Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5087
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#201 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Dle mě když budeš měnit co 10tis, je jedno co tam naleješ.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 4924
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#202 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..

Příspěvek od python.p »

Svatá pravda. :)
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#203 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..

Příspěvek od Zajsoft »

Nosound89 píše:Takže když budu měnit co 8-10tis můžu použít 5W30 když splňuje ACEA A5/B5?
To sice muzes, ale hlavu/patu to ma jen pokud mas malej najezd a olej by Ti degradoval starim...
5W50, ustoji 15kkm, resp. 20kkm, ale kolem 15kkm to uz prestane davat olejovej filtr(auto bude hlasit nizkej tlak/hladinu oleje) i kdyz tam toho bude dost...
Takze bud menit pak po 15kkm, nebo v 10kkm udelat jen filtr a olej vymenit (opet samozrejme s filtrem) az po dalsich 10kkm.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

PINĎABC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 4973
Registrován: 12 roků 1 měsíc
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#204 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..

Příspěvek od PINĎABC »

Měním do 10kkm aleju všude 5w50.

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#205 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..

Příspěvek od Zajsoft »

PINĎABC píše:Měním do 10kkm aleju všude 5w50.
Plejtvani olejem... :-)
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1276
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm

#206 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..

Příspěvek od marekbm »

ač jsem tomu ze začátku nevěřil, tak ten 5W50 je opravdu super. takže už to taky leju do obou aut.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V

PINĎABC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 4973
Registrován: 12 roků 1 měsíc
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#207 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..

Příspěvek od PINĎABC »

Zajsoft píše:
PINĎABC píše:Měním do 10kkm aleju všude 5w50.
Plejtvani olejem... :-)
Měním po roce, moc toho nenajezdim :)

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#208 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..

Příspěvek od Zajsoft »

marekbm píše:ač jsem tomu ze začátku nevěřil, tak ten 5W50 je opravdu super. takže už to taky leju do obou aut.
Tak tak, ale proste olej co ustoji treba CHIPnutou S80 T6 v LPG, s nohou vecne na podlaze, uz ustoji skoro cokoliv :-D
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#209 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..

Příspěvek od Urvanej »

Mýlíš se, pokud se ti přicpává filtr, tak máš něco špatně. Filtr vydrží celkem dost, "servisy" na to žehrali a vyměnili dycky jen trochu oleje a filtr nechali a ono to tkay nikde nebylo vidět. Hlavně že je razítko v servisce. :bad:
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 79
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha/Poděbrady
Vůz: XC90 V8 R-Design 2010 LPG

#210 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..

Příspěvek od Bighead »

ok2ucx píše:Na eliminaci některých chyb jsme zkoušeli SW patch, ale zatím to nikdy nijak nevyšlo, resp. "testované" auto vždycky ujelo a už jsme se o výsledku nedozvěděli. Tím, že jsi blízko, mohli bychom to znovu zkusit (více v SZ).

/PL
Vyzkoušeli jste to? Mě to hlasí vysoký tlak paliva. Takže bych se hlasil do pokusne skupiny.
_________________
Nyní: XC90 V8 R-Design LPG Magic 4
Bylo:S80 2.4 1999 125 kw manual - RIP

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#211 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..

Příspěvek od ok2ucx »

Na XC90 V8 nakonec dozkoušeli a vypadá, že to nějak funguje.

LPG vlastně efektivně uzavře benzínové vstřiky, tím neubývá tlak na benzínové liště a jednotka to pozná = hlásí performance pumpy a jiné hlášky. Tato úprava tohle - zdá se - léčí.

/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 94
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Trnava
Vůz: S80 4.4

#212 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..

Příspěvek od yanchi »

Teraz jedna taka vseobecna otazka: kolko moze tento motor vydrzat (pri slusnom zaobchadzani)?
Moj ma najazdenych cca 400tis km, ide fajn. Ale ako vacsina tychto motorov, zacina mat problem, ze ho bude treba pretesnit - olejova vana, gufera na hriadeloch a pod. Valce maju stale velmi dobru kompresiu. Moja otazka znie, ci tento motor moze zvladnut napriklad 600tis km bez nejakej generalnej opravy (alebo, ze by bolo treba menit napr. rozvodovu retaz)...
Lebo da sa zohnat motor s tretinovym najazdom do 2000eur a to uz je na zvazenie, ci sa oplati davat peniaze do stareho motora, ktory je mozno pred smrtou alebo rovno vymenit kus za kus.
S akym najvyssim najazdom ste sa stretli?

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 317
Registrován: 7 roků 7 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: V60 D5 AWD

#213 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..

Příspěvek od papaya »

Když jsem naposledy nechal měnit olej u V8 (diky Radku), tak jsem přemýšlel, zda nalít a pokračovat tak, v 0w30 a5/b5, proti všeléku od Lichnovského guru, kterému někteří podlehli do té míry, že ho aplikují i na nefunkční motorek stěračů.

Na netu jsem našel, že...
Se vzrůstající rychlostí vzájemného pohybu mazaných ploch se olej dostává obtížněji do mazacího prostoru a je z něj rychleji vytlačován. Čím je vzájemná rychlost pohybujících se ploch vyšší, tím musí být viskozita použitého oleje nižší...

... opak platí, pokud je motor v zátěži (karavan, přívěs s koněm apod?) tam je požadována viskozita naopak vyšší.

Pořád se tu opakuje ten teplotní rozsah, že to (5w50)vydrží nesmysl apod. Olej je přece po zahřátí udržován v nějaké konstantní teplotě 100st?)motor má olejový chladič a vic jak 120st. v zátěži (rozuměj v létě jedu pilu) ten olej stejně mit nemůže. Rád se ale nechám vyvést z omylu.
Pak je tedy teplotní rozsah toho oleje pro 99% lidí naprosto nepoužitelný. Navíc jeho použití stylem jezdím pilu vyvrací druhy odstavec. To, že je to silně naaditivovany olej kvůli tak širokému teplotnimu rozsahu a tím jeho rychlejší degradace, je věc druhá.
Pokud v mazacích plánech pro RS4 V8, která točí přes 8 tis ot/min, je předepsán olej 0(5)W30, tek si říkám že ten olej musí zvládnout "nesmysl" a kdyby to nedal už by asi všechny stály na vrakovištích s vylágrovaným motorem a při tom ty kurvy jsou snad rok vod roku dražší. No a ta naše atmo V8 je na tom vlastně dost podobně.

Zatím mě teda nikdo a ničím nepřesvědčil, že bych zrovna tenhle typ měl nalít do svoji V8. Nejde mi o úsporu paliva, jde mi o to, že méně je někdy více a naopak.

Nechci rozjet flame. Spíš, jestli se nad tím někdo z vás podobně zamyslel, nebo to tam prostě slepě nalil, protože je to Kohoutovo (a 3/4 zdejšího fóra) dogma a vono přeci jenom ta 5w50 je větší číslo než 0w30 takže to musí fungovat líp. To bych pak měl dát na léto Valvoline 10w60 a měl by fungovat ještě líp... nebo ne?
_________________
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#214 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..

Příspěvek od raolsa »

To by pak oleje musely být 0w120, ne? :D
Já do toho (těch vlastností) moc nevidím a tak radši moc nekomentuju. Já jenom vidím, že 5W50 v mém motoru funguje krásně, žádná karbonizace pod víčkem, tak v něm budu pokračovat.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

karelvolvo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2168
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#215 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..

Příspěvek od karelvolvo »

Stačilo by změřit teplotu oleje který se vrací do vany z turba v kopci !!! a taková V8 bude mít taky nějaké slabší místa kde olej hlavně odvádí teplo
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2122
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#216 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..

Příspěvek od peter cz »

8)
.
Přílohy
48358312_2131631876876196_6107426156129026048_o.jpg
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1276
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm

#217 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..

Příspěvek od marekbm »

takhle zničit tak pěkné auto ;-(
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1310
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Láb
Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"

#218 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...

Příspěvek od Arkaz »

myslim ze to je normalme nez sa zamkne menic ale pockame na vyjadrenie znalych :D

Online
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 143
Registrován: 2 roky 3 měsíce
Bydliště: Košice
Vůz: Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar

#219 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...

Příspěvek od Cronicle »

Ahojte, chcel by som za pridať k Vám do krúžku
_________________
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW

Online
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 143
Registrován: 2 roky 3 měsíce
Bydliště: Košice
Vůz: Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar

#220 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...

Příspěvek od Cronicle »

:)
Naposledy upravil(a) Cronicle dne 04 pro 2021 17:46, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW

Online
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 143
Registrován: 2 roky 3 měsíce
Bydliště: Košice
Vůz: Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar

#221 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...

Příspěvek od Cronicle »

Dobrý večer, mám pár otázok:

uloženie rozpery motora horné - ľavé a pravé, mám pocit, že sa mi to nejako veľmi hýbe, alebo to tak má byť? či vymeniť?

a ešte jedna vec..čo je vec na fotke a čo tam prosím pekne chýba na konci?

ďakujem veľmi pekne
Přílohy
IMG-4094.jpg
_________________
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#222 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...

Příspěvek od raolsa »

Chybí ti tam věc za 17200,- Kč. :D
https://www.drive2.ru/l/472814190273233618/
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Online
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 143
Registrován: 2 roky 3 měsíce
Bydliště: Košice
Vůz: Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar

#223 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...

Příspěvek od Cronicle »

Čože???
_________________
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#224 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...

Příspěvek od raolsa »

No má tam být páčka od klapek v sání. A vzhledem k tomu, že ji tam nevidím, tak budeš ten díl muset buď koupit nový, nebo sehnat starší. OEM číslo je 30720329 + těsnění 30720330 + těsnění 30720331
Dohromady za 18000,- Kč
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Vapik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2881
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

#225 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...

Příspěvek od Vapik »

Já myslím, že jen ovládání klapek variabilního sání.
Tady u kluků z ruska to je vidět:
https://www.drive2.ru/l/531747463766212658/
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“