1) Dá se nakódovat nový vstřik přes VDASH Llite verzi nebo musím k někomu, kdo má verzi Pro? Případně umí to VIDA?
2) Pokud se dá, tak je třeba mít vyčtený PIN pro ECM a pro CEM?
Kódování vstřiku
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 328
- Registrován: 3 roky 5 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D5 AWD AT 2008
#1 Kódování vstřiku
_________________
XC70 D5 136kw AWD AT 2008
XC70 D5 136kw AWD AT 2008
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 9881
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#2 Kódování vstřiku
Umí to základní VDASH a pin netřeba. Konej!
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 328
- Registrován: 3 roky 5 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D5 AWD AT 2008
#3 Kódování vstřiku
Díky
Už jsem to dohledal.
Nevěděl jsem, že si musím nejprve aktivovat verzi Small, než budu moct pokračovat.
Už jsem to dohledal.
Nevěděl jsem, že si musím nejprve aktivovat verzi Small, než budu moct pokračovat.
_________________
XC70 D5 136kw AWD AT 2008
XC70 D5 136kw AWD AT 2008
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 328
- Registrován: 3 roky 5 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D5 AWD AT 2008
#4 Kódování vstřiku
Je možné, že by vstřik vynechával jen a pouze při otáčkách 1000-1100 a v ostatním spektru chodil normálně?
Klepe se mi v tomhle rozpětí motor. Nevypadá to na vibrace od převodovky apod.(uložení motoru), ale jako by šel na čtyři válce. Zkusím dneska odpojovat konektory u jednotlivých vstřiků, jestli nezjistím, který to dělá (pokud je to vstřikem).
Když je pod nulou, první start jede dvě-tři vteřiny koktavě (jeden válec vynechává), ale naskočí vždy napoprvé i v -15. Projev jak s jedním horším žhavičem, ale ty jsem proměřil a jsou OK. Druhý start je už na 100%.
Budu dělat za 14 dní vířivé klapky, tak bych když tak horší vstřik zrovna vyměnil, když budou venku. Při testu ve VIDĚ na volnoběh ukazuje 4-tý vstřik mírně vyšší hodnoty oproti ostatním, ale jen o cca 1,5mg, což by mělo být stále v normě (do 4mg). Ale v otáčkách, kdy motor koktá (1000-1100) se korekce srovnají a všech 5 dává +- stejně, což mi přijde divné, protože to koktání klepe s celým interiérem. Dřív jsem si toho nevšiml, protože v těchto otáčkách se motor defakto při jízdě nevyskytuje.
Klepe se mi v tomhle rozpětí motor. Nevypadá to na vibrace od převodovky apod.(uložení motoru), ale jako by šel na čtyři válce. Zkusím dneska odpojovat konektory u jednotlivých vstřiků, jestli nezjistím, který to dělá (pokud je to vstřikem).
Když je pod nulou, první start jede dvě-tři vteřiny koktavě (jeden válec vynechává), ale naskočí vždy napoprvé i v -15. Projev jak s jedním horším žhavičem, ale ty jsem proměřil a jsou OK. Druhý start je už na 100%.
Budu dělat za 14 dní vířivé klapky, tak bych když tak horší vstřik zrovna vyměnil, když budou venku. Při testu ve VIDĚ na volnoběh ukazuje 4-tý vstřik mírně vyšší hodnoty oproti ostatním, ale jen o cca 1,5mg, což by mělo být stále v normě (do 4mg). Ale v otáčkách, kdy motor koktá (1000-1100) se korekce srovnají a všech 5 dává +- stejně, což mi přijde divné, protože to koktání klepe s celým interiérem. Dřív jsem si toho nevšiml, protože v těchto otáčkách se motor defakto při jízdě nevyskytuje.
_________________
XC70 D5 136kw AWD AT 2008
XC70 D5 136kw AWD AT 2008
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1
- Registrován: 3 měsíce
- Bydliště: Doubrava
- Vůz: Volvo S60 D5 151kw
#5 Kódování vstřiku
Zdravím jak jste to vyřešil to vynecháváni na studeny start mám stejný problém
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek