XC70 D5 120kW - vstřiky?

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 226
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Vůz: XC70 MY2004, D5 120kW, AUT

#1 XC70 D5 120kW - vstřiky?

Příspěvek od Cesinek »

Zdravím. Prosím zkušené o radu. Můj krám už zase stávkuje.
Chová se tak, že na volnoběh periodicky zavibruje, jsko by klesaly otáčky. Otáčkoměr je naprosto stabilní, ani se nehne. Po odkrytování motoru je slyšet kovové cvakání, které se zdá vychází z čtvrtého vstřiku (ale blbě se to určuje). Za jízdy se nic netypického nezdá, auto jede dobře, otáčky nekolísají. Jen cca o dva litry kecá palubka co do spotřeby, ale to už dlouho.
Na co se mám připravit? Jde to odhadnout? Díky moc za rady.
_________________
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F

GDPR_user

#2 XC70 D5 120kW - vstřiky?

Příspěvek od GDPR_user »

Cesinek píše:Zdravím. Prosím zkušené o radu. Můj krám už zase stávkuje.
Chová se tak, že na volnoběh periodicky zavibruje, jsko by klesaly otáčky. Otáčkoměr je naprosto stabilní, ani se nehne. Po odkrytování motoru je slyšet kovové cvakání, které se zdá vychází z čtvrtého vstřiku (ale blbě se to určuje). Za jízdy se nic netypického nezdá, auto jede dobře, otáčky nekolísají. Jen cca o dva litry kecá palubka co do spotřeby, ale to už dlouho.
Na co se mám připravit? Jde to odhadnout? Díky moc za rady.
Klidně může být vyštíplý hydroštel.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 226
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Vůz: XC70 MY2004, D5 120kW, AUT

#3 XC70 D5 120kW - vstřiky?

Příspěvek od Cesinek »

Ok, a je způsob, jak to poznat?
_________________
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F

GDPR_user

#4 XC70 D5 120kW - vstřiky?

Příspěvek od GDPR_user »

Cesinek píše:Ok, a je způsob, jak to poznat?
Sundat víko hlavy.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 226
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Vůz: XC70 MY2004, D5 120kW, AUT

#5 XC70 D5 120kW - vstřiky?

Příspěvek od Cesinek »

Hm, bezva. Takže každopádně servis. Díky moc.
_________________
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F

Offline
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 226
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Vůz: XC70 MY2004, D5 120kW, AUT

#6 XC70 D5 120kW - vstřiky?

Příspěvek od Cesinek »

Ještě doplním.
Dneska jsem měl auto v servisu, hydroštely se jim nezdají (poslechem) špatné, vstřiky šly ven a na stolici, jsou ok.
Další symptom je chcípání motoru. Občas, nepravidelně, pri brzdění nebo stání auto chcípne, na palubce žlutý trojúhelník a hláška motor nutný servis. Po opětovném startu hláška zmizí a auto jede normálně.
Mám v plánu vyměnit palivový filtr, asi by chtěly vyměnit i silentbloky motoru. Ale může to být tím?
_________________
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F

simons93
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 217
Registrován: 9 roků
Bydliště: Liberec
Vůz: Momentálně žádné

#7 XC70 D5 120kW - vstřiky?

Příspěvek od simons93 »

Silentblokama to podle mě nebude. Měl jsem totálně KO oba podtlakové a kromě vibrací a špatné reakce na plyn se na chodu motoru jinak neprojevovaly. Jestli je tam palivák dlouho, tak bych tím začal. Co říká diagnostika?

Offline
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 226
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Vůz: XC70 MY2004, D5 120kW, AUT

#8 XC70 D5 120kW - vstřiky?

Příspěvek od Cesinek »

Vím, že tím bych měl začít, ale na diagnostiku zatím nedošlo, v autorizáku za ní chtějí 1000kč a k Raolsovi do Semil se teď mám problém dostat.
_________________
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F

Tod2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2903
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

#9 XC70 D5 120kW - vstřiky?

Příspěvek od Tod2 »

Silentblokama to není, ale jestli si je chceš ověřit, sundej hadičku která k nim vede, sundej víčko nalívaní oleje a když ucpeš ten ventil podtlaku, na kterém byla ta hadička, musí se změnit zvuk na takový tichý šepotavý. Na yt najdeš video.

A stejný zvuk po opětovném připojení hadičky silentbloků.

Kód chyby motoru a možná i popis chyby, načte i nevolví diagnostika, tisíc korun za origo je nesmysl.
Naposledy upravil(a) Tod2 dne 06 čer 2017 19:20, celkem upraveno 2 x.
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

Tod2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2903
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

#10 XC70 D5 120kW - vstřiky?

Příspěvek od Tod2 »

A palivový filtr určitě hned vyměnit...
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

Offline
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 226
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Vůz: XC70 MY2004, D5 120kW, AUT

#11 XC70 D5 120kW - vstřiky?

Příspěvek od Cesinek »

Tak update. Palivový filtr vyměněn, nepomohlo. Diagnostika hlásí nízký tlak paliva. Předpokládám, že další na řadě je snímač tlaku na liště a regulátor. Nechci si ani představit, co to zase bude stát. :-(
_________________
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F

Tod2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2903
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

#12 XC70 D5 120kW - vstřiky?

Příspěvek od Tod2 »

Nízký tlak paliva dělá většinou právě ucpaný filtr, takže když výměna nepomohla, mohl by být problém jinde na cestě s dopravou nafty, ale tady už moc neporadím.
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

GDPR_user

#13 XC70 D5 120kW - vstřiky?

Příspěvek od GDPR_user »

Cesinek píše:Ještě doplním.
Dneska jsem měl auto v servisu, hydroštely se jim nezdají (poslechem) špatné, vstřiky šly ven a na stolici, jsou ok.
Další symptom je chcípání motoru. Občas, nepravidelně, pri brzdění nebo stání auto chcípne, na palubce žlutý trojúhelník a hláška motor nutný servis. Po opětovném startu hláška zmizí a auto jede normálně.
Mám v plánu vyměnit palivový filtr, asi by chtěly vyměnit i silentbloky motoru. Ale může to být tím?
A už někdy servis viděl a slyšel nějaké Volvo?Ono pokud má ucho z jalové krávy,tak stejně uslyší houby.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 226
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Vůz: XC70 MY2004, D5 120kW, AUT

#14 XC70 D5 120kW - vstřiky?

Příspěvek od Cesinek »

Tomuhle klukovi dost věřím. Ale mýlit se může, o tom žádná. A hydroštely vyhodí na diagnostice chybu "nízký tlak paliva"?
_________________
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1484
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#15 XC70 D5 120kW - vstřiky?

Příspěvek od kwiko »

nie.

Nizky tlak paliva sa zial obcas diagnostikuje dost pracne.

zacal by som vymenou privodnej hadicky k cerpadlu za kus priesvitnej, a kontrolu prepadu vstrekovacou. To je v moznostiach kazdeho servisu zvycajne.


tento rok to boli cerpadla v nadrzi, necistota v sacom kosi cerpadla, poskodena priruba palivoveho filtra, vadne vysokotlake cerpadlo, a vadne vstrekovace

GDPR_user

#16 XC70 D5 120kW - vstřiky?

Příspěvek od GDPR_user »

Cesinek píše:Tak update. Palivový filtr vyměněn, nepomohlo. Diagnostika hlásí nízký tlak paliva. Předpokládám, že další na řadě je snímač tlaku na liště a regulátor. Nechci si ani představit, co to zase bude stát. :-(
Jaká diagnostika?

Offline
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 226
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Vůz: XC70 MY2004, D5 120kW, AUT

#17 XC70 D5 120kW - vstřiky?

Příspěvek od Cesinek »

Když říkám diagnostika, myslím samozřejmě VIDA.
_________________
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F

raolsa
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12979
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#18 XC70 D5 120kW - vstřiky?

Příspěvek od raolsa »

Kód chyby ECM-2503 Fuel pressure - Too tow pressure

Možné závady:

◾The car has been driven until the tank is empty
◾Air in the fuel
◾Blockage or leakage in the fuel supply
◾Blocked fuel filter
◾Damaged fuel pressure sensor
◾Faulty pressure safety valve
◾Damaged fuel pressure control valve
◾Damaged fuel pump.

◾Automobil je poháněn, dokud není prázdná nádrž
◾Vzduch v palivu
◾Blokování nebo únik v přívodu paliva
◾Blokovaný palivový filtr
Sensor Snímač tlakového tlaku paliva
◾Tlakový pojistný ventil
◾ Regulační ventil tlaku tlakového vzduchu
◾Čerpací čerpadlo s rozprašováním.

Tlak na kolísající volnoběh byl od 200 do 500. :no:
Asi bych zkusil to sítko v nádrži. :Search:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

GDPR_user

#19 XC70 D5 120kW - vstřiky?

Příspěvek od GDPR_user »

Začal bych výměnou regulátoru tlaku.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 226
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Vůz: XC70 MY2004, D5 120kW, AUT

#20 XC70 D5 120kW - vstřiky?

Příspěvek od Cesinek »

Jsem asi pako, ale nějak ten regulátor nejsem schopen nikde na netu najít. Kde se to dá sehnat?
_________________
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1484
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#21 XC70 D5 120kW - vstřiky?

Příspěvek od kwiko »

Daj si otesovat cerpadlo tam kde ti robili vstreky, sucastou testu je aj funkcia regulatora. Avsak ked som mal K.O regulator auto nedrzalo priadne ani volnobeh (ale to je moja skusenost, chyba sa moze prejavovat asi aj inak, preto test)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 226
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Vůz: XC70 MY2004, D5 120kW, AUT

#22 XC70 D5 120kW - vstřiky?

Příspěvek od Cesinek »

No ono právě na volnoběh kolísá. Za jízdy se to neprojeví, na volno ano. A je to na zahřátém motoru, na studeném se to buď neprojevuje, nebo jen tak málo, že to nepozoruju.
_________________
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F

Offline
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 226
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Vůz: XC70 MY2004, D5 120kW, AUT

#23 XC70 D5 120kW - vstřiky?

Příspěvek od Cesinek »

Tak snad vyřešeno. Koupil jsem regulátor tlaku paliva (av díly) , vyměnil a zdá se, že to zabralo. Otáčky drží, motor ztichnul a nechcípá. Tak doufám, že to není jen přechodné.
Díky všem zúčastněným za rady.
_________________
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 312
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: Opava
Vůz: S80, 2007, D5

#24 XC70 D5 120kW - vstřiky?

Příspěvek od skulda »

Cesinek píše:Tak snad vyřešeno. Koupil jsem regulátor tlaku paliva (av díly) , vyměnil a zdá se, že to zabralo. Otáčky drží, motor ztichnul a nechcípá. Tak doufám, že to není jen přechodné.
Díky všem zúčastněným za rady.
měl jsem podobný problém, nechal jsem zkontrolovat vstřikovače, jeden šel na repas a zlepšilo se to o 99%, občas to ještě na volnoběh při ohřátém motoru zakolísá, otáčky, ale naprosto minimálně, tlak paliva mi taky kolísá, ale ne tolik jako tobě, na regulátor tlaku jsem měl hned podezření, ale vstřiky jsem chtěl dělat tak jako tak, ještě vyčistím EGR a sání a pak možná ten regulátor..., kolik stál?
_________________
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020

Offline
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 226
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Vůz: XC70 MY2004, D5 120kW, AUT

#25 XC70 D5 120kW - vstřiky?

Příspěvek od Cesinek »

Taky jsem nechal vstřiky otestovat a byly v pohodě. Pak jsem vyměnil palivový filtr, což nepomohlo (ale stejně byl na výměnu). Regulátor stál 900 plus pošta v AV díly.
_________________
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“