XC70 D5 120kW - vstřiky?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 226
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Vůz: XC70 MY2004, D5 120kW, AUT
#1 XC70 D5 120kW - vstřiky?
Zdravím. Prosím zkušené o radu. Můj krám už zase stávkuje.
Chová se tak, že na volnoběh periodicky zavibruje, jsko by klesaly otáčky. Otáčkoměr je naprosto stabilní, ani se nehne. Po odkrytování motoru je slyšet kovové cvakání, které se zdá vychází z čtvrtého vstřiku (ale blbě se to určuje). Za jízdy se nic netypického nezdá, auto jede dobře, otáčky nekolísají. Jen cca o dva litry kecá palubka co do spotřeby, ale to už dlouho.
Na co se mám připravit? Jde to odhadnout? Díky moc za rady.
Chová se tak, že na volnoběh periodicky zavibruje, jsko by klesaly otáčky. Otáčkoměr je naprosto stabilní, ani se nehne. Po odkrytování motoru je slyšet kovové cvakání, které se zdá vychází z čtvrtého vstřiku (ale blbě se to určuje). Za jízdy se nic netypického nezdá, auto jede dobře, otáčky nekolísají. Jen cca o dva litry kecá palubka co do spotřeby, ale to už dlouho.
Na co se mám připravit? Jde to odhadnout? Díky moc za rady.
_________________
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F
#2 XC70 D5 120kW - vstřiky?
Klidně může být vyštíplý hydroštel.Cesinek píše:Zdravím. Prosím zkušené o radu. Můj krám už zase stávkuje.
Chová se tak, že na volnoběh periodicky zavibruje, jsko by klesaly otáčky. Otáčkoměr je naprosto stabilní, ani se nehne. Po odkrytování motoru je slyšet kovové cvakání, které se zdá vychází z čtvrtého vstřiku (ale blbě se to určuje). Za jízdy se nic netypického nezdá, auto jede dobře, otáčky nekolísají. Jen cca o dva litry kecá palubka co do spotřeby, ale to už dlouho.
Na co se mám připravit? Jde to odhadnout? Díky moc za rady.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 226
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Vůz: XC70 MY2004, D5 120kW, AUT
#3 XC70 D5 120kW - vstřiky?
Ok, a je způsob, jak to poznat?
_________________
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 226
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Vůz: XC70 MY2004, D5 120kW, AUT
#5 XC70 D5 120kW - vstřiky?
Hm, bezva. Takže každopádně servis. Díky moc.
_________________
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 226
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Vůz: XC70 MY2004, D5 120kW, AUT
#6 XC70 D5 120kW - vstřiky?
Ještě doplním.
Dneska jsem měl auto v servisu, hydroštely se jim nezdají (poslechem) špatné, vstřiky šly ven a na stolici, jsou ok.
Další symptom je chcípání motoru. Občas, nepravidelně, pri brzdění nebo stání auto chcípne, na palubce žlutý trojúhelník a hláška motor nutný servis. Po opětovném startu hláška zmizí a auto jede normálně.
Mám v plánu vyměnit palivový filtr, asi by chtěly vyměnit i silentbloky motoru. Ale může to být tím?
Dneska jsem měl auto v servisu, hydroštely se jim nezdají (poslechem) špatné, vstřiky šly ven a na stolici, jsou ok.
Další symptom je chcípání motoru. Občas, nepravidelně, pri brzdění nebo stání auto chcípne, na palubce žlutý trojúhelník a hláška motor nutný servis. Po opětovném startu hláška zmizí a auto jede normálně.
Mám v plánu vyměnit palivový filtr, asi by chtěly vyměnit i silentbloky motoru. Ale může to být tím?
_________________
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 217
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Momentálně žádné
#7 XC70 D5 120kW - vstřiky?
Silentblokama to podle mě nebude. Měl jsem totálně KO oba podtlakové a kromě vibrací a špatné reakce na plyn se na chodu motoru jinak neprojevovaly. Jestli je tam palivák dlouho, tak bych tím začal. Co říká diagnostika?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 226
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Vůz: XC70 MY2004, D5 120kW, AUT
#8 XC70 D5 120kW - vstřiky?
Vím, že tím bych měl začít, ale na diagnostiku zatím nedošlo, v autorizáku za ní chtějí 1000kč a k Raolsovi do Semil se teď mám problém dostat.
_________________
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2945
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#9 XC70 D5 120kW - vstřiky?
Silentblokama to není, ale jestli si je chceš ověřit, sundej hadičku která k nim vede, sundej víčko nalívaní oleje a když ucpeš ten ventil podtlaku, na kterém byla ta hadička, musí se změnit zvuk na takový tichý šepotavý. Na yt najdeš video.
A stejný zvuk po opětovném připojení hadičky silentbloků.
Kód chyby motoru a možná i popis chyby, načte i nevolví diagnostika, tisíc korun za origo je nesmysl.
A stejný zvuk po opětovném připojení hadičky silentbloků.
Kód chyby motoru a možná i popis chyby, načte i nevolví diagnostika, tisíc korun za origo je nesmysl.
Naposledy upravil(a) Tod2 dne 06 čer 2017 19:20, celkem upraveno 2 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2945
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#10 XC70 D5 120kW - vstřiky?
A palivový filtr určitě hned vyměnit...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 226
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Vůz: XC70 MY2004, D5 120kW, AUT
#11 XC70 D5 120kW - vstřiky?
Tak update. Palivový filtr vyměněn, nepomohlo. Diagnostika hlásí nízký tlak paliva. Předpokládám, že další na řadě je snímač tlaku na liště a regulátor. Nechci si ani představit, co to zase bude stát.
_________________
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2945
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#12 XC70 D5 120kW - vstřiky?
Nízký tlak paliva dělá většinou právě ucpaný filtr, takže když výměna nepomohla, mohl by být problém jinde na cestě s dopravou nafty, ale tady už moc neporadím.
#13 XC70 D5 120kW - vstřiky?
A už někdy servis viděl a slyšel nějaké Volvo?Ono pokud má ucho z jalové krávy,tak stejně uslyší houby.Cesinek píše:Ještě doplním.
Dneska jsem měl auto v servisu, hydroštely se jim nezdají (poslechem) špatné, vstřiky šly ven a na stolici, jsou ok.
Další symptom je chcípání motoru. Občas, nepravidelně, pri brzdění nebo stání auto chcípne, na palubce žlutý trojúhelník a hláška motor nutný servis. Po opětovném startu hláška zmizí a auto jede normálně.
Mám v plánu vyměnit palivový filtr, asi by chtěly vyměnit i silentbloky motoru. Ale může to být tím?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 226
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Vůz: XC70 MY2004, D5 120kW, AUT
#14 XC70 D5 120kW - vstřiky?
Tomuhle klukovi dost věřím. Ale mýlit se může, o tom žádná. A hydroštely vyhodí na diagnostice chybu "nízký tlak paliva"?
_________________
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1484
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#15 XC70 D5 120kW - vstřiky?
nie.
Nizky tlak paliva sa zial obcas diagnostikuje dost pracne.
zacal by som vymenou privodnej hadicky k cerpadlu za kus priesvitnej, a kontrolu prepadu vstrekovacou. To je v moznostiach kazdeho servisu zvycajne.
tento rok to boli cerpadla v nadrzi, necistota v sacom kosi cerpadla, poskodena priruba palivoveho filtra, vadne vysokotlake cerpadlo, a vadne vstrekovace
Nizky tlak paliva sa zial obcas diagnostikuje dost pracne.
zacal by som vymenou privodnej hadicky k cerpadlu za kus priesvitnej, a kontrolu prepadu vstrekovacou. To je v moznostiach kazdeho servisu zvycajne.
tento rok to boli cerpadla v nadrzi, necistota v sacom kosi cerpadla, poskodena priruba palivoveho filtra, vadne vysokotlake cerpadlo, a vadne vstrekovace
#16 XC70 D5 120kW - vstřiky?
Jaká diagnostika?Cesinek píše:Tak update. Palivový filtr vyměněn, nepomohlo. Diagnostika hlásí nízký tlak paliva. Předpokládám, že další na řadě je snímač tlaku na liště a regulátor. Nechci si ani představit, co to zase bude stát.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 226
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Vůz: XC70 MY2004, D5 120kW, AUT
#17 XC70 D5 120kW - vstřiky?
Když říkám diagnostika, myslím samozřejmě VIDA.
_________________
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13040
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#18 XC70 D5 120kW - vstřiky?
Kód chyby ECM-2503 Fuel pressure - Too tow pressure
Možné závady:
The car has been driven until the tank is empty
Air in the fuel
Blockage or leakage in the fuel supply
Blocked fuel filter
Damaged fuel pressure sensor
Faulty pressure safety valve
Damaged fuel pressure control valve
Damaged fuel pump.
Automobil je poháněn, dokud není prázdná nádrž
Vzduch v palivu
Blokování nebo únik v přívodu paliva
Blokovaný palivový filtr
Sensor Snímač tlakového tlaku paliva
Tlakový pojistný ventil
Regulační ventil tlaku tlakového vzduchu
Čerpací čerpadlo s rozprašováním.
Tlak na kolísající volnoběh byl od 200 do 500.
Asi bych zkusil to sítko v nádrži.
Možné závady:
The car has been driven until the tank is empty
Air in the fuel
Blockage or leakage in the fuel supply
Blocked fuel filter
Damaged fuel pressure sensor
Faulty pressure safety valve
Damaged fuel pressure control valve
Damaged fuel pump.
Automobil je poháněn, dokud není prázdná nádrž
Vzduch v palivu
Blokování nebo únik v přívodu paliva
Blokovaný palivový filtr
Sensor Snímač tlakového tlaku paliva
Tlakový pojistný ventil
Regulační ventil tlaku tlakového vzduchu
Čerpací čerpadlo s rozprašováním.
Tlak na kolísající volnoběh byl od 200 do 500.
Asi bych zkusil to sítko v nádrži.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 226
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Vůz: XC70 MY2004, D5 120kW, AUT
#20 XC70 D5 120kW - vstřiky?
Jsem asi pako, ale nějak ten regulátor nejsem schopen nikde na netu najít. Kde se to dá sehnat?
_________________
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1484
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#21 XC70 D5 120kW - vstřiky?
Daj si otesovat cerpadlo tam kde ti robili vstreky, sucastou testu je aj funkcia regulatora. Avsak ked som mal K.O regulator auto nedrzalo priadne ani volnobeh (ale to je moja skusenost, chyba sa moze prejavovat asi aj inak, preto test)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 226
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Vůz: XC70 MY2004, D5 120kW, AUT
#22 XC70 D5 120kW - vstřiky?
No ono právě na volnoběh kolísá. Za jízdy se to neprojeví, na volno ano. A je to na zahřátém motoru, na studeném se to buď neprojevuje, nebo jen tak málo, že to nepozoruju.
_________________
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 226
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Vůz: XC70 MY2004, D5 120kW, AUT
#23 XC70 D5 120kW - vstřiky?
Tak snad vyřešeno. Koupil jsem regulátor tlaku paliva (av díly) , vyměnil a zdá se, že to zabralo. Otáčky drží, motor ztichnul a nechcípá. Tak doufám, že to není jen přechodné.
Díky všem zúčastněným za rady.
Díky všem zúčastněným za rady.
_________________
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 312
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Opava
- Vůz: S80, 2007, D5
#24 XC70 D5 120kW - vstřiky?
měl jsem podobný problém, nechal jsem zkontrolovat vstřikovače, jeden šel na repas a zlepšilo se to o 99%, občas to ještě na volnoběh při ohřátém motoru zakolísá, otáčky, ale naprosto minimálně, tlak paliva mi taky kolísá, ale ne tolik jako tobě, na regulátor tlaku jsem měl hned podezření, ale vstřiky jsem chtěl dělat tak jako tak, ještě vyčistím EGR a sání a pak možná ten regulátor..., kolik stál?Cesinek píše:Tak snad vyřešeno. Koupil jsem regulátor tlaku paliva (av díly) , vyměnil a zdá se, že to zabralo. Otáčky drží, motor ztichnul a nechcípá. Tak doufám, že to není jen přechodné.
Díky všem zúčastněným za rady.
_________________
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 226
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Vůz: XC70 MY2004, D5 120kW, AUT
#25 XC70 D5 120kW - vstřiky?
Taky jsem nechal vstřiky otestovat a byly v pohodě. Pak jsem vyměnil palivový filtr, což nepomohlo (ale stejně byl na výměnu). Regulátor stál 900 plus pošta v AV díly.
_________________
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek