Proč ANO/NE olej 0W30 do diesel 5 válců s DPF
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 432
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Petržalka
- Vůz: S80II C30
- Bydliště: Bratislava
#26 Proč ANO/NE olej 0W30 do D5 136kw DPF
Áno, to je tiež pravda, ale nenašiel som túto hodnotu pre 0W-30 z dvoch nezávislých overených zdrojov. Preto tam nie je.
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 60
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: na kopcu
- Vůz: bylo ledaco, teď saxo 1.1
#27 Proč ANO/NE olej 0W30 do D5 136kw DPF
a ja jsem si myslel, ze vetsi vazkost pri 100°C je zadouci a ze cerpatelnost pri -30 asi bude samozrejme zasadne jina u 0W a 5W
viz napr. web oleje.cz a jejich "mazivarske myty"
jinak toho floridana jsem neprocet, ale zarazil me treba zde: If the thickness of oil was 10 when you got in your car in the morning and 10 while driving it would be perfect. You would not have to warm up your engine. You could just get in the car and step on the gas. There would be little wear and tear on you engine, almost none.
viz napr. web oleje.cz a jejich "mazivarske myty"
jinak toho floridana jsem neprocet, ale zarazil me treba zde: If the thickness of oil was 10 when you got in your car in the morning and 10 while driving it would be perfect. You would not have to warm up your engine. You could just get in the car and step on the gas. There would be little wear and tear on you engine, almost none.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#28 Proč ANO/NE olej 0W30 do D5 136kw DPF
Jako moc nechápu, proč by viskozita při provozní teplotě byla jedna špatně a druhá dobře.
A je skutečně překvapení, že olej ze skupiny 30 má viskozitu ze skupiny 30 a totéž s 50tkou
Za další, Když už, tak tu lidi lejou 5W30 hlavně kuli ceně, a tam je to srovnání zase jinak. Taky je třeba srovnávat oleje se stejným určením.
Takže no, tabulka hezká, ale její interpretace, hlavně ty barvičky, jsou dost obskurní, případně možná platné pro motory až ty pozdější 4válcový "D5".
Jirinka: to co tě zarazilo je hypotetický olej, který nemění viskozitu s teplotou a ten by byl opravdu ideální, ale je nereálný
A je skutečně překvapení, že olej ze skupiny 30 má viskozitu ze skupiny 30 a totéž s 50tkou
Za další, Když už, tak tu lidi lejou 5W30 hlavně kuli ceně, a tam je to srovnání zase jinak. Taky je třeba srovnávat oleje se stejným určením.
Takže no, tabulka hezká, ale její interpretace, hlavně ty barvičky, jsou dost obskurní, případně možná platné pro motory až ty pozdější 4válcový "D5".
Jirinka: to co tě zarazilo je hypotetický olej, který nemění viskozitu s teplotou a ten by byl opravdu ideální, ale je nereálný
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 60
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: na kopcu
- Vůz: bylo ledaco, teď saxo 1.1
#29 Proč ANO/NE olej 0W30 do D5 136kw DPF
ja mu rozumim, ale steny valce, pisty a krouzky nechcou ohrat?
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 77
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#30 Proč ANO/NE olej 0W30 do D5 136kw DPF
Interval výměny se blíží a jsem tu zase. Me to nejak tahne k 5W30 s nizkym obsahem popilku. Názory?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2999
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#31 Proč ANO/NE olej 0W30 do D5 136kw DPF
Dej tam to co tam ma patrit,s nizkym obsahem popilku
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#32 Proč ANO/NE olej 0W30 do D5 136kw DPF
Co tam máš teď kolik jsi dolil od výměny?hajnej píše:Interval výměny se blíží a jsem tu zase. Me to nejak tahne k 5W30 s nizkym obsahem popilku. Názory?
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 77
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#33 Proč ANO/NE olej 0W30 do D5 136kw DPF
Mobil OW30. Doliti nula. Najeto 11tis km.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 77
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#34 Proč ANO/NE olej 0W30 do D5 136kw DPF
3m3 dle výrobce jen 0W30
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#35 Proč ANO/NE olej 0W30 do D5 136kw DPF
dávám taky 0W30 jestli tě to uklidní
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4210
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#36 Proč ANO/NE olej 0W30 do D5 136kw DPF
Já se taky držím jen předepsaného 0W30
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#37 Proč ANO/NE olej 0W30 do D5 136kw DPF
0w30 ma svoj zmysel najma v zime medzi startami, aj ked interier uz hreje, podla diagnostiky motor potrebuje tych 20km minimalne kym sa olej dostane na prevadzkovu teplotu a hlavne je fajn ked si ju udrzi co najdlhsie aj medzi startami + cim hustejsia viskozita a tazsia cerpatelnost tym vacsi vznika tlak co pre D5 neni nic moc.. Co pozorujem, tak prakticky D5 je vlastnostami presny opak T5 - na ktorej sa da aj v mrazoch uz po 5 km robit volske oko a preto potrebuje ku*va dobre chladit a mazat
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 77
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#38 Proč ANO/NE olej 0W30 do D5 136kw DPF
A dokáže 0W30 dostatečně umazat hydroštely? Proto o tom přemýšlím. Jinak v zimě pojede bufík.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#39 Proč ANO/NE olej 0W30 do D5 136kw DPF
Ano, dokonca ich natlakuje rychlejsie ako 5W30...
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 77
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#40 Proč ANO/NE olej 0W30 do D5 136kw DPF
Dobrá. Interval výměny se bude pohybovat kolem 15tis km. 20 max v případě nouze.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 312
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Opava
- Vůz: S80, 2007, D5
#41 Proč ANO/NE olej 0W30 do D5 136kw DPF
mám nově XC70 III, po dlouhém přemýšlení a zkoumání jsem dal Valvoline 0W-30 A5/B5, měnit budu po 10 000 km, jako jsme to dělali na peugeotu 205 , takže v našem případě tak min. 2 až 3x za rok
_________________
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 77
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#42 Proč ANO/NE olej 0W30 do D5 136kw DPF
Valvoline mi byl také jedním odborníkem doporučován.skulda píše:mám nově XC70 III, po dlouhém přemýšlení a zkoumání jsem dal Valvoline 0W-30 A5/B5, měnit budu po 10 000 km, jako jsme to dělali na peugeotu 205 , takže v našem případě tak min. 2 až 3x za rok
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 432
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Petržalka
- Vůz: S80II C30
- Bydliště: Bratislava
#43 Proč ANO/NE olej 0W30 do D5 136kw DPF
Zbytočnosť. Ten olej dá 20-25 tkm bez zaváhania, pokiaľ nepribúda nafta, alebo nie je problém s EGR.skulda píše:mám nově XC70 III, po dlouhém přemýšlení a zkoumání jsem dal Valvoline 0W-30 A5/B5, měnit budu po 10 000 km, jako jsme to dělali na peugeotu 205 , takže v našem případě tak min. 2 až 3x za rok
Držal by som sa hornej hranice kde sa udáva 30 tkm alebo raz ročne. Ja mením raz ročne, ale nájazd je 10-12 tkm.
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 77
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#44 Proč ANO/NE olej 0W30 do D5 136kw DPF
Tu hranici bych viděl 20tis km.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#45 Proč ANO/NE olej 0W30 do D5 136kw DPF
No hoši já nevim s tou životností. Jako můžete měnit i po 50tkm, ale ty výměny uděláte tak dvě... takže za tu dobu ušetříte na jiný auto/motor?
U novýho motoru, kterej je dobře seřízenej a funguje na 100% ještě dejme tomu těch 20, ale u motoru co má Xset tkm bude ta degradace oleje rychlejší. Ale cucám si to z prstu, nemam to čim podpořit.
U novýho motoru, kterej je dobře seřízenej a funguje na 100% ještě dejme tomu těch 20, ale u motoru co má Xset tkm bude ta degradace oleje rychlejší. Ale cucám si to z prstu, nemam to čim podpořit.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 77
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#46 Proč ANO/NE olej 0W30 do D5 136kw DPF
Já měním po 15tkm, ale chtěl jsem jen říct, že maximální strop bych viděl ve 20tkm, když je prostě nejvyšší nouze.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 77
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#47 Proč ANO/NE olej 0W30 do D5 136kw DPF
Ahoj, jsem tu zase.
Je potřeba sledovat u oleje hodnotu množství síranového popela? Případně co takový olej s větší hodnotou způsobí. Díky
Je potřeba sledovat u oleje hodnotu množství síranového popela? Případně co takový olej s větší hodnotou způsobí. Díky
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#48 Proč ANO/NE olej 0W30 do D5 136kw DPF
sírany, jako nespalitený soli kys. sírový, ucpávaji nevratně DPF
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 77
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#49 Proč ANO/NE olej 0W30 do D5 136kw DPF
A jak se do DPF dostanou?Urvanej píše:sírany, jako nespalitený soli kys. sírový, ucpávaji nevratně DPF
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#50 Proč ANO/NE olej 0W30 do D5 136kw DPF
si děláš perdel, že jo...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 2 Odpovědi
- 731 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od mirekcafa
-
- 1 Odpovědi
- 518 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od libor_m
-
- 24 Odpovědi
- 1760 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od motorpower
-
- 1 Odpovědi
- 635 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr.Chrpa
-
- 3 Odpovědi
- 1773 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od fíkkr