od Roudnice nad Labem
- Vůz: Range Rover V8
#3 Výpadky zatahu turba + cukání v nizkých otáčkách TDI D52
Herry tohle jsem řešil a snad už definitně vyřešil. Ďelal jsem nové hadice od turba do sání, vyčistil egr a celé sání od mazutu taky to nebylo ono. Tak jsem koupil ten ventil co ti dal Olda vyměnil všechny podtlaky a hle jede to teď jak má. Chce to diagnostikovat průběh tlaku při jízdě, ale to cukání při nízkejch otáčkách jsem neměl. Olda ví dobře co dělá, i když tohle laborování je na pikaču.
_________________
Je: SAAB 9000 2,3-16V
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
Je: SAAB 9000 2,3-16V
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#4 Výpadky zatahu turba + cukání v nizkých otáčkách TDI D52
Základ jako předvstřik a dávka nafty snad nemá ani cenu zmiňovat
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 850
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Neratovice
- Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver
#5 Výpadky zatahu turba + cukání v nizkých otáčkách TDI D52
Někdy na jaře se dělaly rozvody, predsvstrik na 2x nastaven, dolaďován. Pokud se nějak nerozhodil (je to možné vůbec?) mel by byt dobře.
Jako horší starty mam taky...pres léto doposud...ze by byl zakopaný pes i tady...hmm.
Ohledně WG, téma jsem projel. Jestli by byl priucpany ten obtok v trubicce a zpusoboval horsi
otevírání WG, asi by dávalo smysl zmíněné chování.
Desim se jen jestli to není taky nějaký pizomy projev samotného čerpadla.
Jako horší starty mam taky...pres léto doposud...ze by byl zakopaný pes i tady...hmm.
Ohledně WG, téma jsem projel. Jestli by byl priucpany ten obtok v trubicce a zpusoboval horsi
otevírání WG, asi by dávalo smysl zmíněné chování.
Desim se jen jestli to není taky nějaký pizomy projev samotného čerpadla.
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 948
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kousek od Roudnice nad Labem
- Vůz: Range Rover V8
#6 Výpadky zatahu turba + cukání v nizkých otáčkách TDI D52
No počkej, jestli ti to startuje na pikaču, tak na to turbo nemá vliv. Ještě mě napadá padání nafty, to by asi vše vysvětlilo, takže projít trubky a hadice od nádrže až do čerpadla.
_________________
Je: SAAB 9000 2,3-16V
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
Je: SAAB 9000 2,3-16V
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 850
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Neratovice
- Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver
#7 Výpadky zatahu turba + cukání v nizkých otáčkách TDI D52
Jestli já tam nemam více problémů současně.
Dnes jsem hadičku vedouci do regulačního ventilu na jednom konci lehce oblepil, aby to ta origo spona lépe stahovala.
Po krátkém projeti a zahřátí to vypadá, ze cukání zmizelo v nízkých...ze by to bylo fakt temi hadicemi. Úpadek ve vysokých je stále. Asi me nemine výměna všech hadiček plus asi koleno za turbem. Je cele od oleje, přístup tragicky na kontrolu. Ta trubička kolem turba vedouci z jedné strany do WG zahejba kamsi dolu, k ni se nedostanu jen tak abych overil její pruchodnost.
Navíc uz chvíli pozoruji jakési jakoby odfouknuti, velmi slabemu. Komukoliv komu to říkám za jízdy to neslyší.
Nejpatrnější to je na nižších kvaltech při silném tahu v okamžiku uvolnění plynu při řazení nahoru.
Dnes si auto asi poprvé krátce prizhavilo před startem a naskočilo na břink.
Dnes jsem hadičku vedouci do regulačního ventilu na jednom konci lehce oblepil, aby to ta origo spona lépe stahovala.
Po krátkém projeti a zahřátí to vypadá, ze cukání zmizelo v nízkých...ze by to bylo fakt temi hadicemi. Úpadek ve vysokých je stále. Asi me nemine výměna všech hadiček plus asi koleno za turbem. Je cele od oleje, přístup tragicky na kontrolu. Ta trubička kolem turba vedouci z jedné strany do WG zahejba kamsi dolu, k ni se nedostanu jen tak abych overil její pruchodnost.
Navíc uz chvíli pozoruji jakési jakoby odfouknuti, velmi slabemu. Komukoliv komu to říkám za jízdy to neslyší.
Nejpatrnější to je na nižších kvaltech při silném tahu v okamžiku uvolnění plynu při řazení nahoru.
Dnes si auto asi poprvé krátce prizhavilo před startem a naskočilo na břink.
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#8 Výpadky zatahu turba + cukání v nizkých otáčkách TDI D52
Ale no tak. Šup na FCR a kontrola předvstřiku a dávky. EGR zaslepeno? Co váha vzduchu?
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
#9 Výpadky zatahu turba + cukání v nizkých otáčkách TDI D52
Omlouvam se za prisirani do topicu, ale zeptam se zkusenejsich. Jake podtlakove hadicky jste kupovali? Onehda jsem se dival, a prumeru vnitrnich/vnejsich je cela rada a trochu jsem se v tom ztracel... Diky moc..
_________________
Volvo V70II 2007 D5, V70I 99' 2.5D
Citroen XM Y4 2000 2.1TD
Volvo V70II 2007 D5, V70I 99' 2.5D
Citroen XM Y4 2000 2.1TD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 948
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kousek od Roudnice nad Labem
- Vůz: Range Rover V8
#10 Výpadky zatahu turba + cukání v nizkých otáčkách TDI D52
Všechny hadice tu mám takže jestli chceš přijeď a můžene to vyzkoušet. Podtlakovky jsem koupil taky silikonové, jen mě naštvalo, že neměly modré
_________________
Je: SAAB 9000 2,3-16V
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
Je: SAAB 9000 2,3-16V
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 850
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Neratovice
- Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver
#11 Výpadky zatahu turba + cukání v nizkých otáčkách TDI D52
To by bylo fajn. Přece jen hurá kupovat všechny hadice není úplně teď fajn.
Alespoň bych Ti přivezl to čidlo, na které jsem ti ještě nereagoval v sms
Alespoň bych Ti přivezl to čidlo, na které jsem ti ještě nereagoval v sms
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 850
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Neratovice
- Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver
#12 Výpadky zatahu turba + cukání v nizkých otáčkách TDI D52
Kontrola dávky proběhla, dlouhodobě se drží nastavených 5g.
Predvstrik byl mírně posunutý, nastaven na optimální hodnotu, houpající se v hodnotách mírně pod nulou, nulou.
Velmi divné ale je, že hodnoty chvílema vyskočí chvili na plusove hodnoty kolem 2,3 a pak zase spadnou do normálu.
Víc těm hodnotám ale nerozumím. Dle teploty nafty a grafu je hodnota predvstriku tam kde má být ale chvílema to hází ty nesmysly.
Delphi vykazuje chybu regulátoru čerpadla s kódem 713.
Jakmile se chyba smazala, drblo se o plyn, chyba vyskočí znovu.
Hledal jsem leč neúspěšně, co přesně uvedená chyba znamená. Máte pls někdo seznam těhle kódů?
Auto má velmi mdlý projev na plynu. Akcelerace je z jakékoliv rychlosti velmi žalostná. Řekl bych tak 50% výkon.
Motor je pocitově hlučnější, spíše ostřejší (mám i pred výměnou oleje).
Okamzik, kdy zabírá turbo je citit, ovšem nic moc to s autem neudělá. Očividně nemá dost nafty.
Podtlaky kolem prvně podezřelého regulačního ventilu turba vyřešeny. Nové hadice. V zátahu ten nicotný výkon nekolísá
Díky za pomoc s tím 713
Predvstrik byl mírně posunutý, nastaven na optimální hodnotu, houpající se v hodnotách mírně pod nulou, nulou.
Velmi divné ale je, že hodnoty chvílema vyskočí chvili na plusove hodnoty kolem 2,3 a pak zase spadnou do normálu.
Víc těm hodnotám ale nerozumím. Dle teploty nafty a grafu je hodnota predvstriku tam kde má být ale chvílema to hází ty nesmysly.
Delphi vykazuje chybu regulátoru čerpadla s kódem 713.
Jakmile se chyba smazala, drblo se o plyn, chyba vyskočí znovu.
Hledal jsem leč neúspěšně, co přesně uvedená chyba znamená. Máte pls někdo seznam těhle kódů?
Auto má velmi mdlý projev na plynu. Akcelerace je z jakékoliv rychlosti velmi žalostná. Řekl bych tak 50% výkon.
Motor je pocitově hlučnější, spíše ostřejší (mám i pred výměnou oleje).
Okamzik, kdy zabírá turbo je citit, ovšem nic moc to s autem neudělá. Očividně nemá dost nafty.
Podtlaky kolem prvně podezřelého regulačního ventilu turba vyřešeny. Nové hadice. V zátahu ten nicotný výkon nekolísá
Díky za pomoc s tím 713
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 850
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Neratovice
- Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver
#13 Výpadky zatahu turba + cukání v nizkých otáčkách TDI D52
Jinak celoročně liju VIF, v zimně zimní, v létě letní...
Olda mě říkal, že tam je jakési malinké sítko, velikosti tam asi 5mm v průměru.
Že by bylo ucpané?
Závada vznikla na naftě, kterou tankuju stále na stejné pumpě, někde v polovině nádrže, takže tam bych problém asi neviděl.
Olda mě říkal, že tam je jakési malinké sítko, velikosti tam asi 5mm v průměru.
Že by bylo ucpané?
Závada vznikla na naftě, kterou tankuju stále na stejné pumpě, někde v polovině nádrže, takže tam bych problém asi neviděl.
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 948
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kousek od Roudnice nad Labem
- Vůz: Range Rover V8
#14 Výpadky zatahu turba + cukání v nizkých otáčkách TDI D52
Hele na mě to působí jako když ti čerpadlo říká pa. Ale pro jistotu zkus zkontrolovat jestli ti do čerpadla nejdou bubliny. Docela mi to připadá jako by ti někde padala nafta.
_________________
Je: SAAB 9000 2,3-16V
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
Je: SAAB 9000 2,3-16V
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 317
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Dejvice
- Vůz: 850 xc90
#15 Výpadky zatahu turba + cukání v nizkých otáčkách TDI D52
EFI-713 Injection timing valve, signal
Proklepl bych ještě kabely v oblasti konektoru pod vývěvou. Měl jsem kdysi něco podobného a prý byl skoro uklepaný nějaký drátek...
Proklepl bych ještě kabely v oblasti konektoru pod vývěvou. Měl jsem kdysi něco podobného a prý byl skoro uklepaný nějaký drátek...
_________________
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#16 Výpadky zatahu turba + cukání v nizkých otáčkách TDI D52
Regulator predvstreku som menil toto leto 2x, takze asi sa obcas kazievaju, ale auta ani nesli korektne nastartovat...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 7
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Loužnice
- Vůz: V70 II 2.4 D5
#17 Výpadky zatahu turba + cukání v nizkých otáčkách TDI D52
Ahoj,
nedávno jsem tu řešil něco podobného. Sice jiný motor 2,4 D5 ale chovalo se mi to podobně. Mechanik lezl po všem možnym a nakonec to byl palivový filtr, který jsem si sám vyměnil. Koukal jsem do papírů a samozřejmě naúčtovaná výměna byla při servise ale filtr zůstal starý..
Každopádně.. Ať to jezdí..
nedávno jsem tu řešil něco podobného. Sice jiný motor 2,4 D5 ale chovalo se mi to podobně. Mechanik lezl po všem možnym a nakonec to byl palivový filtr, který jsem si sám vyměnil. Koukal jsem do papírů a samozřejmě naúčtovaná výměna byla při servise ale filtr zůstal starý..
Každopádně.. Ať to jezdí..
_________________
Je: Volvo V70 II, 2.4 D5
Bylo: Škoda Fabia I 1.4 MPi, Fiat Punto I, 1.1
Je: Volvo V70 II, 2.4 D5
Bylo: Škoda Fabia I 1.4 MPi, Fiat Punto I, 1.1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#18 Výpadky zatahu turba + cukání v nizkých otáčkách TDI D52
Taky mne napadl ten filtr, ale předpokládám že zrovna Hary tohle snad bude mít pošéfovaný. Jak zaznělo výše, prošel bych ty konektory pod čerpadlem a od řídícího vstřiku. Taky mne napadlo že tu taky ještě někdo řešil vykloktaný klínek na řemenici čerpadla, to by taky mohlo odpovídat těm výkyvům v předvstřiku...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 550
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Východní říše
- Vůz: V70III 2.5FT MY2009
#19 Výpadky zatahu turba + cukání v nizkých otáčkách TDI D52
Ja byť tebou, tak si nachystám tri kĺby na ruke a skontrolujem ten konektor od čerpadla pod vývevou. Pokial si to auto moc nezanedbával, tak mi to príde až moc veľká divočina naraz. Ak budete mať istotu, že kabel je ok, tak by som šiel po tom regulátore. Už to tu spomínali viacerí a podľa mňa nie náhodou
_________________
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 850
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Neratovice
- Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver
#20 Výpadky zatahu turba + cukání v nizkých otáčkách TDI D52
Palivový filtr po roce a třičtvrtě půjde ven za nový. Nechce se mi skoro věřit že by to mohlo být jím, ale je to asi nejlevnější metoda jak odhalit příčinu.
Zdeno, EGR zaslepeny nemám, ale pravda, další potencionální problém.
Váha vzduchu půjde taky na test jiná, vše postupně.
Je ale vůbec možné, aby byl problém někde jinde a chybu hlasil ve výsledku až regulátor predvstriku?
Na ten konektor mi Olda při úpravě predvstriku koukal, ale vypadalo to dobře. Ještě se na něj zaměřím.
Děkuji všem za hodnotné rady.
Je to děs, jede to skoro jak Felicie.
Zdeno, EGR zaslepeny nemám, ale pravda, další potencionální problém.
Váha vzduchu půjde taky na test jiná, vše postupně.
Je ale vůbec možné, aby byl problém někde jinde a chybu hlasil ve výsledku až regulátor predvstriku?
Na ten konektor mi Olda při úpravě predvstriku koukal, ale vypadalo to dobře. Ještě se na něj zaměřím.
Děkuji všem za hodnotné rady.
Je to děs, jede to skoro jak Felicie.
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 550
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Východní říše
- Vůz: V70III 2.5FT MY2009
#21 Výpadky zatahu turba + cukání v nizkých otáčkách TDI D52
No ja za seba môžem povedať, že keď som videl na diagnostike chybu s regulátorom paliva, tak to bolo vždy priamo v elektronike čerpadla, resp. kábli. Ale to škubanie môže znamenať aj problém s prívodom paliva. Prípadne by mohlo ešte niečo naznačiť sledovanie live dát na diagnostike.
_________________
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 850
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Neratovice
- Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver
#22 Výpadky zatahu turba + cukání v nizkých otáčkách TDI D52
Takže aktualizace stavu.
- nový palivový filtr
- nový vzduchový
- výměna váhy vzduchu za jinou, funkční
Žádná změna v chování, stále velmi mdlý projev v akceleraci....ani nezahulí z laufu.
- predvstrik je tedy nastaven jak má, chytá na břink
- dávka 5mg
Při výměně zjištěno, že palivový filtr nebyl plný nafty, divné. Tak z poloviny.
Co to může znamenat?
- nový palivový filtr
- nový vzduchový
- výměna váhy vzduchu za jinou, funkční
Žádná změna v chování, stále velmi mdlý projev v akceleraci....ani nezahulí z laufu.
- predvstrik je tedy nastaven jak má, chytá na břink
- dávka 5mg
Při výměně zjištěno, že palivový filtr nebyl plný nafty, divné. Tak z poloviny.
Co to může znamenat?
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#23 Výpadky zatahu turba + cukání v nizkých otáčkách TDI D52
Dynamický predvstrek si kontroloval? Je ok?
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5110
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
- It’s my birthday
#24 Výpadky zatahu turba + cukání v nizkých otáčkách TDI D52
Že máš bordel v nádrži. Čerpadlo i filtr by brali ale nemají odkud.Hary píše: Co to může znamenat?
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#25 Výpadky zatahu turba + cukání v nizkých otáčkách TDI D52
poloprazdny filter bola naposledy netesnost v malom okruhu filter/cerpadlo/vstreky (na spiatocke z cerpadla)
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 4 Odpovědi
- 514 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jarda.E
-
- 28 Odpovědi
- 1453 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Warcz
-
- 2 Odpovědi
- 293 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Zeb
-
- 21 Odpovědi
- 3901 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Xenomorfus
-
- 66 Odpovědi
- 12982 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Tarkin