Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 168
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Turnov
- Vůz: Xc90 V8 2008
- Bydliště: Turnov
#51 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..
Aha, takže to mám čekat dvakrát
_________________
Volvo XC90 V8 2008 Executive
Volvo XC90 V8 2008 Executive
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 67
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: xc 90 v8 , byla xc90 d5 120kw.
- Bydliště: Praha 4
#52 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..
Ty další opravy ti raději nebudu psát.
_________________
V8 Executive MY 07.
V8 Executive MY 07.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 168
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Turnov
- Vůz: Xc90 V8 2008
- Bydliště: Turnov
#53 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..
To raději nechci vědět...ťuk ťuk, zatím vše funguje.Uvidime co se vyvrbí, ale snad nic.Co ten automat?
_________________
Volvo XC90 V8 2008 Executive
Volvo XC90 V8 2008 Executive
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 44
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Lysice
- Vůz: XC90 V8 Sport 2007 Passion Red
#54 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..
tak alternator daval novy predchozi majitel tesne pres tim, nez auto prodal mne. (cca 210tkm) Rikal to pekne nastvane, ani jsem se radsi neptal co to stalo.sbelsky píše: Třeba né, ale ve 145000 mi odešel alternátor taky za 10 000
Kazdopadne alternator a kladky svitily novotou.
Nekdo to muze brat jako nevyhodu, ale jelikoz je tahle pohonna jednotka vlastne unikatni, tak moc dilu v replikach, potazmo v shitech, co se prodava vsude kolem moc neni. Takze tim je vlastne kvalita ND jaksi zarucena.
Naposledy upravil(a) Tony71 dne 23 bře 2017 11:52, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC90 V8 SE SPORT 2007 Passion Red
XC90 V8 SE SPORT 2007 Passion Red
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 44
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Lysice
- Vůz: XC90 V8 Sport 2007 Passion Red
#55 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..
Tim jsem myslel automaty vseobecne, a zvlast tady v kombinaci silneho motoru a tezkeho auta, pripadne jeste tazne a tahani 2T privesu (lodicka, konik, obytnak...). Jestli nebyl pravidelne meneny olej, coz v pripade autorizovaneho servisu, ktery je vam schopny tvrdit, ze je tam lifetime, tak pri najezdech nad 200k se da cekat leccos...Trialista píše:To raději nechci vědět...ťuk ťuk, zatím vše funguje.Uvidime co se vyvrbí, ale snad nic.Co ten automat?
Samozrejme je to velmi individualni, ale budme realiste....
_________________
XC90 V8 SE SPORT 2007 Passion Red
XC90 V8 SE SPORT 2007 Passion Red
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 67
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: xc 90 v8 , byla xc90 d5 120kw.
- Bydliště: Praha 4
#56 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zeleníZda tomu nerozum
Zdar chlapi , dneska rozjezd se staženym okýnkem a změna zvuku od středu výfuku asi ďoura , nevite kolik stojí origo střed výfuku, nikde jsem žádný nenašel.
_________________
V8 Executive MY 07.
V8 Executive MY 07.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 2620
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#57 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..
A holá trubka nestačí? Na mém povoze to už někdo poladil, nemám dojem, že by tam byla nějaká zásadně pozorovatelná změna ve zvuku?
Plus by to mohl být takový zcela lehký tuning.
P.
Plus by to mohl být takový zcela lehký tuning.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 67
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: xc 90 v8 , byla xc90 d5 120kw.
- Bydliště: Praha 4
#58 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..
Kurňa to má tak suprovej zvuk,mužu něco pokazit když s tim budu chvili jezdit?
_________________
V8 Executive MY 07.
V8 Executive MY 07.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 67
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: xc 90 v8 , byla xc90 d5 120kw.
- Bydliště: Praha 4
#59 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..
Tak jsem zjistil cenu origo dílu a je to kolem 12000
_________________
V8 Executive MY 07.
V8 Executive MY 07.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 2620
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#60 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..
Dostal jsem do SZ dotaz: "chci S80 3.2, rozpočet 400t - co doporučíš?" a rozepsal jsem se tak, že mi té relativné rozsáhlé odpovědi bylo líto nesdílet s dalšími postiženými. Proto ji (s drobnými redakčními úpravami) přetiskuji zde:
Benzín a S80 - dobrá volba, 400 tis. je dobrý budget. Potíž: takových je málo.
V úplně prvním kroku bych navrhnul - nedělat kompromisy a jít rovnou do V8 - je jich málo, v dobrém stavu neztratí tolik hodnotu snad ani za 5 let. Ne, že by 3.2 byla špatná, ale V8 je na jiném levelu. Navíc V8 je vždy automat a AWD. Doporučuji si někde domluvit projížďku - V8 je omamná v otáčkách, při šimrání plynu je to příjemný společník na cestách.
A když už se hledá auto s tímto budgetem - nedělat ani kompromisy ve výbavě - hlavně té, kde je její doplnění řekněme problematické - s autem bych počkal a auto nebral, když nebude mít:
1. adaptivní tempomat (spojený s nouzovým brzděním)
2. BLIS (mrtvý úhel)
3. sensory stěračů
4. novější modely - sledování pruhů + další možní pomocníčci (kafíčko, atp.)
5. odvětrávané sedačky (samozřejmě v elektrice) jsou velmi příjemný bonus
6. keyless (bezklíčové) ovládání auta je rovněž silně návykové
Bluetooth handsfree (BPM) se dá dodělat (velmi snadno pak, když má auto aspoň telefon na SIM kartu - PHM).
USB-MP3 + iPod (modul AUU) se rovněž domontuje snadno - není třeba lpět na tom, aby tam nutně byl.
A že nepíšu o věcech, na které trpí? No žádné zásadní bolesti tahle platforma P3 asi nemá. Úplně klasicky u AWD (u Volva, ale také všude, kde je použita jednotka Haldex - Škoda, atp.) - do těchto jednotek časem prolíná koroze (sůl) - je nutné to chytit včas a zrepasovat (týká se to i všech starších XC, vlastně cokoli 4x4, od roku 2002).
U automatu je nezbytné pravidelně měnit olej (stejně jako u motoru), to snad neříkám nic nového. Zde je automat 6q TF80 - dílů dostatek, ceny normální. Rozvaděč - nový je levnější jak dvouhmota do manuálu, automat k tomuto pohodlí zkrátka patří (neuvědomuji si, zda-li se 3.2 dělala v manuálu). Při malém nájezdu km snad nehrozí nějak fatálně vadný AT - vyměnit / vypláchnout olej a jezdit. Mám v S80 200tkm a jezdí - řadí OK.
Tímto textem si nedělám nárok na kompletnost (doufám, že experti doplní) - spíše je to takový souhrn postřehů z hlediska uživatele.
V kostce - go to V8. A na 3.2 je tu expert PinďaBC
Upozorňuji, že hledání takového vozu se může klidně protáhnou na 1/2 roku. Tak málo tohoto zboží je...
P.
Benzín a S80 - dobrá volba, 400 tis. je dobrý budget. Potíž: takových je málo.
V úplně prvním kroku bych navrhnul - nedělat kompromisy a jít rovnou do V8 - je jich málo, v dobrém stavu neztratí tolik hodnotu snad ani za 5 let. Ne, že by 3.2 byla špatná, ale V8 je na jiném levelu. Navíc V8 je vždy automat a AWD. Doporučuji si někde domluvit projížďku - V8 je omamná v otáčkách, při šimrání plynu je to příjemný společník na cestách.
A když už se hledá auto s tímto budgetem - nedělat ani kompromisy ve výbavě - hlavně té, kde je její doplnění řekněme problematické - s autem bych počkal a auto nebral, když nebude mít:
1. adaptivní tempomat (spojený s nouzovým brzděním)
2. BLIS (mrtvý úhel)
3. sensory stěračů
4. novější modely - sledování pruhů + další možní pomocníčci (kafíčko, atp.)
5. odvětrávané sedačky (samozřejmě v elektrice) jsou velmi příjemný bonus
6. keyless (bezklíčové) ovládání auta je rovněž silně návykové
Bluetooth handsfree (BPM) se dá dodělat (velmi snadno pak, když má auto aspoň telefon na SIM kartu - PHM).
USB-MP3 + iPod (modul AUU) se rovněž domontuje snadno - není třeba lpět na tom, aby tam nutně byl.
A že nepíšu o věcech, na které trpí? No žádné zásadní bolesti tahle platforma P3 asi nemá. Úplně klasicky u AWD (u Volva, ale také všude, kde je použita jednotka Haldex - Škoda, atp.) - do těchto jednotek časem prolíná koroze (sůl) - je nutné to chytit včas a zrepasovat (týká se to i všech starších XC, vlastně cokoli 4x4, od roku 2002).
U automatu je nezbytné pravidelně měnit olej (stejně jako u motoru), to snad neříkám nic nového. Zde je automat 6q TF80 - dílů dostatek, ceny normální. Rozvaděč - nový je levnější jak dvouhmota do manuálu, automat k tomuto pohodlí zkrátka patří (neuvědomuji si, zda-li se 3.2 dělala v manuálu). Při malém nájezdu km snad nehrozí nějak fatálně vadný AT - vyměnit / vypláchnout olej a jezdit. Mám v S80 200tkm a jezdí - řadí OK.
Tímto textem si nedělám nárok na kompletnost (doufám, že experti doplní) - spíše je to takový souhrn postřehů z hlediska uživatele.
V kostce - go to V8. A na 3.2 je tu expert PinďaBC
Upozorňuji, že hledání takového vozu se může klidně protáhnou na 1/2 roku. Tak málo tohoto zboží je...
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 66
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha Zapad
- Vůz: XC70 2.5T LPG
#61 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..
ok2ucx, vyborny shrnuti. Mam k tomu jen jednu poznamku. Ta vybava, kterou doporucujes, je samozrejme skvela, ale na druhou stranu pokud budouci majitel prechazi z neceho obycejnejsiho, tak na tom vsem trvat nemusi. Ono to ma totiz i druhou stranku veci - jakmile jednou neco v aute mas a zjistis jak to je pohodlny a prijemny to tam mit, tak uz se ti rapidne zvednou naroky na dalsi auto, ktery to musi mit samozrejme taky. Pak clovek ma problem sehnat neco kloudnyho, protoze pozadavkum vyhovuje jen par aut na ceskym trhu. Ja jsem se dostal do stavu, kdy bych jen velmi nerad kupoval auto bez vzduchovyho podvozku a odvetravanych ortopedickych sedadel. A ver mi, ze bych byl vlastne mnohem radsi, kdyz bych tuhle vybavu nikdy nevyzkousel
Takze za me neni zas takovej prusvih, kdyz tam neco z ty vybavy chybi, pokud na to clovek neni zvyklej z predchoziho auta.
Jo, a omlouvam se za OT. On ten muj prispevek vlastne nema s V8 vubec nic spolecnyho, ale mam tohle vase vlakno rad, tak sem obcas nakouknu:)
Takze za me neni zas takovej prusvih, kdyz tam neco z ty vybavy chybi, pokud na to clovek neni zvyklej z predchoziho auta.
Jo, a omlouvam se za OT. On ten muj prispevek vlastne nema s V8 vubec nic spolecnyho, ale mam tohle vase vlakno rad, tak sem obcas nakouknu:)
_________________
Volvo XC70 2.5T AT LPG (MY2007) SUMMUM
Mercedes Benz E350CDI 4MATIC (MY2010)
ex Audi A4 Avant 2.7TDI
Volvo XC70 2.5T AT LPG (MY2007) SUMMUM
Mercedes Benz E350CDI 4MATIC (MY2010)
ex Audi A4 Avant 2.7TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 2620
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#62 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..
<offtopic>
Třeba odvětrané sedačky já osobně relativně oželím, ale adaptivní tempomat se super pomocníček (tedy hlavně to jeho nouzové brzdění). Přiznám se, že jednou asi 2s nepozornost (práce s navi), rovná cesta, kde nic tu nic, auto přede mnou nečekaně zpomalilo. A ten pomocník mi zachránil čumák auta. Proto na něj nedám dopustit.
Sledování pruhů mě povětšinou dosti rozčiluje, na můj vkus je nastaveno hodně citlivě, v aktuální S80 jej nemám a proto mi ani tak nechybí.
P.
</offtopic>
No to máš naprostou pravdu. To je velké riziko tohoto přístupu, past a posléze i peklo v hledání dalších vozů následovníků.dynvi píše:Ta vybava, kterou doporucujes, je samozrejme skvela, ale na druhou stranu pokud budouci majitel prechazi z neceho obycejnejsiho, tak na tom vsem trvat nemusi. Ono to ma totiz i druhou stranku veci - jakmile jednou neco v aute mas a zjistis jak to je pohodlny a prijemny to tam mit, tak uz se ti rapidne zvednou naroky na dalsi auto, ktery to musi mit samozrejme taky. Pak clovek ma problem sehnat neco kloudnyho, protoze pozadavkum vyhovuje jen par aut na ceskym trhu.
Třeba odvětrané sedačky já osobně relativně oželím, ale adaptivní tempomat se super pomocníček (tedy hlavně to jeho nouzové brzdění). Přiznám se, že jednou asi 2s nepozornost (práce s navi), rovná cesta, kde nic tu nic, auto přede mnou nečekaně zpomalilo. A ten pomocník mi zachránil čumák auta. Proto na něj nedám dopustit.
Sledování pruhů mě povětšinou dosti rozčiluje, na můj vkus je nastaveno hodně citlivě, v aktuální S80 jej nemám a proto mi ani tak nechybí.
P.
</offtopic>
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 67
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: xc 90 v8 , byla xc90 d5 120kw.
- Bydliště: Praha 4
#63 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..
V8 určitě, neni nad to se každý den opravdu těšit na svezení , zbytečně jsem před tim koupil 8 aut, kdybych rovnou koupil v8.No ale chybama se člověk učí, z výbavy mi opravdu hodně chybí nezavislé topení s časovačem.
_________________
V8 Executive MY 07.
V8 Executive MY 07.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 2620
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#64 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..
Bufík je u P3 relativně málo častý, u P3 benzína už naprostá výjimka. Mám garáž, takže tohle mi nechybí. Pravda - parkovat venku, asi bych hovořil jinak.
Buf se ale domontovat dá, omezovat výběr těchto aut na bufík/nebufík, tak už nekoupíš skoro vůbec nic.
P.
Buf se ale domontovat dá, omezovat výběr těchto aut na bufík/nebufík, tak už nekoupíš skoro vůbec nic.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 44
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Lysice
- Vůz: XC90 V8 Sport 2007 Passion Red
#65 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..
Jak výstižné! V8 je droga.sbelsky píše:V8 určitě, neni nad to se každý den opravdu těšit na svezení , zbytečně jsem před tim koupil 8 aut, kdybych rovnou koupil v8.No ale chybama se člověk učí, z výbavy mi opravdu hodně chybí nezavislé topení s časovačem.
Jen bych podotknul, že hliníková V8 začíná topit ve srovnání s D5 velice rychle. Auto stojí venku, ráno studený start a vlažný vzduch cítím už asi po kilometru. U nafty nemožné....
_________________
XC90 V8 SE SPORT 2007 Passion Red
XC90 V8 SE SPORT 2007 Passion Red
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2944
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#66 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..
j, to je vidět, kam ta energie jde...
s bufíkem to u mojí D5 topí taky hned
s bufíkem to u mojí D5 topí taky hned
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 44
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Lysice
- Vůz: XC90 V8 Sport 2007 Passion Red
#67 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..
To nám tady v kroužku V8 nějak zasmrděla nafta co?Tod2 píše:j, to je vidět, kam ta energie jde...
s bufíkem to u mojí D5 topí taky hned
Samozřejmě to myslím v legraci ...
_________________
XC90 V8 SE SPORT 2007 Passion Red
XC90 V8 SE SPORT 2007 Passion Red
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#69 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..
Kluci, jak je na tom V8 v S80 s reálným dojezdem na nádrž?
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 2620
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#70 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..
Zkus třeba tu: https://www.spritmonitor.de/en/detail/740729.html
Přes 600km se dostanu jen na delších štrekách. Třeba toho 25/3/2017 to bylo 622km ze Švýcarska, na jedno stisknutí plynu až kdesi za Beroun. Frčelo se v rámci německých limitů, takže rychle...
Městské camrání: obvykle ~450km.
P.
Přes 600km se dostanu jen na delších štrekách. Třeba toho 25/3/2017 to bylo 622km ze Švýcarska, na jedno stisknutí plynu až kdesi za Beroun. Frčelo se v rámci německých limitů, takže rychle...
Městské camrání: obvykle ~450km.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#71 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..
Díky .
Nádrž to má 65l?
Takže když budu počítat s průměrnou okolo 13l/100 tak cca do těch 500km by běžně měla dát .
Nádrž to má 65l?
Takže když budu počítat s průměrnou okolo 13l/100 tak cca do těch 500km by běžně měla dát .
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 67
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: xc 90 v8 , byla xc90 d5 120kw.
- Bydliště: Praha 4
#72 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..
Já jel z Hodonína do Prahy z dovolený auto narvaný po strop a spotřeba kolem 9 litru a ukazalo mi to dojezd něco přes 700 km
_________________
V8 Executive MY 07.
V8 Executive MY 07.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1038
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#73 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..
Nosound89 píše:Díky .
Nádrž to má 65l?
Takže když budu počítat s průměrnou okolo 13l/100 tak cca do těch 500km by běžně měla dát .
Nádrž je snad 70l...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 67
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: xc 90 v8 , byla xc90 d5 120kw.
- Bydliště: Praha 4
#74 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..
80l
_________________
V8 Executive MY 07.
V8 Executive MY 07.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#75 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..
Bavíme se o S80.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek