2,4 t problém za studena - VYŘEŠENO

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 52
Příspěvky: 13040
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#1 2,4 t problém za studena - VYŘEŠENO

Příspěvek od raolsa »

Ahoj, mám problémek. Nastartuju studený motor (minimálně 6 hodin stojící) a někdy se stane, že zakolísají otáčky a motor i chcípne. Taky nemůžu rychleji přidat plyn, protože motor taky zakolísá a není ani možné se rozjet. Když přidávám plyn pomaličku tak se otáčky zvednou. Připadá mi to jako by auto mělo málo benzínu, že když je požadováno zvýšení otáček tak dodávka nestačí. Toto se děje jenom chvíli než se motor trošíčku ohřeje, tak cca 3 minuty. To je veškerá doba kterou mám k testování čehokoli, pak problém zmizí a musím s dalšími testy počkat než zase nevystydne.
Vida žádný problém nehlásí.
Možná je to způsobené LPG, ale dřív to nedělalo a problém se začal objevovat až poslední dejme tomu rok a zhoršuje se to. Za jízdy žádný problém není.
Zkontrolovány svíčky, ukostření, klapka, teplotní čidlo a je nové TCV (Pierburg).
Na co bych ještě mohl kouknout, eventuálně hodit do grafu a zkontrolovat ve Vidě?
Díky

p.s. Tak to dělal ucpaný palivový filtr. :oops:
Naposledy upravil(a) raolsa dne 08 lis 2015 18:57, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2164
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#2 2,4 t problém za studena

Příspěvek od tomasss »

Regulator tlaku paliva? Byl bys treti volvista s podobnym problemem a touhle pricinou v mym okoli za poslednich 14 dni :D
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 52
Příspěvky: 13040
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#3 2,4 t problém za studena

Příspěvek od raolsa »

Kouknu, díky.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4733
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#4 2,4 t problém za studena

Příspěvek od Ondra. »

kdyztak je u me skladem :)
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Radic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 112
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Uherský Brod
Vůz: S60 2.4T AWD

#5 2,4 t problém za studena

Příspěvek od Radic »

Asi mam podobny problem, ale jednou pomohl novy reduktor, ktery poustel do sani nejakym zpusobem plyn, kdyz auto stalo. Pomohlo to asi na 1000km a problem se opakuje. Kdyz dva dny na plyn nejezdim, tak je to lepsi. Zapalovaci civky?
_________________
S60 2.4T AWD 147kW (2002)
V40 1.8 90kW (2001)
Škoda Rapid 135 43kW

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 52
Příspěvky: 13040
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#6 2,4 t problém za studena

Příspěvek od raolsa »

Závada se mi neprojevila tak moc, když jsem musel v létě dojet cca 50km na benzín, protože bylo už všude zavřeno a nemohl jsem dotankovat plyn. To pak druhý den ráno otáčky tolik nezakolísaly a šlo se i relativně normálně rozjet.
Ale nezdá se mi, že by se plyn mohl dostat do sání přes zavřené ventily v nádrži a u reduktoru a přes nefungující vstřiky (i když ty už nemusejí po cca 85kkm těsnit). Ale možné je všechno.
Mám doma ještě jednu kompletní lištu se vstřiky a regulátorem tak to zkusím prohodit a uvidím.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

GDPR_user

#7 2,4 t problém za studena

Příspěvek od GDPR_user »

Zkus odpojit pojistku od LPG a jezdit na benzín.Pokud se závada neprojeví je problém v LPG

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 160
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Chrudim
Vůz: V70 II 2,4T 147Kw, r.v.2000

#8 2,4 t problém za studena

Příspěvek od ferdikf »

Já pozoruju něco podobného. Po startu studenýho auta se nejde rozjet, jak začnu pouštět spojku a motor začne zabírat padnou mi otáčky a motoru se prvních par minut jako nechce. Jak se trošku ohřeje, je všechno v pořádku.
_________________
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor Obrázek

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 52
Příspěvky: 13040
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#9 2,4 t problém za studena

Příspěvek od raolsa »

Dnes výměna regulátoru - beze změn - stále kvoká, stále kvoká. :(
Zítra zkusím nastartovat přímo na plyn, jestli to bude stejný.
Taky mi připadá, že když po lehkém ohřátí (odlepí se ručička) přidám plyn, tak auto do cca 1100 otáček taky trochu kucká, dělá to jak na benzín tak na plyn. Tam připadají v úvahu načaté cívky, nebo svíčky, eventuálně může jednotka, zblblá kvůli LPG, dávat špatnou (chudou) dávku paliva.
Dá se nějak jednotka jednoduše resetovat? Třeba vyndáním nějaké pojistky?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

karelvolvo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2168
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#10 2,4 t problém za studena

Příspěvek od karelvolvo »

ještě mi někdy někdo tvrďte jak je nafťák nákladnej na servis !! Ale možná o něco přicházím protože jsem se v autě na plyn ješte nikdy ani nevezl !!
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 52
Příspěvky: 13040
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#11 2,4 t problém za studena

Příspěvek od raolsa »

Tak zatím mě tahle závada nic nestála, regulátor jsem měl doma. :wink:
Stále více mi připadá, že je to spíše vlastnost a daň za levnější provoz než závada .
Ale promluvíme si o těch financích až budeš kupovat nové vstřikovače na D5. :D
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

karelvolvo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2168
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#12 2,4 t problém za studena

Příspěvek od karelvolvo »

raolsa píše:Tak zatím mě tahle závada nic nestála, regulátor jsem měl doma. :wink:
Stále více mi připadá, že je to spíše vlastnost a daň za levnější provoz než závada .
Ale promluvíme si o těch financích až budeš kupovat nové vstřikovače na D5. :D
Budu mít spoustu možností třeba vytáhnu ty co mi leží doma ve skříni a mají najeto asi 150tkm, nebo vrakáče , bazoše jsou plny vstřiků za pár peněz ale asi bych vzal novy dám 20-25 tkč ale budu mít pokoj 300tkm. Ale při současných 310tkm si s tím nemíním špinit ruce
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 52
Příspěvky: 13040
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#13 2,4 t problém za studena

Příspěvek od raolsa »

:pardon: Ok, ok. Třeba si jednou nafťáka taky pořídím. :wink:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 52
Příspěvky: 13040
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#14 2,4 t problém za studena

Příspěvek od raolsa »

Tak další poznatek - dneska ráno nastartováno pouze na LPG a auto se chovalo úplně normálně, jako by žádná závada nebyla. Takže si vyrobím měřák a zkusím jaký je tlak na liště, jestli není čerpadlo K.O.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 52
Příspěvky: 13040
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#15 2,4 t problém za studena

Příspěvek od raolsa »

Dnes změřen tlak na liště - cca 3,85 baru, má být 3,75 - 3,95 takže v tom chyba asi nebude.
Zároveň jsem vyměnil všechny cívky za starší prověřené tak zítra uvidím jak se to bude chovat.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2164
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#16 2,4 t problém za studena

Příspěvek od tomasss »

Ja vim ze si koleduju v predokolkovy sekci, ale Urvanej si ted dal mesic ban tak ho stridam :D Jde ve VIDE vytahnout neco jako bohatost smesi? Ono hned po startu to na nektery cidla kasle (kupr. na lambdu), takze tech ktery za to muzou moct je min. Pokud by byla smes pri projevu toho problemu moc chuda/bohata, a tlak paliva a ECT rikas ze je ok, muze to delat bud spatna adaptace jednotky kvuli plynu (spatna doba otevreni vstriku), a nebo je spatne zmereny mnozstvi vzduchu (senzor polohy klapky/vaha).
Co si jeste vzpominam tak to hned po startu urcite monitoruje senzory klepani, ale tam bych asi ocekaval trochu jiny projevy. I kdyz kdo vi, pokud by palila nejaka civka spatne, mohlo by to hejbat i s predstihem.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 52
Příspěvky: 13040
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#17 2,4 t problém za studena

Příspěvek od raolsa »

Ještě jsem si vzpoměl, že problém mi mizel s příchodem studenějšího počasí. V zimě to neblblo, ale teď už na to chladnější počasí nemá vliv a blbne to pořád.
Co jsem koukal na teplotu nasávaného vzduchu tak to ukazuje dobře, byla o nějaký stupínek jiná než ukazoval teploměr na přístrojovce, ale to přisuzuju odchylce měření.
Jestli tam je bohatost nevím, je tam něco jako délka vstřiku, ale na hodnotu si teď nevzpomenu.
Co se týče adaptace, tak tam by chyba mohla být, ale proč mizela s příchodem chladnějšího počasí a teď už ne.
Klapka už má taky najeto minimálně těch 270kkm (ne-li víc). Ale hodnoty se mění plynule, volnoběh nekolísá a jak jsem psal po lehkém zahřátí je vše v pořádku.
Třeba to dělaly ty cívky, uvidím zítra.
Potřeboval bych nasměrovat stylem: vytáhni si ve Vidě tu a tu hodnotu a koukni co to zobrazuje.
:unknown:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4733
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#18 2,4 t problém za studena

Příspěvek od Ondra. »

mam tu na tenhle motor veskery motormanagement. pokud by te to pomohlo muzu pujcit co budes chtit a nasledne prodat co by se ti hodilo :)
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 52
Příspěvky: 13040
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#19 2,4 t problém za studena

Příspěvek od raolsa »

Tak zase nic. :( Nastartuju, počkám cca 5 vteřin a po dotknutí se plynového pedálu motor chcípne. :x
Mám taky pocit, že dřív mělo auto po nastartování za studena chvilku zvýšený volnoběh, teď má hned od nastartování těch cca 800 otáček.
Může to mít souvislost?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 2620
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#20 2,4 t problém za studena

Příspěvek od ok2ucx »

raolsa píše:Tak zase nic. :( Nastartuju, počkám cca 5 vteřin a po dotknutí se plynového pedálu motor chcípne. :x
Mám taky pocit, že dřív mělo auto po nastartování za studena chvilku zvýšený volnoběh, teď má hned od nastartování těch cca 800 otáček.
Může to mít souvislost?
Wild guess: nějaké čidlo teploty? Lambda? -- dávají relevantní hodnoty?

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 52
Příspěvky: 13040
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#21 2,4 t problém za studena

Příspěvek od raolsa »

Jdu to zkouknout.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 2620
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#22 2,4 t problém za studena

Příspěvek od ok2ucx »

Teplotu vody jsem myslel. Leč to by možná ukazovalo špatně i na budíkách - to by sis všiml, tam to asi nebude.

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 4929
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#23 2,4 t problém za studena

Příspěvek od Romulusw »

raolsa píše: Mám taky pocit, že dřív mělo auto po nastartování za studena chvilku zvýšený volnoběh, teď má hned od nastartování těch cca 800 otáček.
Toto, je důležitá informace. A co na to diagnostika? Po dalším nastartování (když už to pak jede) jsou ty otáčky zvýšené?
Ale jestli startuješ rovnou na LPG (ze studena), jak píšeš, tak to může být úplně jinde. Pokud to tedy nedělá i na benzin.

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 52
Příspěvky: 13040
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#24 2,4 t problém za studena

Příspěvek od raolsa »

to Romulusw: Teď když už se odlepila ručička na teploměru (cca 30°C) se po nastartování zvednou otáčky na cca 1100 a během tak 5 vteřin spadnou na volnoběh.
to Pavel: teplotu to ukazuje normálně. Studený motor má na diag +- stejnou hodnotu jako okolí.

Tady jsou nějaké hodnoty:

ECM-Oxygen rear sensor, bank 2 -0,2 V
ECM-Oxygen rear sensor, bank 1 0,45 V
ECM-Oxygen front sensor, bank 2 žádná hodnota
ECM-Oxygen front sensor, bank 1 1,02
ECM-Mass air flow 0 kg/h (po nastartování ukazuje měnící se hodnotu)
ECM-Intake air temperature 12,75
ECM-Ambient air temperature 8,25

Špatná přední lambda???

Jinak s dalšími zkouškami můžu pokračovat až zase vystydne motor, protože teď už se závada neprojevuje.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 2620
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#25 2,4 t problém za studena

Příspěvek od ok2ucx »

Bank2 není u 5 a méně válců vůbec.

Když je motor studený (resp. lambda studená), řízení jede Open Loop (Lambda Control O/L), zhruba po minutě či dvě se přepne na Closed Loop (C/L).
A podle lambdy nastavuje správný poměr benzínu a vzduchu tak, aby lambda=1. To ti asi funguje dobře, jakmile je lambda zahřátá. Tvůj problém bude asi open-loop.

V open-loop to jede "naslepo", v dobré víře podle parametrů, které ECM má. Nezkoumal jsem to přesně, ale určitě tam bude teplota vody, vzduchu, tlak vzduchu a co já vím co ještě.

Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“