Výpadky zatahu turba + cukání v nizkých otáčkách TDI D5252T

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Hary
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 850
Registrován: 8 roků 7 měsíců
Bydliště: Neratovice
Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver

#1 Výpadky zatahu turba + cukání v nizkých otáčkách TDI D5252T

Příspěvek od Hary »

Potykam se s problém zatahu turba ve vysokých otáčkách, převážně v cca 3.500ot.
Pod plným záběrem v uvedeném spektru úplně ztrati výkon. Nepříjemně to překvapí při predjizdeni.
Stav se zhoršil, někdy se uz ani tak vysoko nedostanu a auto cuka v běžném režimu jízdy, tj 1500 - 2500 cca. Při normální akceleraci si takhle pocukává, střídavě s normálním zátahem.

Nutno říct, ze jsem to už začal řešit s Oldou, za jeho pomocí jsme identifikovali diagnostikou chybu na regulačním ventilu turba, nemá signál.

Ventil vyměněný za jiný, použity, ale problém přetrvává. Kontrolka lambdy na msa 15.7 svítí dal.
Před výměnou mi dokonce ráno cestou do práce na chvíli zmizela, přišel kopec a zase vyskočila.
Na co bych se mel samo doma zaměřit na kontrolu?

Hadice od sáni k ventilu děravá není, ačkoliv je uz trochu zpuchřelá na povrchu, derava není. Za ventilem je na tom jedna podobně druha vypadá úplně zdravě. Kabel od konektoru vypadá origo zabalen, proč by tam byla chyba....

Diky za jakékoliv postřehy.
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.

pepa.paur
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 889
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: české budějovice
Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D

#2 Výpadky zatahu turba + cukání v nizkých otáčkách TDI D52

Příspěvek od pepa.paur »

Koukni sem, řešila se tam regulace turba: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=127&t=59880
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997

Mattyfu
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 948
Registrován: 10 roků 1 měsíc
Bydliště: Kousek od Roudnice nad Labem
Vůz: Range Rover V8

#3 Výpadky zatahu turba + cukání v nizkých otáčkách TDI D52

Příspěvek od Mattyfu »

Herry tohle jsem řešil a snad už definitně vyřešil. Ďelal jsem nové hadice od turba do sání, vyčistil egr a celé sání od mazutu taky to nebylo ono. Tak jsem koupil ten ventil co ti dal Olda vyměnil všechny podtlaky a hle jede to teď jak má. Chce to diagnostikovat průběh tlaku při jízdě, ale to cukání při nízkejch otáčkách jsem neměl. Olda ví dobře co dělá, i když tohle laborování je na pikaču.
_________________
Je: SAAB 9000 2,3-16V
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír

z-d-e-n-a
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2439
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

#4 Výpadky zatahu turba + cukání v nizkých otáčkách TDI D52

Příspěvek od z-d-e-n-a »

Základ jako předvstřik a dávka nafty snad nemá ani cenu zmiňovat
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...

Hary
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 850
Registrován: 8 roků 7 měsíců
Bydliště: Neratovice
Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver

#5 Výpadky zatahu turba + cukání v nizkých otáčkách TDI D52

Příspěvek od Hary »

Někdy na jaře se dělaly rozvody, predsvstrik na 2x nastaven, dolaďován. Pokud se nějak nerozhodil (je to možné vůbec?) mel by byt dobře.
Jako horší starty mam taky...pres léto doposud...ze by byl zakopaný pes i tady...hmm.


Ohledně WG, téma jsem projel. Jestli by byl priucpany ten obtok v trubicce a zpusoboval horsi
otevírání WG, asi by dávalo smysl zmíněné chování.

Desim se jen jestli to není taky nějaký pizomy projev samotného čerpadla.
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.

Mattyfu
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 948
Registrován: 10 roků 1 měsíc
Bydliště: Kousek od Roudnice nad Labem
Vůz: Range Rover V8

#6 Výpadky zatahu turba + cukání v nizkých otáčkách TDI D52

Příspěvek od Mattyfu »

No počkej, jestli ti to startuje na pikaču, tak na to turbo nemá vliv. Ještě mě napadá padání nafty, to by asi vše vysvětlilo, takže projít trubky a hadice od nádrže až do čerpadla.
_________________
Je: SAAB 9000 2,3-16V
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír

Hary
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 850
Registrován: 8 roků 7 měsíců
Bydliště: Neratovice
Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver

#7 Výpadky zatahu turba + cukání v nizkých otáčkách TDI D52

Příspěvek od Hary »

Jestli já tam nemam více problémů současně.
Dnes jsem hadičku vedouci do regulačního ventilu na jednom konci lehce oblepil, aby to ta origo spona lépe stahovala.
Po krátkém projeti a zahřátí to vypadá, ze cukání zmizelo v nízkých...ze by to bylo fakt temi hadicemi. Úpadek ve vysokých je stále. Asi me nemine výměna všech hadiček plus asi koleno za turbem. Je cele od oleje, přístup tragicky na kontrolu. Ta trubička kolem turba vedouci z jedné strany do WG zahejba kamsi dolu, k ni se nedostanu jen tak abych overil její pruchodnost.

Navíc uz chvíli pozoruji jakési jakoby odfouknuti, velmi slabemu. Komukoliv komu to říkám za jízdy to neslyší. :)
Nejpatrnější to je na nižších kvaltech při silném tahu v okamžiku uvolnění plynu při řazení nahoru.

Dnes si auto asi poprvé krátce prizhavilo před startem a naskočilo na břink.
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.

z-d-e-n-a
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2439
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

#8 Výpadky zatahu turba + cukání v nizkých otáčkách TDI D52

Příspěvek od z-d-e-n-a »

Ale no tak. Šup na FCR a kontrola předvstřiku a dávky. EGR zaslepeno? Co váha vzduchu?
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 42
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno

#9 Výpadky zatahu turba + cukání v nizkých otáčkách TDI D52

Příspěvek od Ondra K »

Omlouvam se za prisirani do topicu, ale zeptam se zkusenejsich. Jake podtlakove hadicky jste kupovali? Onehda jsem se dival, a prumeru vnitrnich/vnejsich je cela rada a trochu jsem se v tom ztracel... Diky moc..:)
_________________
Volvo V70II 2007 D5, V70I 99' 2.5D
Citroen XM Y4 2000 2.1TD

Mattyfu
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 948
Registrován: 10 roků 1 měsíc
Bydliště: Kousek od Roudnice nad Labem
Vůz: Range Rover V8

#10 Výpadky zatahu turba + cukání v nizkých otáčkách TDI D52

Příspěvek od Mattyfu »

Všechny hadice tu mám takže jestli chceš přijeď a můžene to vyzkoušet. Podtlakovky jsem koupil taky silikonové, jen mě naštvalo, že neměly modré
_________________
Je: SAAB 9000 2,3-16V
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír

Hary
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 850
Registrován: 8 roků 7 měsíců
Bydliště: Neratovice
Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver

#11 Výpadky zatahu turba + cukání v nizkých otáčkách TDI D52

Příspěvek od Hary »

To by bylo fajn. Přece jen hurá kupovat všechny hadice není úplně teď fajn.
Alespoň bych Ti přivezl to čidlo, na které jsem ti ještě nereagoval v sms :)
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.

Hary
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 850
Registrován: 8 roků 7 měsíců
Bydliště: Neratovice
Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver

#12 Výpadky zatahu turba + cukání v nizkých otáčkách TDI D52

Příspěvek od Hary »

Kontrola dávky proběhla, dlouhodobě se drží nastavených 5g.
Predvstrik byl mírně posunutý, nastaven na optimální hodnotu, houpající se v hodnotách mírně pod nulou, nulou.
Velmi divné ale je, že hodnoty chvílema vyskočí chvili na plusove hodnoty kolem 2,3 a pak zase spadnou do normálu.
Víc těm hodnotám ale nerozumím. Dle teploty nafty a grafu je hodnota predvstriku tam kde má být ale chvílema to hází ty nesmysly.

Delphi vykazuje chybu regulátoru čerpadla s kódem 713.
Jakmile se chyba smazala, drblo se o plyn, chyba vyskočí znovu.

Hledal jsem leč neúspěšně, co přesně uvedená chyba znamená. Máte pls někdo seznam těhle kódů?

Auto má velmi mdlý projev na plynu. Akcelerace je z jakékoliv rychlosti velmi žalostná. Řekl bych tak 50% výkon.
Motor je pocitově hlučnější, spíše ostřejší (mám i pred výměnou oleje).
Okamzik, kdy zabírá turbo je citit, ovšem nic moc to s autem neudělá. Očividně nemá dost nafty.

Podtlaky kolem prvně podezřelého regulačního ventilu turba vyřešeny. Nové hadice. V zátahu ten nicotný výkon nekolísá

Díky za pomoc s tím 713
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.

Hary
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 850
Registrován: 8 roků 7 měsíců
Bydliště: Neratovice
Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver

#13 Výpadky zatahu turba + cukání v nizkých otáčkách TDI D52

Příspěvek od Hary »

Jinak celoročně liju VIF, v zimně zimní, v létě letní...
Olda mě říkal, že tam je jakési malinké sítko, velikosti tam asi 5mm v průměru.
Že by bylo ucpané?

Závada vznikla na naftě, kterou tankuju stále na stejné pumpě, někde v polovině nádrže, takže tam bych problém asi neviděl.
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.

Mattyfu
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 948
Registrován: 10 roků 1 měsíc
Bydliště: Kousek od Roudnice nad Labem
Vůz: Range Rover V8

#14 Výpadky zatahu turba + cukání v nizkých otáčkách TDI D52

Příspěvek od Mattyfu »

Hele na mě to působí jako když ti čerpadlo říká pa. Ale pro jistotu zkus zkontrolovat jestli ti do čerpadla nejdou bubliny. Docela mi to připadá jako by ti někde padala nafta.
_________________
Je: SAAB 9000 2,3-16V
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 321
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Dejvice
Vůz: 850 xc90

#15 Výpadky zatahu turba + cukání v nizkých otáčkách TDI D52

Příspěvek od Wolfram1944 »

EFI-713 Injection timing valve, signal

Proklepl bych ještě kabely v oblasti konektoru pod vývěvou. Měl jsem kdysi něco podobného a prý byl skoro uklepaný nějaký drátek...
_________________
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1484
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#16 Výpadky zatahu turba + cukání v nizkých otáčkách TDI D52

Příspěvek od kwiko »

Regulator predvstreku som menil toto leto 2x, takze asi sa obcas kazievaju, ale auta ani nesli korektne nastartovat...

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 10
Registrován: 6 roků 6 měsíců
Bydliště: Loužnice
Vůz: V70 II 2.4 D5

#17 Výpadky zatahu turba + cukání v nizkých otáčkách TDI D52

Příspěvek od Skoupe90 »

Ahoj,
nedávno jsem tu řešil něco podobného. Sice jiný motor 2,4 D5 ale chovalo se mi to podobně. Mechanik lezl po všem možnym a nakonec to byl palivový filtr, který jsem si sám vyměnil. Koukal jsem do papírů a samozřejmě naúčtovaná výměna byla při servise ale filtr zůstal starý..
Každopádně.. Ať to jezdí..
_________________
Je: Volvo V70 II, 2.4 D5
Bylo: Škoda Fabia I 1.4 MPi, Fiat Punto I, 1.1

z-d-e-n-a
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2439
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

#18 Výpadky zatahu turba + cukání v nizkých otáčkách TDI D52

Příspěvek od z-d-e-n-a »

Taky mne napadl ten filtr, ale předpokládám že zrovna Hary tohle snad bude mít pošéfovaný. Jak zaznělo výše, prošel bych ty konektory pod čerpadlem a od řídícího vstřiku. Taky mne napadlo že tu taky ještě někdo řešil vykloktaný klínek na řemenici čerpadla, to by taky mohlo odpovídat těm výkyvům v předvstřiku...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...

M4jky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 550
Registrován: 10 roků 7 měsíců
Bydliště: Východní říše
Vůz: V70III 2.5FT MY2009

#19 Výpadky zatahu turba + cukání v nizkých otáčkách TDI D52

Příspěvek od M4jky »

Ja byť tebou, tak si nachystám tri kĺby na ruke a skontrolujem ten konektor od čerpadla pod vývevou. Pokial si to auto moc nezanedbával, tak mi to príde až moc veľká divočina naraz. Ak budete mať istotu, že kabel je ok, tak by som šiel po tom regulátore. Už to tu spomínali viacerí a podľa mňa nie náhodou :)
_________________
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie

Hary
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 850
Registrován: 8 roků 7 měsíců
Bydliště: Neratovice
Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver

#20 Výpadky zatahu turba + cukání v nizkých otáčkách TDI D52

Příspěvek od Hary »

Palivový filtr po roce a třičtvrtě půjde ven za nový. Nechce se mi skoro věřit že by to mohlo být jím, ale je to asi nejlevnější metoda jak odhalit příčinu.

Zdeno, EGR zaslepeny nemám, ale pravda, další potencionální problém.
Váha vzduchu půjde taky na test jiná, vše postupně.

Je ale vůbec možné, aby byl problém někde jinde a chybu hlasil ve výsledku až regulátor predvstriku?

Na ten konektor mi Olda při úpravě predvstriku koukal, ale vypadalo to dobře. Ještě se na něj zaměřím.

Děkuji všem za hodnotné rady.
Je to děs, jede to skoro jak Felicie.
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.

M4jky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 550
Registrován: 10 roků 7 měsíců
Bydliště: Východní říše
Vůz: V70III 2.5FT MY2009

#21 Výpadky zatahu turba + cukání v nizkých otáčkách TDI D52

Příspěvek od M4jky »

No ja za seba môžem povedať, že keď som videl na diagnostike chybu s regulátorom paliva, tak to bolo vždy priamo v elektronike čerpadla, resp. kábli. Ale to škubanie môže znamenať aj problém s prívodom paliva. Prípadne by mohlo ešte niečo naznačiť sledovanie live dát na diagnostike.
_________________
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie

Hary
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 850
Registrován: 8 roků 7 měsíců
Bydliště: Neratovice
Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver

#22 Výpadky zatahu turba + cukání v nizkých otáčkách TDI D52

Příspěvek od Hary »

Takže aktualizace stavu.
- nový palivový filtr
- nový vzduchový
- výměna váhy vzduchu za jinou, funkční

Žádná změna v chování, stále velmi mdlý projev v akceleraci....ani nezahulí z laufu.

- predvstrik je tedy nastaven jak má, chytá na břink
- dávka 5mg

Při výměně zjištěno, že palivový filtr nebyl plný nafty, divné. Tak z poloviny.

Co to může znamenat?
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.

IgorS
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1687
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Banská Bystrica
Vůz: S80 & S60
Kontaktovat uživatele:

#23 Výpadky zatahu turba + cukání v nizkých otáčkách TDI D52

Příspěvek od IgorS »

Dynamický predvstrek si kontroloval? Je ok?
_________________
| S80 TDI Webasto | S60 2.4i | VIDA-DiCE |

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5112
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

#24 Výpadky zatahu turba + cukání v nizkých otáčkách TDI D52

Příspěvek od Honza »

Hary píše: Co to může znamenat?
Že máš bordel v nádrži. Čerpadlo i filtr by brali ale nemají odkud.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1484
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#25 Výpadky zatahu turba + cukání v nizkých otáčkách TDI D52

Příspěvek od kwiko »

poloprazdny filter bola naposledy netesnost v malom okruhu filter/cerpadlo/vstreky (na spiatocke z cerpadla)
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“