Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 118
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Košice & Trebišov, Slovakoland
Vůz: Mercedes R350, V6, 195kW

#26 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..

Příspěvek od jguzik »

Ako su na tom prevodovky pri V8? Nejake specialne potiaze alebo len bezne choroby volvich automatov?
_________________
Jozi

Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1310
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Láb
Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"

#27 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..

Příspěvek od Arkaz »

omezena funkcne blis je bezny jav pisu to aj v manuali. stava sa ked je sero vonku, spina na kamere, alebo ked svieti slnko do kamery, nic hrozne. vzdy vypnem bliss zapnem za minutu a ide :)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 44
Registrován: 7 roků 11 měsíců
Bydliště: Lysice
Vůz: XC90 V8 Sport 2007 Passion Red

#28 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..

Příspěvek od Tony71 »

jguzik píše:Ako su na tom prevodovky pri V8? Nejake specialne potiaze alebo len bezne choroby volvich automatov?
Mam tam Aisin 6 kvalt TF-80 SC
Zatim to radi normalne za kazdych okolnosti.
Mel jsem noznost jezdit par dni s tou samou spajskou v D5 135kW, ale tam to radilo vzdycky pomaleji a pri kazdem pridani plynu s jakymsi prokluzem, asi na menici. Podotykam, ze slo o skoro nove predvadeci ze showroom Volvo.
Tady je asi jinyy soft, kdyz jede clovek na pohodu, motor toci do 2000, radi to mekce.
Jak tomu ale clovek vytne nad 4000, zacne to ty kvalty lupat jak samopal :D
_________________
XC90 V8 SE SPORT 2007 Passion Red

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 44
Registrován: 7 roků 11 měsíců
Bydliště: Lysice
Vůz: XC90 V8 Sport 2007 Passion Red

#29 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..

Příspěvek od Tony71 »

Arkaz píše:omezena funkcne blis je bezny jav pisu to aj v manuali. stava sa ked je sero vonku, spina na kamere, alebo ked svieti slnko do kamery, nic hrozne. vzdy vypnem bliss zapnem za minutu a ide :)
Diky, si mystim neco podobneho. Kamerky samozrejme cisty.
Nektery den je pohoda, vubec nic, jindy to hlasi casteji.
Zamerim se na pozorovani tech svetelnych podminek.
_________________
XC90 V8 SE SPORT 2007 Passion Red

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#30 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..

Příspěvek od ok2ucx »

BLIS mi občas vypne i na zcela čisté cestě, za dne bílého, sucho, i kamery čisté, slunce vysoko, žádné oslnění (zde konkrétně na S80 P3).
Na XC90 včera večer jedna kamera zablikala a vypla se, za chvíli byla zpět. A to bylo škaredě a špína.

BLIS jinak funguje poměrně spolehlivě (s uvážením, jaká je to technologie, jaká má zjevná omezení). Skoro se až "bojím" jezdit v autě bez BLISu -- ne to ne, ale spíše na to nějak podvědomě spoléhám, že když na mě žádný pomocníček nebliká, tak je vše ok (a to není dobře). Naštěstí mám t.č. obě auta BLISová a v Broukovi mě to nenapadne :-)

--

Co se převodovek týká: V8 jsou vždy s klasickou 6q TF80S - takže tam platí slušná údržba bude odměněna dlouhou poctivou službou, žádné extra nemoci se nekonají, skoro bych řekl, že - naopak - víceválcový benzín bude asi pokaždé přívětivější než vibrující nafta...

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 44
Registrován: 7 roků 11 měsíců
Bydliště: Lysice
Vůz: XC90 V8 Sport 2007 Passion Red

#31 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..

Příspěvek od Tony71 »

ok2ucx píše:BLIS mi občas vypne i na zcela čisté cestě, za dne bílého, sucho, i kamery čisté, slunce vysoko, žádné oslnění (zde konkrétně na S80 P3).
Na XC90 včera večer jedna kamera zablikala a vypla se, za chvíli byla zpět. A to bylo škaredě a špína.

BLIS jinak funguje poměrně spolehlivě (s uvážením, jaká je to technologie, jaká má zjevná omezení). Skoro se až "bojím" jezdit v autě bez BLISu -- ne to ne, ale spíše na to nějak podvědomě spoléhám, že když na mě žádný pomocníček nebliká, tak je vše ok (a to není dobře). Naštěstí mám t.č. obě auta BLISová a v Broukovi mě to nenapadne :-)

--

Co se převodovek týká: V8 jsou vždy s klasickou 6q TF80S - takže tam platí slušná údržba bude odměněna dlouhou poctivou službou, žádné extra nemoci se nekonají, skoro bych řekl, že - naopak - víceválcový benzín bude asi pokaždé přívětivější než vibrující nafta...

P.
souhlas se vsim vyse napsanym.
Prosimte, to jsme mluvili spolu po telefonu ohledne aktivace toho SUB?
_________________
XC90 V8 SE SPORT 2007 Passion Red

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#32 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..

Příspěvek od ok2ucx »

Asi ano, t.č. jsou polském Allegru celkem 3 kusy, kdo by chtěl...

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 44
Registrován: 7 roků 11 měsíců
Bydliště: Lysice
Vůz: XC90 V8 Sport 2007 Passion Red

#33 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..

Příspěvek od Tony71 »

ok2ucx píše:Asi ano, t.č. jsou polském Allegru celkem 3 kusy, kdo by chtěl...

P.
Prosimte, ja zavolam, jak to namontuju, porad na to neni cas. Lezi to vv dilne na stole. Nejsem porad doma a kdyz jsem, tak je me to lito rozdelavat, radsi jezdim :)

Ale uz se do toho pustim, jak jsem rikal, mam tam ten rear AC, takze po dobrym to tam asi nepujde, no uvidime...
_________________
XC90 V8 SE SPORT 2007 Passion Red

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#34 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..

Příspěvek od ok2ucx »

No teda nevím: auto se zadní klimou jsem rozdělaný snad ještě neměl. Nicméně subwoofer vyplňuje ten nevelký prostor poměrně poctivě. Takže si nějak nedokážu představit, že by se tam obojí dalo nacpat - sám výrobce nabádá, že to není možné. Tak aby to nebyla práce naprosto zbytečná. A jinam se tento specifický patvar subwooferu asi taky jen tak nevejde...

... ale to už jsme asi trošku off-topic od původního V8čkového plkání.

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 67
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: xc 90 v8 , byla xc90 d5 120kw.
Bydliště: Praha 4

#35 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..

Příspěvek od sbelsky »

Ahoj , chci se zeptat o kolik se u v8 zvedne průměrná spotřeba v zimě oproti létu? Já ted jezdím asi měsíc jenom po Praze krátký trasy do 10 km za 15.2 , Na podzim kdy jsem auto koupil tak jsem jezdil kolem 13, ale tam byly cesty na chatu ,tak nevim jestli nárust spotřeby je kvůli zimě nebo těm krátkým trasám.
_________________
V8 Executive MY 07.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 168
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Turnov
Vůz: Xc90 V8 2008
Bydliště: Turnov

#36 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..

Příspěvek od Trialista »

Tak se hlásím do kroužku majitelů V8.
Xc90 V8 Black pearl rv.2008 dovoz USA,najeto 89000mil.
Asi Executive.7míst,pravidelný servis.
Teď dotazy :
Jaký olej tam nalít?
Kdy dělat rozvody?
Čemu raději předejít?
Co pro jistotu vyměnit?
Jinak super povoz, oproti Xc90 2004 2,5T nebe a dudy.
Předem díky
_________________
Volvo XC90 V8 2008 Executive

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 168
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Turnov
Vůz: Xc90 V8 2008
Bydliště: Turnov

#37 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..

Příspěvek od Trialista »

Obrázek
_________________
Volvo XC90 V8 2008 Executive

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 168
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Turnov
Vůz: Xc90 V8 2008
Bydliště: Turnov

#38 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..

Příspěvek od Trialista »

Obrázek
_________________
Volvo XC90 V8 2008 Executive

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 168
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Turnov
Vůz: Xc90 V8 2008
Bydliště: Turnov

#39 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..

Příspěvek od Trialista »

Obrázek
_________________
Volvo XC90 V8 2008 Executive

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 67
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: xc 90 v8 , byla xc90 d5 120kw.
Bydliště: Praha 4

#40 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..

Příspěvek od sbelsky »

Tak jsem dneska musel jet služební octavkou a moji v8 nechat doma, no jak bych to asi nejlépe popsal, vlastně budu citovat moje děti když z toho nějak nemohli ani vylézt tati doufám že takovou kraksnou už nikdy nepojedem.
_________________
V8 Executive MY 07.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 67
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: xc 90 v8 , byla xc90 d5 120kw.
Bydliště: Praha 4

#41 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..

Příspěvek od sbelsky »

Ahoj, jsem na dovolený kousek od New Yorku a jsem příjemně překvapený co tu jezdí xc90, fakt strašně moc , jinak ráj pro v8čkáře, hned bych si pár kousků odvezl.Jsem si myslel že když mam xc90 že mám velký auto -nemám.
_________________
V8 Executive MY 07.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 44
Registrován: 7 roků 11 měsíců
Bydliště: Lysice
Vůz: XC90 V8 Sport 2007 Passion Red

#42 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..

Příspěvek od Tony71 »

sbelsky píše:Ahoj, jsem na dovolený kousek od New Yorku a jsem příjemně překvapený co tu jezdí xc90, fakt strašně moc , jinak ráj pro v8čkáře, hned bych si pár kousků odvezl.Jsem si myslel že když mam xc90 že mám velký auto -nemám.

:D haha, souhlas. Ale ono to souvisi take s sirkou silnic. jo, Amerika ma jiny meritko :D
_________________
XC90 V8 SE SPORT 2007 Passion Red

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 44
Registrován: 7 roků 11 měsíců
Bydliště: Lysice
Vůz: XC90 V8 Sport 2007 Passion Red

#43 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..

Příspěvek od Tony71 »

Trialista píše:Tak se hlásím do kroužku majitelů V8.
Xc90 V8 Black pearl rv.2008 dovoz USA,najeto 89000mil.
Asi Executive.7míst,pravidelný servis.
Teď dotazy :
Jaký olej tam nalít?
Kdy dělat rozvody?
Čemu raději předejít?
Co pro jistotu vyměnit?
Jinak super povoz, oproti Xc90 2004 2,5T nebe a dudy.
Předem díky
pekny kousek, gratuluji.
Docela by mne zajimalo, jak moc se ta US verze lisi od EU....
Taky nam prosim dej vedet, za kolik jezdis :)
Jinak z mych zkusenosti- krome motoru, ktery je nadprumerne spolehlivy je to nadeleni jako vsechny ostatni XC90:
1. uhlovka
2. Haldex
3. Silentbloky a klouby- hlavne vpredu
4. Nejista zivotnost prevodovky

Jinak do motoru doporucuji 0W30, svicky NGK, ostatni tak normalne... :)
Naposledy upravil(a) Tony71 dne 22 bře 2017 08:07, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC90 V8 SE SPORT 2007 Passion Red

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 44
Registrován: 7 roků 11 měsíců
Bydliště: Lysice
Vůz: XC90 V8 Sport 2007 Passion Red

#44 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..

Příspěvek od Tony71 »

sbelsky píše:Ahoj , chci se zeptat o kolik se u v8 zvedne průměrná spotřeba v zimě oproti létu? Já ted jezdím asi měsíc jenom po Praze krátký trasy do 10 km za 15.2 , Na podzim kdy jsem auto koupil tak jsem jezdil kolem 13, ale tam byly cesty na chatu ,tak nevim jestli nárust spotřeby je kvůli zimě nebo těm krátkým trasám.
Jsem na tom velmi velmi podobne...
v lete predevsim pocuky po okoli, obcas to vylepsi nejaky delsi vylet- 12-13
v zime to vylezlo az na 15,2. vic jsem na displeji nevidel.
Take propocitano podle tankovani a BC ani moc nekeca, tak max 0,2l....
_________________
XC90 V8 SE SPORT 2007 Passion Red

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 168
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Turnov
Vůz: Xc90 V8 2008
Bydliště: Turnov

#45 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..

Příspěvek od Trialista »

Ano,spotřeba souhlasí :-D
USA vs. EU to by mě taky zajímalo, viditelně jen budík v milých a teplota je ve fahrenheit, jinak o ničem nevím.
Olej jsem dal na doporučení 5w50 a svíčky NKG.
Prosím tě jak moc nejistá životnost převodovky??
_________________
Volvo XC90 V8 2008 Executive

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 67
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: xc 90 v8 , byla xc90 d5 120kw.
Bydliště: Praha 4

#46 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..

Příspěvek od sbelsky »

Mně nedávno odešel startér, obvolal jsem všechno možné ,ale nesehnatelný, tak pouze nakonec origo Volvo , klika byla že si vzali starý a dali repasovaný jinak to bylo něco kolem 25 000.
_________________
V8 Executive MY 07.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 168
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Turnov
Vůz: Xc90 V8 2008
Bydliště: Turnov

#47 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..

Příspěvek od Trialista »

Na kolik tě vyšel ten repasovaný?a kolik máš najeto?
_________________
Volvo XC90 V8 2008 Executive

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 67
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: xc 90 v8 , byla xc90 d5 120kw.
Bydliště: Praha 4

#48 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..

Příspěvek od sbelsky »

Ve Volvu Praha Průhonice 10500 kč i s prací, najeto 157000.
_________________
V8 Executive MY 07.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 168
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Turnov
Vůz: Xc90 V8 2008
Bydliště: Turnov

#49 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..

Příspěvek od Trialista »

Takže vím co mě bude čekat,mám asi 145000 :-D
_________________
Volvo XC90 V8 2008 Executive

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 67
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: xc 90 v8 , byla xc90 d5 120kw.
Bydliště: Praha 4

#50 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..

Příspěvek od sbelsky »

:D Třeba né, ale ve 145000 mi odešel alternátor taky za 10 000
_________________
V8 Executive MY 07.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“