2,4 t problém za studena - VYŘEŠENO

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#76 2,4 t problém za studena

Příspěvek od ok2ucx »

Sorry, slepota. Tyhle nevypadají nijak zásadně špatně.

Což zkusit ten test klapky, když je auto lautr zmrzlé?

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 90
Registrován: 11 roků 5 měsíců
Vůz: V70II 2.5 TDI D5252T
Bydliště: Jablonec n/N

#77 2,4 t problém za studena

Příspěvek od peter78 »

Jen takový postřeh ,nemůže být Lambda sonda v háji ?? (kolega v práci měl podobné problémy ,sice u jiného auta , a bylo to lambdou)

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#78 2,4 t problém za studena

Příspěvek od ok2ucx »

Já ti nevím = tohle jsme tu už rozebírali před chvílí = když je motor takto studený, lambda se vůbec řízení chodu motoru nezúčastňuje, protože dokud není zahřátá, tak neposkytuje relevantní údaje.

Pořád si myslím, že tu
- nějaké čidlo (teploty) prostě zlobí
- nebo někde uniká vzduch (podle trim hodnot ale asi ne)
- nebo klapka špatně škrtí
- nebo špatně pálí svíčky/cívky
- nebo je špatná tlak paliva na liště
- nebo je špatné palivo samotné
Prostě je problém s palivem (špatný mix směsi benzín/vzduch) nebo jej nelze zapálit. Nebo už nevím...

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 52
Příspěvky: 12975
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#79 2,4 t problém za studena

Příspěvek od raolsa »

Tlak na liště jsem měřil, ale jenom bez nastartování, zkusím ještě jednou.
Cívky a svíčky už jsem vyloučil.
Test klapky jsem zkoušel, ale nevím co se z něj dovím, byl tam nějaký rozdíl 0,58.
Špatný benzín může být. Po výplatě vezmu nějaké lepší palivo.
Čidla ukazují co mají.
No uvidíme co udělá ten nový filtr.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 12051
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#80 2,4 t problém za studena

Příspěvek od Urvanej »

Vada/zasranost čerpadla/filtru se nechá ověřit na diag podle tlaku na liště.
Teplotní čidlo z ECU co řídí směs taktéž.
Pak už je to jen o tom si najít kámoše se stejnym autem a prohazovat váhu, klapku, svíce, cívky a nevim co ještě.
"Naštěstí" to po startu jede tak nějak podle oka, takže by nemělo bejt tak složitý dohledat původce.
PS: omlouvám se za porušení banána na FWD
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 4899
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#81 2,4 t problém za studena

Příspěvek od Romulusw »

Je to manual, nebo automat?

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#82 2,4 t problém za studena

Příspěvek od tomasss »

Tipoval jsem vahu vzduchu, ale to by asi bylo videt na trim hodnotach nebo v diagnostice ne?
Co zkusit rano nastartovat s odpojenou vahou?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 52
Příspěvky: 12975
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#83 2,4 t problém za studena

Příspěvek od raolsa »

Zkoušel jsem v diag hledat hodnotu tlaku paliva, ale nenašel jsem, na samotné liště žádný snímač není, pouze ventilek na připojení budíku.
Je to manuál, s automatem bych byl v zadeli a nerozjel se vůbec.
Kámoš na přehazování tu žádný není.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#84 2,4 t problém za studena

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Nevím jak u tvého povozu máš tam relé spínání vstřiků?
Může se stát ,že je unavené - špatně spíná
Je to jen nápad
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#85 2,4 t problém za studena

Příspěvek od ok2ucx »

S tím filtrem ti nevím = zlobilo by to i za tepla, resp. jak by začala lambda lamdovat. A hlavně ve vyšším výkonu.
Ještě váha vzduchu a tlakové čidlo v sání. Tady ale většinou diagnostika něco může poznat a začít namítat...

Ze srandy = není co pokazit: opravdu to zkus natočit s odpojenou váhou vzduchu.

Z nedostatku informací to vypadá, že by to měl zkouknout někdo zkušený...

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#86 2,4 t problém za studena

Příspěvek od ok2ucx »

Na tu ujetou váhu je tam ještě "Air mass - correction factor" - kolik je tam? Správně by to mělo být blízko 1.
Případně ještě "Leakage flow over throttle".

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 52
Příspěvky: 12975
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#87 2,4 t problém za studena

Příspěvek od raolsa »

Kouknu na to o víkendu.
Váhu už jsem jednou měnil origo Bosch. Může mít najeto tak 70-80 kkm.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

dumi.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3330
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

#88 2,4 t problém za studena

Příspěvek od dumi.cz »

ok2ucx píše:
ok2ucx píše:P.S. Stejně si myslím, že to bude klapkou nebo nějakou dírou v sání...
... nebo nějakým senzorem teploty.
K tomu se priklanim, nez se ohreje lambda jede to v open loopu a tam dira v sani dokaze udelat paseku, po aktivaci lambdy, se to vykompenzuje...

dokazal jsi zjistit kdy presne to prestane zlobit? Zameril bych se jestli to nahodou neni hned po prechodu do closed loopu. Pak by to vylozene nahravalo chybne zmerenymu mnozstvi vzduchu v sani.

Co vaha zkousel jsi ji odpojit?

EDIT: koukam ze se opakuju, nejak se reagoval na starsi post, driv nez sem docetl zbytek....
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 12051
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#89 2,4 t problém za studena

Příspěvek od Urvanej »

raolsa: čoveče co si matně vzpomínám, tak na XC90 sem měl položku fuel pressure...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

DavidJ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 141
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: Opel OPC V6 2.8

#90 2,4 t problém za studena

Příspěvek od DavidJ »

Ahoj,
zcela s tebou soucítím, taky jsem řešil problém se svojí S60 a to přes rok, nakonec to byla prkotina - ventilek na hadici vsání. než se na to přišlo stálo to nervy a dost peněz.
Ber moje nápady s rezervou, nejsem žádný automechanik. Jinak, když jsem měl pře lety 850GLT, měl jsem podobný problém /byla, ale bez LPG / nešlo startovat a když se rozběhla tak to škytalo a sotva to šlo za plynem. Při jízdě to bylo v pohodě, nebo jsem dojel po delší cestě a nechal cca 1,5 -2 hodiny stát a zase se chyba objevila. Tenkrát jsem nechal ještě v Auto HASE zkontrolovat všechny kabely, jednotku a proletovat piny, jo auto nemělo žádnou chybu. Na konec našli na čidle otáček / je umístěné nad setrvačníkem / o něco nižší hodnotu, ale byla v toleranci. Provedli výměnu ač nebyly přesvědčeni, že to tím bude a bylo. Již ti to tu někdo posílal kde se nachází, za pokus to stojí to projít. Na současné S60 jsem to taky měnil, ale to bylo ve vztahu k jinému problému. To čidlo jsem už viděl několikrát dost špinavé a různě zkorodované. Pak ještě je na autě z přední strany čidlo klepání a to taky zasahuje do chodu motoru.

Držím palce
David
_________________
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 52
Příspěvky: 12975
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#91 2,4 t problém za studena

Příspěvek od raolsa »

Tak jsem zkusil v práci před odjezdem odpojit tu váhu a auto sice šlo natočit, ale hnedka chcíplo. Třikrát po sobě, tak jsem ji zas připojil a s obvyklým poskakováním se rozjel k domovu.
Cestou jsem se stavil na Benzině a vzal 31 litrů 100 Vervy.
Doma už mě čekal nový palivový filtr, tak jsem ho tam hned vrazil, no a jsem zvědavý na zítřek jak se to bude chovat. Pokud se to nezlepší tak se bude bádat dál.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#92 2,4 t problém za studena

Příspěvek od Haben »

Tak jak Radku, jaky byl dnesni start? Vse ok?
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 118
Registrován: 8 roků 5 měsíců
Bydliště: Burgendland
Vůz: Volvo S80, ChryslerGrand Voyager, BMW118
Bydliště: Rakousko

#93 2,4 t problém za studena

Příspěvek od sigiv »

to by mne taky zajimalo
_________________
VW Golf II, Honda Accord, Volvo 740, Mitsubshi Galant, KIA Carens, VW Passat, Citroen BX, Audi A6 TDI, BMW 520, VW Passat TDI, Peugeot 406, Sssangyong, Golf IV Kombi, BMW 530, Mercedes Benz 300TD, Alfa Romeo 166, Lancia Kappa, Audi A4 TDI, Chrysler Voyager IV, Jaguar S, Audi S6, Toyota Landcruiser, BMW 118, Chrysler Voyager V, Volvo S80

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 52
Příspěvky: 12975
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#94 2,4 t problém za studena

Příspěvek od raolsa »

Nechci to zakřiknout, ale vypadá to, že ten filtr pomohl. A přitom profiltroval jenom nějakých 100 litrů benzínu (asi milionkrát ). No uvidíme v pondělí, jak to pojede ráno, ale hlavně odpoledne z práce.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 52
Příspěvky: 12975
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#95 2,4 t problém za studena

Příspěvek od raolsa »

Chci ten starý filtr rozříznout a podívat se do něj. Pak hodím foto.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#96 2,4 t problém za studena

Příspěvek od Haben »

Tak drzim palce
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Petr Marek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 7457
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

#97 2,4 t problém za studena

Příspěvek od Petr Marek »

Volvo předepisuje výměnu palivového filtru v motoru 2,4T (B5244T3) každých 150000 kilometrů. Původní majitel mého Crosse ho ve 150000 km vyměnil a já v 300000 také. Rozdíl v chování motoru nebyl žádný a starý filtr skončil v popelnici bez pitvy. Pokud ve Tvém Volvu měněn nebyl, mohla to být příčina problémů. Každopádně bych Ti to moc přál. A dej, prosím, vědět výsledek pitvy.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71

michal_0077
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 624
Registrován: 13 roků 8 měsíců
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II

#98 2,4 t problém za studena

Příspěvek od michal_0077 »

u aut na LPG muze byt benzinovy filtr slusne zasranej. Kdyz mas v nadrzi starej benzin BA95 s biolihem tak pres letni paraky to po par mesicich zacne delat docela hnusne veci v nadrzi. Proto by se mozna nebylo od veci kouknout i do nadrze, tam cerpadlo bude mit taky nejaky filtrik, ale nevim nikdy jsem to na volvu nevidel. am uz auta takhle taky blbe startovala ale stacilo natankovavat novej benzin a bylo po problemech. Od ted uz jen OMV 100, kde ta bioslozka neni a problem zatim nebyl, taky se snazim aspon jednou za tri mesice za 500Kc natankovat... Uz jsem taky zazil zamrzlej benzinovej filtr , od vody co se tam usazuje.

Zkousel jsi i ty jine benzinove vstriky? Jeste jedna vec me napada jde to v tohle skakacim rezimu na vsechny valce?
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 52
Příspěvky: 12975
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#99 2,4 t problém za studena

Příspěvek od raolsa »

Petr Marek píše:Volvo předepisuje výměnu palivového filtru v motoru 2,4T (B5244T3) každých 150000 kilometrů. A dej, prosím, vědět výsledek pitvy.
Měnil jsem ho ve 200000 km teď mám 270000 km.
Každopádně jsem koukal, že u tohohle motoru není zpátečka a čerpadlo vlastně jenom dotláčí tlak do railu, nikoli, že tam benzín koluje. Takže Michalova teorie o bordelu z biosložek není od věci.
michal_0077 píše:Zkousel jsi i ty jine benzinove vstriky? Jeste jedna vec me napada jde to v tohle skakacim rezimu na vsechny valce?
Vstřiky jsem zatím jiné nezkoušel. Ve skákacím režimu to na všechny válce šlo, ale prostě se motor nechtěl zvednout do otáček.

Zatím to vypadá, že to bude fungovat. I teď večer, když jsem odjížděl od dcery s půlkou prasete v kufru ( :oops: ) jsem se rozjel úplně normálně.
Takže pokud to opravdu bude dobrý tak se chystám měnit filtr preventivně každý rok na podzim. To pětikilo za nový Mann mě nezabije. :jaj:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

GDPR_user

#100 2,4 t problém za studena

Příspěvek od GDPR_user »

Palivový filtr by se měl měnit každých 30000km nebo jednou za rok.Pokud někdo uvádí jiné nájezdy,pak je to stejné jako doživotní náplň převodovky.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“