Nezávislé topení "bufik" V70 2,4 D5 AWD MY 2003

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#26 Nezávislé topení "bufik" V70 2,4 D5 AWD MY 2003

Příspěvek od raolsa »

A kdy přesně vyhodí pojistku?
Jinak jedině napojit na origo diagnostiku a zkoušet jednotlivé členy.
Nemyslím si, že by tento bufík byl nějak extra náročný na opravy, ale chce to vědět co a jak.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1484
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#27 Nezávislé topení

Příspěvek od kwiko »

radekcr píše:Přeji znova dobrý večer a přicházím s dotazem. Ostatně jako vždy :-) Téma: bufik, respektive předehřev EBER Ardic. Děravý výměník opraven způsobem, že celý bufik byl složený ze dvou. Na stole fungoval, ale po zadělání do auta vyhazuje pojistku. Podle informací ze servisu bufiků Čimbora servis je typ ARDIC velmi špatně opravitelný, prostě omyl mezi bufíky. Takže tak trochu hystericky volám po pomoci. Existuje ještě nějaká možnost, jak zjistit, jestli se dá zprovoznit, než ho nechám vymontovat úplně?

Předem děkuji za dobré rady.

opravujem ich uz nejaky rok a su vyborne opravitelne, len to treba vediet, a nevyhovarat sa... (zial diely nestoja par korun)
inak typujem upeceny motorcek = roztaveny uchyt spodneho loziska ktore sa automaticky zadrelo. Ale to si treba pri montazi skontrolovat.

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#28 Nezávislé topení

Příspěvek od hajnej »

Nevzdávej to. Není to taková věda, jak píšou kluci. Jen to chce tu diagnostiku, bez ní se nehneš.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“