2,4 t problém za studena - VYŘEŠENO

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 4901
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#101 2,4 t problém za studena

Příspěvek od Romulusw »

raolsa píše:
Zatím to vypadá, že to bude fungovat. I teď večer, když jsem odjížděl od dcery s půlkou prasete v kufru ( :oops: ) jsem se rozjel úplně normálně.
Takže pokud to opravdu bude dobrý tak se chystám měnit filtr preventivně každý rok na podzim. To pětikilo za nový Mann mě nezabije. :jaj:

No vida, to by bylo fajn :) ten starý filtr jsi kuchnul?

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#102 2,4 t problém za studena

Příspěvek od Haben »

Taky me ten udaj o vymene po 150 000 km prekvapil :shock: vim, ze nafta je jina, ale i tak mi nesedi, proc u nafty bych ho menil 10x casteji...
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 4901
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#103 2,4 t problém za studena

Příspěvek od Romulusw »

Protože ta nafta se (aspoň u nás) prodává více zasviněná a mám pocit, že filtry pro CR jsou ještě jemnější než pro klasické vstřiky.

GDPR_user

#104 2,4 t problém za studena

Příspěvek od GDPR_user »

Romulusw píše:Protože ta nafta se (aspoň u nás) prodává více zasviněná a mám pocit, že filtry pro CR jsou ještě jemnější než pro klasické vstřiky.
Podstatou je,že žádný filtr ať benzínový,nebo naftový nemůže fungovat 150000km.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 214
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Hlavní město piva
Vůz: V70 D5252T rok 98

#105 2,4 t problém za studena

Příspěvek od Jiří M »

martinopel píše:Palivový filtr by se měl měnit každých 30000km nebo jednou za rok.Pokud někdo uvádí jiné nájezdy,pak je to stejné jako doživotní náplň převodovky.
Nevim na co narážíš, ale ten olej je doživotní... :D Když převodovka dožije, tak se olej vymění i se zbytkem převodovky. :lol:

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 52
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#106 2,4 t problém za studena

Příspěvek od raolsa »

martinopel píše:Podstatou je,že žádný filtr ať benzínový,nebo naftový nemůže fungovat 150000km.
To si u Forda uvědomili a proto třeba do V50 v benzínu už žádný filtr nedávali. :ROFL: :ROFL: :ROFL:

Jdu kuchnout ten můj. :oops:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

PINĎABC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4973
Registrován: 12 roků 1 měsíc
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#107 2,4 t problém za studena

Příspěvek od PINĎABC »

Tak jsem schválně kouknul na palivový filtr u naší V70 a je rezavý jak liška z venku UFF hned ho objednám, dík za inspiraci.! On snad nebyl nikdy měněny :(

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 52
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#108 2,4 t problém za studena

Příspěvek od raolsa »

Tak fotky zde:

http://raolsa.rajce.idnes.cz/Filtr

Těch pilinek si nevšímejte ty vznikly při řezání obalu. :oops:

Jinak myslím že původně byl ten papír asi bílý, no na to, že jím opravdu proteklo pouze těch cca 100 litrů benzínu je to docela hnus. :bad:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#109 2,4 t problém za studena

Příspěvek od Haben »

Jak muze byt ten filtr tak rezavy? To vidim poprve :shock:
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 52
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#110 2,4 t problém za studena

Příspěvek od raolsa »

Taky jsem koukal. Myslel jsem, že se ty obaly dělají z hliníku a ono houby. Možná u dražších filtrů ano, ale u týhle levný náhrady je obal plechový.

Jinak dnešní start opět bez problémů, takže asi vyřešeno. :Yahoo!:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#111 2,4 t problém za studena

Příspěvek od ok2ucx »

Hmm, jelikož byl zřejmě tlak paliva nízký (a nikde není snímač tlaku na railu), tak bylo prostě málo benzínu a nikdo (žádný senzor) to neměl šanci zjistit.
Jakmile začala regulace pomocí lambdy, tak se nedostatečný tlak dokorigoval délkou vstřiku?

Mohla by tato teorie fungovat? A pak se stejně přepnulo na plyn a bylo "po problému"?

P.

P.S. Pořád jsem nechápal, jak tím mohlo protéct 100l paliva, najeto 100tkm nebo kolik a tolik rzi? Až mi došlo, že asi jezdíš výhradně na LPG :x
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#112 2,4 t problém za studena

Příspěvek od ok2ucx »

raolsa píše:... Koukal jsem do svých starších příspěvků a už jsem podobnou závadu jednou řešil (i když si to vůbec nepamatuju https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=25732) a výměna filtru pomohla.
... ale že si stejnou závadu jen před 5 lety, se stejným autem nepamatuješ, to už je s tebou zlé :evil:

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 118
Registrován: 8 roků 5 měsíců
Bydliště: Burgendland
Vůz: Volvo S80, ChryslerGrand Voyager, BMW118
Bydliště: Rakousko

#113 2,4 t problém za studena

Příspěvek od sigiv »

mel bys jist vic cesneku :D
_________________
VW Golf II, Honda Accord, Volvo 740, Mitsubshi Galant, KIA Carens, VW Passat, Citroen BX, Audi A6 TDI, BMW 520, VW Passat TDI, Peugeot 406, Sssangyong, Golf IV Kombi, BMW 530, Mercedes Benz 300TD, Alfa Romeo 166, Lancia Kappa, Audi A4 TDI, Chrysler Voyager IV, Jaguar S, Audi S6, Toyota Landcruiser, BMW 118, Chrysler Voyager V, Volvo S80

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 52
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#114 2,4 t problém za studena

Příspěvek od raolsa »

ok2ucx píše:ale že si stejnou závadu jen před 5 lety, se stejným autem nepamatuješ, to už je s tebou zlé :evil:

P.
To víš, když já mám těch závad na autě tolik, že si takový věci prostě nepamatuju. :%) A nenapadlo mě, že by to mohla dělat stejná věc - relativně nová.
Navíc mám problémy s pamětí, tak mě to alespoň trochu omlouvá. :oops:

Česnek žeru jenom na topinkách s tatarákem. :ROFL:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 118
Registrován: 8 roků 5 měsíců
Bydliště: Burgendland
Vůz: Volvo S80, ChryslerGrand Voyager, BMW118
Bydliště: Rakousko

#115 2,4 t problém za studena

Příspěvek od sigiv »

ok, v poradku! :D :D :D
_________________
VW Golf II, Honda Accord, Volvo 740, Mitsubshi Galant, KIA Carens, VW Passat, Citroen BX, Audi A6 TDI, BMW 520, VW Passat TDI, Peugeot 406, Sssangyong, Golf IV Kombi, BMW 530, Mercedes Benz 300TD, Alfa Romeo 166, Lancia Kappa, Audi A4 TDI, Chrysler Voyager IV, Jaguar S, Audi S6, Toyota Landcruiser, BMW 118, Chrysler Voyager V, Volvo S80

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#116 2,4 t problém za studena

Příspěvek od Krystof P. »

raolsa píše:Tak fotky zde:

http://raolsa.rajce.idnes.cz/Filtr

Těch pilinek si nevšímejte ty vznikly při řezání obalu. :oops:

Jinak myslím že původně byl ten papír asi bílý, no na to, že jím opravdu proteklo pouze těch cca 100 litrů benzínu je to docela hnus. :bad:
Filtrační papír je žlutej. Teda u těch pár filtrů co jsem měl rozdělný z Volva, subaru, škodovky i opla byl pokaždý žlutej. To co tam máš ty mi připadá jako běžný "opotřebení"

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 4901
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#117 2,4 t problém za studena

Příspěvek od Romulusw »

Zřejmě si ho brzy objednám :) ta biosložka by to dělat mohla. Zajímalo by mě, jestli by třeba VIF do benzínu nepomohl.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 118
Registrován: 8 roků 5 měsíců
Bydliště: Burgendland
Vůz: Volvo S80, ChryslerGrand Voyager, BMW118
Bydliště: Rakousko

#118 2,4 t problém za studena

Příspěvek od sigiv »

pomuze jen vymena filtru, vsema prisadama jen vymenu oddalis, ale neodlozis, jsou to podle mne vyhozene penize, radeji hned novy filtr
_________________
VW Golf II, Honda Accord, Volvo 740, Mitsubshi Galant, KIA Carens, VW Passat, Citroen BX, Audi A6 TDI, BMW 520, VW Passat TDI, Peugeot 406, Sssangyong, Golf IV Kombi, BMW 530, Mercedes Benz 300TD, Alfa Romeo 166, Lancia Kappa, Audi A4 TDI, Chrysler Voyager IV, Jaguar S, Audi S6, Toyota Landcruiser, BMW 118, Chrysler Voyager V, Volvo S80

PINĎABC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4973
Registrován: 12 roků 1 měsíc
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#119 2,4 t problém za studena

Příspěvek od PINĎABC »

Robka jezdí taky jen na LPG tak když tankuje jednou za půl roků přidám k palivu čistič a aditivum od BG, tak, že vlastně co ho máme ve vlastnictví je tam furt. Snad to nic nepokazí.

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5093
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#120 2,4 t problém za studena

Příspěvek od Lachtan »

PINĎABC píše:Tak jsem schválně kouknul na palivový filtr u naší V70 a je rezavý jak liška z venku UFF hned ho objednám, dík za inspiraci.! On snad nebyl nikdy měněny :(
Hmm, tak to jsme dva - na Modrém je také patrně ještě od výroby :oops:
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 4901
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#121 2,4 t problém za studena - VYŘEŠENO

Příspěvek od Romulusw »

Máte někdo povědomí, jak se kvalitativně liší tyto filtry od různých výrobců? Cenové rozpětí je poměrně velké. Od 350 - 1500. Přeci nemůže být takový výrobek 5x kvalitnější nebo nekvalitní.

travex
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1054
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha

#122 2,4 t problém za studena - VYŘEŠENO

Příspěvek od travex »

no a pak to dopadne jako na MB W168, kde je ve filtru i regulator tlaku paliva.... 100 tkm, zaneseny filtr a cerpadlo slo do vecnych lovist...
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 52
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#123 2,4 t problém za studena - VYŘEŠENO

Příspěvek od raolsa »

Tak problém je definitivně pryč. :Yahoo!: :Yahoo!: :Yahoo!: :Yahoo!: :Yahoo!:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#124 2,4 t problém za studena - VYŘEŠENO

Příspěvek od hajnej »

takže co? filtr?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 52
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#125 2,4 t problém za studena - VYŘEŠENO

Příspěvek od raolsa »

Jj, ten kus šrotu u nádrže. :x A jak se mě, mrcha, natrápil. :%)
No co, alespoň mám novou baterii a jako bonus mi zůstává 2 minuty svítit kontrolka SERVICE bez hlášky na displeji, která nejde nijak smazat. :ROFL:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“