Kódování vstřiku

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 328
Registrován: 3 roky 5 měsíců
Bydliště: Ždírec nad Doubravou
Vůz: XC70 D5 AWD AT 2008

#1 Kódování vstřiku

Příspěvek od Majkl1 »

1) Dá se nakódovat nový vstřik přes VDASH Llite verzi nebo musím k někomu, kdo má verzi Pro? Případně umí to VIDA?
2) Pokud se dá, tak je třeba mít vyčtený PIN pro ECM a pro CEM?
_________________
XC70 D5 136kw AWD AT 2008

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 9881
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#2 Kódování vstřiku

Příspěvek od hajnej »

Umí to základní VDASH a pin netřeba. Konej!
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 328
Registrován: 3 roky 5 měsíců
Bydliště: Ždírec nad Doubravou
Vůz: XC70 D5 AWD AT 2008

#3 Kódování vstřiku

Příspěvek od Majkl1 »

Díky :thumbup:
Už jsem to dohledal.
Nevěděl jsem, že si musím nejprve aktivovat verzi Small, než budu moct pokračovat.
_________________
XC70 D5 136kw AWD AT 2008

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 328
Registrován: 3 roky 5 měsíců
Bydliště: Ždírec nad Doubravou
Vůz: XC70 D5 AWD AT 2008

#4 Kódování vstřiku

Příspěvek od Majkl1 »

Je možné, že by vstřik vynechával jen a pouze při otáčkách 1000-1100 a v ostatním spektru chodil normálně?
Klepe se mi v tomhle rozpětí motor. Nevypadá to na vibrace od převodovky apod.(uložení motoru), ale jako by šel na čtyři válce. Zkusím dneska odpojovat konektory u jednotlivých vstřiků, jestli nezjistím, který to dělá (pokud je to vstřikem).
Když je pod nulou, první start jede dvě-tři vteřiny koktavě (jeden válec vynechává), ale naskočí vždy napoprvé i v -15. Projev jak s jedním horším žhavičem, ale ty jsem proměřil a jsou OK. Druhý start je už na 100%.

Budu dělat za 14 dní vířivé klapky, tak bych když tak horší vstřik zrovna vyměnil, když budou venku. Při testu ve VIDĚ na volnoběh ukazuje 4-tý vstřik mírně vyšší hodnoty oproti ostatním, ale jen o cca 1,5mg, což by mělo být stále v normě (do 4mg). Ale v otáčkách, kdy motor koktá (1000-1100) se korekce srovnají a všech 5 dává +- stejně, což mi přijde divné, protože to koktání klepe s celým interiérem. Dřív jsem si toho nevšiml, protože v těchto otáčkách se motor defakto při jízdě nevyskytuje.
_________________
XC70 D5 136kw AWD AT 2008

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1
Registrován: 3 měsíce
Bydliště: Doubrava
Vůz: Volvo S60 D5 151kw

#5 Kódování vstřiku

Příspěvek od Macek08 »

Zdravím jak jste to vyřešil to vynecháváni na studeny start mám stejný problém
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“