T6R/Patočka pozor na jednání s nimi

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
PINĎABC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4997
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#26 T6R/Patočka pozor na jednání s nimi

Příspěvek od PINĎABC »

to je smutné, ale vymlouvat se na to, že zaměstnanec zapomněl. To jim nezůstal filtr na víc, mohli zavolat a opravit chybu. Servis kde k tomu může dojít je :bad: , to příště zapomenou nalít olej po výměně nebo nalijí špatnou specifikaci.

Za to může vedení servisu a nikdo jiný.

Jak jim nestojíš za hřbetem tak práci ojebou všude :o

shaman
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 895
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Znojmo
Vůz: Peugeot

#27 T6R/Patočka pozor na jednání s nimi

Příspěvek od shaman »

...nebo zapomenou udelat ty rozvody.....

8)
_________________
postapo.cz

Ares
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 431
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Petržalka
Vůz: S80II C30
Bydliště: Bratislava

#28 T6R/Patočka pozor na jednání s nimi

Příspěvek od Ares »

Ked sa tu uz pojednava o T6R a p. Patockovi, mal som vcera tu cest menit olej na jednom automate, co bol u nich na repas.
Nemat majitel auta utahovak DeWalt, ktory ma utahovaci moment 960Nm a povolovaci moment vyze 1600Nm, tak ten zasrany vypustaci sroub nedame dole ani za cely den.
Tymto chcem apelovat na vsetkych, nie len spominanych, aby napodcenovali pouzitie momentoveho kluca aj u tak banalnych veci, ako je vypustaci sroub. A pre rypalov, nebolo to neschopnostou. Hned potom som otvaral identicku prevodovku, ktora mala este olej z vyroby a sla povolit normalnou racnou za pouzitia primeranej sily.
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
Obrázek;~~~~~~~~~~~~Obrázek
ORIGINÁL diagnostika v BA - DiCE+BlueTooth - 0903404273
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]

Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 79
Registrován: 12 roků
Vůz: S60 2.4T AWD 02'
Bydliště: Praha 5
Kontaktovat uživatele:

#29 T6R/Patočka pozor na jednání s nimi

Příspěvek od Rumlik »

jen doplním, že mi více jak před týdnem psal Patočka, že po domluvě s T6R jim předal veškerou naší komunikaci a že to celé předává do rukou T6R, když jsem to do T6R dával.. Tedy se toho chtěl zbavit. Ikdyž chápu jeho postup, tak musím říct, že je to asi 10 dní a nikdo se mi od té doby z T6R neozval :)

Kdo by to jen řekl, co? :)
_________________
- Volvo S60 2.4T 147kW (B5244T3) AWD automat, MY 2002 - prodán
- Subaru Legacy 2.5i 123kW AWD automat, MY 2006 USA - prodán

PINĎABC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4997
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#30 T6R/Patočka pozor na jednání s nimi

Příspěvek od PINĎABC »

Soory jako!

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 5114
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#31 T6R/Patočka pozor na jednání s nimi

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Před rokem jsem čekal na cenovou nabídku 3týdny a 5urgencí. Nakonec to bylo natažené o 20k než tam kam jezdím doposud.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

A010939

#32 T6R/Patočka pozor na jednání s nimi

Příspěvek od A010939 »

Zdravím, navýšení ceny za opravu se může zvednout max o 10% bez souhlasu zákazníka, další navýšení pouze ze souhlasem zákazníka. Pokud se mění v dif. ložiska a gufera je třeba si přesně nastavit vůle, které tam jsou, ale i tak se to málo kdy podaří, hluk může být větší nebo menší, je třeba měnit soukolí nebo opravit naběhové hrany zubů, to je tak pro někoho s 30letou praxí. Když se vymění ložiska i gufera, tak nemůže prosakovat olej. Pokud chcete dělat převodovku, diferák, rozvodovku a úplně jiná oprava je automatické převodovky, tak si najděte opraváře, který dělá jen tyto opravy, je pak jedno jestli to je VOLVO nebo FORD nebo AUDI atd. Jsou ještě takoví co když vymění u automatu filtr, tak neumí ani nalít správnou dávku oleje. Pokud někdo mění brzdové desky a pak jde dělat převodovku...Ještě k tomu kabinovému filtru, pro jednání bez debat je třeba zajet tam, kde ho měnili (nefouká) a požádat ve Vaší přítomnosti o vyjmutí a máte ho ptáka za křídlo, pak jaký argument??? :roll:

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1015
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

#33 T6R/Patočka pozor na jednání s nimi

Příspěvek od David Patočka »

Reaguji až teď, protože jsem měl za to, že pan Ruml řeší svoji reklamaci se servisem T6R, jak zde bylo řečeno, a jak jsme si psali spolu v emailu. Dodnes pan Ruml nezvedl telefon, aby panu Ernestovi zavolal a domluvil si osobní schůzku k řešení této věci, ale raději založil toto téma, a píše :

"Začalo mi něco hučet vpředu u převodovky. Nebyl jsem si jist zda převodovka, úhlovka a nebo ložisko kola apod. Domluvil jsem se tedy s T6R, že mi to omrknou a opraví. Přijel jsem tam, hned mi řekli, že to dají naproti Patočkovi. Večer volali, že je to úhlovka a že jezdila bez oleje. Že teda se na to podívají a řeknou, co a jak. Řekli, že jsou vydřená ložiska apod. Že oprava cca 10-13 tisíc. Že ještě ale zkontrolují tisícihran, zda není v pr.. , že jinak by to bylo na celou novou úhlovku a že ta stoji tak 35 000 + práce. Nakonec volali, že tisícihran je ok, že ložiska vyměnili, ale že zuby jsou už na úhlovce lehce načnuté a že se může občas úhlovka ozvat. Že je ale v prdeli zadní haldex a že hučí teď on a ať počítám s ním do budoucna."

Takže za mne:
...úhlovka nelze repasovat z důvodu poškozeného soukolí. Toto i pan Ruml zmiňuje výše. Repase je možná pouze tehdy, když je "hruška" v pořádku.... Následná dohoda se zákazníkem, že se nástrojař pokusí zabrousit ozubená soukolí, kde něco proběhlo, úhlovka se složí, dají se tam nová gufera a olej, a zkusí se to, jinak by se muselo AWD demontovat.
Celková cena opravy úhlovky 5000,- bez dph, další dotazy k celkové částce servis T6R, protože pokud si při sepisování zakázky domluví zákazník další vícepráce na svém vozidle s T6R,nebo kdekoliv jinde, je zcela pochopitelné, že tam kam já dodám opravenou věc za domluvenou cenu, se nemohu vyjadřovat k výsledné ceně za opravu, protože nevím, co se tam dělalo dále.....viz. zakázkový list pana Rumla, kde se dělaly rozvody, protože do nich proudil olej z vadných gufer na vačkách a mnoho dalších položek, které pan Ruml opomenul sdělit Marrovi i zde. Jak jste si jistě všimli, tak já jsem zde nikdy nikoho neočerňoval, protože se s každým umím domluvit, ke spokojenosti obou stran, proti Marrovi nic nemám a jediné co bych chtěl dodat, že pan Ruml si koupil své auto dosti nešťastně a ve špatném stavu, což on sám potvrdil, ale já osobně za to opravdu nemohu.

Co se týká mé osoby, tak zde na VK opětovně píši, že přestože sídlím v areálu T6R, tak jsem samostatná firma, která se zabývá opravami již vymontovaných dílů, a to : manuálních a automatických převodovek, úhlových převodovek, diferenciálů, motorů Volvo - převážně D5, servořízení a systému vstřikování. Pokud zákazník chce, tak je možno si veškeré montážní práce zajistit v T6R, nebo někde jinde. Moje opravené díly dodávám do dalších mnoha servisů, a to i značkových, takže další postupy oprav vozidel a jejich výslednou cenu nemohu komentovat.
Já osobně montážní práce nejsem schopen v současnosti nabídnout z kapacitních důvodů.
Závěrem bych tedy napsal, co zde píši všem ostatním již 11 let, co jsem na foru VK.
Kde opravuji, tam také reklamuji.
Děkuji za pochopení, snad jsem tuto věc vysvětlil srozumitelně pro všechny.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4732
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#34 T6R/Patočka pozor na jednání s nimi

Příspěvek od Ondra. »

:good:
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Jasper
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 738
Registrován: 7 roků
Bydliště: Řečany nad Labem
Vůz: V90CC VOR

#35 T6R/Patočka pozor na jednání s nimi

Příspěvek od Jasper »

Hrusky a jablka. Na forech a socialnich sitich je konfrontace nemozna. Nemyslim si, ze jste pane Patocko komukoli z tohoto fora neco vysvetlil. Me jakakoli recenze tady neodradi od navstevy u vas a vlastni zkusenosti s vami. Byt se na to setkani jakkoli tesim, doufam a verim, ze v mem pripade prijde co nejdele :D Suma sumarum. Koupi-li nekdo rozsypane auto za vyhodnou cenu, nemuze ocekavat, ze z nej bude za par korun raketa...I kdyz kazdeho takoveho majitele plne chapu. Jak rikam, prezentace zde i jinde je hrozne nebezpecna. Kdyz ted napisi, ze s p. Patockou mam jen ty nejlepsi zkusenosti a ze me dal AT za 20 tis. do stavu nove prevodovky, tak co z toho, ze jsme se nikdy nevideli ? Stejne tak tady mohu napsat, ze jsem ji po vasem zasahu odeslal do sberny kovoveho srotu :( ....Nevim. Kazdy at soudi podle sveho nebo at jsem dolozi ci vyvrati tvrzeni protistrany. Beztak to bude zbytecna prace a ztrata casu....
_________________
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 580
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Hodonín
Vůz: xc90 2008 3.2

#36 T6R/Patočka pozor na jednání s nimi

Příspěvek od hefaistos »

Ale to jsi asi nesel cez T6R, protoze ja vidim jako "hlavni" problem to ze je to pod hlavickou t6r. Tam vznikaji snad vsechny problemy.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 79
Registrován: 12 roků
Vůz: S60 2.4T AWD 02'
Bydliště: Praha 5
Kontaktovat uživatele:

#37 T6R/Patočka pozor na jednání s nimi

Příspěvek od Rumlik »

David Patočka píše:Reaguji až teď, protože jsem měl za to, že pan Ruml řeší svoji reklamaci se servisem T6R, jak zde bylo řečeno, a jak jsme si psali spolu v emailu. Dodnes pan Ruml nezvedl telefon, aby panu Ernestovi zavolal a domluvil si osobní schůzku k řešení této věci, ale raději založil toto téma, a píše :

"Začalo mi něco hučet vpředu u převodovky. Nebyl jsem si jist zda převodovka, úhlovka a nebo ložisko kola apod. Domluvil jsem se tedy s T6R, že mi to omrknou a opraví. Přijel jsem tam, hned mi řekli, že to dají naproti Patočkovi. Večer volali, že je to úhlovka a že jezdila bez oleje. Že teda se na to podívají a řeknou, co a jak. Řekli, že jsou vydřená ložiska apod. Že oprava cca 10-13 tisíc. Že ještě ale zkontrolují tisícihran, zda není v pr.. , že jinak by to bylo na celou novou úhlovku a že ta stoji tak 35 000 + práce. Nakonec volali, že tisícihran je ok, že ložiska vyměnili, ale že zuby jsou už na úhlovce lehce načnuté a že se může občas úhlovka ozvat. Že je ale v prdeli zadní haldex a že hučí teď on a ať počítám s ním do budoucna."

Takže za mne:
...úhlovka nelze repasovat z důvodu poškozeného soukolí. Toto i pan Ruml zmiňuje výše. Repase je možná pouze tehdy, když je "hruška" v pořádku.... Následná dohoda se zákazníkem, že se nástrojař pokusí zabrousit ozubená soukolí, kde něco proběhlo, úhlovka se složí, dají se tam nová gufera a olej, a zkusí se to, jinak by se muselo AWD demontovat.
Celková cena opravy úhlovky 5000,- bez dph, další dotazy k celkové částce servis T6R, protože pokud si při sepisování zakázky domluví zákazník další vícepráce na svém vozidle s T6R,nebo kdekoliv jinde, je zcela pochopitelné, že tam kam já dodám opravenou věc za domluvenou cenu, se nemohu vyjadřovat k výsledné ceně za opravu, protože nevím, co se tam dělalo dále.....viz. zakázkový list pana Rumla, kde se dělaly rozvody, protože do nich proudil olej z vadných gufer na vačkách a mnoho dalších položek, které pan Ruml opomenul sdělit Marrovi i zde. Jak jste si jistě všimli, tak já jsem zde nikdy nikoho neočerňoval, protože se s každým umím domluvit, ke spokojenosti obou stran, proti Marrovi nic nemám a jediné co bych chtěl dodat, že pan Ruml si koupil své auto dosti nešťastně a ve špatném stavu, což on sám potvrdil, ale já osobně za to opravdu nemohu.

Co se týká mé osoby, tak zde na VK opětovně píši, že přestože sídlím v areálu T6R, tak jsem samostatná firma, která se zabývá opravami již vymontovaných dílů, a to : manuálních a automatických převodovek, úhlových převodovek, diferenciálů, motorů Volvo - převážně D5, servořízení a systému vstřikování. Pokud zákazník chce, tak je možno si veškeré montážní práce zajistit v T6R, nebo někde jinde. Moje opravené díly dodávám do dalších mnoha servisů, a to i značkových, takže další postupy oprav vozidel a jejich výslednou cenu nemohu komentovat.
Já osobně montážní práce nejsem schopen v současnosti nabídnout z kapacitních důvodů.
Závěrem bych tedy napsal, co zde píši všem ostatním již 11 let, co jsem na foru VK.
Kde opravuji, tam také reklamuji.
Děkuji za pochopení, snad jsem tuto věc vysvětlil srozumitelně pro všechny.
Kdyby jste pane Patočko dobře četl, byl jsem tam na reklamaci a byla mi zamítnuta bez vyjádření.
Dále k "dělaly rozvody, protože do nich proudil olej z vadných gufer na vačkách a mnoho dalších položek"
Vůbec nevím jaké další položky mate na mysli a vůbec už nevim o nějaké vymene nebo oprave rozvodu a neco ohledne gufer na vačkach. Auto mam vice jak 5 let (co jsem tady na foru) a znám ho dobře. Motor je tam "novy", měnili ve Volvu ve cca 140 000 km jako kus za kus komplet (motor, rozvody, turbo). Rozvody rozhodně motor nepotreboval jelikož motor ma najeto 100 000 km. Olej se mi neztracel. Takže co mi měnili toť otázka. A proč to nevím druhá.
Jak teda píšu, reklamace zamítnuta, vysvětleni ještě podivnejsi (od vas). Vy víte proč jsem vám psal, slo o inzerát za 12 tisíc nabízející od Vás repasovanou uhlovku. Zajímalo mě, jak je možná taková cena, když dle objednavaciho papíru v t6r huci uhlovka a nebo převodovka a to bylo to, co jsem chtěl aby mi bylo opraveno, zaplatil jsem malem 23 tisíc a problém je stále. S T6R jsem to uz resit ani nechtěl, tam leda vzít právníka, když se k ničemu nevyjádři a jen reklamace zamitaji. Psal jste mi, ze jste panu Ernestovi (snad si dobře jméno pamatuju, jsem 10 dni uz na dovolené) po dohodě vše přeposlala ze bude nejlepší když se to bude resit s nimi. Vzhledem k tomu všemu bych cekal jejich iniciativu se k tomu postavit a vyjádřit. Ja to udělal dostatečně tady, přes Vás a reklamaci a jak jsem dopadl...

Toť asi vše.
_________________
- Volvo S60 2.4T 147kW (B5244T3) AWD automat, MY 2002 - prodán
- Subaru Legacy 2.5i 123kW AWD automat, MY 2006 USA - prodán

A010939

#38 T6R/Patočka pozor na jednání s nimi

Příspěvek od A010939 »

Zdravím, nechci se do debaty montovat, ale stížnosti ze všech stran přibývá a je jedno jaká značka, jaký servis a kde. Ve Vašem případě půjde asi o soudní spor, pokud budete mít nervy nebo oželíte prostředky do nepodařené opravy. Najděte si soudního znalce s oboru, dohodněte termín kdy s demontujete nebo rozeberete to co se Vám nezdá dle zakázkového listu v přítomnosti soudního znalce. Pokud se prokáže, že podstatná část opravy nebo výměna dílů nebyla provedena, jak musí být uvedeno v zakázkovém listu, včetně předběžné ceny a za co. Pokud se prokáže že díly byly vyměněny a práce provedena, budete muset vše uhradit, pokud bude pravda na Vaší straně můžete požadovat veškeré vrácení prostředku za opravu a jiné položky, které Vám nedovolily vzhledem k dané situaci vozidlo užívat. Pak muže dojít i o mimo soudní vyrovnání nebo svůj záměr sdělte opravně jako pokus o smír. Ještě si překontrolujte řádně zakázkový list, zda má všechny náležitosti jak má mít. Divím se opravně, že se tady nechá vláčet, asi bych Vám vrátil prostředky za opravu, oproti vrácení zakázkového listu a FA a ještě bych Vám pro klid přidal. Kdyby jste měl jen malou pravdu jako zákazník, tak to na reputaci opravně nepřidá. Nějaká řemeslnická poctivost se už dnes nenosí, hlavně že jsou peníze doma. Někde tady na fóru, někdo psal co všechno opravuje, tak to smekám, opravovat automat nebo manuální převodovku se nedá porovnávat. Napište jen ve stručnosti kdo a kde byl nebo nebyl spokojen a s čím, ale jen závažné opravy. :Bravo: Je třeba si to sdělovat. Podobná zkušenost v Lichnově na dvou vozech...

Chase
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2428
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Brno - střed
Vůz: S80 V8, XC70 D5, C70 T5, C70XC cabrio
Organizer x 3
Kontaktovat uživatele:

#39 T6R/Patočka pozor na jednání s nimi

Příspěvek od Chase »

Rumlik píše:
David Patočka píše:Reaguji až teď, protože jsem měl za to, že pan Ruml řeší svoji reklamaci se servisem T6R, jak zde bylo řečeno, a jak jsme si psali spolu v emailu. Dodnes pan Ruml nezvedl telefon, aby panu Ernestovi zavolal a domluvil si osobní schůzku k řešení této věci, ale raději založil toto téma, a píše :

"Začalo mi něco hučet vpředu u převodovky. Nebyl jsem si jist zda převodovka, úhlovka a nebo ložisko kola apod. Domluvil jsem se tedy s T6R, že mi to omrknou a opraví. Přijel jsem tam, hned mi řekli, že to dají naproti Patočkovi. Večer volali, že je to úhlovka a že jezdila bez oleje. Že teda se na to podívají a řeknou, co a jak. Řekli, že jsou vydřená ložiska apod. Že oprava cca 10-13 tisíc. Že ještě ale zkontrolují tisícihran, zda není v pr.. , že jinak by to bylo na celou novou úhlovku a že ta stoji tak 35 000 + práce. Nakonec volali, že tisícihran je ok, že ložiska vyměnili, ale že zuby jsou už na úhlovce lehce načnuté a že se může občas úhlovka ozvat. Že je ale v prdeli zadní haldex a že hučí teď on a ať počítám s ním do budoucna."

Takže za mne:
...úhlovka nelze repasovat z důvodu poškozeného soukolí. Toto i pan Ruml zmiňuje výše. Repase je možná pouze tehdy, když je "hruška" v pořádku.... Následná dohoda se zákazníkem, že se nástrojař pokusí zabrousit ozubená soukolí, kde něco proběhlo, úhlovka se složí, dají se tam nová gufera a olej, a zkusí se to, jinak by se muselo AWD demontovat.
Celková cena opravy úhlovky 5000,- bez dph, další dotazy k celkové částce servis T6R, protože pokud si při sepisování zakázky domluví zákazník další vícepráce na svém vozidle s T6R,nebo kdekoliv jinde, je zcela pochopitelné, že tam kam já dodám opravenou věc za domluvenou cenu, se nemohu vyjadřovat k výsledné ceně za opravu, protože nevím, co se tam dělalo dále.....viz. zakázkový list pana Rumla, kde se dělaly rozvody, protože do nich proudil olej z vadných gufer na vačkách a mnoho dalších položek, které pan Ruml opomenul sdělit Marrovi i zde. Jak jste si jistě všimli, tak já jsem zde nikdy nikoho neočerňoval, protože se s každým umím domluvit, ke spokojenosti obou stran, proti Marrovi nic nemám a jediné co bych chtěl dodat, že pan Ruml si koupil své auto dosti nešťastně a ve špatném stavu, což on sám potvrdil, ale já osobně za to opravdu nemohu.

Co se týká mé osoby, tak zde na VK opětovně píši, že přestože sídlím v areálu T6R, tak jsem samostatná firma, která se zabývá opravami již vymontovaných dílů, a to : manuálních a automatických převodovek, úhlových převodovek, diferenciálů, motorů Volvo - převážně D5, servořízení a systému vstřikování. Pokud zákazník chce, tak je možno si veškeré montážní práce zajistit v T6R, nebo někde jinde. Moje opravené díly dodávám do dalších mnoha servisů, a to i značkových, takže další postupy oprav vozidel a jejich výslednou cenu nemohu komentovat.
Já osobně montážní práce nejsem schopen v současnosti nabídnout z kapacitních důvodů.
Závěrem bych tedy napsal, co zde píši všem ostatním již 11 let, co jsem na foru VK.
Kde opravuji, tam také reklamuji.
Děkuji za pochopení, snad jsem tuto věc vysvětlil srozumitelně pro všechny.
Kdyby jste pane Patočko dobře četl, byl jsem tam na reklamaci a byla mi zamítnuta bez vyjádření.
Dále k "dělaly rozvody, protože do nich proudil olej z vadných gufer na vačkách a mnoho dalších položek"
Vůbec nevím jaké další položky mate na mysli a vůbec už nevim o nějaké vymene nebo oprave rozvodu a neco ohledne gufer na vačkach. Auto mam vice jak 5 let (co jsem tady na foru) a znám ho dobře. Motor je tam "novy", měnili ve Volvu ve cca 140 000 km jako kus za kus komplet (motor, rozvody, turbo). Rozvody rozhodně motor nepotreboval jelikož motor ma najeto 100 000 km. Olej se mi neztracel. Takže co mi měnili toť otázka. A proč to nevím druhá.
Jak teda píšu, reklamace zamítnuta, vysvětleni ještě podivnejsi (od vas). Vy víte proč jsem vám psal, slo o inzerát za 12 tisíc nabízející od Vás repasovanou uhlovku. Zajímalo mě, jak je možná taková cena, když dle objednavaciho papíru v t6r huci uhlovka a nebo převodovka a to bylo to, co jsem chtěl aby mi bylo opraveno, zaplatil jsem malem 23 tisíc a problém je stále. S T6R jsem to uz resit ani nechtěl, tam leda vzít právníka, když se k ničemu nevyjádři a jen reklamace zamitaji. Psal jste mi, ze jste panu Ernestovi (snad si dobře jméno pamatuju, jsem 10 dni uz na dovolené) po dohodě vše přeposlala ze bude nejlepší když se to bude resit s nimi. Vzhledem k tomu všemu bych cekal jejich iniciativu se k tomu postavit a vyjádřit. Ja to udělal dostatečně tady, přes Vás a reklamaci a jak jsem dopadl...

Toť asi vše.
Hele, nechci se do toho montovat, ale po pravdě pokud ti vůz opravovalo T6R, pak musíš reklamaci řešit s T6R. Jakou cenu jsi od T6R dostal je na dohodě tvé a T6R. David Patočka je pouze dodavatel opravy jedné součástky a s tebou nemá právně žádný vztah. Takže trošku nechápu proč si tady neustále léčíš žáhu na Davidovi. Je třeba si uvědomit, že T6R a David Patočka opravdu nejsou jedna firma. Co já vím o zakázkách, která dostával přímo David Patočka, tak jsem nikdy neslyšel žádný problém...
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 61
Registrován: 8 roků 5 měsíců
Bydliště: Popice u Hustopečí
Vůz: V70 II D5 136kw r.2005

#40 T6R/Patočka pozor na jednání s nimi

Příspěvek od Veneria »

Jednani a prace pana Patocky na vybornou.
Nicmene T6R mi prije tak jak jiz zde bylo psano, vydelat za kazdou cenu.
Pred rokem jsem dal auto k panu Patockovi na opravu automatu (nejsem si uz tak jisty zda pan Patocka mi rikal ze pri oprave tam dolil nejaky zbytek oleje a me pak v T6R nauctovali 4 litry oleje do prevodovky za 1.529 kc), ale proc sem pisu....po oprave automaticke prevodovky panem Patockou putovalo auto do T6R na vymenu zaslepky motoru jelikoz z auta tekl olej proudem. Nevim jak, ale pri vyndavani motoru ven (predpokladam ze se to tak dela a vzhedem k nauctovanym 12,5 hodinym prace mi poslodily EGR - byl dodan pouzity dil za 1.000 ktery jsem musel zaplatit aniz bych o tom byl informovan nebo aniz bych ten stary dil dostal zpet. Dale zapomeli zapojit nejakou podlakovou hadici protoze auto kourilo tim zpusobem ze pri pohledu do zpetneho zrcatka nebylo videt vubec nic nez cernocerna tma (reseno po telefonu, nakonec mi to v Brne v jinem servisu spravili).
V neposledni rade oprava DIM .... sice palubak ukazuje vse krasne jak ma, jen to je videt pouze v noci jelikoz jim pri oprave nejdpis umrela zarovicka a nikdo se uz neobtezoval kvuli znovu rozdelavat pristrojovku.
Nechal jsem to byt. Nejsem clovek co by vyvolaval nejake konflikty (koneckoncu pro me bylo snazsi zajet do servisu v miste bydliste skrz vypadenou hadici od podtlaku nez jet do Prahy a dohadovat se. I tu citelnost toho palubaku vem cert, blinkry blikaji vse funguje jak ma...ale jako solidni jednani mi to neprijde!
_________________
V70 II D5 AT 136kw r.2005

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 434
Registrován: 10 roků
Bydliště: Klimkovice
Vůz: S60 D5 120KW r.v2004 automat

#41 T6R/Patočka pozor na jednání s nimi

Příspěvek od mirekcafa »

po oprave automaticke prevodovky panem Patockou putovalo auto do T6R na vymenu zaslepky motoru jelikoz z auta tekl olej proudem.

Trochu mi není jasné proč tu záslepku nedal p. Patočka když měl venku převodovku......

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 61
Registrován: 8 roků 5 měsíců
Bydliště: Popice u Hustopečí
Vůz: V70 II D5 136kw r.2005

#42 T6R/Patočka pozor na jednání s nimi

Příspěvek od Veneria »

mirekcafa píše:po oprave automaticke prevodovky panem Patockou putovalo auto do T6R na vymenu zaslepky motoru jelikoz z auta tekl olej proudem.

Trochu mi není jasné proč tu záslepku nedal p. Patočka když měl venku převodovku......
Jak pise sam pan Patocka.... zabyva se opravami jiz vymontovanych dilu. Neni v jeho moznostech vytahnout z auta motor skrz nejakou zaslepku. Od toho ma dost sve odborne prace.
Muj nazor. Za praci pana Patocky (i jednani s nim) si stojim.
_________________
V70 II D5 AT 136kw r.2005

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 61
Registrován: 8 roků 5 měsíců
Bydliště: Popice u Hustopečí
Vůz: V70 II D5 136kw r.2005

#43 T6R/Patočka pozor na jednání s nimi

Příspěvek od Veneria »

mirekcafa píše:po oprave automaticke prevodovky panem Patockou putovalo auto do T6R na vymenu zaslepky motoru jelikoz z auta tekl olej proudem.

Trochu mi není jasné proč tu záslepku nedal p. Patočka když měl venku převodovku......
Je to jiz rok zpet, ale dle vseho prevodovka venku nebyla.
_________________
V70 II D5 AT 136kw r.2005

Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 79
Registrován: 12 roků
Vůz: S60 2.4T AWD 02'
Bydliště: Praha 5
Kontaktovat uživatele:

#44 T6R/Patočka pozor na jednání s nimi

Příspěvek od Rumlik »

Hele, nechci se do toho montovat, ale po pravdě pokud ti vůz opravovalo T6R, pak musíš reklamaci řešit s T6R. Jakou cenu jsi od T6R dostal je na dohodě tvé a T6R. David Patočka je pouze dodavatel opravy jedné součástky a s tebou nemá právně žádný vztah. Takže trošku nechápu proč si tady neustále léčíš žáhu na Davidovi. Je třeba si uvědomit, že T6R a David Patočka opravdu nejsou jedna firma. Co já vím o zakázkách, která dostával přímo David Patočka, tak jsem nikdy neslyšel žádný problém...
Nevím zda jsi to tady četl celé. Cela stížnost byla psaná na T6R a Patocka byl zminen nejvíc v bodech ohledne nabídky repasované uhlovky a jako opravář te uhlovky. Patockovi jsem psal díky nalezení inzerátu, ze za 12 tisíc prodava po repasu uhlovky. Což vzhledem k tomu, ze jsem za neopravu platil v T6R malém 23000,-, a říkali mi o kompletní repasy o cca 35 tisíc plus práce, tak jsem se ho ptal, jak je to možné. Chtěl jsem si dat souvislosti dohromady. Ted vim, ze T6R si na tom natáhla nemálé částky. A bůh vi, co mi účtovali. Kdyby to byl dobrý servis řekl by: Hele uhlovka je spatna, Patočka nabízí lidem 12 tisíc za repas. Vas by neoprava vyšla na 23 tisíc, ale za 25 Vám můžeme sehnat repasovanou. Porad by nám to měli dost. Ale takhle mam jakoby neopravenou uhlovku v ceně repasované a stejne ji budu muset vyměnit. Ta vule co je na kardanu je strašná a museli o tom vedet. Nikdo mi nic k tomu poradne neřekl a jeste takové peníze to stalo. Suma sumarum draho jak prase, problém nevyresen, nic jsem se pořádně ani nedozvedel a jsem tam kde jsem byl.

Každopádně opakuji, jak jsem psal dřív, proti Patockovi nic v zásadě nemam. Chápu i jeho postup předat komunikaci do T6R, což jsem už taky psal. T6R na maily nereaguje. Psal to tady v tomto vlákne uz taky někdo a chci mít uz od všeho písemné důkazy. Reci po telefonu jsou totiž jen reci a nic vic. Mam zkušenost se soudními spory a bez pisemnych dukazu je vše na ....

A nakonec jen dodám, ze sam Patočka by měl vedet (respektive byt informovan), co se s jeho odvedenou praci děje pak v T6R. At uz jde o cenu tak i o informace předané na zákazníka. Je to v jeho vlastnim zajmu. Všude cteme jak ho berou jak za vlastního clena tymu
_________________
- Volvo S60 2.4T 147kW (B5244T3) AWD automat, MY 2002 - prodán
- Subaru Legacy 2.5i 123kW AWD automat, MY 2006 USA - prodán

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 418
Registrován: 9 roků
Bydliště: Liberec
Vůz: S60, S70R

#45 T6R/Patočka pozor na jednání s nimi

Příspěvek od marekl »

Možná by se to hodilo přesunout sem

Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 79
Registrován: 12 roků
Vůz: S60 2.4T AWD 02'
Bydliště: Praha 5
Kontaktovat uživatele:

#46 T6R/Patočka pozor na jednání s nimi

Příspěvek od Rumlik »

Ahoj všem.
Měl jsem pod delší dovolené toho v práci tolik, že jsem nestihl napsat.
Volal mi p. Patočka a nabídl mi použitou ale v pořádku (zkontrolovanou) jinou úhlovku zdarma. My jsme si to spolu vyříkali jako slušný chlap s chlapem, za což prozatím mu děkuju. Ještě jsem ani nenašel čas tam zajet, ale snad už brzy si chvilku ráno najdu.

Škoda jen, že T6R takové koule na to neměla.

Budu pak dále informovat.
_________________
- Volvo S60 2.4T 147kW (B5244T3) AWD automat, MY 2002 - prodán
- Subaru Legacy 2.5i 123kW AWD automat, MY 2006 USA - prodán

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 52
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Vůz: S60 2.4D 96kW man. 2004 (m.y.2005)
Bydliště: Karlovy VARY° | Praha

#47 T6R/Patočka pozor na jednání s nimi

Příspěvek od Dr.Marty »

Ahoj, jen doplním svou zkušenost s T6R a obecně se servisy. Co jsem koupil svou S60, jezdil jsem napřed k jakémusi garážníkovi, který mi ve finále při výměně spojky namontoval opačně lamelu. Situaci jsem řešil právě v T6R, kde dali vše do pořádku. Ok, říkám si, super servis, tam budu jezdit. Ale s druhou a třetí návštěvou servisu jsem získával stále větší dojem, že pana majitele obtěžuji, necítil jsem se tam jako klient, ale jako otrapa. Jejich jednání je prostě otřesné, myslím, že už jsou zkrátka až příliš pyšní.

Pan Patočka je úplně z jiného krve, s ním jsem jednal také, a to je podle mého odborník a fér člověk. Jen by se podle mého měl úplně odstřihnout od T6R, protože spojení s T6R mu kazí pověst.

Od doby, co jezdím do Auto Kurtz, mám konečně pocit, že moje auto má správnou péči a ještě si navíc připadám jako ZÁKAZNÍK.

Pozn. 1) Byl jsem několikrát i u Marry a ten je sice asi odborník, ale z jeho servisu bylo auto vždycky jako prase, takže tam se to také nedalo.

Pozn. 2) A mimochodem, hodinová sazba v Auto Kurtz není o moc vyšší než v T6R, a co bych v T6R (možná) ušetřil na hodinovce, to bych dvakrát zaplatil v ceně dílů, protože na rozdíl od "autorizáku", kde mám slevu 25 %, jelikož mám staré auto, v T6R Vám to naúčtují podle doporučených cen v plné palbě. Takže po dlouhých peripetiích už dva tři roky jezdím do Auto Kurtz a jsem max. spokojený.

ms231
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 954
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha západ
Vůz: V60 2018 T3
Bydliště: Praha západ

#48 T6R/Patočka pozor na jednání s nimi

Příspěvek od ms231 »

Dr.Marty píše:..jsem získával stále větší dojem, že pana majitele obtěžuji, necítil jsem se tam jako klient, ale jako otrapa.
Jako otrapa. To je uplne presny vystizeni..:D
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4922
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#49 T6R/Patočka pozor na jednání s nimi

Příspěvek od Romulusw »

Mě na těch všech "vyhlášených" servisech přímo se.e, že když chceš na autě něco udělat, tak se s tebou nikdo nebaví o technické stránce věci, jako by si mysleli - co zákazník to blbec, nebo alespoň technický diletant. Dejte sem klíče a co s tím budeme dělat, o to se nezajímejte, stejně tomu hov.o rozumíte.

Přitom stačí, aby tam měl člověk nějakou atypickou úpravu a už jsou s chytrostí v hajzlu.

Všechno se řeší výměnou (pokud možno co největší podskupiny) a opravit to už je problém.

Patočka je výjimka, protože ten aspoň umí opravit (nebo má kde a má znalosti) třeba úhlovku, kde se navařuje materiál na tisícihran a vyrábí se nový, nebo dá do pořádku rozsypaný automat, který asi u Kurtzů neopravují tak, že ho rozeberou na součástky, udělají inspekci, co je potřeba vymění a zase složí a uvedou do funkčního stavu. - Kupte si novou a basta.

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5904
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#50 T6R/Patočka pozor na jednání s nimi

Příspěvek od Haben »

Jsem rád, že nejsem z Prahy, ale ze Zlína a tu je Jarek Křižan, který:
- je poctivý
- mění, opravuje jen to, co je potřeba
- v případě další nutné opravy volá, že se vyskytlo to a to a zda to měnit a na kolik to vyjde
- domluvená cena vždy platí +- nějaké procento
- auto mu dám 200 m od mého bydliště večer před opravou, druhý den si jej vyzvednu na stejném místě + dostanu přesný popis co se dělalo a jak a proč
- je ochotný doporučit a najít jednotlivé díly
- je ochotný se mnou zjišťovat mé poznatky při testovací jízdě
- když si neví rady, přizná to, konzultuje jinde - ne každý všechno ví

To mi přijde jako fér způsob. A proto se s důvěrou vracím. A Jarkovi se to určitě vyplací.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“