Výměna brzd a kotoučů

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
smidcze
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 199
Registrován: 7 roků 9 měsíců
Bydliště: Znojmo
Vůz: XC70, D5 AWD aut, 151kw, 2,4 r.v 2011

#26 Výměna brzd a kotoučů

Příspěvek od smidcze »

No přesně a tak je to se vším pouze přebalený jinak totožný už jsem dávno ztratil iluze, že autorizák má zvláštní výrobu náhradních dílů. Jó za značku se holt platí :D
_________________
Volvo XC 70, r.v. 2010 do provozu 2011, 151KW, 2.4 D5, AT, AWD
STAGE2 D5T5 175KW
Vida k dispozici

karelvolvo
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2166
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#27 Výměna brzd a kotoučů

Příspěvek od karelvolvo »

smidcze píše:No přesně a tak je to se vším pouze přebalený jinak totožný už jsem dávno ztratil iluze, že autorizák má zvláštní výrobu náhradních dílů. Jó za značku se holt platí :D
Ono by to chtělo ty destičky dát oboje vedle sebe pak by byl vidět rozdíl ! A ještě co ten nápis JURID co vím tak to je taky firma co vyrábí brzdy ?
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm

ms231
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 954
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha západ
Vůz: V60 2018 T3
Bydliště: Praha západ

#28 Výměna brzd a kotoučů

Příspěvek od ms231 »

A neni to jak s privatnimi znackami v supermarketu? Pomazankove maslo jim vyrobi Madeta nebo si ho nechaji stocit v Chocni ale podle receptu, jaky si reknou.
Asi pro fabriku neni problem namichat jinou smes, kdyz se zrovna chystaji tisknout Volvo na desky.
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 3192
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Teplice

#29 Výměna brzd a kotoučů

Příspěvek od Basstl »

Měl jsem originál Volvo i Ate a nepoznal jsem rozdíl.
Upřímně už bych je nechtěl... Dávám Ferodo DS Performance, nebo EBC YS a oboje jsou podstatně lepší.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 87
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 D5 AWD chip
Bydliště: Brno

#30 Výměna brzd a kotoučů

Příspěvek od Miskoboss »

a oboji se daji pouzivat na normalni jezdeni?

nebo je potreba zahrat, aby se pak projevila jejich ,,sila,,?
_________________
první volvo - V70 II D5 AWD 136kW(185)/400Nm r.v. 07, 330tis km, ted 370tis,
EGR OFF konečně; chip D5T5 ST 2 - doporučuju všem!! Mobil 1 5W-50 + BG care

Michl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1306
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: V50 T5 AWD

#31 Výměna brzd a kotoučů

Příspěvek od Michl »

Basstl píše:Měl jsem originál Volvo i Ate a nepoznal jsem rozdíl.
Upřímně už bych je nechtěl... Dávám Ferodo DS Performance, nebo EBC YS a oboje jsou podstatně lepší.
Asi to nebude špatné, ale stojí to 4x tolik co desky ATE.
Jinak na Octávce jsem měl standardní Ferodo Premier a zase až taková sláva to nebyla. Za studena to brzdilo o dost hůř a člověk s tím musel počítat.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 3192
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Teplice

#32 Výměna brzd a kotoučů

Příspěvek od Basstl »

Sice stojí 4x víc, ale je to nejlevnější způsob jak podstatně zlepšit účinek brzd a fungujou i za studena.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

IgorS
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1686
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Banská Bystrica
Vůz: S80 & S60
Kontaktovat uživatele:

#33 Výměna brzd a kotoučů

Příspěvek od IgorS »

Basstl píše:Měl jsem originál Volvo i Ate a nepoznal jsem rozdíl.
Ani na faktúre? :D
_________________
| S80 TDI Webasto | S60 2.4i | VIDA-DiCE |

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 3192
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Teplice

#34 Výměna brzd a kotoučů

Příspěvek od Basstl »

Tam samozřejmě jo. :D
Vím že tu spousta lidí upřednostňuje originální díly, ale zrovna u brzd to není žádná výhra.
Teda pokud to nejsou brzdy z dvojkovýho eRka. :)
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 3213
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#35 Výměna brzd a kotoučů

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

u těch mi ale bylo od majitelů/volvo servisáků řečeno, že též žádný zázrak - vzhledem k image sportovního kombiku
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 3192
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Teplice

#36 Výměna brzd a kotoučů

Příspěvek od Basstl »

Na závodění to asi moc není, ale čtyřpístky s kotoučema 330 vepředu i vzadu moc kombíků mít nebude. :)
Navíc zlepšení by stálo řádově desítky až stovky tisíc...
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 3213
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#37 Výměna brzd a kotoučů

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

Já mám teď právě objednané brzdy z XC90 (P+Z), rovnou s repasí brzdičů a lakováním. Přechazím z 305/288 na 336/308 vrtané Zimmermanny.
Se všim všudy počítám cca 25 tisíc. Montáž proběhne zase v AV. Jen zatím nevím jestli se to vleze do 17 kola, pevně doufám že jo.
Páč řešit v jednu chvíli ještě 18 alu + disky, tak mě fakt jebne :D
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 3192
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Teplice

#38 Výměna brzd a kotoučů

Příspěvek od Basstl »

U P2 jsou brzdy XC90 dobrá volba. Za ty prachy bys určitě nic lepšího nesehnal.
Jak je to s brzdičema? Pasujou třmeny z XC90, nebo je potřeba nějaký adaptéry?
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1484
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#39 Výměna brzd a kotoučů

Příspěvek od kwiko »

Disky jedine 17ky z P2 + podlozky napriklad. Origo pre P80 bez sance. Ja mam nachystane tie 320mm z P1-ky

Michl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1306
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: V50 T5 AWD

#40 Výměna brzd a kotoučů

Příspěvek od Michl »

kwiko píše:Disky jedine 17ky z P2 + podlozky napriklad. Origo pre P80 bez sance. Ja mam nachystane tie 320mm z P1-ky
Dával jsem na předek v létě brzdiče 320 mm spolu s kotouči za původní 300 mm a rozdíl při brždění je opravdu znát v kladném slova smyslu. Standardně se u P1 dávaly pro silnější motorizace (D5,T5), takže adaptéry nebyly potřeba.
Přílohy
ATE.jpg
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997

Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1067
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#41 Výměna brzd a kotoučů

Příspěvek od Fíla »

Ejdou Rotacak píše:Já mám teď právě objednané brzdy z XC90 (P+Z), rovnou s repasí brzdičů a lakováním. Přechazím z 305/288 na 336/308 vrtané Zimmermanny.
Se všim všudy počítám cca 25 tisíc. Montáž proběhne zase v AV. Jen zatím nevím jestli se to vleze do 17 kola, pevně doufám že jo.
Páč řešit v jednu chvíli ještě 18 alu + disky, tak mě fakt jebne :D
Jak psal kwiko, buď podložky (nejspíš 20mm + 20 dlouhých šroubů) nebo tě fakt jebne.
XC90 měla tři velikosti, 16", 17" a 17,5". Ty tam chceš 336mm, což jsou ty největší, tedy 17,5". A ty máš kola 17". Takže na 99% nee.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 3213
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#42 Výměna brzd a kotoučů

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

dopr...Sakra :( já věděl, že sem utržená p*del a měl si to nejdřív zkontrolovat. Objednávka se už připravuje v AV dílech,
takže pokud sem s 17 diskama nahranej, tak to musim nějak zdvořile pozdržet a sehnat konečně ty Nebuly, ale kde
na ty svoje zhovadilé tužby má člověk pořád brát :unknown:
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2125
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#43 Výměna brzd a kotoučů

Příspěvek od peter cz »

_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 3213
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#44 Výměna brzd a kotoučů

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

Díky, 320mm se do 17 kola ještě vleze vcelku obstojně, tak třeba by zkously i 336 :jaj: V70II R má vepředu 330mm a taky s R17
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 305
Registrován: 6 roků 2 měsíce
Bydliště: praha
Vůz: xc60 D5

#45 Výměna brzd a kotoučů

Příspěvek od ivanvanata »

chlapi co byste doporučili na xc60 D5 136kw na předek? zrovna zvažuju výměnu kotoučů a originál se mi dávat nechce, protože se mi zkroutily. Ate už žádná sláva nebyla (zkoušel jsem na jiných autech) a ferodo mi nevyhovuje, protože studený nefungujou a s autem lítá i moje polovicee...díky

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 13037
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1
It’s my birthday

#46 Výměna brzd a kotoučů

Příspěvek od raolsa »

Zkus TRW.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 254
Registrován: 8 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha 7
Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006

#47 Výměna brzd a kotoučů

Příspěvek od paconni »

Ja nejak nechapu, jak je mozny, ze skoro vsichni tady maji problemy s ATE. Mam je na predku i zadku (lakovany) v kombinaci s keramickejma deskama a nic se nekrouti. Mozna je problem v tom, ze malokdo cte prilozeny informace - maji se ca 200km "zajet" - tzn zadny mega brzdeni. Tak jsem udelal, ted zu na nich najel nejakych 10k a vse v pohode. A nebo jste koupili nejakej kram v ATE krabici... Jiny vysvetleni nemam...
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002

Jakub Svoboda
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 5117
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#48 Výměna brzd a kotoučů

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Já mám na ATE 50tis a sotva v polovině životnosti. Přední kotouče jak nové, zadní cca 0,5 sjeté a desky více jak půlka
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Zeb
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 884
Registrován: 20 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha

#49 Výměna brzd a kotoučů

Příspěvek od Zeb »

Mám taky na V70I ATE a žádná sláva. Po cca 30 tkm začaly házet, ale to se časem samo srovnalo, teď najeto asi 60tkm a v pohodě. Ale brzdný účinek měla dřívější kombinace kotouče Brembo a destičky Textar lepší
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 254
Registrován: 8 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha 7
Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006

#50 Výměna brzd a kotoučů

Příspěvek od paconni »

Fakt? Mě přijde, ze to brzdí dobre. Samozřejmě nejsou tak jedovatý jako u novějších aut.
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“