Tak kromě pátku a soboty kdy byly extremni teploty, klima funguje úplně normálně, sahara spíná když se klima zapne. A když jsem stál v sobotu v koloně tak se taky jednou vypla, ale za jízdy pohoda. Zkusil jsem ji dát na max a ventilátor taky a furt jela. Takže zkusím propláchnout vapkou chladič jak radil Martinopel a uvidím zase jak to pujde v extremnim hicu. Ještě se mi to nikdy nestalo.
_________________ Volvo... automobily s duší.
S60 12/2003 2,5T B5254T2 M56 370kKm black and white.
Tak s tou wapkou vopatrně, abys pak neměl hromádku zoxidovanýho hliníku.
A pokud to bude jen trochu možný, vyplachovat zevnitř (od motoru) ven (dopředu).
Z toho co píšeš se ti to fakt asi přehřejvá. BTW novej neni žádná velká raketa, to jen kdybys chtěl autu udělat radost.
Ahoj,
tak jsem sundal masku, pročistil kondensátor jako to rozumě šlo, no 30% plochy je už asi v prdeli, žebírka jsou vylámána, nejsou tam, nebo jsou uzavřená atd... A pořád se mi děje to že při vyšších teplotách se klima při nedostatečné rychlosti vypne.
Vida ukáže co se děje na čidlech? Napojit, jet, sledovat stav čidla teploty chladiva klímy a jestli teplota půjde nahoru a při nějaké teplotě (nevím jaké) se klima vypne, tak předpokládám že se medium nestačí chladit.
Ještě sehnat někoho s Vidou kdo má čas
_________________ Volvo... automobily s duší.
S60 12/2003 2,5T B5254T2 M56 370kKm black and white.
Další možnou variantou je ucpanej výparník nebo umřelej ventil na něm. Obojí se občas stane, záleží jakej je k tomu přístup, ale ventil klidně z vrakárny. Každopádně Vida je určitě nejrozumnější a odhaduju, že ty data z čidel bude umět zobrazit.
Jak je to teda s tím vysoušečem? Jak často se má měnit? Já jsem ho zatím na žádném z aut neměnil. Akorát teď jsem si objednal nové hadice klimatizace, které chci vyměnit, protože to přes jednu z nich prý utíkalo. Oni to před 3 rokama v klima servisu označili fixou, jenomže už to není vidět, tak jsem raději objednal obě hadice ke klimakompresoru. Měl bych nechat vyměnit i ten vysoušeč? Nebo se na to vykašlat? Kdesi jsem četl, že ty klimaservisy to doporučují každé dva roky. Ale to mi přijde zvláštní, když mi to v autě vydrželo a funguje 20 let - furt ten původní.. Nevím, nerozumím tomu, tak se ptám.
_________________ je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8