Udělej si sám: NÁVOD - Výměna uložení stabilizátoru S80 I.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3
- Registrován: 8 roků 5 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: S80
#1 Udělej si sám: NÁVOD - Výměna uložení stabilizátoru S80 I.
Přináším Vám kompletní návod na výměnu uložení stabilizátoru na Volvo S80 první generace (moje po faceliftu).
Stejně to budou mít i V70. Tahle "nemoc" bude problémem pro všechny S80 a rádi za to vyhazují z STK.
Podle servisu lze uložení stabilizátoru vyměnit pouze s celým stabilizátorem - tzn. investice 7 000 za stabilizátor + 3 000 práce (musí se sundat výfuk a lanovody).
Hledal jsem různé varianty - jednou z nich je video návod od českého "automechanika", který vůli vymezí pomocí železné podložky - ale to mi nepřijde jako dobrý nápad, když tam má být gumové uložení. Další variantou je koupit stabík z vrakoviště (určitě lze natrefit na pěkný kus, mě se podařilo za 1000Kč sehnat kus z auta co mělo najeto 180 000). Tady je ovšem problém, že se musít stejně sundavat všechno okolo, protože stabilizátor má tak speciální tvar, že ho tam prostě nelze nandat normálně
Poslední variantou, kterou jsem zvolil já, je výměna samotného uložení. Některé firmy již pochopily potřebu běžných lidí a proto samotné uložení začali vyrábět. Já zvolil značku TEDGUM (má celkem dobré reference).
ODKAZ: https://www.motointegrator.cz/produkty/778119-lozisko-stabilizatoru-ted-gum-00747641
Je potřeba si změřit průměr Vašeho stabilizátoru - u mě je to 19mm, druhá verze je 23mm.
Obě gumy pak přišly i s poštou asi za 550Kč.
VÝMĚNA:
Nejprve je potřeba povolit samotné kovové uložení (šroub a protimatka) na obou stranách a stabilizátor tak prověsit. Pak musíme pouzdro "rozlousknout" je to na pertlu, stačí mezi pouzdro a držák strčit plochý šroubovák a pomalým polokrouživým pohybem dostat od sebe.
Pak nám zbyde gumové uložení na tyči stabilizátoru (ta je tam navulkanizovaná), takže počítejte s tím, že dostat jí dolů není úplně sranda. Já použil odlamovací nůž a pilku - nejlepší je řezat přímo u tyčky. Na dočištění použijte smirkový papír (100). Viz obrázek č. 1
Tu nejhorší část máme za sebou, přichází řada na nové uložení. Gumu je potřeba naříznout na vrchní straně tak abychom mohli uložení nasadit (ze začátku jsem se bál že se to bude rozjíždět ale kovové pouzdro to stáhne tak, že nemá šanci se to rozjet. Dělají to tak i v intercars.cz, u kterých si tu výměnu můžete sjednat na pěkný peníze
Pak gumové uložení vložíme zpět do pouzdra. Viz obrázek č. 2
Pak otočíme uložení s pouzdrem směrem k držáku na karoserii a začíná fáze usazování Velké sikovky a je potřeba usadit kovové pouzdro zpět. Já jsem si pomohl zdviží (ale jde to i heverem) a polínkem tak aby se zatlačilo na samotné uložení, pak si to lépe sedne. Můžete si pomoci i zajištěním šroubem a nasadit to na obě strany. když tam dostanete šroub zpět, máte vyhráno, pak už to stačí jenom pomalu stáhnout matkou a ono si to samo sedne.
Výsledek vidíte na obrázku č. 3
Co se týče rozdílu - nic mi neklepe na zadní nápravě a auto lépe sedí na silnici (hlavně v zatáčkách) - takže výměnu doporučuju. Celkový čas výměny mi zabral cca. 2 hodiny. Nevím jak dlouho gumy vydrží ale další výměna už bude hračka, protože se nebude muset nic vyřezávat.
Ještě mě pro můj dobrý pocit čeká obroušení a natření celého stabilizátoru na černo.
Doufám, že tenhle návod někomu pomůže. Klidně piště. Peťa.
Stejně to budou mít i V70. Tahle "nemoc" bude problémem pro všechny S80 a rádi za to vyhazují z STK.
Podle servisu lze uložení stabilizátoru vyměnit pouze s celým stabilizátorem - tzn. investice 7 000 za stabilizátor + 3 000 práce (musí se sundat výfuk a lanovody).
Hledal jsem různé varianty - jednou z nich je video návod od českého "automechanika", který vůli vymezí pomocí železné podložky - ale to mi nepřijde jako dobrý nápad, když tam má být gumové uložení. Další variantou je koupit stabík z vrakoviště (určitě lze natrefit na pěkný kus, mě se podařilo za 1000Kč sehnat kus z auta co mělo najeto 180 000). Tady je ovšem problém, že se musít stejně sundavat všechno okolo, protože stabilizátor má tak speciální tvar, že ho tam prostě nelze nandat normálně
Poslední variantou, kterou jsem zvolil já, je výměna samotného uložení. Některé firmy již pochopily potřebu běžných lidí a proto samotné uložení začali vyrábět. Já zvolil značku TEDGUM (má celkem dobré reference).
ODKAZ: https://www.motointegrator.cz/produkty/778119-lozisko-stabilizatoru-ted-gum-00747641
Je potřeba si změřit průměr Vašeho stabilizátoru - u mě je to 19mm, druhá verze je 23mm.
Obě gumy pak přišly i s poštou asi za 550Kč.
VÝMĚNA:
Nejprve je potřeba povolit samotné kovové uložení (šroub a protimatka) na obou stranách a stabilizátor tak prověsit. Pak musíme pouzdro "rozlousknout" je to na pertlu, stačí mezi pouzdro a držák strčit plochý šroubovák a pomalým polokrouživým pohybem dostat od sebe.
Pak nám zbyde gumové uložení na tyči stabilizátoru (ta je tam navulkanizovaná), takže počítejte s tím, že dostat jí dolů není úplně sranda. Já použil odlamovací nůž a pilku - nejlepší je řezat přímo u tyčky. Na dočištění použijte smirkový papír (100). Viz obrázek č. 1
Tu nejhorší část máme za sebou, přichází řada na nové uložení. Gumu je potřeba naříznout na vrchní straně tak abychom mohli uložení nasadit (ze začátku jsem se bál že se to bude rozjíždět ale kovové pouzdro to stáhne tak, že nemá šanci se to rozjet. Dělají to tak i v intercars.cz, u kterých si tu výměnu můžete sjednat na pěkný peníze
Pak gumové uložení vložíme zpět do pouzdra. Viz obrázek č. 2
Pak otočíme uložení s pouzdrem směrem k držáku na karoserii a začíná fáze usazování Velké sikovky a je potřeba usadit kovové pouzdro zpět. Já jsem si pomohl zdviží (ale jde to i heverem) a polínkem tak aby se zatlačilo na samotné uložení, pak si to lépe sedne. Můžete si pomoci i zajištěním šroubem a nasadit to na obě strany. když tam dostanete šroub zpět, máte vyhráno, pak už to stačí jenom pomalu stáhnout matkou a ono si to samo sedne.
Výsledek vidíte na obrázku č. 3
Co se týče rozdílu - nic mi neklepe na zadní nápravě a auto lépe sedí na silnici (hlavně v zatáčkách) - takže výměnu doporučuju. Celkový čas výměny mi zabral cca. 2 hodiny. Nevím jak dlouho gumy vydrží ale další výměna už bude hračka, protože se nebude muset nic vyřezávat.
Ještě mě pro můj dobrý pocit čeká obroušení a natření celého stabilizátoru na černo.
Doufám, že tenhle návod někomu pomůže. Klidně piště. Peťa.
- Přílohy
-
- Obr. 3. Výsledek - nové uložení na místě.
- IMG_20160610_132525.jpg (50.99 KiB) Zobrazeno 3901 x
-
- Obr. 2. Takhle je potřeba vložit gumu do kovového pouzdra - je zde vidět i směr naříznutí gumy.
- IMG_20160610_125434.jpg (36.57 KiB) Zobrazeno 3901 x
-
- Obr. 1. Takhle je potřeba očistit stabilizátor na místo kam se bude ukládat nové uložení.
- IMG_20160610_125441.jpg (29.52 KiB) Zobrazeno 3901 x
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 121
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Praha 9 - Kyje
- Vůz: XC70 2.5T 154Kw 05'
#2 Udělej si sám: NÁVOD - Výměna uložení stabilizátoru S80
Suprova informace. Chtel jsem to taky menit a kdyz jsem zjistil cenu, tak jsem to radsi nedelal. Jeste to tak patny neni, kazdopadne vymena me ceka a po tomhle navodu to bude v brzke dobe. Doufam ze to takto je i na xc70.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 13059
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#3 Udělej si sám: NÁVOD - Výměna uložení stabilizátoru S80
Jenom upřesním, že průměrů stabilizátorů je víc = 14, 16, 19 a 21 mm.
Třeba já mám 16 mm.
Třeba já mám 16 mm.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3
- Registrován: 8 roků 5 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: S80
#4 Udělej si sám: NÁVOD - Výměna uložení stabilizátoru S80
Dobré info, na S80 jsou podle mých info jen ty dva. Nekoumal jsem to jak to mají 70 ale myslím, že to bude stejný. Určitě doporučuju, pokud máte pocit že Vám uskakuje auto a pokud ze zadu slyšíte zvuky, je to ono.raolsa píše:Jenom upřesním, že průměrů stabilizátorů je víc = 14, 16, 19 a 21 mm.
Třeba já mám 16 mm.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12086
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#5 Udělej si sám: NÁVOD - Výměna uložení stabilizátoru S80
To naříznutí jsi provedl špatně. Standardně mají uložení nařiznutý horizontálním směrem mimo působení sil na stabík. Ale vypadá, že to je stažený hodně, tak to snad bude v pohodě.
Mam to utržený na obou stranách uplně, tak teď aspoň vim, kudy stohoven.
Každopádně to nic nemění na tom, že to je moc pěknej návod.
Mam to utržený na obou stranách uplně, tak teď aspoň vim, kudy stohoven.
Každopádně to nic nemění na tom, že to je moc pěknej návod.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 457
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Horní Slavkov
- Vůz: S60 2,4T 2001
#6 Udělej si sám: NÁVOD - Výměna uložení stabilizátoru S80
Vepředu postup obdobný?
_________________
S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic | C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG
(Škoda Feličita 1997, 1,3 BMM,50kW, okna v elektrice a centrál)(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic | C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG
(Škoda Feličita 1997, 1,3 BMM,50kW, okna v elektrice a centrál)(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3
- Registrován: 8 roků 5 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: S80
#7 Udělej si sám: NÁVOD - Výměna uložení stabilizátoru S80
vepředu jsem to neřešil, tam to mám v pořádkuLaurel píše:Vepředu postup obdobný?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II D5 2003
#8 Udělej si sám: NÁVOD - Výměna uložení stabilizátoru S80
Nazdar,a nejezdí přece jenom ten stabilizátor v tý gumě,když už tam není navulkanizovaná jak od výroby ale jenom stažený??
Taky mě to čeká právě,dík
Taky mě to čeká právě,dík
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#9 Udělej si sám: NÁVOD - Výměna uložení stabilizátoru S80
PUR je asi blbost co? To by klouzalo ještě více a asi i více vrzalo http://www.powerflex.cz/volvo-s60-awd-02-c-33_266.html
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2968
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#10 Udělej si sám: NÁVOD - Výměna uložení stabilizátoru S80
tak jsem vyměnil zadní, byly už dost vymačkané, ale pořád jaksi nebyl čas, auto se citelně zklidnilo na drobných nerovnostech a samozřejmě je stabilnější i v zatáčkách
celkové náklady 332Kč i s poštou plus asi 2 hodiny toho času
ale otázka: nějak jsem se nepodíval jestli jsou vpředu ty samé gumy a už se mi tam nechce, nevíte někdo???
celkové náklady 332Kč i s poštou plus asi 2 hodiny toho času
ale otázka: nějak jsem se nepodíval jestli jsou vpředu ty samé gumy a už se mi tam nechce, nevíte někdo???
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#11 Udělej si sám: NÁVOD - Výměna uložení stabilizátoru S80
Jen malý detail, je třeba zajistit stabilizátor proti bočnímu posunu, Stačí navařit plochou podložku na každou vnitřní stranu.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#12 Udělej si sám: NÁVOD - Výměna uložení stabilizátoru S80
na kovanu ocel nic nevarit! zmenia sa jej vlastnosti
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2968
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#13 Udělej si sám: NÁVOD - Výměna uložení stabilizátoru S80
Ty originální gumy tam stejně nedržely, stačilo je rozřezat a byly dole.
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#14 Udělej si sám: NÁVOD - Výměna uložení stabilizátoru S80
No autogenem určitě ne, ale jinak na spoustě stabilizátorů, napříč všemi značkami, jsou navařené podložky, nebo dorazy a problém v tom není. Pokud jsou jen bodnuté. Provařovat se nesmí, i když na Fóbiích to funguje i tak.kwiko píše:na kovanu ocel nic nevarit! zmenia sa jej vlastnosti
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 13059
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#15 Udělej si sám: NÁVOD - Výměna uložení stabilizátoru S80
Nějak jsem na původním utrženém a vymačkaném uložení nezaznamenal posun stabilizátoru do strany, pouze to dělalo kravál. A teď to je potichu a taky se to nikam do stran nehýbá.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#16 Udělej si sám: NÁVOD - Výměna uložení stabilizátoru S80
Jarek, som rad ze tu po dlhej dobe vidm nieco pises, a mas pravdu ze ked tam niekto zvarackou nalepi kus kovu, asi urcite vsetko bude fungovat. A to ze sa stabilizatory vo vyrobe zvaraju je normalne, len sa potom este tepelne upravuju pobytom v peci aby sa odstranilo pnutie (co doma tazko napodobnime) ajked tento zadny moc nema kam uhnut.
Takze prilisne ohriatie (nad 500`C ) urcite poskodi pruznost stabilizatora co moze mat za nasledok unavovy zlom v okoli zvaru. tak opatrne.
Osobne, zadny stabilizator riesim len podkladanim do objimky vhodnym kusom U profilu
Ps: stabilizator kovany asi nebude, staci tepene upravovany (edit nefunguje???)
Takze prilisne ohriatie (nad 500`C ) urcite poskodi pruznost stabilizatora co moze mat za nasledok unavovy zlom v okoli zvaru. tak opatrne.
Osobne, zadny stabilizator riesim len podkladanim do objimky vhodnym kusom U profilu
Ps: stabilizator kovany asi nebude, staci tepene upravovany (edit nefunguje???)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 195
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V70II 2.4 D5244T5 120 kW TF-80SC 2007
#17 Udělej si sám: NÁVOD - Výměna uložení stabilizátoru S80
Jak vám to drží po delší době? Neklouže tam ta tyč?
_________________
Volvo V70II, 2.4 D5244T5, 120 kW, r. v. 2007, TF-80SC
Volvo V70II, 2.4 D5244T5, 120 kW, r. v. 2007, TF-80SC
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2968
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#18 Udělej si sám: NÁVOD - Výměna uložení stabilizátoru S80
no když neklouzala před výměnou na vymačkaných gumách, které tam nedržely, nemůže klouzat ani ted
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 13059
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#19 Udělej si sám: NÁVOD - Výměna uložení stabilizátoru S80
Tak tu mám poznatek po delší době. Všiml jsem si toho až teď na geometrii.raolsa píše:Nějak jsem na původním utrženém a vymačkaném uložení nezaznamenal posun stabilizátoru do strany, pouze to dělalo kravál. A teď to je potichu a taky se to nikam do stran nehýbá.
Uložení není ani po delší době nijak vymlácené, ale stabilizátor se posunul do strany cca o 4 cm. Chtěl jsem ho vrátit zpátky montpákou, ale ani jsem s tím nehnul. Musel jsem držáky odšroubovat a po jednom je kroucením vrátit zpět na místo.
Takže závěr je, že Tedgum drží, ale asi bude potřeba zajistit ten boční posun. Uvidím jak se to bude chovat dále.
Kdyžtak si nechám v práci vyrobit nějaké dvě dělené podložky, které přišroubuju na stabilizátor, aby se už pohnout nemohl.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2968
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#20 Udělej si sám: NÁVOD - Výměna uložení stabilizátoru S80
No já teď zjistil posun předního. Mám tam PUR ze skandixu. Schválně jsem vzal ten "nastavovací", aby se to co nejvíc stáhlo. Posunulo se to tak o 20mm a už mi šroub spojovací tyče drhnul o rameno. Musel jsem to taky povolit a posunout.
Vzadu je Tedgum už dva roky nebo kolik a ani se nehne.
Vzadu je Tedgum už dva roky nebo kolik a ani se nehne.
Naposledy upravil(a) Tod2 dne 15 bře 2019 21:18, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 13059
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#21 Udělej si sám: NÁVOD - Výměna uložení stabilizátoru S80
Nevím kdy se mi to posunulo, protože ta původní místa už nebyla vůbec k rozeznání.
Mám celý stabík rezavý.
Mám celý stabík rezavý.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2968
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#22 Udělej si sám: NÁVOD - Výměna uložení stabilizátoru S80
je to v řiti, dnes se na to dívám a je to zase na tom předním posunuté mimo, musím to něčím zajistit
-
Online
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#23 Udělej si sám: NÁVOD - Výměna uložení stabilizátoru S80
Idealne navarit podlozku, jako doraz...Tod2 píše:je to v řiti, dnes se na to dívám a je to zase na tom předním posunuté mimo, musím to něčím zajistit
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2968
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#24 Udělej si sám: NÁVOD - Výměna uložení stabilizátoru S80
ano, ale na autě to nepřivařím a tahat stab ven se mi zatím nechce
přemýšlím, že bych tam zkusil přišroubovat nějakou svěrnou podložku
přemýšlím, že bych tam zkusil přišroubovat nějakou svěrnou podložku
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 443
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Region Dolní Berounka
- Vůz: V70II
#25 Udělej si sám: NÁVOD - Výměna uložení stabilizátoru S80
Je možný že po výměně uložení táhne auto na jednu stranu?
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 9 Odpovědi
- 1590 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kwiko
-
- 37 Odpovědi
- 2118 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Colombo 14
-
- 26 Odpovědi
- 1263 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od iconek
-
- 5 Odpovědi
- 595 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Satrapold
-
- 15 Odpovědi
- 3067 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Ondra.