Zdravim, viete o niekom v Brne, kto dokaze zrepasovat motor B5244S. V servise mi povedali, ze je v nom nizky tlak. Vraj standardna hodnota je 12-13 (niecoho) a ten moj ma 9. Svieti koli tomu aj kontrolka motoru, kedze to hlasi chybu P0133 DTC: O2 Sensor Circuit Slow Response
Vraj to nie je kriticke, akurat ma motor nizssi vykon a viacej nici sviecky. Kazdopadne rad by som to dal spravit a potrebujem mat predstavu, kolko by pripadny repas stal.
Vopred diky za rady.
Repas motora B5244S koli nizkemu tlaku
- Autor
- Zpráva
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4743
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#2 Repas motora B5244S koli nizkemu tlaku
jako s 9 by se ještě podle mě dalo jezdit a to co ti to hází je pravděpodobně vadná lambda sonda, nachal bych prvně vyměnit tu
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4743
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#3 Repas motora B5244S koli nizkemu tlaku
jinak co se týče brněnska zkusil bych se obrátit na Auto AMBO Kobylnice
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#4 Repas motora B5244S koli nizkemu tlaku
demontovat a skontrolovat prasknute zvody
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4940
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#5 Repas motora B5244S koli nizkemu tlaku
Když to nemá kompresi? To nebudou svody ani lamda. Zrovna se to řeší vedle
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#6 Repas motora B5244S koli nizkemu tlaku
Pokud to má podobné tlaky na ostatních válcích ,starty jsou na první dobrou a nežere to extrémně olej tak bych to neřešil ,odstranit závadu svítící kontrolky a jezdit dál ,dodržovat pravidelnou výměnu kvalitního oleje ( pomoci výplachem motoru podle toho na jaký olej to jezdilo nejspíš na nějakej hrncovej) a hotovo.Jinak atmosfera by měla mít 13-15 bar.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 10
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: S60 2004 2.4i B5244S
#7 Repas motora B5244S koli nizkemu tlaku
Lambdy mi menili obe, vpredu aj v zadu. Nie su to original Volvo, ale nejake univerzalne. Pred vymenou to hadzalo inu chybu. Po tej vymene, motor vyrazne ozil a aj spotreba mierne klesla. Od vtedy ale pise tuto novu chybu a bol mi oznameny ten problem s tlakom. Celkovo auto jazdi normalne, len svieti ta kontrolka. Ze by vyditelne zral olej som zatial nespozoroval (mam na nom odjazdene cca 4-5 tisic km od kupy). Starty su bez problemov. Celkovo ma auto na tachaci 180xxx km, ale na to by som sa vobec nespoliehal po tom co som ho trochu spoznal Vykon motoru velmi neviem posudit, nejazdi zle, ale hodne casto si podraduje, hlavne teda ak je plne nalozene. Technik v AZM vravel ze na 125kW je dost lenivy. Po kupe som s nim bol prave v Auto AMBO, kde sme riesili surnejsie veci ale tam mi tiez vraveli, ze je lenive. Rozvody som nechal vymenit hned po kupe.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 25 Odpovědi
- 2076 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jirka87
-
- 9 Odpovědi
- 713 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od doktor
-
- 5 Odpovědi
- 593 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od hajnej
-
- 65 Odpovědi
- 3960 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od michal1984
-
- 20 Odpovědi
- 2883 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od pepa.paur