T6R/Patočka pozor na jednání s nimi
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 79
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Vůz: S60 2.4T AWD 02'
- Bydliště: Praha 5
- Kontaktovat uživatele:
#1 T6R/Patočka pozor na jednání s nimi
Ahoj všem, nechtěl jsem to dělat, ale prostě nechci, aby někdo dopadl jako já. Už jsem jednou byl podveden v servisu (a to v American car service v Koněvova 1913/120, když mi dělali prvně opravu automatické převodovky) a teď bohužel znovu u T6R, respektive u Patočky.
Rád bych se podělil o mé negativní zkušenosti s T6R, respektive panem Patočkou.
Začalo mi něco hučet vpředu u převodovky. Nebyl jsem si jist zda převodovka, úhlovka a nebo ložisko kola apod. Domluvil jsem se tedy s T6R, že mi to omrknou a opraví.
Přijel jsem tam, hned mi řekli, že to dají naproti Patočkovi.
Večer volali, že je to úhlovka a že jezdila bez oleje. Že teda se na to podívají a řeknou, co a jak. Řekli, že jsou vydřená ložiska apod. Že oprava cca 10-13 tisíc. Že ještě ale zkontrolují tisícihran, zda není v pr.. , že jinak by to bylo na celou novou úhlovku a že ta stoji tak 35 000 + práce.
Nakonec volali, že tisícihran je ok, že ložiska vyměnili, ale že zuby jsou už na úhlovce lehce načnuté a že se může občas úhlovka ozvat. Že je ale v prdeli zadní haldex a že hučí teď on a ať počítám s ním do budoucna. Ať si přijedu, že oprava je za 22-23 tisíc. Nepamatuji si přesně, je to několik měsíců zpět.
To jsem se ohradil, že dohoda cenová byla jiná... Nakonec jsme se docela po velké debatě a výměně názorů domluvili na +- 16 000.
Auto jsem si vyzvedl. Hluk ze zmenšil, byl pořád, ale to jsem měl za to, že je to ze zadu... Byl jsem pak u Marry, který měnil tyč stabilizátoru, výfuk apod. a nezdála se mu od oleje úhlovka. Řekl že teče. Říkal jsem mu, že to není možný, že to bylo u Patočky a on, že to teda musel udělat špatně. I to projel a říkal, že se mu ta oprava nezdá.
Jel jsem tedy na reklamaci do T6R a tam mi po pár hodinách volali, ať si auto vyzvednu, že je vše v pořádku a že reklamace se zamítá. Nikdo mi nic neukázal, nic. Jen prostě zamítnuto. Tak jsem jim věřil, že je to tedy ok, protože jak tu asi každý ví, Marra a T6R spolu "bojují" a tak kdo ví...
Hluk se nějak začal zas zvyšovat a zas jsem to začal řešit. Už jsem začal řešit opravy haldexu apod. Jenže jaké bylo me zjištění, že haldex to není, ani zadní diferák, ale přední úhlovka. Navíc mám na kardanu od úhlovky vůly po obvodu kardanu více jak 1cm. Začal jsem tedy na netu hledat Patočka a úhlovky a najdu jeho inzeráty, že prodává za 12 000 nové úhlovky po kompletní GO. Docela jsem se nasral, protože po mě chtěli jen za opravu 22 000, respektive pak jen 16 000... A to mi říkali za úhlovku 35 000....
Píšu tedy Patočkovi a ten mi sice odepsal, chtěl čísla zakázek. poslal jsem a odepsal znovu: dle zakázk. listu se na vašem voze celková repase úhlovky nedělala, tam se měnila pouze ložiska a všechna gufera. Vaše úhlová převodovka totiž jezdila dlouhodobě bez oleje, a došlo k částečnému poškození ozubených kol, které se neopravovalo z důvodu vysoké ceny..
Zajímavé je, že nikdo mi nic o tom, že by bylo něco drahého a tak špatného neříkal. Teď mě čeká to, co jsem si mohl koupit prvně. Nová úhlovka. Ale vlastně za ni zaplatím 2x.... Bohužel kdy jsem Patočkovi popsal to, co vám já tady, už se mi neozval. Čekal jsem na jeho odpověď 16 dní doteď a nic.
Takto si fakt seriozního a drahého specialistu na úhlovky nepředstavuji.
Je mi jedno, jestli je to genius na úhlovky a nebo ne. Ale za mě, rozhodně mu a jim v T6R tak nevěřte a buďte obezřetní v tomto servise.
EDIT: možná to nebylo úplně jasně řečeno, ale mám HALDEX a ne viskospojku
Rád bych se podělil o mé negativní zkušenosti s T6R, respektive panem Patočkou.
Začalo mi něco hučet vpředu u převodovky. Nebyl jsem si jist zda převodovka, úhlovka a nebo ložisko kola apod. Domluvil jsem se tedy s T6R, že mi to omrknou a opraví.
Přijel jsem tam, hned mi řekli, že to dají naproti Patočkovi.
Večer volali, že je to úhlovka a že jezdila bez oleje. Že teda se na to podívají a řeknou, co a jak. Řekli, že jsou vydřená ložiska apod. Že oprava cca 10-13 tisíc. Že ještě ale zkontrolují tisícihran, zda není v pr.. , že jinak by to bylo na celou novou úhlovku a že ta stoji tak 35 000 + práce.
Nakonec volali, že tisícihran je ok, že ložiska vyměnili, ale že zuby jsou už na úhlovce lehce načnuté a že se může občas úhlovka ozvat. Že je ale v prdeli zadní haldex a že hučí teď on a ať počítám s ním do budoucna. Ať si přijedu, že oprava je za 22-23 tisíc. Nepamatuji si přesně, je to několik měsíců zpět.
To jsem se ohradil, že dohoda cenová byla jiná... Nakonec jsme se docela po velké debatě a výměně názorů domluvili na +- 16 000.
Auto jsem si vyzvedl. Hluk ze zmenšil, byl pořád, ale to jsem měl za to, že je to ze zadu... Byl jsem pak u Marry, který měnil tyč stabilizátoru, výfuk apod. a nezdála se mu od oleje úhlovka. Řekl že teče. Říkal jsem mu, že to není možný, že to bylo u Patočky a on, že to teda musel udělat špatně. I to projel a říkal, že se mu ta oprava nezdá.
Jel jsem tedy na reklamaci do T6R a tam mi po pár hodinách volali, ať si auto vyzvednu, že je vše v pořádku a že reklamace se zamítá. Nikdo mi nic neukázal, nic. Jen prostě zamítnuto. Tak jsem jim věřil, že je to tedy ok, protože jak tu asi každý ví, Marra a T6R spolu "bojují" a tak kdo ví...
Hluk se nějak začal zas zvyšovat a zas jsem to začal řešit. Už jsem začal řešit opravy haldexu apod. Jenže jaké bylo me zjištění, že haldex to není, ani zadní diferák, ale přední úhlovka. Navíc mám na kardanu od úhlovky vůly po obvodu kardanu více jak 1cm. Začal jsem tedy na netu hledat Patočka a úhlovky a najdu jeho inzeráty, že prodává za 12 000 nové úhlovky po kompletní GO. Docela jsem se nasral, protože po mě chtěli jen za opravu 22 000, respektive pak jen 16 000... A to mi říkali za úhlovku 35 000....
Píšu tedy Patočkovi a ten mi sice odepsal, chtěl čísla zakázek. poslal jsem a odepsal znovu: dle zakázk. listu se na vašem voze celková repase úhlovky nedělala, tam se měnila pouze ložiska a všechna gufera. Vaše úhlová převodovka totiž jezdila dlouhodobě bez oleje, a došlo k částečnému poškození ozubených kol, které se neopravovalo z důvodu vysoké ceny..
Zajímavé je, že nikdo mi nic o tom, že by bylo něco drahého a tak špatného neříkal. Teď mě čeká to, co jsem si mohl koupit prvně. Nová úhlovka. Ale vlastně za ni zaplatím 2x.... Bohužel kdy jsem Patočkovi popsal to, co vám já tady, už se mi neozval. Čekal jsem na jeho odpověď 16 dní doteď a nic.
Takto si fakt seriozního a drahého specialistu na úhlovky nepředstavuji.
Je mi jedno, jestli je to genius na úhlovky a nebo ne. Ale za mě, rozhodně mu a jim v T6R tak nevěřte a buďte obezřetní v tomto servise.
EDIT: možná to nebylo úplně jasně řečeno, ale mám HALDEX a ne viskospojku
Naposledy upravil(a) Rumlik dne 18 srp 2017 19:34, celkem upraveno 1 x.
_________________
- Volvo S60 2.4T 147kW (B5244T3) AWD automat, MY 2002 - prodán
- Subaru Legacy 2.5i 123kW AWD automat, MY 2006 USA - prodán
- Volvo S60 2.4T 147kW (B5244T3) AWD automat, MY 2002 - prodán
- Subaru Legacy 2.5i 123kW AWD automat, MY 2006 USA - prodán
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 580
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: xc90 2008 3.2
#2 T6R/Patočka pozor na jednání s nimi
Takze pokud dobre chapu, za 16k (pred sjednadnim za 22k) se v uhlovce menili jenom loziska a gufera?
Hm, to je asi draha oprava, ne?
T6R je nic moc, hlavne problemy v komunikaci a clovek pak uz nema chut jim tam auto nechavat na "normalni" servis, ale na praci p. patocky nemam namitky. Me D.Patocka delal zadni diferak za cca 23k myslim, ale ten fakt pry hucel - to mi rekl i jiny mechanik, v pripade vecsich oprav si vzdy radsi necham vec skontrolovat i nekym jinym. Tak snad bude opravena dobre.
Jinak, kdyz huci zadni diferak je to slyset jak moc v kabine? Ja si nejakeho rozdilu nevsiml, teda vlastne vubec zadneho, a to si na zvuky a ticho potrpim
Resp. toci se zadni diferak jen kdyz se pripoji zadni kola, teda pokud taha jen predni naprava nic se tam netoci/teda nehuci?
Hm, to je asi draha oprava, ne?
T6R je nic moc, hlavne problemy v komunikaci a clovek pak uz nema chut jim tam auto nechavat na "normalni" servis, ale na praci p. patocky nemam namitky. Me D.Patocka delal zadni diferak za cca 23k myslim, ale ten fakt pry hucel - to mi rekl i jiny mechanik, v pripade vecsich oprav si vzdy radsi necham vec skontrolovat i nekym jinym. Tak snad bude opravena dobre.
Jinak, kdyz huci zadni diferak je to slyset jak moc v kabine? Ja si nejakeho rozdilu nevsiml, teda vlastne vubec zadneho, a to si na zvuky a ticho potrpim
Resp. toci se zadni diferak jen kdyz se pripoji zadni kola, teda pokud taha jen predni naprava nic se tam netoci/teda nehuci?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4940
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#3 T6R/Patočka pozor na jednání s nimi
Zadní diferák se točí stále (soukolí), mám zkušenosti, že je slyšet (hučí) pouze v zátahu (stálý převod u předokolkových převodovek zase "zpívá" podle rychlosti, ale také pouze v zátahu).63miro píše:
Jinak, kdyz huci zadni diferak je to slyset jak moc v kabine? Ja si nejakeho rozdilu nevsiml, teda vlastne vubec zadneho, a to si na zvuky a ticho potrpim
Resp. toci se zadni diferak jen kdyz se pripoji zadni kola, teda pokud taha jen predni naprava nic se tam netoci/teda nehuci?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 79
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Vůz: S60 2.4T AWD 02'
- Bydliště: Praha 5
- Kontaktovat uživatele:
#4 T6R/Patočka pozor na jednání s nimi
Bohužel se mnou Patočka v kontaktu během oprav nebyl. Vše mi sděloval prostřednictvím T6R. Možné i je to, že Patočka to třeba i řekl T6R, jak špatně na tom je úhlovka a mě to jen neřekli. Rozhodně bych i raději připlatil nějakou tu tisíci korunu, abych měl "novou" úhlovku po GO a ne ala NEopravu té mé současné. Žádný osobní vztah jsem k ni neměl, abych si ji tak chtěl nechat...63miro píše:Takze pokud dobre chapu, za 16k (pred sjednadnim za 22k) se v uhlovce menili jenom loziska a gufera?
Hm, to je asi draha oprava, ne?
T6R je nic moc, hlavne problemy v komunikaci a clovek pak uz nema chut jim tam auto nechavat na "normalni" servis, ale na praci p. patocky nemam namitky. Me D.Patocka delal zadni diferak za cca 23k myslim, ale ten fakt pry hucel - to mi rekl i jiny mechanik, v pripade vecsich oprav si vzdy radsi necham vec skontrolovat i nekym jinym. Tak snad bude opravena dobre.
Jinak, kdyz huci zadni diferak je to slyset jak moc v kabine? Ja si nejakeho rozdilu nevsiml, teda vlastne vubec zadneho, a to si na zvuky a ticho potrpim
Resp. toci se zadni diferak jen kdyz se pripoji zadni kola, teda pokud taha jen predni naprava nic se tam netoci/teda nehuci?
Ale ano, oprava to byla celkem mastná, ale nějak jsem to nebral tak v té době. Myslel jsem si, že je dobře odvedená práce a nebudu to muset řešit hned zas... A to fakt podotykám, že jsem tak fakt byl na reklamaci a poslali mě jak se říká, do háje, že je vše ok.
_________________
- Volvo S60 2.4T 147kW (B5244T3) AWD automat, MY 2002 - prodán
- Subaru Legacy 2.5i 123kW AWD automat, MY 2006 USA - prodán
- Volvo S60 2.4T 147kW (B5244T3) AWD automat, MY 2002 - prodán
- Subaru Legacy 2.5i 123kW AWD automat, MY 2006 USA - prodán
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5012
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#5 T6R/Patočka pozor na jednání s nimi
Je to blbě načasované!
Pán Patočka je nedovolené tak nemůže reagovat. Mimochodem na něj bych se slolehl a jestli ne tak už nevím.
Spíš bych to viděl na error rádoby servisaků a jim podobných zlatokopů.
Je to všude stejné, špatně tě odhadli.
Pán Patočka je nedovolené tak nemůže reagovat. Mimochodem na něj bych se slolehl a jestli ne tak už nevím.
Spíš bych to viděl na error rádoby servisaků a jim podobných zlatokopů.
Je to všude stejné, špatně tě odhadli.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4940
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#6 T6R/Patočka pozor na jednání s nimi
Načasované, nenačasované! Já jsem taky na dovolené a je to úplně jedno, naopak bude mít dost času si rozmyslet, jak se k tomu postaví. To spíš T6R by mohli reagovat, ti psali fakturu a řešili reklamaci. Za mě, mám dojem, že by tuto kauzu měli vyřešit "ke spokojenosti zákazníka". Jak to patlají s Patočkou, je jen jejich problém.
A jen tak mimochodem, tento topik https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=61300mi přijde jako jemná "overtura" pro tuto debatu
A jen tak mimochodem, tento topik https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=61300mi přijde jako jemná "overtura" pro tuto debatu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 580
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: xc90 2008 3.2
#7 T6R/Patočka pozor na jednání s nimi
Zakaznik muze mit svou verzi, servis svou. Ja jen doufam ze tato tema "nezmizi", jak se u nekterych recenzi, nemyslim ted na t6r stalo, ale dozvime se jak a pripadne jak moc proklientsky byla zalezitost vyresena.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 145
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Uherský Brod
- Vůz: XC 90, D5, 2007
#8 T6R/Patočka pozor na jednání s nimi
Hučelo me ložisko diferencialu pri 80km/h jen bez zatahu. Oprava během me dovolene c cizine (jsem 300km od Prahy) u p. Patocky a vse ok. Repasovany diferencial 12000kc celkove 22tis kc. Cenovy nastrel byl ze to bude stat cca 20tis. Auto si prebirali T6R.
_________________
2007-XC90-D5-136KW-D5T5-STAGE 2
2007-XC90-D5-136KW-D5T5-STAGE 2
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 79
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Vůz: S60 2.4T AWD 02'
- Bydliště: Praha 5
- Kontaktovat uživatele:
#9 T6R/Patočka pozor na jednání s nimi
Taky doufám. Ano máš pravdu.63miro píše:Zakaznik muze mit svou verzi, servis svou. Ja jen doufam ze tato tema "nezmizi", jak se u nekterych recenzi, nemyslim ted na t6r stalo, ale dozvime se jak a pripadne jak moc proklientsky byla zalezitost vyresena.
Třeba je možné, že celý problém způsobil T6R tak, že neřeklo to, co Patočka chtěl říct. Jelikož nikdy mne Patočka nekontaktoval, vše komunikovali z T6R na mne a já na T6R a ty na Patočku. Každopádně to nemění nic na faktu, že reklamace zamítnutá a že postoj Patočky, když jsem mu psal byl vlastně žádný.
Je mi jedno, jak toto dopadne (teda není, ale optimista už v tomhle nejsem), ale hlavní moto tohoto tématu bylo, aby jste si lidi dávali pozor i na specializovány a drahý servisy a nevěřili jim vše.
Oni tu ne vždy jsou proto, aby jste byl naprosto spokojen. Vytáhnout prachy a šup na dalšího klienta. Mají tu v Praze skoro monopol na to, tak už si neváží tak klientů. Zažil jsem to nejednou, viz někde v historii moje zkušenosti s tím servisem na převodovky v Praze 3 a tam jsem nebyl jedinej, kdo tu prasárnu tam zažil.
Prostě jsem zas důvěřivě věřil někomu, že se pokusí mi co nejlépe pomoci.
Pracuju v IT v největším velkoobchodě a dodáváme zboží do Alzy, CZC, Datartu, AMAZON.EU apod. a našim úkolem je zákazníkům pomoci a udělat pro ně maximum. Ano, taky se občas stane něco nemilého, ale neexistuje, abychom dělali, že nic. Je tu silná konkurence a když je naseru, odejdou prostě jinam.
_________________
- Volvo S60 2.4T 147kW (B5244T3) AWD automat, MY 2002 - prodán
- Subaru Legacy 2.5i 123kW AWD automat, MY 2006 USA - prodán
- Volvo S60 2.4T 147kW (B5244T3) AWD automat, MY 2002 - prodán
- Subaru Legacy 2.5i 123kW AWD automat, MY 2006 USA - prodán
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5136
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#10 T6R/Patočka pozor na jednání s nimi
Mě neděs, mám v plánu tam zajet s převodovkou.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 79
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Vůz: S60 2.4T AWD 02'
- Bydliště: Praha 5
- Kontaktovat uživatele:
#11 T6R/Patočka pozor na jednání s nimi
Hele, rozhodně bych si nedovolil říct, že Patočka neumí převodovky a úhlovky. Spíše dej pozor za co platíš, na dohodnuté ceny, případně ať s tebou komunikují.Jakub Svoboda píše:Mě neděs, mám v plánu tam zajet s převodovkou.
Já s nima byl domluvenej na cca 11-13 tisících a nestačil jsem se divit, když mi volali, že je to hotové a že mam přivést 22 tisíc
Prostě obezřetnost.
_________________
- Volvo S60 2.4T 147kW (B5244T3) AWD automat, MY 2002 - prodán
- Subaru Legacy 2.5i 123kW AWD automat, MY 2006 USA - prodán
- Volvo S60 2.4T 147kW (B5244T3) AWD automat, MY 2002 - prodán
- Subaru Legacy 2.5i 123kW AWD automat, MY 2006 USA - prodán
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 255
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: Felda pick up 1,6 55 kW
- Bydliště: Liberecko
#12 T6R/Patočka pozor na jednání s nimi
Dle mého úsudku je problém ten že ty dáš auto do t6r oni to vyndáj dáj opravit Patočkovi zaplatí jemu a pak si k tomu ještě naúčtuje svou cenu prostě klasické přehrávání a zbytečně zvyšování cen. Holka tam také byla s Volvem a její reakce že tam už nikdy.
_________________
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#13 T6R
Byl jsem s autem na doporučení v T6R dvakrát a už tam víckrát chodit nebudu. S kvalitou prací jsem byl spokojen a nemohu říct ani popel.
Vadili mi ale tři následující věci:
1. K práci v hodinové zúčtovací sazbě (590 Kč bez DPH) mi dále vždy připočítali ještě samostatně Diagnostiku (450 Kč bez DPH), v každém slušnějším servise je toto v ceně prací. Pouhé napíchnutí na Volvo VIDU s počítačem a vyčtení případných chyb třeba i na parkovišti by dle mého mělo být zdarma, tady chtějí na tento úkon nejdříve otevřít objednávku a hned tě zkasírovat, i když se nic neopravuje. Režijní náklad zanedbatelný oproti obdržené negativní referenci. Ale toto majitele asi nezajímá a chtějí jenom rejžovat.
2. Když jsme byli cca týden dopředu dohodnuti na drobné montáži na počkání ihned ráno po otevření servisu, tak po příjezdu mi bylo řečeno že nestihli práce ze včerejška a že tam musím auto nechat až na to budou mít čas a ani přesně neví kdy. Tzn. jet na druhou stranu Prahy MHD, čekat na telefon a pak zase zpátky.
3. Nejvíc mi ale vadili debilní narážky typu "máš polovolvo", "moc se v tom neštourej, buď rád že to jezdí",...
Cenově jsou skoro srovnatelní s autorizákem, kde ti ale navíc ještě grátis umyjí auto a odvezou na nejbližší MHD.
Vadili mi ale tři následující věci:
1. K práci v hodinové zúčtovací sazbě (590 Kč bez DPH) mi dále vždy připočítali ještě samostatně Diagnostiku (450 Kč bez DPH), v každém slušnějším servise je toto v ceně prací. Pouhé napíchnutí na Volvo VIDU s počítačem a vyčtení případných chyb třeba i na parkovišti by dle mého mělo být zdarma, tady chtějí na tento úkon nejdříve otevřít objednávku a hned tě zkasírovat, i když se nic neopravuje. Režijní náklad zanedbatelný oproti obdržené negativní referenci. Ale toto majitele asi nezajímá a chtějí jenom rejžovat.
2. Když jsme byli cca týden dopředu dohodnuti na drobné montáži na počkání ihned ráno po otevření servisu, tak po příjezdu mi bylo řečeno že nestihli práce ze včerejška a že tam musím auto nechat až na to budou mít čas a ani přesně neví kdy. Tzn. jet na druhou stranu Prahy MHD, čekat na telefon a pak zase zpátky.
3. Nejvíc mi ale vadili debilní narážky typu "máš polovolvo", "moc se v tom neštourej, buď rád že to jezdí",...
Cenově jsou skoro srovnatelní s autorizákem, kde ti ale navíc ještě grátis umyjí auto a odvezou na nejbližší MHD.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 28
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Čelákovice
- Vůz: 850 B5254S
- Bydliště: Čelákovice
#14 T6R/Patočka pozor na jednání s nimi
Přikláním se k názorům, že pan Patočka je seriózní člověk a pokud máte "obchodní vztah" s ním napřímo, probíhá vše v pořádku. Pokud půjdete cestou přes T6R, může to být komplikovanější.
Tady je moje zkušenost: V dubnu 2015 jsem T6R nechal auto na - z mého pohledu poměrně velký - servis: výměna hlavního rozvodu včetně pumpy (bez pomocného rozvodu čerpadla), gufera kliky, těsnění olej čerpadla, gufera poloos převodovky, výměna levé poloosy, brzdové hadičky, lanovody ručky, převodový olej, repas alternátoru.
Oprava proběhla v klidu, s autem jsem spokojeně jezdil 1 týden než na křižovatce po sjezdu z dálnice přeskočil rozvodový řemen, motor zabouchal a nazdar... Nechal jsem se popotáhnout pár metrů na bezpečné místo, auto zaparkoval otevřel kryt řemenu a koukal na ošoupaný a natržený řemen. Volal jsem jim kde auto je, co se stalo a oni se strašně omlouvali že to je průšvih a že si pro auto následující den zajedou. Splnili co slíbili, auto si odtáhli. Pak už to s předáváním informací bylo slabší - musel jsem se sám pídit co se děje, jako to vypadá, kdy bude auto opravené - informování zákazníka rozhodně tehdy nebyla jejich silná stránka. Nakonec jsem dorazil pro opravené auto a začal zjišťovat co bylo - prý jeden ohnutý ventil, jinak v pořádku - hlavu dali na repasi k panu Patočkovi (bylo příjemné že mi to sám potvrdil, když jsem ho na recepci náhodou potkal, on mi alespoň popsal podrobnosti a že už to hlava potřebovala a po dlouhé době vůbec řešil hlavu na TDI). T6R mi sdělilo, že chybu udělal technik který nepřitáhl nějaký šroub spodního krytu pod rozvody.
To, že mi předali auto které po prošlápnutí plynu při spadnutí na volnoběžné otáčky zakuckalo a málem chcíplo (špatně nastavená volnoběžná dávka nafty) jsem si raději už vyřešil sám protože věci kolem čerpadla jsem měnit nechtěl.
Po několika dnech jsem tam byl ještě pro objednaný kus plastu na aretaci zadní sedačky a domluvenou opravu navíjení zadního pásu. Ukázal jsem technikovi motor a že po jejich opravě začíná prolínat olej na více místech pod víkem venilů. Odpověď byla co chcete, tyhle motory jsou olejničky a nejde to pořádně utěsnit. Tím jsem skončil.
Takže můj konečný dojem - mají toho hodně, nestíhají a nedokážou zaručit kvalitní práci svých vlastních lidí. K oprávněné evidentní reklamaci se postavili čestně, ale informování zákazníka si představuji na vyšší úrovni. Jestli máte na autě jednodušší úkony, které vyžadují větší péči a časovou náročnost, udělejte si to raději sami
Tady je moje zkušenost: V dubnu 2015 jsem T6R nechal auto na - z mého pohledu poměrně velký - servis: výměna hlavního rozvodu včetně pumpy (bez pomocného rozvodu čerpadla), gufera kliky, těsnění olej čerpadla, gufera poloos převodovky, výměna levé poloosy, brzdové hadičky, lanovody ručky, převodový olej, repas alternátoru.
Oprava proběhla v klidu, s autem jsem spokojeně jezdil 1 týden než na křižovatce po sjezdu z dálnice přeskočil rozvodový řemen, motor zabouchal a nazdar... Nechal jsem se popotáhnout pár metrů na bezpečné místo, auto zaparkoval otevřel kryt řemenu a koukal na ošoupaný a natržený řemen. Volal jsem jim kde auto je, co se stalo a oni se strašně omlouvali že to je průšvih a že si pro auto následující den zajedou. Splnili co slíbili, auto si odtáhli. Pak už to s předáváním informací bylo slabší - musel jsem se sám pídit co se děje, jako to vypadá, kdy bude auto opravené - informování zákazníka rozhodně tehdy nebyla jejich silná stránka. Nakonec jsem dorazil pro opravené auto a začal zjišťovat co bylo - prý jeden ohnutý ventil, jinak v pořádku - hlavu dali na repasi k panu Patočkovi (bylo příjemné že mi to sám potvrdil, když jsem ho na recepci náhodou potkal, on mi alespoň popsal podrobnosti a že už to hlava potřebovala a po dlouhé době vůbec řešil hlavu na TDI). T6R mi sdělilo, že chybu udělal technik který nepřitáhl nějaký šroub spodního krytu pod rozvody.
To, že mi předali auto které po prošlápnutí plynu při spadnutí na volnoběžné otáčky zakuckalo a málem chcíplo (špatně nastavená volnoběžná dávka nafty) jsem si raději už vyřešil sám protože věci kolem čerpadla jsem měnit nechtěl.
Po několika dnech jsem tam byl ještě pro objednaný kus plastu na aretaci zadní sedačky a domluvenou opravu navíjení zadního pásu. Ukázal jsem technikovi motor a že po jejich opravě začíná prolínat olej na více místech pod víkem venilů. Odpověď byla co chcete, tyhle motory jsou olejničky a nejde to pořádně utěsnit. Tím jsem skončil.
Takže můj konečný dojem - mají toho hodně, nestíhají a nedokážou zaručit kvalitní práci svých vlastních lidí. K oprávněné evidentní reklamaci se postavili čestně, ale informování zákazníka si představuji na vyšší úrovni. Jestli máte na autě jednodušší úkony, které vyžadují větší péči a časovou náročnost, udělejte si to raději sami
_________________
Volvo 850 B5254S, M56, 1995
Fiat 126p "Maluch" 1989
Bylo: Volvo V70 D5252T, AW 50-42, MSA 15.7, 1998
Volvo 850 B5254S, M56, 1995
Fiat 126p "Maluch" 1989
Bylo: Volvo V70 D5252T, AW 50-42, MSA 15.7, 1998
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 79
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Vůz: S60 2.4T AWD 02'
- Bydliště: Praha 5
- Kontaktovat uživatele:
#15 T6R/Patočka pozor na jednání s nimi
Rozumím ti. Ale oni se na webu a všude schvástají tím, že je to jedna firma skoro. Já nevěděl co mi tam hučí. A mohl jsem to dát Patočkovi a ten by to pak zas dal do T6R kdyby to úhlovka třeba nebyla. Nejsem mechanik, takže jsem volil cestu dát to specialistům v T6R, kteří budou vědět co s tím.Pegos píše:Dle mého úsudku je problém ten že ty dáš auto do t6r oni to vyndáj dáj opravit Patočkovi zaplatí jemu a pak si k tomu ještě naúčtuje svou cenu prostě klasické přehrávání a zbytečně zvyšování cen. Holka tam také byla s Volvem a její reakce že tam už nikdy.
Ale jestliže Patočka si něco naúčtoval a T6R si na tom něco řachlo, tak sry, ale tohle prostě NENÍ úplně seriózní jednání... Jak jsem psal výše, jejich záměr by měl být dobře pomoci. Ne člověka odrbat a ten už se nevrátí.. Navíc, to by si na tom museli řachnout docela dost Ještě by se dalo pochopit třeba 500 Kč, ikdyž i to je divné, ale ok. Ale ne tisíce za vlastní nic..
_________________
- Volvo S60 2.4T 147kW (B5244T3) AWD automat, MY 2002 - prodán
- Subaru Legacy 2.5i 123kW AWD automat, MY 2006 USA - prodán
- Volvo S60 2.4T 147kW (B5244T3) AWD automat, MY 2002 - prodán
- Subaru Legacy 2.5i 123kW AWD automat, MY 2006 USA - prodán
#16 T6R/Patočka pozor na jednání s nimi
Ja jsem jim Auto take sveril a dobry pocit jsem z toho nemel. ..delali mi rozvody kabinovej filtr oleje atd... Nemile prekvapeni me cekal 3 mesice po jejich servisu Kdyz jsem nechal jinde doplnovat Klima. ..a postezoval si ze z vetraku na max málo fouka. .. rekli ze to bude ucpany filtr. . Na to jsem rekl ze mi ho menili v servisu. ...kluci si dali praci. ..rozebrali to a co by jste rekli. ... filtr byl totalne ucpanej a nikdy nemenenej byl tam dokonce I sarze datumu kdy bylo auto vyrobeno. ..T6R nauctovano 1600kc. .za nic
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 580
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: xc90 2008 3.2
#17 T6R/Patočka pozor na jednání s nimi
Tak to bych si nenechal libit ani kdyby slo o 10korun, mas fakturu, mas foto filtru (susic?) a vyjadreni servisu kde na to prisli?
S tim dokazes udelat slusny pruvan.
S tim dokazes udelat slusny pruvan.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 549
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: West Bohemia
- Vůz: S60 D3 '12
#18 T6R/Patočka pozor na jednání s nimi
Tak snad aspon ty rozvody udelali.
Docela jsme to dopracovali - clovek co si nepriveze a neuvidi namontovat, tak aby rovnou pocital s tim, ze to vymenene nema.
Dokazovani ale asi nebude jednoduchy.
Docela jsme to dopracovali - clovek co si nepriveze a neuvidi namontovat, tak aby rovnou pocital s tim, ze to vymenene nema.
Dokazovani ale asi nebude jednoduchy.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12086
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#19 T6R/Patočka pozor na jednání s nimi
K tomu filtru, zbytek se těžko odhaduje.
Kolikrát se zapomene a nemusíš to bejt ani schválně. Já si naopak myslim, že by to v servisu měli vědět. Může se stát, že to tam dělá nějakej lempl, kterýho zaměstnávaji a kazí jim jméno a oni o tom třeba ani neví.
Kolikrát se zapomene a nemusíš to bejt ani schválně. Já si naopak myslim, že by to v servisu měli vědět. Může se stát, že to tam dělá nějakej lempl, kterýho zaměstnávaji a kazí jim jméno a oni o tom třeba ani neví.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 895
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: Peugeot
#20 T6R/Patočka pozor na jednání s nimi
Jestli neudelali filtr, tak bych si kazdopadne ty rozvody udelal.
Tahat se po soudech s potkanym motorem by me nebavilo.
Tahat se po soudech s potkanym motorem by me nebavilo.
_________________
postapo.cz
postapo.cz
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#21 T6R/Patočka pozor na jednání s nimi
Tome, dáváš auto do T6R a předpokládáš, že to mají všechno pod palcem.Urvanej píše:K tomu filtru, zbytek se těžko odhaduje.
Kolikrát se zapomene a nemusíš to bejt ani schválně. Já si naopak myslim, že by to v servisu měli vědět. Může se stát, že to tam dělá nějakej lempl, kterýho zaměstnávaji a kazí jim jméno a oni o tom třeba ani neví.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#22 T6R/Patočka pozor na jednání s nimi
Taky mi připadá, že v T6R to je jako na houpačce. Jednou dobrý, jednou špatný. Fakt záleží na tom, kdo to tam dělá. Bohužel se jim tam lidi taky mění a nevíte dopředu na koho narazíte.
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4940
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#23 T6R/Patočka pozor na jednání s nimi
Já jsem tam byl jednou (marný pokus o zkalibrování klapek topení nepočítám) a naposledy. Kdybych měl opět spojkové ložisko v hajzlu, jsem morálně připraven udělat to sám, i kdybych měl celý agregát vyndat na dvoře a dělat to týden.
Bylo toho za 20 litrů a o půlce mám pochybnosti, že tam skutečně přišlo všechno co bylo účtováno, nebo jsem dodal.
Bylo toho za 20 litrů a o půlce mám pochybnosti, že tam skutečně přišlo všechno co bylo účtováno, nebo jsem dodal.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#24 T6R/Patočka pozor na jednání s nimi
Vymlouvat se na lidi je hrozně jednoduché. Chyba je v systému, v šéfovi, v majiteli. My v práci neuznáváme chybu pracovníka jako kořenovou příčinu. Systém mu dovolil udělat chybu.
Mimochodem, ukážou vám po opravě špatné díly, které šly z vozu ven?
Mimochodem, ukážou vám po opravě špatné díly, které šly z vozu ven?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 260
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Benešovsko
- Vůz: nevolvo
#25 T6R/Patočka pozor na jednání s nimi
Všude je problém s nedostatkem prac. sil, pak to tak vypadá. U nás je to to samé.
_________________
bylo: S 80 II D5 2007
S 80 I 2,5 TDI 1999
850 2,5 TDI sedan 1996
940 GLE 2,4 TD sedan 1992
bylo: S 80 II D5 2007
S 80 I 2,5 TDI 1999
850 2,5 TDI sedan 1996
940 GLE 2,4 TD sedan 1992
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek